|
דוד - מהו טווח הדרוג? | |||
|
|||
1-500 ? 1-150? אל תשכח שיש גם מכללות וקולג'ים רבים ברמה ירודה בה לא עוסקים כלל במחקר. כך, אם הן נידחו מהדירוג, אין זה אומר, אלא שבין אוניברסיטאות בנות אותה קטגוריה - אוניברסיטה סבירה בה קיים גם מחקר - הרי שלמשל ישראל מדורגת במקום ה-110 מתוך 130 (נניח). להבהרת העניין קח את הנושא של סוסי מרוץ. גם אם מקטגוריה זו ידחו כל הפרדים וסוסי העבודה באלפיהם, עדיין סוס מרוץ המדורג (בדרוג של 1-150 ) במקום ה-90 שונה קוטבית מסוס מרוץ המדורג במקום ה-6 ... | |||
_new_ |
קודם אתה מתווכח - אחר כך שואל | |||
|
|||
סוף סוף אתה מתחיל לשאול שאלות רלוונטיות כמו, ''מהו טווח הדירוג?'' אבל לא ממש בדקת וכרגיל מתעסק בהשערות כמו, ''אם הן נידחו.....'' בקיצור אינך יודע מה קבע את מספר הארצות שנכנסו לדירוג. אתה גם לא מקבל את הטיעון שלנו שלדירוג נכנסו רק האוניברסיטאות הטובות ושיש עוד רבות בהן נערך מחקר שלא נכנסו. בשביל שלא תמשיך לטעון דברים חסרי ביסוס הנה כמה עובדות נוספות על הדירוג: 1. בפיסקה הראשונה כתוב שהדירוג בוחר את המדענים, מוסדות, ארצות וכתבי עת שצוטטו הכי הרבה בתקופה של 10 שנים (http://www.in-cites.com/thresholds.html). 2. הנה טבלא שמפרטת את המספרים של הנכנסים לדירוג (http://www.in-cites.com/thresholds-citation.html). 3. ששת האוניברסיטאות הישראליות נכנסו לדירוג המכובד. בקיצור הטיעון שלך לא ממש מבוסס. לא ממש ברור מדוע אתה מתעקש לבנות טיעונים לא מבוססים ועוד להתווכח...... | |||
_new_ |
התייחס לנקודות שהעליתי ואל תברבר | |||
|
|||
למרות שאתה אמן הברבור המכסה ומסתיר כל מה שבאמת משמעותי | |||
_new_ |
לא יעזור, מיכאל, הטיעון שלך מופרך | |||
|
|||
ניסיתי להיות זהיר והצגתי לך מספיק חומר כדי שתוכל לראות שאתה טועה. מה אתה עושה מיכאל - עובר לטיעונים אישיים במקום לטרוח ולחפש ביסוס לטיעונים שלך. אפילו תחקירנים מתחילים לא עושים זאת. מה שברור שהטענה שלך מופרכת ביותר מדרך אחת אבל בצורה הכי פשוטה ניתן לומר: יש מספר רב של אוניברסיטאות שניכנסו לדירוג מאחורי האוניברסיטאות הישראליות. הקישורים שהבאתי מקודם מראים שכניסה לדירוג היא תוצאה מכובדת עבור כל מוסד מחקר - יותר מכובדת מאלו שנשארו מחוץ לדירוג. כשלת, מיכאל, משום שביססת את עמדתך על מאמר קצר בעיתון מבלי לבדוק את מקורותיו כדי לקבל תמונה יותר אמינה. כשלת, מיכאל, כי לא ניצלת את הקישורים והרמזים שהוצגו כאן כדי לתקן את העמדה המופרכת שלך. כשלת, מיכאל, כי כעת אתה טוען ל''ניצחון פירוס'': מנסה ליצור רושם שהטיעון שלך היה אחר - שדירוג 6 טוב מדירוג 90. תמשיך להעלות טיעונים מופרכים - זה כדאי כי כך יש סיכוי שתשיג ''נצחון'' חסר משמעות. ----- הדירוג של ששת האוניברסיטאות הישראליות הוא לא רע. גם הטענה שלך על דירוג האוניברסיטאות במדעי החברה לא ממש מדוייקת. מדעי החברה זה לא אותו הדבר כמו המושג שמופיע בדפי הדירוג שהוא ''Social Sciences, General''. | |||
_new_ |
לא יעזור, מיכאל, הטיעון שלך מופרך | |||
|
|||
''כשלת, מיכאל, כי לא ניצלת את הקישורים והרמזים שהוצגו כאן כדי לתקן את העמדה המופרכת שלך''. האמת שלאחר שהגעת לאתר ההוא, ראית שאין לקבל תמונה בהירה יותר מזו שהוצגה בעיתון, והעירפול רב, ביחס לנתונים שהוצגו בעיתון (של שפסקי וכד') עליהם שולם בכסף. לכן, בכל אי הבהירות הזאת, ניסית בכל זאת לתת תחושה כוזבת שיש אפשרות כאן לתמונה מלאה יותר, על ידי של הבאת איזו טבלה שהיגעת אליה באקראי. דוד, מספיק לזרות חול בעיניים באמצעות טריקים שונים, משחקך הפעם גלוי לחלוטין. | |||
_new_ |
טיעונים מופרכים חדשים | |||
|
|||
הפעם אתה מוסיף כשלון על כשלון: 1. כשלת, מיכאל, על שלא הצלחת להבהיר לעצמך את האמת לגבי הדירוג - אפילו בעזרת המאמר בעיתון. 2. כשלת, מיכאל, על שאינך מודה כי הטבלה הזאת אומרת שהטיעון שלך (על דירוג האוניברסיטאות הישראליות) חסר בסיס. 3. כשלת, מיכאל, כי בעיוורונך נדמה לך שהנתונים, שבעזרתם ניתן להבהיר את התמונה, חול. 4. כשלת, מיכאל, כי אתה מאשים את מי שמנסה לעזור לך לצאת מן העירפול. זהו דפוס חוזר אצלך בכל דיון בו מגלים את כשלונך. ראה למשל את היצירה שלך ''היה ים?'' (http://www.faz.co.il/story-2337). האין זה עדיף להודות בטעות או לשתוק? | |||
_new_ |
עובדה פשוטה: באקדמיה הישראלית נמצאות חלאות אדם מהקשות | |||
|
|||
והקורצתיות ביותר על הפלנטה הזאת. ושום סופיסטיקה לא תמרח זאת. גם בארצנו כך. הכשלון היחיד שכשלתי הוא שלא היצלחתי להחלץ מהארץ המושחתת, לצאת מהטריטוריה הזאת, שכן הקורצות גם דאגו לחסום נתיבי יציאה. לא נותרה לי, אלא דרך התביעה של פיצויי עתק והפנייה למשטרה. ואולי גם לאירגונים בינלאומים. הגזל חסר הגבולות והפשטתי עירום ממעמד ועבודה לא רק המאיסו את חיי, אלא גם מקצרים אותם. | |||
_new_ |
אם כן עולה השאלה מדוע לא נעשה דבר כבר 30 שנה | |||
|
|||
במקומות שונים טענת שהשאירו אותך אזרח משולל זכויות יסוד עוד בשנת 75. אם כן מדוע טרם נעשה דבר? האם חשבת על חוק ההתישנות? | |||
_new_ |
מדינת פשע, נוכלות, דיכוי ואכזריות | |||
|
|||
המוקעת על ידי גורמים ההולכים ומתרבים בקהילייה בינלאומית. קשה לאמר זאת, אך כנראה לא סתם המדינה התרבותית וההגונה ביותר באירופה ניתקפה בחמת זעם רצחנית כלפי עם זה, שכמות הנוכלים חסרי הגבולות עולה בו בהרבה על בני עמים אחרים. אין זה גם מקרה שהישראלי הישחית את חופי הים בארצו, שבכל פינת רחוב יש בנק, שהנוכלות היא כאן דרך חיים לרבים, שצעירי ישראל הינם בלדרי סמים, וצעירותיה זונות בברים בטוקיו, שישראלים סוחרים בעבדים ומריצים בתי הימורים במזרח אירופה. ושמתאכזרים בצורה פסיכופטית לבני העם שאת אדמתו תפסו. | |||
_new_ |
מה שכתבת כאן זו אנטישמיות לשמה | |||
|
|||
''...לא סתם המדינה התרבותית וההגונה ביותר באירופה ניתקפה בחמת זעם רצחנית כלפי עם זה, שכמות הנוכלים חסרי הגבולות עולה בו בהרבה על בני עמים אחרים...'' לקרוא ולא להאמין שדברים אלו נכתבו ע''י יהודי ישראלי. ראוי להוקיע ולגנות דברים אלו בצורה החריפה ביותר. מה שכתבת כאן למעשה הוא שהיהודים ''הנוכלים'' אשמים בשואה. זוהי צורת האנטישמיות הגרועה ביותר מבית מדרשם של פוליטיקאים חלקלקים ממדינות ערב. מוזר לי שאף אחד כאן לא מתקומם לנוכח דברי ההבל חסרי התקדים בחומרתם שמועלים כאן ע''י ''חוקר רב-תחומי''. בושה וחרפה. | |||
_new_ |
גם הסופר א. ב. יהושע אמר זאת במאמר | |||
|
|||
_new_ |
הסתה כבדה, חמוצה, רעה, של נפש צוררת וירודת אינטלקט [•] | |||
|
|||
[• הוסר ביטוי לא ראוי. המערכת.] כך עושים לאיש מסור? בוגד. סכין בגב. אני נילחם בשחיתות לסוגיה בכל נפשי ומרצי, לעיתים במילים בוטות, כן, ואתה מעוניין לסוכך עליה, מטעמים עלומים. כתבתי מאות מאמרים ורבבות מילים ומשפטים, ואיזה אינטרס יש לך להאיר זרקור כלפי משפט אחד, שטרחת לקטוע את התחלתו... ובמנותק מההקשר, כעילה להסתה כבדה ומרושעת המסווה עצמה במילים נישגבות וחסודות? מעניין. | |||
_new_ |
קשקשן תגובה 74808 | |||
|
|||
אתה אכן משקיע את מרצך ונפשך בכתיבת מילים בוטות והסתה (כבדה ומרושעת ללא הסוואה) על סמך תיאוריות. מעולם לא ממש ביססת שום טענה שלך אלא אם מצאת קצה, בדל של עובדה שמישהו אחר מצא. | |||
_new_ |
האמת. במקרה זה, אין זו מחשבה שלי. אלה דברי הסופר א.ב. יהושע | |||
|
|||
במקרה זה, אין זו מחשבה שלי. אלה דברי הסופר א.ב. יהושע במאמר שלו במוסף הארץ לפני כשנתיים. אבל למה אינך מביא ציטוט זה בהקשרו? נכון שגם המושחתים והעבריינים הכלכליים בישראל הם, אויה, יהודים. אך האם הוקעתם היא אנטישמיות? הוקעת היהודים כולם? וכי בני משפחתי לא ניספו בשואה? וכי הנוכלים בקרב העם היהודי לא היו שמן על גלגלי התעמולה הנאצית? והרי פרופ' יעקב טלמון היצביע על כך כי החל מאמצע המאה ה-19, בכל פרשיות השחיתות הגדולות שזעזעו את אירופה, עמדו בראשיהם יהודים. והעולם התחתון בגרמנייה נשלט מאז סוף המאה ה-18 על ידי יהודים. והתעמולה הנאצית ניצלה זאת היטב. למה בני משפחתי, ומיליוני יהודים, אנשים מוכשרים, חרוצים וישרים, היו צריכים לשלם ולסבול קלון בגלל חלאות האדם שבעם היהודי? איך אמרו יהודי רוסייה, הברונשטיינים והז'דנובים עשו את כל הצרות, והליברמנים והרבינוביצ'ים סובלים ומשלמים את המחיר. למה אנו, היושבים חמש דורות בישראל, אנשים שנתנו את כל אהבתם ומרצם לבנייה כאן, חייבים לראות בהתמוטטות המפעל הציוני בגלל חלאות האדם והמושחתים חסרי הגבולות בישראל? למה אני, איש הגון, ובעל תרומה, חוטף אש ממך כאן, ולא המושחתים, אלה שגורמים סבל, רעב ונזקים למיליוני אנשים כאן, וחמסו גם את כספי הפיצויים של ניצולי השואה ויורשיהם? | |||
_new_ |
הדבר פשוט אינו אמת, ואף הפוך קוטבית למציאות | |||
|
|||
בעוד אני משקיע, ושוקד על החומר, מנאצי בחרו בדרך השקר, שחוזרים עליו שוב ושוב. אולי אנשים יאמרו ''אין עשן בלי אש''. על זה כבר אמר רונלד רייגן, נשיא ארה''ב המנוח, ''אין עשן בלי אש, אלא אם מתפעלים מכונה שמפיצה עשן''. | |||
_new_ |
הסופר א.ב. יהושע כתב זאת בשנת 2000 | |||
|
|||
ולאחר מכן, בשורה של מאמרים, כטעון מרכזי מדוע עלינו להגדיר לעצמנו גבולות. אני רק ציטטתי זאת. | |||
_new_ |
פחדתי. כן פחדתי. אדם יוצר תמיד יש לו מה להפסיד | |||
|
|||
במאבק מול נוכלים קשים וחלאות אדם מהזועה החריפה ביותר בעולמנו. כאלה היכולים למצג עצמם כאנשים ''הגונים'' ובעלי מעמד הניפגעים על ידי אדם חסר מעמד ושולי, לאחר שטרחו להפשיטו ממעמד ולהכפישו. לא האמנתי במיוחד גם בצדק שיכול להיעשות על ידי מערכת המשפט הישראלית, המגוננת על כל נבלה, מצדיקה עינויים, ונותנת בסיס להפקעת קרקעות ומעשי נישול קשים אחרים. התקווה היחידה היא אכן אירגונים בינלאומיים היודעים היטב מיהו הישראלי הנבל ועם מה יש כאן עסק. | |||
_new_ |
אדון נכבד! חובת ההוכחה עליך. נקודה. | |||
|
|||
אחרת מדובר כאן בעבירה פלילית של אדוני שמשמיץ במשך 30 שנה גורמים שונים במדינת ישראל מבלי להביא אפילו בדל של הוכחות לצדקת טענותיו ובוחר להתחבא מאחורי תירוצים עלובים. בהיבט המשפטי הוצאת לשון הרע, הונאה, הטעיה והולכת שולל הנם עבירות שעל-פי חוק העונשין דינם קנס כספי ואפילו מאסר בפועל. ראה הוזהרת! | |||
_new_ |
דברתי בנושא עם קצין בכיר מאד במטה הארצי בירושלים | |||
|
|||
והוא עודד אותי להגיש, כצעד ראשון, תלונה. המשטרה לדבריו, ערוכה היטב ויכולה לספק סעד במקרה זה. גישתך, הינה בבחינת בל יאומן באטימותה הנוראה החצופה - גישתו של מכשיר נבלה קשה ומעשים שלא יעשו. להזכירך, יש כאן עבירה בקנה מידה גדול, ולא ''עוד עניין כרבים אחרים'' | |||
_new_ |
עובדה פשוטה: יצא מרצע מן השק | |||
|
|||
המשמעות של הדירוג לא מעניינת אותך. חיפשת דרך להעלות את הבעיה האישית שלך. רק שבדרך ניסית להשמיץ גם אותי ללא סיבה. כל הכבוד מיכאל.....! | |||
_new_ |
איני מתפלא כלל שישראל מדורגת | |||
|
|||
מתחת למקום המאה בהשפעת הפירסומים המדעיים במדעי החברה. וטבעי בעיני שרבים, אנשי מדע אמיתיים בעלי שם מאוניברסיטאות מכובדות קראו להחרים את האקדמייה הישראלית. אנשים הגונים ויוצרים בעלי תרומה ממשית יכולים על נקלה לזהות חלאות אדם אקדמיות. דע לך שאנשים חכמים לעולם אינם נאיביים בניגוד לגישה הנפוצה. וטיבעי גם שדוד מרבה כאן להג וטענות ערפיליות, עקמומיות, ארכניות וניפתלות ומבלבלות - מטבע אותנו במלל מעוקם על מנת להראות ''פטריוטיות'' ולגונן על הפיאסקו. | |||
_new_ |
כשל של הסתמכות על מקור משני | |||
|
|||
הפיאסקו הוא שלך - אי היכולת לבחון את נתוני המקור והסתמכות על הערת עיתונאי - . אכן ''נצחון פירוס'' מיובש של ''תחקירן'' ממורמר. ערפילית מתוקה...... | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |