|
מה זה, הפרד ומשול ופנייה ל''גאוותי'', שהרי אני יוצר חלוצי בתחומי | |||
|
|||
עיסוקי - וזאת בסגנון שקוף ומקרטע? מי שנזקק לטקטיקות רמייה כאלה, הרי שראשית, אין לו מה לאמר, ושנית, הוא מטעה תוך נקיטה בשקר, ויוצר מצגים כאילו דבריו ''ממשיים'' באורח כלשהו. אך כיצד יזומנו ביחד השקר והממשות? | |||
_new_ |
חומר למחשבה עבורך | |||
|
|||
אדם שמבטו מרוכז בעצמו, רואה את כל הסובב אותו רק מבעד למשקפיו האנוכיות. הסתכלות מסוג זה על טובת הזולת גורמת לו להגברת רגש הקנאה. לדוגמא, אם הזולת קנה חפץ כלשהו, זוהי סיבה טובה לכך שיצר הרכושנות הפנימי שלו יגאה. אם הלה זכה למעמד או למשרה, יש בכך תמריץ לגידול תאוות השררה והכבוד האישיים של המתבונן בו. צורת הסתכלות זו מביאה גם לצרות-עין המונעת השאלת חפצים לאחרים. דרך חשיבה מעוותת זו סבורה שאם פלוני יכול להשתמש בכלים שלי, כמעט באותה מידה שאני יכול להשתמש בהם, אם כן במה יוודע שאני הוא בעל הכלי ולא הוא? קל וחומר, שאם לא מצויים ברשותי כל הכלים שאני חפץ בהם, רצוני הוא שגם הזולת יחוש שלא הכל מצוי בהישג ידו. התבוננות מעמיקה מלמדת שהעין הרעה היא אמה-הורתה של אמירת לשון הרע. כל צורה של דיבור רע יסודה בנוי על הסתכלות רעה. לאחר שפלוני מביט על הזולת בצורה שלילית, אנוכית ומעוותת, הוא מתפתה גם לדבר עליו סרה. אילו אותו אדם היה רואה את הזולת בעין חיובית, לא היתה לו סיבה שיוציא עליו דיבה, וגם לא היה לו ''חומר'' שממנו ניתן ל''ייצר'' לשון הרע או רכילות. שואפים אנו לחיות בעולם החף מקנאה, מצרות עין ומדיבורים הגורמים לפלגות ולנרגנות. נדע שהבסיס עליו נוכל לבנות עולם קסום זה הוא מבט-העין. עין טובה הרואה בזולת אוהב וריע ולא מתחרה שיש להקפיד את דרכו, עליה נבנה את העולם החדש, עולם שכולו ידידות. | |||
_new_ |
לעניין, דבר לעניין, במקום להציף את הפתיל באופן המטשטש את הדברים | |||
|
|||
המשמעותיים שנאמרו בו. | |||
_new_ |
ריבון כל העולמים, איזה דברים משמעותיים | |||
|
|||
וענייניים כתבת אתה בדיון זה. כל שעשית היה לצקת מים על ידיו של מורך ורבך. מה כאן הוא משל עצמך, למעט חיבור של מס' מילים לכאילו משפטים ? | |||
_new_ |
במניפולציה! | |||
|
|||
_new_ |
במניפולציה... | |||
|
|||
תדליק את נושא כליך, ותחמם אותו, למה לא ? אתה חושב שזה יפטור אותך מלענות לשאלות של ד''ר סיון ? ככה מסיטים דיון ? עשה טובה, וקרא את מאמרו , לא כל שורה שלישית, אלא קריאה רציפה, ואז תראה את כל השאלות שלא התיחסת אליהן. | |||
_new_ |
קציצי, עניתי עליהן לפני חודש | |||
|
|||
קרא לעיל והתחל לדקלם משפט אחר, אולי תוכל לספק משהו מקורי שניתן להתיחס אליו. | |||
_new_ |
קראתי, ואין בהן כלום - כצפוי. | |||
|
|||
_new_ |
אורי טענתך לא נכונה | |||
|
|||
. התייחסת באופן חלקי רק לחלק קטן מן השאלות. לרוב השאלות לא ענית. שיטת המניפולציה עובדת שעות נוספות אצל מי שאין לו ''עניין להשתתף בפורום באופן אינטנסיבי.'' קודם מתחמקים מתשובה שלמה (לכל השאלות) אחר כך אומרים שכבר ענית בהנחה שאיש לא יטרח לבדוק את העובדות. הטריק הזה שקוף ביותר. כמו במקרים אחרים הוא די נפוץ בפורום שלנו. | |||
_new_ |
אורי, ההיצף של גבב עלומי שם נועד ליצור ריכוך ל''התדיינות '' | |||
|
|||
עם סיוון (להלן: מדני סיוון, סליחה, מזד - הופס, מתדייני סיוון). עם היצף וגבב מילים לא מתעסקים. מי שניזקק לשיטות מסוג זה, הרי ברור לכל מה משקל דבריו... | |||
_new_ |
לשרון בעל הלשון הגסה והמתגלגלת | |||
|
|||
כאשר לשונך אינה עסוקה בליקוק אחוריו של זה שהנך מגן עליו כל כך בלהט, היא עסוקה בלהשפריץ הודעות מזוהמות בשפה מלוכלכת, גם אם אתה מחסיר פה ושם איזו שהיא אות, וחושב שיש בכך איזשהו חן. אז אין בזה. אין חן בזוהמה ורפש. אני מבין שזאת רמת הטיעונים אותה הנך מסוגל להבין, אז נעבור למגרש הזה. | |||
_new_ |
שכר ועונש | |||
|
|||
אדם שספג מהלומה ממקל, לבטח לא יפנה את כעסו כלפי המקל, שהרי המקל אינו אלא אמצעי הנתון ביד האוחז בו. באותה מידה צריך האדם להשיב אל ליבו כל אימת שנגרמת לו אי נעימות, שיש אמצעי שהוא הצרה ומאחוריה ניצב גורם נוסף שהוא הסיבה והשורש לצרה. צרה זו לא היתה מסוגלת לקרות אלמלא שכך נגזר משמים. אולם הרשע המכה אינו יכול לפטור את עצמו בטיעון שכך הוא רצון ההשגחה, וממילא אין לו השפעה על המאורעות. להיפך, למרות ש''הכל צפוי'' הרי ''הרשות נתונה'', והוא זה שמרצונו החופשי בחר להיות השוט בידי ההשגחה העליונה ולשמש כמכה ומעניש של הזולת. זהו חשבונו האישי של עושה הרעה בלבד. המקבל, לעומתו, צריך להפנות את מבטו כלפי מעלה ולא כלפי הגרזן, שהרי הגרזן נתון בידו של החוצב בו. | |||
_new_ |
הטיפול במקל | |||
|
|||
- הטיפול במקל נעשה על מנת לנטרל את הרעשים המיותרים, ועל מנת לאפשר לאוחז בו, בכל זאת להתמודד עם הנושאים בהם הוא עוסק לטענתו 40 שנה. זה מתוך איזשהו כבוד לאדם העוסק במחקרו, ונסיון לקבל תשובות לשאלות אם יש לו כאלה. אולי אם לא יהיה לו מקל לנפנף בו, יאלץ להתמודד עניינית... ואולי לא. | |||
_new_ |
מפל שרצים - קשה שלא לחוש התופעה כמעין התגודדות | |||
|
|||
שרצים: חלק זוקפים ומקשקשים ברטט בזרבובית העקיצה הדקיקה, חלק מתיזים זה כבר את נוזל הארס שנועד לשתק. כאן תופס מבטך בטן קשקשים מנופחת, שם מעין רטט כנף מקק, פה לוכד מבטך בהינף תנודת רגליים שעירות, וכל זה מבהיק בצבעו החום והנוצץ: ובראש הגדוד צועד - צפעוני המפקד -- הסתה - כן, בלי שום טענה ענינית לטעון, לרוב בעילום שם -והרי מדובר בפורום העוסק בדיונים. אין כאן דבר אחר פרט להצמדת זרבובית היתוש עלקנית-הדם לגופו של אדם, דקירה ומציצה ועוד דקירה, דקירות ניחרות בצלם האנוש החשוף. התגודדות רוטטת אפופת ריגושי עיקצוצים שאין בינה לבין דיון, מחשבה, עיסוק בנושאים אוביקטיביים ולא כלום - רק גופו החי של בן אנוש העוסק במחשבה חיה, לעיתים כשסביב ליל צלמוות וגיחות עכברושי הליל ושרצי פורענותו. | |||
_new_ |
ביולוגיה של טפילים | |||
|
|||
- אם עוברים לביולוגיה, כדאי שנבחן את הביולוגיה של הטפיל. במקרה דנן הוא חי בסימביוזה עם הפונדקאי, כאשר האבר המחבר בינהם הוא לשונו של הטפיל לאחוריו של הפונדקאי, ותמורת מס' ליטופים של הפונדקאי על שכמו של הטפיל בדבר רעיונותיו האוויליים והברורים לו עצמו בלבד, הוא מחרף את נפשו ומשורר שירי תפארת לפונדקאי. על מערכת זו נאמר, הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו ? הרי כל התגלגלות הדיון הזה היא תוצאה מאי יכותו/רצונו של הפונדקאי לענות על שאלות ענייניות, חרף זאת הוא שלח במבקריו שרשרת של מלאכים רעים כמו הטפיל על מנת ליצור מסך עשן דרכו יוכל להתחמק. בסופו של דבר, מהאמת עצמה לא יוכל לברוח. | |||
_new_ |
מחקרי עוסקים במוח ובטבע ובנושאים רב תחומיים | |||
|
|||
כגון כלכלה, בטחון לאומי, חקר תרבות וחברה ופילוסופיה של המדע. תרומותי - רבות מהם חלוציות. זו המציאות האוביקטיבית, הממשות. התעלמות מהטבע המופלא, וקריסת עולמך ועלומיך הרוחניים לדו-מימד הכעור של קואליציות אנוש הרמטיות למציאות, דביקות וטפיליות והתגודדויות חנק - הרי זה שטוח לפנינו כאן בדמות ריבוי הנאצות הטפיליות-כבדות בזו אחר זו- פרי המיית פרע של ''חשיבת'' ברבר - אם לא לנקוב בשם אחר. | |||
_new_ |
והנה הגענו שוב לתולדות מחקריך היגעים... | |||
|
|||
- זאת במקום לעסוק באי מתן תשובות ע''י ד''ר מילשטיין לשאלותיו של ד''ר סיון. עבודה יפה סנשו פנשו, עבודה יפה. | |||
_new_ |
מיכאל, חבל על הזמן! | |||
|
|||
_new_ |
סנשו פנשו קיבת פטור מאדונך | |||
|
|||
ניתן להוריד את הקסדה המגן, ולהניח את החרב. עשית את עבודתך, וסיפקת לו פטור מתשובות. | |||
_new_ |
על כבודו של חוקר | |||
|
|||
. בדרך כלל חוקר שמכבד את עצמו ואת מקצועו עונה לשאלות על מחקרו, במיוחד עם השקיע בכך הרבה שנים. לך לעומת זאת, אורי, ''חבל על הזמן.'' אם כך, אני מתפלא כמה אנרגיה וזמן מצאת כדי להשקיע בתרגילי התחמקות מלתת תשובות על נושאי המחקר שלך. אחרי מסע ההתחמקות המשתלח הזה, ואלו שכנראה קדמו לו (בדיונים ועימותים עם אנשים אחרים), אל תצפה לדיונים רציניים בנושאים שאתה מעלה. כל מי שקרא את החומר הבין את הרמז העבה שנתת. למרות מה שאני יודע כעת, אני מקווה שבפורומים אחרים או במקומות אחרים אתה מכבד את עצמך ולא ממש מתחמק משאלות לא נוחות. | |||
_new_ |
בניגוד לשקר הפתולוגי המוטח כאן שוב ושוב, | |||
|
|||
אין לי קשר שהוא לד''ר אורי מילשטיין. | |||
_new_ |
על דאטפת אטפוך ומטיפיך יטופון | |||
|
|||
- לכן כל שירי ההלל ? לו היה למורך ורבך ''זקן עובדיה'' , אני משוכנע שהיית נושק לקצוותיו. הבוז למלכחים ולמכחישים. | |||
_new_ |
גבב | |||
|
|||
כאילו תגובות ''עניניות''. אבל תופעת ההיטפלות העלוקתית החלה בנובמבר 2002 התמדת התופעה, ההיצמדות הטפילית, הסגנון האטום והכבד או סלט המילים - עשויים להעיד על שכר פר היצמדות הניתן לחלאות אנוש. | |||
_new_ |
איזה פה מטונף ולוע מלוכלכת | |||
|
|||
שטירמרי להחריד. אנו מהרהרים שמא אולי כדאי להעביר את החומר הנ''ל לידי המו''ל של כתביך לדיאגנוסטיקה מחודשת ולפרוגנוזה עתידית. | |||
_new_ |
איזהפ@ טונףולעלוכלצ'כת: סלט מילים | |||
|
|||
_new_ |
מפתיע כיצד מי שמחשיב עצמו כחוקר ומחדש בתחומו | |||
|
|||
מסוגל להגיע לערימת משפטים חסרי פשר. ולהזכיר, כל הסאגה הזאת נעשיית על מנת לא לספק תשובות לשאלות ענייניות ופשוטות. אמור לאדונך כלשון השיר : ''דון קישוט אתה צריך לנוח, אין יותר מידי טחנות רוח'' | |||
_new_ |
נבלת הרוח ואויר חפושיות פרעה צורירינו | |||
|
|||
זיקית הרשעות השולטת באלף גוני שחור צפעון אדום ,אב הנחשים הסטליניסטים חרפושית אשפה אויבת האקולוגיה ואויבת קדושת הארץ הקדושה באשר היא הודעה הקודמת לא היתה מטעמי ולא מטעם הגופים המקושרים אלי | |||
_new_ |
גבב - תופעת ההיטפלות העלוקתית כדוגמת הסדרה הנ''ל- מנובמבר 2002 | |||
|
|||
תופעת ההיטפלות העלוקתית החלה בנובמבר 2002 התמדת התופעה, ההיצמדות הטפילית, הסגנון האטום והכבד או סלט המילים - עשויים להעיד על שכר פר היצמדות הניתן לחלאות אנוש. | |||
_new_ |
בעניין טפילים | |||
|
|||
אני מפנה אותך להודעה הזאת בדיון זה : תגובה 32643 | |||
_new_ |
גבב - תופעת ההיטפלות העלוקתית כדוגמת הסדרה הנ''ל- מנובמבר 2002 | |||
|
|||
סחי כינים חסר סגנון עלוקת זחלים כבדות ולא שקופות כל כולך גבבת אותיות חסרת כל פשר עוד משנות השבעים המוקדמות | |||
_new_ |
צראי, אתה זוכר את התרגיל משנת 75 | |||
|
|||
היית גדול ונשארת גדול. | |||
_new_ |
[*] אני לא יודע למה אבל יש לי הרגשה | |||
|
|||
[* הוסרו ביטויים המנוגדים למדיניות המערכת] . שמישהו אינטרסנט מעורב כאן בכל הבליץ-קריק ומסע הדה-לגיטימציה שעושים למיכאל שרון. חברים, יש גבול לכל תעלול. בבקשה מכם חדלו עם הסיגנון הבוטה הזה. | |||
_new_ |
[*] דוד סיוון הוא שנהנה | |||
|
|||
[* הוסרו ביטויים הנוגדים את מדיניות המערכת] מן ההתפתחות שהרי שאלותיו הבלתי נענות הניעו את התהליך. עד שלא נתקלתי במקרה באנליזת הפאר שלו איש לא התיחס ברצינות למאמרו, עכשיו הוא במרכז הענינים של הפורום. שיהיה בריא! | |||
_new_ |
לגבי מסע ההכפשה קיים מנובמבר 2002 באין מפריע . | |||
|
|||
_new_ |
מתי החל ''מסע'' ההכפשה וההצקות | |||
|
|||
האם בנובמבר 2002 כפי שנטען ? או אולי בשנת 1985 ? תגובה 27949 אולי באוגוסט 1975 ? תגובה 18314 אולי בינואר 2002 ? תגובה 27809 | |||
_new_ |
הכפשות באתר זה. | |||
|
|||
_new_ |
המשמיץ בפועל הוא מילשטיין | |||
|
|||
. אני מניח, אורי, שאם הייתי כותב מאמר הלל לתיאוריות שלך או למאמריך לא היינו נקלעים למעמד הזה בגלל שאלות ''בלתי נענות.'' אתה אמרת שהן לא נענו, רק שכחת להגיד מי לא ענה. אני כבר לא מצפה ממך לדיון רציני אלא אם אקלס-אפאר את מאמריך ואמירותיך. אבל כל עוד אתה משמיץ או מנסה להציג אותי באור לא נכון אני אגיב. מצד שני, הרי בדיון בו לא ענית על שאלתי התלוננת שלא היה דיון רציני בעקבות מאמר לא מוצלח שלך. ממה נפשך, אורי מילשטיין? | |||
_new_ |
כזבים וממשות - הגיונותיו של דוד סיון | |||
|
|||
להלן מסכת כזב, ניסיונות ערור גלים ורושם מכפיש מנקודת מוצא של חוסר שחר מוחלט, ודהלגיטימציה. זאת בנוסף לקורטוב החקיינות... הבעייה שגישה זאת אינה נעדרת גם בניתוחיו בעלי היומרה של הכותב, כפי שניתן לראות בחלק השני של הדברים כאן. ______________________________________________________ ילקוט הכזבים וניחרות רצח האופי - ********************************** הנושא מיכאל שרון - רצח אופי (וחקיינות עילגת לגישת שרון התאורטית-כללית בנושא) תגובה 30783 ערור רושם כוזב תוך חקיינות עילגת לדברי שרון התאורטיים-כלליים חקיינות ביטוייו של שרון בנושא קניין אינטלקטואלי - הפעם תוך פיברוק האשמה כלפיו תגובה 29291 רצח אופי תגובה 29277 ''ראיתי זאת לפניך'' תגובה 29218 ''המערכת המוסרית של מיכאל שרון'' תגובה 28807 תגובה 28799 רצח אופי תגובה 32371 ''הפעם נעשה תרגיל'' תגובה 28799 http://www.faz.co.il/reply.php3?id=1361&rep=2925... והממשות -______________________________________________________ ********** על הטעיות בעזרת נתונים על חלקלקות שינוי משמעות הדברים שיטות ניכוס | |||
_new_ |
קשקוש בלבוש - כרגיל | |||
|
|||
_new_ |
היהפוך הכושי את עורו | |||
|
|||
ראו נא חברים מה אמר אדון שרון למר דוד סיוון רק לפני מס' חודשים מועטים. שימו לב למחמאות, להתרפסות ולפנייה האישית בשם התואר ''היקר''. תגובה 27949 Good Day, Sir! | |||
_new_ |
כן, גם ''הוכחת רופסות'' (בשורוק) הינה דרך לאמר | |||
|
|||
שמדובר באדם ''לא גאה'', ''סמרטוט'' אם לא גרוע מזה (פרקטיקת רצח אופי באמצעות מצג ''חוסר-חוט-שידרה'' מוכרת היטב לחוקרי עבירות שחיתות...), כזה שאינו ראוי על כן לקצור את פרי עמלו - אותו יש לנכס כמובן לאלה ש''כן ראויים''. דיון 981 אבל הערה קצרה מאד: איני כאן בעמדה של ''נאשם''... ולא אוסיף כרגע בעניין. פנייה אחת, בשיח מעין-וידויי ויגע במקצת, מזמן תחילת מלחמת המפרץ. מדוע אינך מציג כמה רשימות מצויינות שלי באותו פתיל? מה *הנבירה* למצוא איזו התבטאות אותה אתה מפרש בכוון המורה על השרשרת ''פגם אופי'' ----> ''ראוי נכוס'' או ''שווה פגיעה''? (רצח אופי כבר אמרנו?)- האם לסיון אין פניות מנומסות וסבירות כלפי? | |||
_new_ |
אתה בשלך סנשו פנשו ? | |||
|
|||
- לא ראית שאדונך הניח את חרבו ? דיון 1471 הרף לך, גש וקבל הוראות חדשות. | |||
_new_ |
בעניין זה - כולנו סנשו! דוד? הו הו? אתה שם? | |||
|
|||
_new_ |
מי זה כולנו ? אתה, עצמך, דמותך, יש עוד ? | |||
|
|||
מעניין לשמוע. | |||
_new_ |
עסקה של כבוד | |||
|
|||
דוד יקירי, אני ממש מתפלא עליך: לפי פניה אישית מצדך, פרסמתי מאמר שעורר דיון סוער והרבה תגובות. המאמר לא נכתב עבור הפורום אלא הוא חלק מעבודה רחבה הרבה יותר וגם זה הוזכר בתחילת המאמר. ברור שבעבודה הגדולה יותר - ''תרבות הביטחון'' - שאורכה יהיה כשלוש מאות עמוד אטפל בהרבה נושאים שנוגעים לשאלותיך ולשאלות של אחרים. בעקבות אותו מאמר. שאלת שאלות, עניתי לך כמיטב יכולתי. כתבת שהתשובות אינן מספקות ואני סברתי שהן מספקות ולא התחשק לי להסביר לך מדוע הן מספקות מפעת כבודך. על כך אתה מעסיק את הפורום שאתה עורכו בפועל בעזרת עוד כמה כותבים, זמן כה רב?! אני מציע לך עסקה כדי לסיים בכבוד את הפרשה: בתגובה לדברי אלה נסח כאן ועכשיו כל שאלה בעולם שאתה מבקש שאני אענה, גם על בן גוריון וגם על מלחמת העצמאות ואני אענה ככל יכולתי. | |||
_new_ |
דוד, אני עדיין מחכה! | |||
|
|||
הרי בשביל להעלות את השאלות, שעליהן מתכווכחים כאן והברורות לך בוודאי, על הכתב לא דרוש יותר מדקה אחת? מוזר שלפתע נדמו קולות הקרב שלך ושל עלומי השם המנצלים את ההזדמנות כדי להביע את חוסר דעתם. | |||
_new_ |
[*] | |||
|
|||
[*] תוכן ההודעה הוסר בשל ביטויים לא נאותים. | |||
_new_ |
[*] | |||
|
|||
[*] תוכן ההודעה הוסר בשל ביטויים לא נאותים. | |||
_new_ |
[*] | |||
|
|||
[*] תוכן ההודעה הוסר בשל ביטויים לא נאותים. | |||
_new_ |
לי ולרבים מגיעה תשובה בנושא גישתו של בן גוריון ערב השואה ובשואה. | |||
|
|||
http://www.faz.co.il/reply.php3?id=1471&rep=3221... ראוי לשים לב להתחמקות. ואמירותיך, תוך ניסיון לאי אמירה בטון של החלטיות תקיפה... ''אינו מתייחס ולא נוקט עמדה. נקודה''... ''מומחים אחרים''... ''פנים לכאן ולכאן''..http://www.faz.co.il/reply.php3?id=1471&rep=3222... ואחר, בעיתוי מופלא ממש ולמרבה הזוועה בא היצף ''פורעי דוד''. הדבר עשוי לעורר חשד קליל של ניסיון לטשטש את שימת הלב לדבר ''הקטן'' הזה - אפשרות סגירת שערי א''י ל- 8 מיליון יהודי אירופה בשואה, בדומה לאומות העולם האחרות ששעריהן ננעלו... גם כאן לא ניתן המפלט.. בבית הלאומי היהודי.. האם יש כמה בן גוריונים? זה ''ללא דופי'' של ערב מלחמת השחרור, וזה שמתעלמים ולא נוקטים עמדה לגביו (''נקודה.'' כמאמר דוד) בזמן שואת יהדות אירופה. ומה שנראה כהשתקעות קטנונית בהתכתשויות מפלגתיות שונות עם הימין הציוני, תוך פניית עורף, למעשה, ליקר מכל ולצידוק הבסיסי ביותר של המפעל הציוני - מתן מחסה ליהודים בפני האנטישמיות. דוד, ההיצף המחפיר הזה וגל ההכפשות הגדול יותר מאי פעם באתר זה, נוכח השאלה הקשה מכל, לא רק מדהים. אלא אתה, אתה, בגוף ראשון (ואל תברח מזה) נהגת, ניתן לסבור, בצורה הבזוייה ביותר נוכח השאלה האיומה מכל, אך המחייבת יושר אישי ונאמנות למורשת עליה אתה מגן כאן ומקבל שכר על כך. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |