|
אני מקווה שאתה טועה | |||
|
|||
ושהמשטרה תעשה כל מאמץ למצוא את רוצחי המחבל זאדה ולהעמידם לדין. אני מקווה גם שיימצאו מספיק ראיות נגד הרוצח או הרוצחים. רצח מחבל כפות וביצוע לינץ' הם בעיני עברה חמורה ביותר, ששום נסיבות פוליטיות לא מצדיקות אותה. איומם המרומז של ערביי ישראל כנגד פתיחת חקירה נראה לי שגוי וייטיבו לעשות אם יתמכו במיצוי החקירה ובהעמדת האשמים לדין. אולם, לצערי יש תקדים אפל שבו מי שרצח בדם קר מחבל כפות לא רק שלא נענש אלא אף נעשה ברבות הימים לחבר כנסת מכובד, מראשי מחנהו של פרלמן. רוצחים שפלים אלה, אלה אף קשרו קשר נגד בתי המשפט בישראל, קשרו קשר לשקר לועדת חקירה ממלכתית, וטפלו עלילת שווא נוראה על האלוף יצחק מרדכי. שווה בנפשך מר פרלמן, כיצד תרגיש אתה ( וגם אני) אילו חלילה אחד מרוצחיו של זאדה, יעשה ביום מן הימים לחבר כנסת באחת מן הסיעות הערביות כאשר עברו כרוצח ישמש לו כתעודת כבוד וכמקדם מכירות להיבחרו לכנסת? רעיון מזעזע ומבחיל, לא כן? גם במקרה של מחבלי קו 300 וגם במקרה של זאדה יש קווים דומים. מדובר במחבלים רוצחים, שנוטרלו לאחר ביצוע פשעם המתועב, ואחר כך נרצחו בדם קר, כאשר לא היו כבר בגדר סיכון בטחוני. ובכן מר פרלמן, אם באמת ובתמים אתה שואף , כמוני, לתפיסתם והעמדתם לדין של רוצחי הנבל זאדה, הצטרף אלי בקריאה להקיא את הרוצח אהוד יתום מן הכנסת ומן הציבוריות הישראלית. | |||
_new_ |
אני מקווה שאתה טועה | |||
|
|||
למה אתה כל כך מקפיד לחזור על מעשהו של אהוד יתום שנתן את ההוראה, ואינך מתייחס לידיעה שמספרת שבין אלה שהלהיטו את ההמון לרצוח את זאדה היה אחד מחברי הכנסת שגר בשפרעם ושאיים על ממשלת ישראל, למחרת היום בעצרת חגיגית בנצרת, לבל תחקור את הלינץ'. בעוד שאהוד יתום מילא את תפקידו ואנשיו חקרו את המחבלים כאשר היו עדיין ''פצצה מתקתקת'', הרי שזאדה כבר היה מזמן פצצה ללא מרעום. אז נכון שמקרהו של יתום הוא חמור, אבל עדיין גבולי. בכל מקרה השב''כ למד לקח ותיקן את החריגה. האם ההמון הערבי למד לקח? אולי לקח הפוך - שיש טעם להפעיל טרור נגד היהודים. זוהי השפה היחידה אותה הם מבינים גם בלי שהם עצמם מדברים אותה כקבוצה. | |||
_new_ |
זה חמור וזה חמור | |||
|
|||
בהנחה שהידיעה על חבר הכנסת משפרעם נכונה הוא לא ראוי להיות חבר כנסת, ממש כמו אהוד יתום. | |||
_new_ |
מה שאתה אומר הוא לא נכון | |||
|
|||
שום חבר כנסת לא הלהיט את ההמון לרצוח את המחבל. חברי כנסת הגיעו למקום זמן רב לאחר רציחתו. גם גרסתך כי ''אהוד יתום מילא את תפקידו ואנשיו חקרו את המחבלים כאשר היו עדיין ''פצצה מתקתקת'''' - אינה נכונה. הם קיבלו הוראות להרגם, והפצצה לא היתה מתקתקת כי המחבלים נתפסו על ידי הכוח שפרץ לאוטובוס. ראה נא אני מצפה שלא תתפתל ותסתבך ותודה כי טעית. בנושא השלישי אני מסכים אתך - האיום לבל תעז ממשלת ישראל לחקור את הלינץ' הוא חמור . | |||
_new_ |
מה שאתה אומר הוא לא נכון | |||
|
|||
תראה, אני לא מודה בכלום כל עוד אתה לא מודה שכל תקיפתך את אהוד יתום מונעת מסיבות פוליטיות. אחרת היית צריך לצעוק בגרון ניחר גם כנגד אברהם שלום (קצינים למען שלום ש''נתן את ההוראה'') שנתן את ההוראה ויוסי גינוסר (ז''ל, אנשי עסקים למען שלום וחלוקת שלל כספי הרש''פ) שהסתיר בכחש ובמרמה את ההוראה. אבל אני יוצא מתוך הנחה שמאחר שאנשים נכבדים אלה היו קרובים להשקפתך הפוליטית (נדמה לי שבעבר הייתם חתומים על אותם מנשרי שלום. נכון?), אין אתה טורח כלל לבקר אותם או להטיל עליהם מן האשמה. | |||
_new_ |
זו בושה שהמערכת הפוליטית קלטה את אהוד יתום | |||
|
|||
זו גם בושה ''שהשותפים האחרים'' נקלטו ברמות אלו ואחרות. זו גם בושה שהדרג הפוליטי יצא ''זכאי''. כל עוד אתה מגונן רק על אהוד יתום אתה חוטא פעמיים. | |||
_new_ |
היכן גוננתי ר ק על אהוד יתום? | |||
|
|||
בעיקר עליו, אבל גם על שלום וגינוסר. במלחמה ברשע יש שבבים. | |||
_new_ |
|
|||
אם באמת היית מעוניין בהגנה עליהם לא היית מזכיר את שמם. אני מבין שהשיקול הפוליטי שלך הוא לגיטימי ושל אחרים לא. ממש כל הכבוד. | |||
_new_ |
אתה טועה אבל טוב שאתה מזכיר אותם | |||
|
|||
אשמתו של אברהם שלום גדולה אף יותר מאחר והא היה זה שנתן את פקודת הרצח הבלתי חוקית בעליל והוא זה שהוביל את מעשי הכחש והמרמה. העובדה שדעותיו בענייני שלום קרובות לשלי אינה מעלה ואינה מורידה בעיני. לו חלילה היה נבחר האדם הזה לרשימה כלשהי לכנסת לא הייתי מצביע בעדה. הפושע הנ''ל אינו נושא למיטב ידיעתי בתפקיד ציבורי וטוב שכך. באשר ליוסי גינוסר, לא אענה לך כי אינני רוצה לדבר סרה במתים. פרשת קו 300 היתה אחת הפגיעות החמורות ביותר בהיסטוריה הישראלית בשלטון החוק, שחברו לה יצחק שמיר שמעון פרס ונדמה לי גם יצחק רבין ז''ל. | |||
_new_ |
צריך לומר גם על המתים | |||
|
|||
כחלק מתהליך הסיאוב הפושה ברפובליקה שעם ישראל יודע עליה גם בלי צנזורה. יחי רפובליקת הבננות יחי יחי | |||
_new_ |
קראתי | |||
|
|||
והתרשמתי עמוקות. אכן כך רפובליקת בננות. יחי לרפובליקת הבננות יחי יחי | |||
_new_ |
אני מקווה שאתה טועה | |||
|
|||
כְּפִי שֶׁאַתָּה מְתָאֵר לְעַצְמְךָ, אֵינֶנִּי מִמַּעֲרִיצָיו הַדְּגוּלִים שֶׁל חָבֵר הַכְּנֶסֶת אֵהוּד יָתוֹם. לְשִׂמְחָתִי אֲנִי יָכוֹל לְפָחוֹת לְצַיֵּן שֶׁלֹּא בִּזְכוּתִי הוּא נִכְנַס לַכְּנֶסֶת. | |||
_new_ |
השוואה נואלת | |||
|
|||
למה אתה מוכן לבצע ניסויים בעכברים או חידקים אבל לא בבני אדם? מפני שמערכת המוסר שאתה מחיל על בני אדם איננה זו שמוחלת על בע''ח.מערכת מוסר תוך מינית שונה מזו של בע''ח. זה נכון גם בתוך המין עצמו. יש כללי מוסר עבור אלה שבמדינה שלך ויש כללי מוסר עבור עמים אחרים.אחרת,מדינות ועמים יתקשו להתקיים.אין מוסר קוסמופוליטי. מה שעושה יהודי לערבי לא נמדד באותם כלים של מה שעושה ערבי ליהודי.לא בעיני יהודים ולא בעיני ערבים ולא בעיני נוצרים.רק בעיני הסמולנים קיים רעיון האיוולת הזה. רצח מחבל ערבי הוא מוצדק,כי המחבל הוא אויב של היהודים. רצח רוצח יהודי ע''י ערבים הוא סיפור אחר לגמרי כיון שיש לו משמעות אחרת לגמרי,של מיעוט לאומי המשתין בקשת על ריבונות המדינה. ומה לגבי מבצעי הפוגרום במיעוט הנוצרי בכפר רג'ר? גם נגדם לא הוגשו כתבי אישום. ומה לגבי הערבים שהשתתפו במרד באוקטובר 2000? גם נגדם לא הוגשו כתבי אישום. הסמול הצלבני הלבן זקוק לאלקטורט הערבי ולכן יש לערבים יד חופשית לאנוס,לרצוח ולגנוב. גם הבעיה הזו תפתר מהרגע שהפולש הסמולני הצלבני הלבן יבעט בחזרה לפולניה. | |||
_new_ |
אני תמהה איך תוכל להבחין בין פולשים | |||
|
|||
סמולנים לבנים לבין פולשים ימניים קיצוניים כמוני. כנ''ל סין הרומנים הסמולניים לרומנים הימנים קיצוניים דוגמת הנדל. כנל רוסים לבנים, אדומים כחולים וכתומים. מה תעשה על עיראקים סמולנים שהם כידוע לך נוטפי רעל, מנשקי תחת של עראפאת בעבר ושל אבו מאזה היום. איך תבדיל בין מזרחי כשר תינוק בן יומו לבן מזרחי עוכר ישראל. למשל המרוקאית פחימה מקרית גת שמזדיינת לא עלינו עם אבו ג'ילדה לאיפה נבעט אותה? | |||
_new_ |
מאוד פשוט | |||
|
|||
קוראים: ''מי לשם יקרב אלי''. בדיוק כמו קריאת משה כשירד מהר סיני וראה את קורח ועדתו עובדים לעגל (אותיות לעג?). | |||
_new_ |
דוקא יש לזה תקדים נאה ביותר | |||
|
|||
ויהי בצהרים ויהתל בהם אליהו, ויאמר קראו בקול-גדול כי-אלהים הוא--כי שיח וכי-שיג לו, וכי-דרך לו; אולי ישן הוא, ויקץ. כח ויקראו, בקול גדול, ויתגדדו כמשפטם, בחרבות וברמחים--עד-שפך-דם, עליהם. כט ויהי, כעבר הצהרים, ויתנבאו, עד לעלות המנחה; ואין-קול ואין-ענה, ואין קשב | |||
_new_ |
יפה דרשת אך הפחדת עד מוות את מר נוי | |||
|
|||
_new_ |
ה''המנדס האזרחי'' כותב בצורה כל כך מטומטמת | |||
|
|||
עד שאני משוכנע שהוא פרודיה אווילית של סססססססססססמולן | |||
_new_ |
הי מותק | |||
|
|||
איסתרא בלגינא קיש קיש קריא | |||
_new_ |
למדת משפט בארמית? | |||
|
|||
זה לא עושה אותך לחכם או משכיל. | |||
_new_ |
אכן מסכים איתך | |||
|
|||
אבל אני מניח שלך יש חוש הומור. הרי למה בכל פעם שאתה קם בבוקר ומסתכל בראי אתה צוחק. | |||
_new_ |
איסתרא בלגינא קיש קיש קריא | |||
|
|||
''איסתרא בלגינא קיש קיש קריא'' גם אם נכון.........ה'כד' מלא! ולכן ה'מטבעות' הפסיקו ל'הרעיש' ! | |||
_new_ |
יפה חבר | |||
|
|||
אצליינו הכד ריייק חוכמה מאין תימצא. | |||
_new_ |
יפה חבר | |||
|
|||
''אצליינו הכד ריייק חוכמה מאין תימצא.'' שאל את דוד! | |||
_new_ |
הי דויד | |||
|
|||
חוכמה מאין תימצא | |||
_new_ |
הי דויד | |||
|
|||
מהנדס אזרחי ''אצליינו הכד ריייק חוכמה מאין תימצא.'' Israeli101 - שאל את דוד! מהנדס אזרחי - הי דויד . חוכמה מאין תימצא. Israeli101- כתובת שגוייה, נא חפש במדריך היישן! | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |