|
המנוולים שינו את הכללים ... | |||
|
|||
הבהלה שבה מגיבים הגופים המדושנים, קרן לישראל חדשה, NIF) ואישים שונים באוניברסיטאות, היא כנראה הוכחה לזיהוי המטרה הנכון שבוצע הפעם על ידי גופים יהודים שהחליטו להתגייס ולרוצץ את ראש הנחש . חבורת NIF מתחילה להבין כי הפעם זו מלחמה אמיתית לחיסולה. כל הכבוד לאנשי אם תרצו. | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
כמו אחרים שמנסים לשכתב את ההיסטוריה יש המנסים לשכתב את המציאות באמצעות ''מחקרים'' שהמאפיין המרכזי שלהם איננו חיפוש האמת - ציור המטרה סביב החץ שכבר נורה מזמן. | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
מי שעוסקים במלאכת הקודש של חשיפת מעללי NIF וגרורותיה וכן מעללי חבורת האקדמאים בפקולטות שונות באוניברסיטאות מסויימות הם אנשים רציניים ביותר תן את הקרדיט שכל מה שהם טוענים מגובים במסמכים , בתצלומים ובסרטי וידיאו. לכן דוד, לא ראוי ולא כדאי הפעם לזלזל ולדבר בפראזות. | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
קראתי את ''המחקר'' המוטה שלהם והוא הזכיר את מה שכתבתי על דו''ח גולדסטון וגם על ''המחקר'' המוטה שלהם על הד''ח הזה. קודם באה ההרשעה ואחר כך בוחרים את הנתונים (אפילו נתונים לא רלוונטיים) ואת המסקנות המתאימות להרשעה המוקדמת. | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
למה מוטה? מה לא נכון שם? הכל אמת . | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
ראשית לא כל מה שהם טוענים הוא נכון. משמע לא אמת. שנית, מאד בולטת העובדה שהם משתמשים בעובדות נכונות ומדביקים להן הגדרות מופרכות. שלישית, הם משתמשים בעובדות אמת כדי לעשות הכללות מופרכות כדי להציג את הכביכול מציאות. מקרה דומה היה הרקע והמציאות של ועדת גולדסטון. הועדה הוקמה בעקבות החלטה שהרשיעה את ישראל והיא סיפקה את הסחורה - ציירה את המטרה סביב החץ. | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
הטענות שלך מופרכות לחלוטין כמובן | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
טענתך היא עדות שאינך מכיר את העובדות. לכן טענתך מופרכת, כמובן!!! | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
הבן של שולמית אלוני אמר בגלוי בערוץ 10 אצל לונדון וקירשנבאום שהוא קורא לחרם על ישראל . ניב גורדון קורא לחרם על אוניברסיטאות ישראליות , אילן פפה מערער על הלגיטימיות שלנו בישראל . אורי אבנרי קורא להקמת מדינה פלסטינית . גדעון שפירא קורא לזכויות הפלסטינים וחברי לשעבר תדי כץ טוען לרצח שבויים במלחמת השחרור בטאנטורה . אנרכיסטים יהודים רוצים בפירוק הגדר המגינה עלינו בפני חדירת מתאבדים .יהודים שמאלנים שהם בעיקר אקדמאים פועלים בחו''ל בהפגנות ותעמולה נגד ישראל . אפילו וועדת טירקל העלובה שהייתה צריכה לבדוק את לגיטימיות השתלטות צהל על הספינה הטורקית מטפלת בענינים אחרים . זו אחת מצורות השקר ! | |||
_new_ |
הם עוסקים בדמגוגיה ובנסיון לסתום פיות | |||
|
|||
אם תרצו, והמכתב שלהם מתוארים היטב בכותרת. זו אחת מצורות השקר להתעלם מהעובדות האלה. | |||
_new_ |
ערימה של זבל | |||
|
|||
אלה שבחרו להגן על ''חופש הפרט והביטוי'' בחרו להגן על ערימה גדולה של זבל מצטבר והם מכנים זאת חופש הפרט והביטוי | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
התהליך שבו אתה מגדיר כל מיני תהליכי התנוונות חברתיים, שקרים ועיוותים כ''חופש הפרט והביטוי'' הינו חלק מהתרבות הסטליניסטית שבה דגלו אחדים מגדולי השמאל בארץ זו ערכת טירור נגד רוב הציבור במדינה במתכונת המסורתית הידועה מאז לשמצה | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
_new_ |
המנוולים שינו את הכללים ... | |||
|
|||
אבל עדין ישנם אלה שמכנים זאת ''להלך אימים'' על אוניברסיטאות הנה חומר נוסף בנושא | |||
_new_ |
המנוולים שינו את הכללים ... | |||
|
|||
''להלך אימים על'' זוהי פראזה לשונית מבית היוצר של בית המשפט העליון כמדומני. כלומר, אם משהו מתלונן וחושף איזה שטות של שופט הוא מהלך אימים על בית המשפט. ''אם תרצו'' חושפת התנהלות קלוקלת של פקולטה מסויימת באוניברסיטה כלשהי - מהלכת אימים האוניברסיטה. רון שובל מנכ''ל ''אם תרצו'' מהלך אימים על קרן חדה לישראל. כהלך אימים זה פראזה בשמאלנית תקנית... מאידך , כשמתחילים לעצור רבנים מפני שמפרשים הלכה, או כשפולשים לבית מדרש ומשמידים כתבי קודש זה - סתם חקירה משטרתית - להוליך רב בשלשלאות זה בסדר גמור, להתרות באוניברסיטה שתרסן את התנהגותם של כמה ממועסקיה שפועלים נגד המדינה שמפרנסת אותם זה ''להלך אימים''. ככה זה חביבי . | |||
_new_ |
הכל פראזות לשוניות | |||
|
|||
כאשר במכתב אחד ישנן הוראות עשה והבהרות מה יקרה אם הוראות אלה לא יבוצעו מתאים להגדיר למכתב כזה כנסיון להלך איימים. כאשר המכתב הזה משתמש בנתונים של ''מחקר'' מוטה כבר אין ספק שזו הכוונה. אחת ההוראות במכתב היא לנהל את האקדמיה לפי שיקולים פוליטיים. זה מזכיר אקדמיות מזמנים אחרים ובודאי לא אקדמיה שנשענת על מצויינות. | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו | |||
|
|||
באוניברסיטת באר שבע המקרטיסטית, יש נסיון בפיטורי מרצים , גברת כרמי הגנה בחרוף נפש על עמדתו של ד''ר ניב שקרא להחרמת האקדמיה הישראלית וסרבה לפטרו. מאידך פוטר בקלות אחד ממיסדי החוג לרוקחות שעובד שם לאחר הפנסיה כפרופסור חבר, יהודי שטען בשיחה עם סטודנטים כי הומולסביות לדעתו יכולה להיוצר כתוצאה מלחץ חברתי. אולי יש לזה קשר לעובדה שראש החוד נקרא אגבאריה והפרופסור שפוטר גר בקרית ארבע? | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו | |||
|
|||
פרופסור כרמי דוקא לא הגנה על עמדתו של ניב גורדון. להיפך: היא אפילו פירסמה מאמר שמגנה את עמדתו ב''לוס אנג'לס טיימס'' בו הוא פירסם דברים בזכות חרם. היא לא סירבה לפטרו אלא טענה שאיננה יכולה לפטרו בגלל הקביעות שלו. אני גם מניח בלא מעט בטחון שאם היו קיימים אמצעים משפטיים לפטר את גורדון זה היה קורה או לחילופין מישהו היה מגיש תביעה בנדון. סיפורו של הפרופסור שפוטר לא בדיוק ברור. אני מעריך שהוא היה נשאר בתקשורת אם היה לו בשר. חבל שאתה מבסס את כל ההודעה שלך על המושג אולי. | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו ויללו | |||
|
|||
בכל מקרה עניים בדיקת הסילבוס באוניברסיטאות היא עניין אחד, וקריאת מרצים מקבלי שכר מהאוניסרסיטאות להחרים את האוניסרסיטה שמשלמת להם משכורת היא דבר אחר (גם במובן - טמא). בעוד שמעקבל פדגוגי אחר הסילבוסים של הפקולטות באוניברסיטאות הוא מלאכה שניתנת רק בידי באוניברסיטה, ומחובתה לוודא שהסילבוסים עומדים בקריטריונים של הדרישות הפדגוגיות, הרי שקריאת מרצים, ובכל ישראלים, להחרים את ישראל והארגון שמשלם להם משכורת הוא עניין ציבורי. הוא כבר חורג מהאקדמיה משום שמהמרצים השמאלנים-קיצונים עצמם חרגו מהאקדמיה לשדה הפוליטיקה. | |||
_new_ |
אתה צודק: לא בטוח שהעניין חורג מהאקדמיה אבל הוא בהחלט ציבורי!!! | |||
|
|||
_new_ |
לאוניברסיטה אין ''דרישות פדגוגיות'' | |||
|
|||
הסילבוסים נבנים על פי טעמו ועמדותיו המחקריות/מדעיות של המרצה. מי שהקורס לא מעניין אותו או לא מתאים לו לא חייב להרשם. אוניברסיטה היא לא בית ספר ולא מכללה. | |||
_new_ |
לאוניברסיטה אין ''דרישות פדגוגיות'' | |||
|
|||
נכון שהמרצה בונה את הסילבוס לפי טעמו אבל הוא נשפט מקצועית לפיו. לאוניברסיטה יש זכות להתערב, לשנות, לתקן, לייעץ. זה בדיוק הדיאלוג האקדמאי וחובה לעמוד בסטנדרטים אקדמאיים. אין מרצה שעומד מחוץ לביקורת. ראינו זאת כבר בפיטורי מרצה ימני והעסקת מרצה חוץ צעיר במקומו לפני כחודש. | |||
_new_ |
אין שום קשר בין הנושאים הללו | |||
|
|||
לאוניברסיטה אין שום רשות להתערב בתכנו של קורס אקדמי או במחקריהם של המרצים. ועם זאת, צריך להבחין בין קורסי יסוד שונים שבהם הסטודנטים מתוודעים אל עולם התוכן של הנושא אותו הם עומדים ללמוד לבין קורסים מתקדמים שמתעמקים בסוגיות יותר ספציפיות. כמו כן צריך להבחין בין שתי קצות הקשת - מחד מכללות ובתי ספר אוניברסיטאים המלמדים מקצוע ואין הם רואים בעצמם מקום להכשרת חוקרים ומורים, ומאידך חוגים אקדמיים שעוסקים אך ורק בצדדים העיוניים של תחומי הידע השונים ללא כוונה להכשיר אנשי מקצוע. | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו | |||
|
|||
תסביר בבקשה ''שאיננה יכולה לפטרו בגלל הקביעות שלו'' . על מה נשען ''הקביעות'' ? על חוק או הסכם ? | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו | |||
|
|||
אין לי צורך או סיבה למלא הוראות שלך. | |||
_new_ |
כן, המקארטיסטים שנגזלו | |||
|
|||
דבריך מופרכים . פניתי אליך בבקשה ולא בהוראה . חוסר תגובתך מעיד על חוסר ידיעתך . | |||
_new_ |
אינני חייב להתייחס להוראות שלך! | |||
|
|||
דברי נכונים. הניסוח שלך איננו בקשה אלא הוראה. התגובה שלי מעידה שאינני מוכן לקבל הוראות ממך; היא מעידה שהוראות ופקודות אינן בסיס בריא לדיון. | |||
_new_ |
אינני חייב להתייחס להוראות שלך! | |||
|
|||
אתה לא צריך לקבל הוראות ממני ואין לי בכלל כוונה כזו . אם אינך רוצה להסביר - אל תסביר . מה שנשאר זה דבר לא מובן שכתבת . | |||
_new_ |
אז לא הבנת. אין לי בעיה עם זה! | |||
|
|||
_new_ |
אז לא הבנת. אין לי בעיה עם זה! | |||
|
|||
הבעיה שלך ממש לא מעניינת . מה שמעניין זו העובדה שנשיאת האוניברסיטה אמרה את מה שאמרה בנושא הקביעות . לפי מה שאני יודע ממקומות אחרים , הקביעות אינה מחסום בפני פיטורין . הקביעות רק אומרת שהועד וההסתדרות יעמדו מאחורי המפוטר . אך כפי שאמרתי כבר קודם , אפשר לפטר כל אחד ללא הנמקה . האירגון הייציג שזה ברוב המקרים ההסתדרות יכולה לטעון להפרת הסכם או חוזה . זה הכל . | |||
_new_ |
כנראה שהבעיה שלך חסרת פתרון! | |||
|
|||
אני מעריך שאם דבריך נכונים גם לגבי אוניברסיטאות הרי שמישהו כבר מזמן היה פונה לבית המשפט. העובדה היא שאין פניה לבית משפט; העובדה היא ששר החינוך הבטיח לטפל בנושא; ועדת החינוך מטפלת בנושא. כל העובדות האלה ביחד עם האמירה של נשיאת האוניברסיטה שהיא אינה יכולה לפטר מעידות שכנראה אי אפשר לפטר. לכן, למרות כל המומחיות שלך בנושא, ''ממקומות אחרים'', כנראה האמירה של נשיאת האוניברסיטה, שהיא לא יכולה לפטר, נכונה גם כעת, כמעט שנה לאחר פרסומה. | |||
_new_ |
כנראה שהבעיה שלך חסרת פתרון! | |||
|
|||
זה יותר מורכב ממה שאתה מציג . במקום כמו האוניברסיטה כנראה או כמעט בטוח שיש הסכם עבודה קיבוצי . יתכן שיש גם חוזים אישיים , אינני יודע - רק מנחש בסבירות גבוה . אפשרות אחת אם לגורדון יש חוזה אישי - איננו יודעים את תוכנו . אבל במצב כזה יש טיפול לפי שמטפלים בחוזים ולפי החוקים . אפשרות שניה שגורדון מועסק בהסכם עבודה קיבוצי - במקרה כזה מעורבת ההסתדרות וועד השכירים או הסגל הבכיר . כאן כבר נכנסים גורמים ציבוריים ואני מניח שוב בסבירות גבוהה , שלא רוצים להעמיד את המקרה שלו למאב כוחות על רקע ''פסבדו - חופש אקדמי'' או ''פסבדו - חופש הביטוי'' . אין שלישי מה שברור הוא שגורדון אינו בקריטריונים של מקרה חרום ביטחוני או אשה הרה או איזה סעיפים נדירים אחרים . עוד ברור - לי לפחות שגורדון גרם נזק לאונעיברסיטה שמעסיקה אותו . על זה היה אפשר להגיש נגדו תביעה אזרחית . זו גם עילה מספיקה לפטר עובד ממקום עבודתו - והיו הרבה דברים כאלה ! טענתך ''העובדה היא שאין פניה לבית משפט'' מוכיחה שאין רצון ולא שאין יכולת . את דברי הנשיאה לא אוכל לפרש כי עמדת על כך שלא תסביר לי את הכוונה . לסיכום - מסיבות ציבוריות ופוליטיות אין מפטרים אותו . לדעתי - זה ביזיון . אגב - חשד עולה בליבי כי אביו היה חברי לספסל הלימודים . תמהני אם שם אביו אברהם ז''ל . ותמהני אם סבתו הייתה פועלת בבית החרושת ''שמן'' בחיפה . | |||
_new_ |
יופי! | |||
|
|||
פתרת את בעייתך, יופי! אז אתה חושב שאתה יודע. זה קורה למרות שאתה ''מניח'' את מסקנותיך. למרות שאינך יכול לפרש את דברי הנשיאה אתה מתייחס אליהם בביטול. בעצם אתה קובע מסקנות על מידע מאד מקוטע ולא שלם. במקביל אתה למעשה מוחק את העובדות האחרות שהזכרתי. אחת מאלה אתה מבטל מוחק את חשיבותה למרות שאתה מודה שאינך יכול לפרש את משמעותה. את הגישה הזאת שלך אני כבר מכיר. לדעתי היא שגויה וכלן מקור למסקנות שגויות. בכל מקרה ההנחות שלך לא יותר סבירות מהביטוי שלי ''כנראה'' שמקדים את מסקנתי. | |||
_new_ |
יופי! | |||
|
|||
''כנראה אי אפשר לפטר'' היא מסקנה שלך . ''כנראה לא רוצים לפטר'' היא מסקנה שלי . | |||
_new_ |
כהשאלה היחידה שצריכה לעמוד לדיון בציבור היא | |||
|
|||
האם האוניברסיטה יכולה או רשאית להעסיק מרצים שדוגלים ומלבים חרם על ישראל ועל האוניברסיטה שמשלמת להם את משכורותיהם. עניין תכני הלימוד הם עניין פנים-אוניברסיטאי וצריכים לתת לסנאטים של האוניברסיטאות להתמודד אקדמאית עם החריגה מכללי ההתנהגות האקדמאית של אותם מרצים. | |||
_new_ |
כנראה שהבעיה שלך חסרת פתרון! | |||
|
|||
חוסר ההבחנה שלך מרקיע לשחקים . לא טענתי שאין גורמים המקשים על הפיטורין . אפילו ציינתי את התקשי''ר , חוזים אישיים והסכמים קיבוציים . כל אלה מקשים על פיטורין , במיוחד כאשר מאחורי המיועד לפיטורין יש קבוצות ואישים המגינים עליו . מה שטענתי ואני עדין טוען הוא שהחוק הישראלי - זה שחקקה הכנסת אינו מגן על אדם בפני פיטורין . לזה יש סייגים מועטים שאינם חלים על גורדון . עד כה לא הצגת חוק כזה וגם לא תציג . ייתכן שהגברת והשר וכל זב ומצורע סבורים אחרת , אבל השופט ברנזון במאמרו טען שזה המצב החוקי . | |||
_new_ |
הכל פראזות לשוניות | |||
|
|||
ארקדמיה לא נשענת על מצוינות אלא על לויאליות הטענה שלך מופרכת לחלוטין | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |