|
לא משנה | |||
|
|||
1. אם זה בכלל משנה, הנה כל המשפט שלך: ''קשה לאמר זאת, אך כנראה לא סתם המדינה התרבותית וההגונה ביותר באירופה ניתקפה בחמת זעם רצחנית כלפי עם זה, שכמות הנוכלים חסרי הגבולות עולה בו בהרבה על בני עמים אחרים''. 2. העיקר הוא שכאן כמו כרגיל ב''מאות'' מאמריך לא ממש ביססת את הטענות שלך - לא הצגת עובדות אלא תיאוריות. | |||
_new_ |
למה לנאץ? לא יותר כדאי לעשות אהבה? [•] | |||
|
|||
[• תוכן ההודעה הוסר. המערכת.] | |||
_new_ |
אתה מציג את עצמך כקרבן מסכן אבל אתה הצורר האמיתי | |||
|
|||
בקיץ האחרון יצרת סרטון זוועה בעקבות ההתנתקות בו כביכול דאגת לחתולים של גוש קטיף. בסרטון דאגת לשלב תמונות של מחנות השמדה בשואה כאשר שנה לפני כן בקיץ 2004 טענת את אשר כתוב לעיל לגבי העם היהודי בשואה. תתבייש לך. צריך להוציא לך כרטיס אדום. | |||
_new_ |
סרטון זוועה? צר לי, אך אתה מצטייר כאדם גס רוח וחסר כל רגישות | |||
|
|||
סרטון זוועה? צר לי, אך אתה מצטייר כאדם גס רוח וחסר כל רגישות לטוב וליפה בעולמנו, מעין [• הביטוי הוסר]. האם זה סרטון זוועה בעיניך? סרטון וידאו: איפה הלב? | |||
_new_ |
שים לב שאתה מנסה לשנות עמדה בזמן נחיתות | |||
|
|||
זו תופעה שכיחה אצל נוכלים | |||
_new_ |
אני בחרתי באמת ומשקיע בכתיבתי. מנאצי בחרו בדרך השקר. | |||
|
|||
בעוד אני משקיע, ושוקד על החומר, מנאצי בחרו בדרך השקר, שחוזרים עליו שוב ושוב. אולי אנשים יאמרו ''אין עשן בלי אש''. על זה כבר אמר רונלד רייגן, נשיא ארה''ב המנוח, ''אין עשן בלי אש, אלא אם מתפעלים מכונה שמפיצה עשן''. | |||
_new_ |
במקרה זה, אין זו מחשבה שלי. אלה דברי הסופר א.ב. יהושע במאמר שלו | |||
|
|||
במוסף הארץ לפני כשנתיים. אבל למה אינך מביא ציטוט זה בהקשרו? נכון שגם המושחתים והעבריינים הכלכליים בישראל הם, אויה, יהודים. אך האם הוקעתם היא אנטישמיות? הוקעת היהודים כולם? וכי בני משפחתי לא ניספו בשואה? וכי הנוכלים בקרב העם היהודי לא היו שמן על גלגלי התעמולה הנאצית? והרי פרופ' יעקב טלמון היצביע על כך כי החל מאמצע המאה ה-19, בכל פרשיות השחיתות הגדולות שזעזעו את אירופה, עמדו בראשיהם יהודים. והעולם התחתון בגרמנייה נשלט מאז סוף המאה ה-18 על ידי יהודים. והתעמולה הנאצית ניצלה זאת היטב. למה בני משפחתי, ומיליוני יהודים, אנשים מוכשרים, חרוצים וישרים, היו צריכים לשלם ולסבול קלון בגלל חלאות האדם שבעם היהודי? איך אמרו יהודי רוסייה, הברונשטיינים והז'דנובים עשו את כל הצרות, והליברמנים והרבינוביצ'ים סובלים ומשלמים את המחיר. למה אנו, היושבים חמש דורות בישראל, אנשים שנתנו את כל אהבתם ומרצם לבנייה כאן, חייבים לראות בהתמוטטות המפעל הציוני בגלל חלאות האדם והמושחתים חסרי הגבולות בישראל? למה אני, איש הגון, ובעל תרומה, חוטף אש ממך כאן, ולא המושחתים, אלה שגורמים סבל, רעב ונזקים למיליוני אנשים כאן, וחמסו גם את כספי הפיצויים של ניצולי השואה ויורשיהם? | |||
_new_ |
סיפורי לילה באמצע היום | |||
|
|||
אמרת משהו על פרופסור טלמון נראה אותך מצטט במדוייק כדי שמישהו יוכל לבדוק. עדין אין בכך מספיק כדי להסית כמו שאתה עושה. | |||
_new_ |
הבא הוכחות לדבריך | |||
|
|||
_new_ |
לא תקבל! שתגנוב את הרעיון ותביא references | |||
|
|||
שתגנוב את הרעיון ותביא references ? דומני שאני יודע מי אתה, וכבר עשית בדיוק את זה במאמרך ''המתוקן'' על שנתו האחרונה של יוליוס קיסר, לאחר שהשקעתי שעות ברשימות שהיצבתי בנושא, תוך תזה מעניינת וחדשה. ומי גנב את כל מסכת הרעיונות שהיצבתי במאמר נוסף שהופיע לאחר מכן בלי לאזכר את שמי, לאחר שהשקעתי עמל ומחשבה? בוודאי שתביא עכשו מלל מנאץ נוסף, הרי היכולת המילולית היא משותפת לכל האנשים, ואפילו גנב שניתפס על חם, מציפנו במלל מסחרר קשב, ולרגע אנו אומרים ''אולי הוא צודק''? אבל חרף כל מה שתגיד, לא תוכל למסך עובדה קטנה ופשוטה: למה לא איזכרת את שמי, ואפילו בקצרה, הרי טרחתי? למה היה כל כך חשוב לך לעשות שמיניות באויר ולהראות שההעתקה מדוייקת זאת של דברי, לא היתה, אלא דברים שאחרים אמרו שמשום מה לפתע ניזכרת בהם? תמיד אפשר לאמר זאת, ולהזכיר שם או שניים, שהרי ידעת שלא אנבור בכתביהם, לחפש איזו הערה מתוך מאות העמודים, שלדבריך היא, ההערה הזאת, היא המקור לרעיון ה''חדש''. והרי די ברור לי שאם תמצא הערה כזאת שתביא לי, יהיה לה דימיון קלוש ביותר לתזה שלי. וכי לא ניתקלתי בפלגיאריסטים חומסים, ובשיטות ה''הגנה'' שלהם, תוך מעבר להתקפה רהוטת לשון על זה ממנו חמסו? ולמה, כה היה חשוב לך, בכל זאת, עם יד על הלב, לא לאזכר את שמי, והרי טרחתי. וכשכתבתי עובדה זאת בעדינות, תקפת אותי בגסות. לא, לא אתן לך מראי מקום. לא אתגמל התנהגות הגורמת לי נזקים. | |||
_new_ |
באקדמיה נהוג לתת מראי מקום | |||
|
|||
ככלות הכל מדובר כאן על כבודו המקצועי של החוקר. אני חושב שאתה נוהג לתת דרור יתר על המידה לחרצובות לשונך אבל כשמבקשים ממך אסמכתאות לדבריך מתחילות הצרות. | |||
_new_ |
עם כל הכבוד, כאן לא האקדמיה ולא מאמר מדעי. תודה | |||
|
|||
_new_ |
עם כל הכבוד? | |||
|
|||
בקיצור אוסף של קישקושים שאינך יכול לקרוא לו תרומה מבוססת על משהו אמין שיצרת או הישגת בעצמך בלבד. שום כלום. אבל אתה מתיימר להציג את עצמך כיותר מכך.... עכשיו יצא מרצע משק: הרמה שלך לא מספיק טובה להתמודד עם ה''אקדמיה'', רק לקשקש עליה. תתבייש | |||
_new_ |
עכשיו הוא יאשים את ד''ר ש. מלמד וכל הגוורדיה מהאקדמיה שליסטוהו | |||
|
|||
_new_ |
השיטות הללו לא יעזרו. לא תקבל הפעם את ה-references | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור מר שרון | |||
|
|||
חוץ מקישקושים עם קישורים צולבים (בין אלפי המאמרים שלך) אין לך להראות כלום, נאדה. אז היכן באמת התרומה שלך לאינושות. | |||
_new_ |
כתיבה מגמתית במסווה של אינטלקטואל | |||
|
|||
שוב ושוב אנשים חוטאים למקצועם ומשתמשים במקצועם כקרדום לחפור בו ותוך כך יוצרים במה להשתלחויות בנושאי כתיבתם. | |||
_new_ |
כתיבה מגמתית במסווה של אינטלקטואל | |||
|
|||
לא הבנתי את ההערה. בשביל מה קיים מקצוע אם לא להשתמש בו כקרדום לחפור בו? ולמה לא לראות את חפירת הקרדום, כטובת האנושות? יצירת הבמה להשתלחויות לא קשורה למקצוענות אלא להיבטים האישיים של כל עוסק [בכל מקצוע]. | |||
_new_ |
אל תתמם | |||
|
|||
_new_ |
אל תתמם | |||
|
|||
תמים או לא תמים, אנא נמק את טענתך... | |||
_new_ |
הגאולה קרבה, כשהיא אכן תגיע תדע את התשובה | |||
|
|||
ישתבח שמו לעד. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |