|
אין חדש שאתה אוהב לעסוק בדמגוגיה | |||
|
|||
משום שום מה אתה מתעקש לעסוק בדמגוגיה עלובה ועובדות שקריות. א. לא נכון שיצחק גרינבאום מנע עליית יהודים. כמו שלא נכון לטעון שבן גוריון מנע עליית יהודים. זו טענה שקרית כאשר כאשר מי שטוען כך מכיר את העובדות ההיסטוריות. ב. גם אם כל העובדות שאתה טוען לגבי אחיו של בניו גרינבוים נכונות כפי שאתה טוען, אין לזה שום קשר לטענותיך על בניו עצמו. מי שעושה הכללה כזאת או מנסה לעשות אותה בלי להכיר את המציאות הוא דמגוג קטן. התרגיל הדמגוגי שלך שקוף כי הרי היו עוד יהודי ש''שירתו'' את ההגרמנים כפי לשטענתך עשה אחיו של בניו, אלא שבעבורם אינך מאשים את אחיהם ואת צאציהם ועוד... ג. הרעיון המטומטם שכאילו בניו חינך לשנאת יהודים בולט עוד יותר כאשר מכירים את הסיפור על הטייסים, והחיילים חניכיו שילמו בחייהם להצלת יהודים ולשמירה על קימה של מדינת ישראל. הוא זה שחינך את גם אורי אילן ש'לא בגד'. בקיצור הנסיון המופרך שלך לקשור את עובדת היותו של בניו מחנך שלי עם זה שאני שונא יהודים כמו להאשים אותך בתכונות של ברצח שערך ברוך גולדשטיין, או סתם אחד מקסריה שרצח יהודי, או שדד או סתם זרק אבן על מישהו. הכי משעשע בסיפור הזה שאתה יורד לרמה הזאת לאחר שלא הצלחת להפריך עובדות שעלו במאמר, עובדות שאתה יודע שהן נכונות. ------ ד. חוץ מזה הקישקוש המופרך שלך על יצחק גרינבוים, כאשר הוא מסופר במנותק מהתנגדות הרבנים החרדיים לעליית יהודים לארץ ישראל מראה על כוונותיך המלוכלכות. הרי בהקשר הזה ידוע על אותם הרבנים שברחו, הצילו את עצמם, והשאירו את הקהילות שלהם לגורל האכזר. האם גם הם שנאו יהודים? האם גם ז'בוטינסקי שהתנגד לעלית יהודים בדיוק כמו גרינבוים שנא יהודים? ה. בכלל לנסות לשפוט אנשים, מנהיגים, על פי עובדות, אפילו לא מופרכות כפי שאתה עושה עם עובדות מופרכות הוא לא ראוי ונמצא במגרש הדמגוגי. לשפוט אנשים מן העבר על סמך העובדות שאתה ואני יודעים הרבה שנים אחר כך, בלי לברר אם הם עצמם ידעו, הוא מעשה לא הגון שדמגוגים או היסטוריונים לא זהירים נוהגים. כעת אמירת המחץ הנסיון הנואל שלך לחבר אותי למערכת הדמגוגית הזאת. מראה שהעלית את דרגת הטיעונים מקללות וגידופים לעיסוק בדמגוגיה אבל הכוונות שלך נשארו אותן הכוונות לעורר שנאה כדי להמנע מלעסוק בעובדות הרלוונטיות לדיון עצמו. הרצון הזה שלך לעורר שנאה מצליח רק בחוגים ירודים שאתה אוהב להסתופף ביניהם שמשבחים רוצחים אבל מתלוננים על רוצחים אחרים. | |||
_new_ |
אין חדש שאתה אוהב לעסוק בדמגוגיה | |||
|
|||
כתבת תגובה אפיינית בת 5 סעיפים. חמישה סעיפים שאינם אלא בבואה לחינוך שקיבלת. החינוך לגידוף. - כשאין באפשרותך לענות לעניין, אתה יוצא מגדרך, מגדף, משמיץ, מעליל, כי אינך במקום להשיב לעניין. כמה אופייני לבית הגידול שלך.. כמה אפייני.הדפוס מוכר וחוזר על עצמו , ריטואל שאינך מסוגל נפשית להתנתק ממנו- שנאת בר הפלוגתא הפוליטי עד מוות. א- יצחק גרינבויים התנגד לעלית יהודים דתיים.- עובדה. ב- אני מודה ומתוודה, אתה צודק, למדתי ממך משהו חדש. הבן הקאפו ההנתעב,, בנו של גרינבויים אינו אחיו של בניו גרינבויים מחנכך הנערץ, אלא רק ''אחיו של בניו'' של גרינבויים. ניסוח נפתל ופתלתל שכוונתו לזרות חול בעיני מי? אולי העניך, כי הקוראים כבר יודעים לזהות את נפתלות תשובותיך. יודעים, ועונים בהתאם. ג.הרעיון המטומטם שלא לעלות יהודים דתיים לארץ ישראל הוא של המחנה עליו אתה מגן , ונא לא להצטעצע עם ספורי הגבורה השל אורי אילן, וטייסים ''גיבורים'' את המיתוסים שאתם מייצרים אנחנו מכירים , את ''הקבוצניקים הגיבורים'' שזכו לצל''שים כי הם פשוט ''מהקיבוץ''. היחיד שראינו את מעשיו קבל עם ועידה הוא אודי אדיב וחבורתו. ד.אתה מוכן להגן על קאפו נבזה, רוצח יהודים, ולשם כך לשלוף את שמותיהם של ברוך גולדשטיין ,ולהשמיץ את ז'בוטינסקי ומי לא. ה. אתה אפילו לא דמגוג, דוד. אתה סתם מסתבך בקורי העכביש שתווית , ומנסה בכל כוחותיך להצדיק רוצחי יהודים, להשמיץ יהודים , בכריתת מטעי זיתים, בגניבת מקרקעין, וברצח, לעורר שנאה, בכל אשר תלך. לצורך כך אתה מזייף מסמכים, משקר, מרמה הכל מותר? כן, אצלך הכל כשר כדי לפגוע ביהודים . המורשת של אצ'ה גרינבוים ימח שמו וזכרו טבועה עמוק עמוק בנבכי חינוכך המעוות- החינוך לשנאה. אולם מה שאתה מצליח לעשות זה לזרוק בוץ על הוונטילטור. כי תגובותיך חושפות את הוויתך, את אישיותך ואת פסלות החינוך שקיבלת. | |||
_new_ |
אף על פי כן נוע תנוע - העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אני חוזר ומדגיש העובדות שהעליתי במאמר בראש הפתיל הן נכונות. מה שכתבתי על כריתת עצי זית, גניבת מקרקעין, אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים ותוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא לא הצלחת להפריך כי הן נכונות. הנה שוב ציטוט מדברים שכתבתי בעבר: ... יש ציבור שעבורו קיום מצוות ישוב הארץ וכיבושה, גם באמצעים לא חוקיים היא ראויה. המצוות הללו יותר חשובות מזכויות להן זכאים החקלאים הפלשתינאים – הזכות לחיים ולחופש התנועה וזכות הקנין. נראה שהמעורבים מסכימים שישוב וכיבוש הארץ הם יעדים חשובים ולעזאזל עם הזכויות של התושבים הפלשתינאים. הצורך שלך, אבי גולדרייך, לעסוק בטיעונים אישיותיים מעיד על חוסר יכולתך להפריך את העובדות שכל כך מציקות לך. ----- אף על פי כן נוע תנוע... | |||
_new_ |
אף על פי כן נוע תנוע - העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אינני מסכים איתך. 1- כריתת הזיתים- עלילה ניבזית מבית מדרשו של הנוכל מרשק וחבורתו . מרשק כבר נתפס ומסור חשמלי הכליו. 2- שוד הקרקעות- ברוב המקרים עלילת דם, מיסוד שקרים, וזיופי מפות לצורך הנחלתם לערבים שטוענים ש''עבדו'' קרקעות מדינה. 3- ''תוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא '' עוד אגדה מבית היוצר של עליסה בארץ הפלאות 4- ותפנים- זכותו של יהודי על ארץ ישראל היא בלתי ניתנת לערעור, חוקית, סופית, וחזקה כמו השמש בצהריים. 5- וחוץ מזה חג פסח שמח וכשר. | |||
_new_ |
העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
אני חוזר ומדגיש העובדות שהעליתי במאמר בראש הפתיל הן נכונות. מה שכתבתי על כריתת עצי זית, גניבת מקרקעין, אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים ותוכניות לחבל בתשתיות בפעולות המשטרה והצבא לא הצלחת להפריך כי הן נכונות. הנה שוב ציטוט מדברים שכתבתי בעבר: ... יש ציבור שעבורו קיום מצוות ישוב הארץ וכיבושה, גם באמצעים לא חוקיים היא ראויה. המצוות הללו יותר חשובות מזכויות להן זכאים החקלאים הפלשתינאים – הזכות לחיים ולחופש התנועה וזכות הקנין. נראה שהמעורבים מסכימים שישוב וכיבוש הארץ הם יעדים חשובים ולעזאזל עם הזכויות של התושבים הפלשתינאים. סיפור המשור הוא עלילה מבית היוצר של גנבי המשור. עוד עלילה שמתחברת עם העובדות שנזכרו במאמר ובראש ההודעה. אלו עובדות שלא הצלחת לערער או להפריך. ----- אף על פי כן נוע תנוע... | |||
_new_ |
העובדות עליהן כתבתי במאמר נכונות | |||
|
|||
דויד , לא הוכחת את כריתת עצי הזית אפילו ציינת במספר תגובות שלא אמרת זאת . כמו כן לא הוכחת גניבת מקרקעים כי הסתמכת על זיופים ושקרים . לא הוכחת אלימות מתנחלים כלפי פלשתינאים . אותם מקרים שציינת היו הגנה עצמית של מתנחלים . אותו דבר ביחס לעלילות על פגיעה בכוחות הבטחון . מה שנעשה זו הגנה עצמית מפני חוליגנים שוטרים וחיילים אשר אינם ממלאים את תפקידם בהגנה על המתנחלים בדומה להזנחת ההגנה על חקלאים יהודיים בנגב ובגליל. | |||
_new_ |
לוי שוב פיספסת | |||
|
|||
לוי, קרא שוב את ההודעה הקודמת שלי (תגובה 96246) כי כל דבר שכתוב שם נכון. כדי להקל עליך הנה רשימה: 1. יש אנשים לא מוסמכים שהכינו ומכינים תשתית רעיונית לפעולות חבלניות כמו כרית עצי פרי, פגיעה באנשים פלשתינאים בחיות שלהם ומטעים שלהם. 2. היו ויש אנשים לא מוסמכים, שפוגעים גופנית ומילולית, בלי קשר לא הגנה עצמית, בפלשתינאים. 3. יש פגיעות וחבלות מתוכננות ברכושם של פלשתינאים, וזה כולל גם כריתת עצים. 4. יש השתלטות על נכסי מקרקעין פרטיים של פלשתינאים - כ-32% משטחי ההתנחלויות (כולל אזורי תעשייה) הם על אדמה פרטית פלשתינאית. 5. יש המעלילים (שקר ודיבה) על היהודים שמדווחים על כך. 6. אתם גם מפיצים עלילות מתוצרת הגנב על האיש שמסורו נגנב. 7. לא ראיתי כאן בפורום או במקום אחר הפרכה ולו של סעיף אחד מהשישה, ובמאמר הפותח. 8. במקום לעשות זאת דוקא ראיתי גידופים מופנים כלפי, כאילו להדגיש את חוסר היכולת שלכם להפריך את הנטען. | |||
_new_ |
לוי שוב פיספסת | |||
|
|||
קראתי את דבריך . הם בבחינת עלילות , שקרים ועוות המציאות . | |||
_new_ |
דוד חביבי | |||
|
|||
כמה פעמים עוד צריך להזכיר לך שגולדרייך קצת התחרפן לאחרונה? | |||
_new_ |
עמיש חביבי | |||
|
|||
העיקר לא לפחד כלל ולהמשיך להאיר את העובדות (תגובה 96237) - אף על פי כן נוע תנוע... בכל מקרה תודה על התמיכה. | |||
_new_ |
עמיש חביבי | |||
|
|||
נוע תנוע לעזזל בגלל אנשים כמוך . מספרם של סהרורים ממסוגך הוך ומצטמצם . | |||
_new_ |
לוי חזרת לגדף ולקשקש... אהה היה לך קשה בלי הגידופים.. | |||
|
|||
_new_ |
לוי חזרת לגדף ולקשקש... אהה היה לך קשה בלי הגידופים.. | |||
|
|||
היה לי ועדיין קשה לי עם השקרים וסילופים של שלום עכשיו . | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
[• הוסר ביטוי לא ראוי.] אבקשך להפסיק להעליב ולפגוע בי . | |||
_new_ |
גולדרייך חביבי | |||
|
|||
דבר והיפוכו: גולדרייך שמנסה להעליב ולפגוע מתלונן על אלו שמבהירים לו את אשר הוא עושה. עצה: הפסק להעליב ולפגוע באנשים כדי שיהיה יותר תוקף לבקשותיך. | |||
_new_ |
גולדרייך חביבי | |||
|
|||
סיוון אתה מקרה אבוד. בהזדמנות אסביר לך למה | |||
_new_ |
[•] גולדרייך חביבי | |||
|
|||
[• הוסרו ביטויים שלא מקובלים על המערכת.] | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
דחילק אבי . כבר נאמר לפני כ-2000 שנים הכל לפי המביש והמתבייש . אם כלב נובח עליך אתה נעלב ? | |||
_new_ |
[•] עמיש חביבי | |||
|
|||
[• הוסר ביטוי לא ראוי.] תנוח דעתך לוי ידידי אינני נעלב כשכלבים נובחים עלי. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |