|
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
ייתכן שההתיישבות תפונה הפעם , אך תחזור שוב ושוב בכל הזדמנות עד שיימאס למישהו בממשלה לבזבז אנרגיה מפני שהמתיישבים לא יפסיקו את הנסיונות לחזור לחומש. החלטת ממשלה ניתן לבטל בדרכים רבות. החלטת ממשלה אינה תורה מסיני. | |||
_new_ |
השיירה נובחת והכלבים עוברים | |||
|
|||
גם התורה שלך מסיני היא סחורה מחורבנת למדי | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
ראה, אני התנגדתי לפינוי היישובים, התנגדתי לממשלה הקודמת ואני מתנגד לממשלה הנוכחית. אבל מה שעושים מתיישבי חומש הנוכחיים מנוגד לאינטרס הלאומי, שהוא שימור המשטר בישראל. על פי השיטה הקיימת, המפלגה מציעה את מרכולתה, ואחרי שהיא נבחרת ברוב קולות היא מיישמת את מדיניותה. מתנחלי חומש גורסים שאם ההחלטה לא טובה, יש להפר אותה. הפרת חוק מוצדקת רק במקרים חריגים ביותר. בדרך כלל יש לכבד החלטת ממשלה, דבילית ככל שתהיה. אם את ההתנגדות הפיזית לפינוי עוד אפשר היה להבין (אם כי לא להצדיק), בשל השימוש המקומם בצבא כדי לפגוע באזרחים וברכושם (למרות שההחלטה עברה את הליכי החקיקה הנדרשים), הרי שהיישוב מחדש הוא שונה. כאן המתנחלים מצהירים שממשלת ישראל אינה הריבון בשטח. האם ההצהרה הזו באמת משרתת את האינטרס שלהם? | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
לטענתך הכל במדיניות הממשלה מקומם, אך למרות זאת יש לכבד את החלטת הממשלה השאלה היא עד מתי. נכון, הפרת חוק מותרת במקרים חריגים ביותר השאלה אם מקרה ההתנתקות אינו חריג ביותר . רוב העולים לחומש , לא תוכל למצוא ברקורד שלהם עבירת תנועה אחת. רובם התנדבו ליחידות העילית של הצבא, וחונכו משחר ילדותם להיות אזרחים נאמנים למדינת ישראל. המתישבים נשלחו להתיישבות על ידי ממשלות ישראל השונות במשך עשרות שנים, והעולים היום רובם דור שני ושלישי למתיישבים האלה. מעשה העוולה של ההתנתקות נולד בחטא, רצון להתחמק ממשפט מחד, ואתרוגיות שסיפקה לשרון מערכת המשפט ותקשורת שהוכיחה חד צדדיות לחלוטין ושעסקה בהסתה גורפת כדי להכשיר את הלבבות למעשה העוולה הזה. לפעמים גם ממשלות חוצות במעשיהם את הרוביקון, כך שלתוצאות החלטתותיהן יש אפקט בלתי הפיך שגורם לשבר גדול, המראה לא אחרת אלא את סיאובן והצורך להחליף את המשטר. כבאורח פלא, לאחר ההתנתקות מראה הממשל הקיים את כיעורו, חברי כנסת ממשלה רבים אינם אלא פושעים פליליים . הממשלה מראה גם התנהלות ביזיונית ומטומטמת. יש קשר בלתי הפיך בין הממשלה הזו לבין המשטר- רק משטר כזה מאפשא ממשלה מעוותת כזו. ברור לי לכל צל של ספק, כי בשיטת משטר דמוקרטית תקינה, הפרדת רשויות אמיתית, לא הייתה קמה ממשלה מעוותת כזו. משטר בו ראש ממשלה , כדי להימנע מחרב המשפט , כדי לקבל הגנת פקידי הממשלה מהפרקליטות שופטי בית הממשפט העליון ועתונאים , עליו לבצע את משנתם הפוליטית הוא משטר מעוות שיש להחליפו מהר, כי אינו משטר דמוקרטי אמיתי. אינני מסכים עם דעתך שהמתנחלים מצהירים שהממשלה אינה הריבון בשטח, המתנחלים לא נאבקים היום בריבון אלא בהחלטה ממשלתית שלכל הדעות, וגם לדעתך, שגויה לחלוטין, ואינם קוראים תגר על הריבון בשטח אלא מבקשים בדרך הפגנתית לשנות החלטה ממשלטית מטופשת. יש בדרכם את כל הסממנים של מחאה דמוקרטית למופת, שהרי יש הכרזה שלטונית על אי התנגדות לפעולה. להוציא אלמנטים של השמאל הקיקיוני (הצהרות של אנשי שלום עכשו) וחברי כנסת קיצוניים כדוגמת גלאון ווילון נראה לי, שרוב הצבור מקבל את מעשיהם באהדה. | |||
_new_ |
אתרוגיות חיה דו צדדית | |||
|
|||
התלונות על אתרוגים ואתרוגיות בעלות ערך אם הן באות, בידיים נקיות, מכיוונם של מי שלא ניצלו או מנצלים אתרוגיות. אתן לך שתי דוגמאות שגם משרתות את האמירה שלי וגם מעידה על היחס לריבון: 1. החלטת בג''ץ בשאלת ההתיישבות באלון מורה (1979) לא קויימה בחסות אתרוגיות. אבל היא גם מעידה על ההתייחסות לריבון. 2. הקמה בלתי חוקית של ישובים (התנחלויות, בפזורה הבדואית ועוד) ומאחזים הבלתי חוקיים בזכות האתרוגיות ויחס ששולל את מרות הריבון. 3. חוץ מכל זה מי שבעצם המציא את המושג ''אתרוג'' רק לא כינה את זה כך היה ישראל הראל (http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?...). כזכור הוא היה מבין מובילי תהליך ההתנחלות ביהודה ושומרון (ואפילו עמד בראש מועצת יש''ע). ---- לכן תלונות על אתרוגיות במקרה של אוהדי ההתיישבות ביהודה ושומרון מזכירות אינטרסנטיות צרה ולא עניינית. | |||
_new_ |
אתרוגיות חיה דו צדדית | |||
|
|||
מדוע היא צרה ? מדוע אינה ענינית ? מדובר במחילה על עוונות כדי לקדם אדם מסוים ולאפשר לו לבצע את זממו . תופעה זו קיימת מאז ומעולם בתנועה הציונית . גישה זו היתה מובנת מאליה בתקופת מפאי . זכורה האימרה של לוי אשכול ''לא תחסום שור בדישו ''. | |||
_new_ |
תקרא את כל ההודעה | |||
|
|||
_new_ |
תקרא את כל ההודעה | |||
|
|||
קראתי את כל ההודאה והגבתי על סעיף צורם . | |||
_new_ |
לא, לא, לא | |||
|
|||
התואר אתרוג ניתן לשרון על ידי אמנון דנקנר. הוא קרא לחבריו, מהתקשורת וממערכת המשפט לההתעלם מהתנהלותו הפלילית (אי יווני, שוחד וכ''ו) כדי לקדם אג'נדה פוליטית שמתאימה לשמאל. אין קשר ביו כך להתנהלותה של מועצת יש''ע וההתנחלות באלון מורה שנסמכה על נחישות המתיישבים (לאלון מורה עלו ופונו 7 פעמים ) על ניצול חכם של כח פוליטי, ועל דעת קהל אוהדת. ההתנחלויות, כולל מאחזים הם מעשה ממשלתי ברובו, מזה שלושה עשורים-הכינוי לא חוקיים הוא כינוי שקרי לגבי רובם ומהווה בדרך כלל משאת נפש של גופי שמאל קיצוני. (למרות שיש גם מאחזים מועטים שנתפסו כמעשה לא חוקי אולם לאומי חלוצי ואידיאליסטי, גם חניתה הייתה מעשה לא חוקי.) ההתנלויות הבדואיות, הם מעשה של השתלטות פיראטית על קרקע ומהוות מעשה בריוני לשמו, הסיבה שלא נלחמים בהם היא פשוט פחד של הרשויות, ואיומים על נושאי תפקידים ברשות המבצעת. | |||
_new_ |
אייי גולדרייך גולדרייך | |||
|
|||
מתי סופסוף תתחיל להתייחס גם לעובדות? איך אפשר בכלל לסמוך על מילה אחת שאתה כותב? מה לדנקנר ולכל זאת? | |||
_new_ |
אתה שוב טועה ובגדול | |||
|
|||
א. האתרוג ניתן לשרון על ידי בוחרי הליכוד ושתיקת הימין למרות שהיה כבר ידוע מספיק על פרשת האי היווני. כדאי שתקרא טוב את המאמר של ישראל הראל ''עדיפים המושחתים שלי'' (http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?...) מינואר 2003. שם מוצגת עמדת של הימין ולא של השמאל. הכי חשוב הוא תומך בבחירת שרון בראש הליכוד. זוכר את פרשת עו''ד ליאורה גלאט ברקוביץ? כל אלו הם עובדות שמסגירות את האסטרטגיה של הימין שבחר לתמוך, לפחות בשתיקה, בשרון. גם לאחר הבחירות לא ראינו מחאה מהימין שם ששו ושמחו בניצחון הליכוד בראשות שרון. מתי התעוררו? כאשר התוכניות שלו להתנתק מהרצועה (שגם הן היו ידועות מכנס הרצליה) הפכו לריאליות. מכאן שהימין ייצר אתרוג קשה מאד לפירוק או חיסול. ב. ההתנחלויות הרבות שהוקמו בצורה בלתי חוקית הן עובדה היסטורית. כך גם סיפור המאחזים בשנים האחרונות. אין לזה שום קשר לסיפור של חניתה: 1. ההתנחלויות והמאחזים הבלתי חוקיים הוקמו בימי מדינת ישראל כאשר ממשלות יהודיות שלטו בארץ. 2. כאשר הוקמה חניתה שלטו כאן הבריטים. 3. מה שעושים נגד חוקי ממשלה בריטית הוא סיפור שונה ממה שעושים נגד חוקי מדינה יהודית. ג. יש כנראה דמיון בעניין הנחישות האידיאולוגית בין המתיישבים של חניתה והמתיישבים של ההתנחלויות. עדין המעשה הוא בלתי חוקי גם אם הוא לא נמנע ואושר בדיעבד. ניצול ''חכם'' של כוח פוליטי כדי לעשות מעשים לא חוקיים מזכיר לי גם את ההתיישבות של הבדואים. לסיכום אשתמש בעיבוד של דבריך: מדובר ב''... מעשה השתלטות פיראטית על קרקע... הסיבה שלא נלחמים ב[מתנחלים הבלתי חוקיים] היא פשוט פחד של הרשויות,...'' | |||
_new_ |
אתה שוב טועה ובגדול | |||
|
|||
חוקי לא חוקי הוא הבל פה של איזה פוקציונר מקרי . | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
חוקי הוא קביעה של המדינה, שאמורה לשקף את רצון הציבור והאינטרסים שלו. לא אתה ולא חבריך תקבעו מה חוקי ומה לא. ובהקשר זה, יש להשית על כל עולי חומש את עלויות האבטחה והפינוי שלהם. | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
בזמן התורקים אסיר היה צריך לממן את מאכליו , שיכונו ושמירתו . גם בסדום מי שפצע אדם גבה מהקורבן דמי הקזת דם . מדינת ישראל מתקדמת בכיוון הזה . מי זה המדינה ומי הם הליצנים המשקפים את רצון הציבור (איזה ציבור) והאינטרסים של מי ? | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
בקנדה אסורה רפואה פרטית, באיראן אסור להציג תמונת אישה ללא רעלה, בטקסס מותר לעוורים לצוד ובסין הממשלה מחייבת את משפחת הנידון בעלויות ההוצאה להורג. מה הקשר בין מחט לתחת? בעלי זכות הבחירה במדינת ישראל (=הציבור) החליטו על מדיניות. אתה יכול להתלונן עד מחר. זה מצבי מאז שנות ה-80 פרט לנקודות אור בודדות. אבל מי שמפר את החוק באופן פעיל או פועל נגד המשטר הדמוקרטי הוא פשוט קרימינל. | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
אני לא מתלונן . אני מציין שעל התנהלויות מסוימות להשתנות . | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
אמרת ''חוקי לא חוקי הוא הבל פה של איזה פוקציונר מקרי'' ההחלטה שחוקים מסויימים שלא נראים לך אינם חוקים 'אמיתיים' ושאתה יכול להפר אותם היא פתח לאנרכיה. ביזוי החוק החוזר והנשנה של הכתומים צריך לבוא על עונשו. | |||
_new_ |
כאן הטעות שלך | |||
|
|||
חוקים רבים לא נאכפים . כי איזה יוצמח החליט לא לאכוף אותם אני מציע שאותו יוצמח או קלוצמח ישנה כוון . די פשוט לא ? | |||
_new_ |
והמחנך הנערץ עליך הוא בניו גרינבאום. | |||
|
|||
כפי שאת טוען כאן: דיון 2178 ''בניו גרינבוים, בנו של מנהיג יהודי פולין יצחק גרינבוים, היה מחנך ואיש רוח שהאיר את דרכם של צעירים רבים. ''(ציטוט שלך. בניו (בנימין ) פרידמן, בא מאותו בית גידול של אצ'ה גרינבאום. הוא היה אחיו. שניהם היו בניו של יצחק גרינבאום, הפוליטיקאי היהודי מפולין, שמנע עליית יהודים דתיים לפני השואה, ושלא הסתיר את שנאתו ליהודים דתיים. אצ'ה גרינבאום היה אחד הקאפויים האכזרים ביותר באושוויץ. לנוחיות הקוראים: http://www.daat.ac.il/warsaw/79.htm אצ'ה החל כקומוניסט שימש כקאפו בהתנדבות באושוויץ, הועמד למשפט כקאפו אולם קשריו של אביו הובילו לזיכויו ולבסוף מת במלחמת העצמאות ברמת רחל, יש אומרים שהומת על ידי אחד מאסיריו לשעבר. סופר השואה ק.צתניק כותב על אצ'ה גרינבאום כאן: (הוא מכנה אותו פרוכטנבאום:) מבית הגידול, הזה בו היה בנו האחר של גרינבאום מחנך נערץ באת גם אתה, כאן ניתן להבין את שנאתך ליהודים. | |||
_new_ |
אין חדש שאתה אוהב לעסוק בדמגוגיה | |||
|
|||
משום שום מה אתה מתעקש לעסוק בדמגוגיה עלובה ועובדות שקריות. א. לא נכון שיצחק גרינבאום מנע עליית יהודים. כמו שלא נכון לטעון שבן גוריון מנע עליית יהודים. זו טענה שקרית כאשר כאשר מי שטוען כך מכיר את העובדות ההיסטוריות. ב. גם אם כל העובדות שאתה טוען לגבי אחיו של בניו גרינבוים נכונות כפי שאתה טוען, אין לזה שום קשר לטענותיך על בניו עצמו. מי שעושה הכללה כזאת או מנסה לעשות אותה בלי להכיר את המציאות הוא דמגוג קטן. התרגיל הדמגוגי שלך שקוף כי הרי היו עוד יהודי ש''שירתו'' את ההגרמנים כפי לשטענתך עשה אחיו של בניו, אלא שבעבורם אינך מאשים את אחיהם ואת צאציהם ועוד... ג. הרעיון המטומטם שכאילו בניו חינך לשנאת יהודים בולט עוד יותר כאשר מכירים את הסיפור על הטייסים, והחיילים חניכיו שילמו בחייהם להצלת יהודים ולשמירה על קימה של מדינת ישראל. הוא זה שחינך את גם אורי אילן ש'לא בגד'. בקיצור הנסיון המופרך שלך לקשור את עובדת היותו של בניו מחנך שלי עם זה שאני שונא יהודים כמו להאשים אותך בתכונות של ברצח שערך ברוך גולדשטיין, או סתם אחד מקסריה שרצח יהודי, או שדד או סתם זרק אבן על מישהו. הכי משעשע בסיפור הזה שאתה יורד לרמה הזאת לאחר שלא הצלחת להפריך עובדות שעלו במאמר, עובדות שאתה יודע שהן נכונות. ------ ד. חוץ מזה הקישקוש המופרך שלך על יצחק גרינבוים, כאשר הוא מסופר במנותק מהתנגדות הרבנים החרדיים לעליית יהודים לארץ ישראל מראה על כוונותיך המלוכלכות. הרי בהקשר הזה ידוע על אותם הרבנים שברחו, הצילו את עצמם, והשאירו את הקהילות שלהם לגורל האכזר. האם גם הם שנאו יהודים? האם גם ז'בוטינסקי שהתנגד לעלית יהודים בדיוק כמו גרינבוים שנא יהודים? ה. בכלל לנסות לשפוט אנשים, מנהיגים, על פי עובדות, אפילו לא מופרכות כפי שאתה עושה עם עובדות מופרכות הוא לא ראוי ונמצא במגרש הדמגוגי. לשפוט אנשים מן העבר על סמך העובדות שאתה ואני יודעים הרבה שנים אחר כך, בלי לברר אם הם עצמם ידעו, הוא מעשה לא הגון שדמגוגים או היסטוריונים לא זהירים נוהגים. כעת אמירת המחץ הנסיון הנואל שלך לחבר אותי למערכת הדמגוגית הזאת. מראה שהעלית את דרגת הטיעונים מקללות וגידופים לעיסוק בדמגוגיה אבל הכוונות שלך נשארו אותן הכוונות לעורר שנאה כדי להמנע מלעסוק בעובדות הרלוונטיות לדיון עצמו. הרצון הזה שלך לעורר שנאה מצליח רק בחוגים ירודים שאתה אוהב להסתופף ביניהם שמשבחים רוצחים אבל מתלוננים על רוצחים אחרים. | |||
_new_ |
אין חדש שאתה אוהב לעסוק בדמגוגיה | |||
|
|||
כתבת תגובה אפיינית בת 5 סעיפים. חמישה סעיפים שאינם אלא בבואה לחינוך שקיבלת. החינוך לגידוף. - כשאין באפשרותך לענות לעניין, אתה יוצא מגדרך, מגדף, משמיץ, מעליל, כי אינך במקום להשיב לעניין. כמה אופייני לבית הגידול שלך.. כמה אפייני.הדפוס מוכר וחוזר על עצמו , ריטואל שאינך מסוגל נפשית להתנתק ממנו- שנאת בר הפלוגתא הפוליטי עד מוות. א- יצחק גרינבויים התנגד לעלית יהודים דתיים.- עובדה. ב- אני מודה ומתוודה, אתה צודק, למדתי ממך משהו חדש. הבן הקאפו ההנתעב,, בנו של גרינבויים אינו אחיו של בניו גרינבויים מחנכך הנערץ, אלא רק ''אחיו של בניו'' של גרינבויים. ניסוח נפתל ופתלתל שכוונתו לזרות חול בעיני מי? אולי העניך, כי הקוראים כבר יודעים לזהות את נפתלות תשובותיך. יודעים, ועונים בהתאם. ג.הרעיון המטומטם שלא לעלות יהודים דתיים לארץ ישראל הוא של המחנה עליו אתה מגן , ונא לא להצטעצע עם ספורי הגבורה השל אורי אילן, וטייסים ''גיבורים'' את המיתוסים שאתם מייצרים אנחנו מכירים , את ''הקבוצניקים הגיבורים'' שזכו לצל''שים כי הם פשוט ''מהקיבוץ''. היחיד שראינו את מעשיו קבל עם ועידה הוא אודי אדיב וחבורתו. ד.אתה מוכן להגן על קאפו נבזה, רוצח יהודים, ולשם כך לשלוף את שמותיהם של ברוך גולדשטיין ,ולהשמיץ את ז'בוטינסקי ומי לא. ה. אתה אפילו לא דמגוג, דוד. אתה סתם מסתבך בקורי העכביש שתווית , ומנסה בכל כוחותיך להצדיק רוצחי יהודים, להשמיץ יהודים , בכריתת מטעי זיתים, בגניבת מקרקעין, וברצח, לעורר שנאה, בכל אשר תלך. לצורך כך אתה מזייף מסמכים, משקר, מרמה הכל מותר? כן, אצלך הכל כשר כדי לפגוע ביהודים . המורשת של אצ'ה גרינבוים ימח שמו וזכרו טבועה עמוק עמוק בנבכי חינוכך המעוות- החינוך לשנאה. אולם מה שאתה מצליח לעשות זה לזרוק בוץ על הוונטילטור. כי תגובותיך חושפות את הוויתך, את אישיותך ואת פסלות החינוך שקיבלת. | |||
_new_ |
אף על פי כן נוע תנוע - העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אני חוזר ומדגיש העובדות שהעליתי במאמר בראש הפתיל הן נכונות. מה שכתבתי על כריתת עצי זית, גניבת מקרקעין, אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים ותוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא לא הצלחת להפריך כי הן נכונות. הנה שוב ציטוט מדברים שכתבתי בעבר: ... יש ציבור שעבורו קיום מצוות ישוב הארץ וכיבושה, גם באמצעים לא חוקיים היא ראויה. המצוות הללו יותר חשובות מזכויות להן זכאים החקלאים הפלשתינאים – הזכות לחיים ולחופש התנועה וזכות הקנין. נראה שהמעורבים מסכימים שישוב וכיבוש הארץ הם יעדים חשובים ולעזאזל עם הזכויות של התושבים הפלשתינאים. הצורך שלך, אבי גולדרייך, לעסוק בטיעונים אישיותיים מעיד על חוסר יכולתך להפריך את העובדות שכל כך מציקות לך. ----- אף על פי כן נוע תנוע... | |||
_new_ |
אף על פי כן נוע תנוע - העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אינני מסכים איתך. 1- כריתת הזיתים- עלילה ניבזית מבית מדרשו של הנוכל מרשק וחבורתו . מרשק כבר נתפס ומסור חשמלי הכליו. 2- שוד הקרקעות- ברוב המקרים עלילת דם, מיסוד שקרים, וזיופי מפות לצורך הנחלתם לערבים שטוענים ש''עבדו'' קרקעות מדינה. 3- ''תוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא '' עוד אגדה מבית היוצר של עליסה בארץ הפלאות 4- ותפנים- זכותו של יהודי על ארץ ישראל היא בלתי ניתנת לערעור, חוקית, סופית, וחזקה כמו השמש בצהריים. 5- וחוץ מזה חג פסח שמח וכשר. | |||
_new_ |
העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אני חוזר ומדגיש העובדות שהעליתי במאמר בראש הפתיל הן נכונות. מה שכתבתי על כריתת עצי זית, גניבת מקרקעין, אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים ותוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא לא הצלחת להפריך כי הן נכונות. הנה שוב ציטוט מדברים שכתבתי בעבר: ... יש ציבור שעבורו קיום מצוות ישוב הארץ וכיבושה, גם באמצעים לא חוקיים היא ראויה. המצוות הללו יותר חשובות מזכויות להן זכאים החקלאים הפלשתינאים – הזכות לחיים ולחופש התנועה וזכות הקנין. נראה שהמעורבים מסכימים שישוב וכיבוש הארץ הם יעדים חשובים ולעזאזל עם הזכויות של התושבים הפלשתינאים. סיפור המשור הוא עלילה מבית היוצר של גנבי המשור. עוד עלילה שמתחברת עם העובדות שנזכרו במאמר ובראש ההודעה. אלו עובדות שלא הצלחת לערער או להפריך. ----- אף על פי כן נוע תנוע... | |||
_new_ |
העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
דויד , לא הוכחת את כריתת עצי הזית אפילו ציינת במספר תגובות שלא אמרת זאת . כמו כן לא הוכחת גניבת מקרקעים כי הסתמכת על זיופים ושקרים . לא הוכחת אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים . אותם מקרים שציינת היו הגנה עצמית של מתנחלים . אותו דבר ביחס לעלילות על פגיעה בכוחות הבטחון . מה שנעשה זו הגנה עצמית מפני חוליגנים שוטרים וחיילים אשר אינם ממלאים את תפקידם בהגנה על המתנחלים בדומה להזנחת ההגנה על חקלאים יהודיים בנגב ובגליל. | |||
_new_ |
לוי שוב פיספסת | |||
|
|||
לוי, קרא שוב את ההודעה הקודמת שלי (תגובה 96246) כי כל דבר שכתוב שם נכון. כדי להקל עליך הנה רשימה: 1. יש אנשים לא מוסמכים שהכינו ומכינים תשתית רעיונית לפעולות חבלניות כמו כרית עצי פרי, פגיעה באנשים פלשתינאים בחיות שלהם ומטעים שלהם. 2. היו ויש אנשים לא מוסמכים, שפוגעים גופנית ומילולית, בלי קשר לא הגנה עצמית, בפלשתינאים. 3. יש פגיעות וחבלות מתוכננות ברכושם של פלשתינאים, וזה כולל גם כריתת עצים. 4. יש השתלטות על נכסי מקרקעין פרטיים של פלשתינאים - כ-32% משטחי ההתנחלויות (כולל אזורי תעשייה) הם על אדמה פרטית פלשתינאית. 5. יש המעלילים (שקר ודיבה) על היהודים שמדווחים על כך. 6. אתם גם מפיצים עלילות מתוצרת הגנב על האיש שמסורו נגנב. 7. לא ראיתי כאן בפורום או במקום אחר הפרכה ולו של סעיף אחד מהשישה, ובמאמר הפותח. 8. במקום לעשות זאת דוקא ראיתי גידופים מופנים כלפי, כאילו להדגיש את חוסר היכולת שלכם להפריך את הנטען. | |||
_new_ |
לוי שוב פיספסת | |||
|
|||
קראתי את דבריך . הם בבחינת עלילות , שקרים ועוות המציאות . | |||
_new_ |
דוד חביבי | |||
|
|||
כמה פעמים עוד צריך להזכיר לך שגולדרייך קצת התחרפן לאחרונה? | |||
_new_ |
עמיש חביבי | |||
|
|||
העיקר לא לפחד כלל ולהמשיך להאיר את העובדות (תגובה 96237) - אף על פי כן נוע תנוע... בכל מקרה תודה על התמיכה. | |||
_new_ |
עמיש חביבי | |||
|
|||
נוע תנוע לעזזל בגלל אנשים כמוך . מספרם של סהרורים ממסוגך הוך ומצטמצם . | |||
_new_ |
לוי חזרת לגדף ולקשקש... אהה היה לך קשה בלי הגידופים.. | |||
|
|||
_new_ |
לוי חזרת לגדף ולקשקש... אהה היה לך קשה בלי הגידופים.. | |||
|
|||
היה לי ועדיין קשה לי עם השקרים וסילופים של שלום עכשיו . | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
[• הוסר ביטוי לא ראוי.] אבקשך להפסיק להעליב ולפגוע בי . | |||
_new_ |
גולדרייך חביבי | |||
|
|||
דבר והיפוכו: גולדרייך שמנסה להעליב ולפגוע מתלונן על אלו שמבהירים לו את אשר הוא עושה. עצה: הפסק להעליב ולפגוע באנשים כדי שיהיה יותר תוקף לבקשותיך. | |||
_new_ |
גולדרייך חביבי | |||
|
|||
סיוון אתה מקרה אבוד. בהזדמנות אסביר לך למה | |||
_new_ |
[•] גולדרייך חביבי | |||
|
|||
[• הוסרו ביטויים שלא מקובלים על המערכת.] | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
דחילק אבי . כבר נאמר לפני כ-2000 שנים הכל לפי המביש והמתבייש . אם כלב נובח עליך אתה נעלב ? | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
[• הוסר ביטוי לא ראוי.] תנוח דעתך לוי ידידי אינני נעלב כשכלבים נובחים עלי. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
הנקודה העיקרית היא שאחרי ההתנתקות הקודמת נבחרה הממשלה הנוכחית על בסיס אותם עקרונות. אם היה ניתן לטעון נגד שרון בזמנו שהוא הפך את עורו ומיישם מדיניות המנוגדת לזו של בוחריו, לא ניתן לטעון זאת נגד הממשלה הנוכחית. אולמרט נבחר על בסיס המצע הכולל את תכנית העיוועים הנקראת „התכנסות”. אהדת הציבור אינה שייכת לעניין. יש חוק ויש לפעול על פיו. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
אולי אתה בוחר ממשלה על בסיס עקרונות. אולם רוב הציבור בוחר ממשלה על בסיס של שטיפת מוח מקצועית, כמו שרוב הציבור קונה קוקה קולה למרות שלדעת רוב אנשי המקצוע קוקה קולה הינו דבר המזיק לבריאות השותה, ועדיף לשתות מים. גם שרון נבחר על בסיס מדיניות דין נצרים כדין תל אביב. אהדת הציבור שייכת לענין מאד מאוד. ראה למשל את מקרה דרומי , החקלאי, שירה בדם קר בפורצים, אולם אהדת הציבור אליו מובילה לשינוי החוק הקיים. נדמה לי שדרומי אף שוחרר ממעצר . אם ממשלת ישראל הייתה דווקנית בקיום חוקיה, הרי שההתנתקות לא היתה מתרגשת ובאה שהרי הרבה לפניה שרון היה כבר יושב באחד מבתי הכלא . וכנראה שהיינו נראים כם אחרת לגמרי בתחומים רבים נוספים. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
>„רוב הציבור בוחר ממשלה על בסיס של שטיפת מוח מקצועית”. אז למה בכלל לעשות בחירות? אנחנו ממילא יודעים מה הכי טוב לכולם. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
היטלך נבחר ע''י הציבור . התוצאה לא היתה כל כך מוצלחת . קיימות דוגמאות נוספות . | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
הבנתי. יש מקרים שבהם הדמוקרטיה נכשלה. אני שוב שואל אם הפתרון שלך הוא לבטל אותה. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
הפתרון שלי הוא לא לסגוד לה כמו כמה חברים בפורום הזה . במדינות שפויות מתבצעות פעולות מגוונות כמשקל נגד ל''דמוקרטים'' מנווולים . קיימות דוגמאות למכביר . | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה עוברת | |||
|
|||
זאת לא אמרתי. ציינתי שמערכת השיקולים לבחירה אינה כוללת או כמעט אינה כוללת שכנוע על רקע אידיאולוגי\מדיני. בישראל של שנות האלפיים האידיאולוגיה נחשבת כסרח עודף מיותר בתעמולת בחירות. היום צריך להבטיח חיים טובים, כיף, אורגזמות, כסף ותענוגות . והראיה היא שאת הבחירות מנהלים פירסומאים שמוכרים בשאר השנה ''במבה'' ולא אידיאולוגים. אדרבא\ מי שמכניס אידיאולוגיה ישירה לתכני תעמולת הבחירות נתפס מייד כקיצוני ואולי יצליח להעמיד בקושי מפלגה קטנה דוגמת מרץ מצד זה או , מפלגות הימין האידיאולוגי מאידך. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה נובחת | |||
|
|||
אין שום חידוש בגילוי שהצבעה בבחירות אינה נובעת ממניעים רציונליים טהורים. הדבר הוכח במאות ואלפי מחקרים בסוציולוגיה, פסיכולוגיה, מדעי המדינה ואנתרופולוגיה. אנשים מצביעים ממניעים חברתיים, שבטיים, תדמיתיים וכיוצא באלו. רוב אנשים מחליטים עבור מי הם בוחרים ורק אחר כך בונים סביב את הסיבות (רציונליזציה). לעתים אנשים מצביעים בניגוד חד משמעי לאינטרסים שלהם, לדעות שלהם ולעמדות המועמד בו הם בוחרים. כמו כן נמצא כי אנשים מצביעים על פי ההכרות שלהם עם התנהגות המועמדים לאורך זמן ולא מתוך הקשבה לדבריהם במערכת הבחירות. | |||
_new_ |
הכלבים עוברים והשירה נובחת | |||
|
|||
מסכים אתך לחלוטין. בבחירות האחרונות למשל לא הצבעתי , כי התחלתי סוף סוף להבין שרוב המועמדים אם לא כולם מציעים את עצמם לבחירה כדי לשדרג את מעמדם הסוציואקונומי. | |||
_new_ |
המפלגות היחידות שדואגות | |||
|
|||
לציבור מצביעיהם הם החרדיות, שמבטיחות חינוך חרדי לבוחריהם ומצליחות בדרך כלל לקיים . אולי גם המפלגות הערביות שמבטיחות ברמיזה לרוממם את ה''כבוד '' של המגזר ואכן חברי הכנסת שלהם מצאו דרך לרומם את הכבוד הערבי על ידי השתנה פומבית על חוקי המדינה. אבל זה מביא קולות. ולא נשכח את זהבה גלאון, שמנאצת המתנחלים , ומקיימת בכך את הבטחותיה לבוחריה והם מצביעים לה גם בעתיד. אבל לכל ''שלוחי'' הצבור שהזכרתי יש גם שידרוג נאה במעמדם הכלכלי סוציואקונומי וזה לא פחות חשוב. | |||
_new_ |
המכה האמיתית | |||
|
|||
אמונות תפלות של המאה ה-16... סוגדים לשולחן ערוך שהינו ספר שנכתב ברוח המאה ה- 16 ולכן זו צורת חייהם ואמונתם הבעיה היא שטיפת המוח שהדורות הממשיכים לא מצליחים להתנתק ממנה... איזה עוול להביא 2000 ילדים ולחנך את כולם בצורה פרימיטיבית ממש כואב למשלם המיסים | |||
_new_ |
המכה האמיתית | |||
|
|||
למה דווקא מאה 16? הייתה חולה כשלמדו על תקופות קודמות או מאוחרות יותר? עוול להביא ילדים? אז אל תביא, אף אחד לא מכריח אותך. תמיד תוכל לגדל כלכלב במקום. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |