|
אתה מעלה נקודות חשובות | |||
|
|||
סקר שנערך לאחרונה מראה כי חלק ניכר מהתלמידים ההאתיופיים, סובלים מליקויי קשב, ומטופלים כלקויי למידה. רוב העבריינים הכלואים בבתי כלא בישראל, אובחנו אף הם כלקויי קשב. http://www.hutzpa.co.il/main/article.aspx?Article_id... אחוז גבוה מהנערים האתיופיים בישראל נימצאו בסקר של הרשות למלחמה בסמים כצורכי סמים כבדים. יש גם בעייה של איידס באוכלוסיה זו. לאור נתונים אלה, נישאלת השאלה אם היה זה כל כך נבון לקלוט 100 אלף אתיופיים ויותר, בני המדינה הנחשלת ביותר באפריקה ואולי השנייה ברמת העוני בעולם, אף על פי שבאתיופייה יש משאבי טבע רבים שאינם מצדיקים עוני איום זה. בישראל, רק 54% אחוז מכוח העבודה מועסק לעומת 67% במערב. פיריון העבודה בישראל נמוך ב-25% בממוצע מהמערב. נתניהו אמנם עשה צעדים נכונים, ואין להאשימו בעוני, ואמנם הוא לא מואשם בעוני, אלא בהפחתת התמיכה והקצבאות. אלא שנכון שזה מעשה שלא יעשה, גימלאות הזקנה הנמוכות, ומסיבה זאת הציבור בישראל בחר בגימלאים. | |||
_new_ |
אין כאן עניין של ''נבון'' אלא של מוסר | |||
|
|||
מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי ולכן עליה לקלוט לתוכה את בני העם היהודי שמבקשים להצטרף אליה, גם אם הם עניים, נחשלים, ונבערים. נתניהו לא מואשם בעוני, אלא בצעדים כלכליים שגרמו להגברת העוני תוך הטבת מצבם של העשירים. חלק גדול מצעדים אלה לא היה הכרחי. השמירה על מסגרת התקציב, הקפאת גודל השירות הציבורי, המס על ההון, הפחתה מסוימת של קצבות הילדים היו צעדים נכונים. הפגיעה החמורה בתשלומי הביטוח הלאומי והפיכתו לצינור של ספיגת כסף מידי העובדים ונתינתו לעשירים ולמעבידים, הפגיעה בתשלומי הזקנה, האבטלה, הנכים והשארים, וההפרטות שגרמו בעיקר לפיטורי עובדים מחד ותשלומי שכר דמיוני למנהלים מאידך, היו צעדים הרסניים. | |||
_new_ |
לא ברור כל כך שמדובר אמנם ביהודים. | |||
|
|||
לפי אחת הגרסאות, כמה צ'יפים אתיופיים, שהיו שותפיהם המקומיים של סוחרי עבדים יהודים ביבשת במאה ה-18, אימצו כמה מנהגים יהודים, מתוך רצון ליצור לעצמם יחוד, והם אימצו אותם באופן חופשי ורופף, תוך גווני פולקלור מקומיים. זאת בדומה לכושים העבריים בדימונה. החלק השני של הסיפור הוא בשנות ה-70 וה-80, כאשר אתיופים שרצו להחלץ מארצם מוכת העוני הנורא, ולהגיע למדינת רווחה יחסית, התקרבו לאנשים האלה, ואימצו את גינוניהם, והחלו אף הם לקרוא לעצמם יהודים. החלק השלישי של הסיפור הוא כאשר אתיופים נוצרים, שמפאת אמונתם ביזוס ובבשורה לא ממש השתוקקו להיות יהודים, אבל השתוקקו מאידך להעלות באופן תלול את רמת חייהם, יצרו את הבלוף של ''הפלאשמורה''. יש גם עבודה אתיופית, ממש כשם שיש ''עבודה עברית'' והמניע הוא תמיד כלכלי. | |||
_new_ |
העור השחור אינו מספיק ברור | |||
|
|||
„לפי אחת הגרסאות” נוהגים היהודים לאפות מצות מדם של נוצרים. אולי יש בידך משהו מוצק יותר? | |||
_new_ |
מה זה משנה העור, העובדה היא שהאוכלוסיה הזאת הם | |||
|
|||
לא בדיוק קונדוליסה רייס, ואף לא בפאזה סבירה כלשהי בדומה ולו במעט לכך. | |||
_new_ |
אתה יודע מה, שכנעת אותי. הם באמת צאצאי מלכת שבא ושלמה המלך | |||
|
|||
כפי שהם טוענים!! ובא לציון גואל. | |||
_new_ |
איזה סוחרי עבדים יהודים היו באתיופיה | |||
|
|||
במאה ה-18 דווקא? שם הערבים סחרו בעבדים. אני שמעתי על סוחר יהודי אחד בלבד שסחר בתחילת המאה ה-19 בעבדים אבל זה היה במערב אפריקה והוא מכר כמה עבדים לברזיל. אתה מתכוון אליו? | |||
_new_ |
אתה רוצה להפיל אותי בפח? | |||
|
|||
הנקודה הכאובה שיהודים לא היו תמיד, למרבית הדאבה, קדושים או קדושים מעונים, ולעיתים, נו, היו ביניהם גם, אבוי, חלאות אדם, או אפילו, אוי ביי, מועלים, גנבים, וראשי פרשות שחיתות. בתור יהודי אכן לא טוב לי שמתקיים הפסוק שאמרו יהודי רוסייה, הברונשטיינים והז'ינובייצ'ים עשו את כל הצרות, ואילו הליברמנים והרבינוביצ'ים סובלים בגלל זה ומקבלים את המכות מהגוי שקיבל קריזה בגלל מעלליהם חסרי הגבולות של הברונשטיינים. יש, מה לעשות, יהודים נהדרים, אבל לעיתים גם פחות נהדרים. איך אמר הפילוסוף היהודי האנגלי הדגול ישעיהו ברלין: בממוצע, היהודים לא טובים או רעים מעמים אחרים. אבל בשני המקרים (הן הטוב והן הרוע) הם נוטים להגזים. אז מה לעשות, והיהודים היו הברונים וראשי סחר העבדים השחורים? נכון שהאנטישמים עושים מזה צ'ימעס, אבל זאת האמת לדאבוני. היה שם בסחר העבדים, הרבה כסף, והיהודים לא תמיד נירתעים מכסף. הייתי מעדיף שלא יתנו דלק לגלגלי האנטישמים, אבל, מאידך, לא כל אמת קשה היא אנטישמיות, גם אם אנטישמי מנצל אותה לצרכיו הנלוזים. | |||
_new_ |
אתה מוסיף חטא על פשע, ותורם למסכת השקרים | |||
|
|||
''היהודים היו הברונים וראשי סחר העבדים השחורים'' שקר וכזב, להד''ם!. אתה מצטט אתרים מהאינטרנט שהם חלק ממערכת ההסתה האנטישמית המתנהלת במדיום הזה מזה שנים. יש אלפי - ואולי אפילו עשרות אלפי, אתרים באינטרנט שכל כולם מוקדשים ל''מלאכת הקודש'' של הפצת וטיפוח כזבים על היהודים והיהדות. כולם מביאים שפע של ''אסמכתאות'' ו''מראי מקום'' וציטטות מ''מקורות'' (כמעט כמו אחד העורכים כאן בפורום), שרק לבדוק אותם כדי לוודא שהם אינם קיימים לוקח לפעמים ימים ושבועות. הקו המשותף שחוזר על עצמו בכל הבימות האלו הוא שאין רעה או חולי שנפלו על האנושות שאינם נובעים ממעשיהם של היהודים. אתה מתמם בטענה ש''לא כל אמת קשה היא אנטישמיות''. אין פה שום ''אמת קשה'', או ''אמת'' בכלל. הדברים הם שקר במצח נחושה (ויש לי ספק רב, לאור פירסומים אחרים שלך כאן על נושא יחסם ''ההומני'' של הפולנים ליהודים, שלא ידעת את זה מקודם), ומהווים נאו-אנטישמיות למהדרין. | |||
_new_ |
דברים כהווייתם, ודי לתרבות הטיוח הצדקתנית והמסוכנת | |||
|
|||
ראשית, לא כתבתי על יחסם ההומני של הפולנים ליהודים. אתה ''מותח'' את הדברים לאבסורד והקצנה. שקדתי להדגיש שאמירתי היא שבפולין לא היתה ''מגה-אנטישמיות'' מעבר לזו שבצרפת למשל. דיברתי על האוטונומיה היהודית החלקית בפולין, למשל במסגרת ועד 4 ארצות, ועל יחודיות הפזורה היהודית בפולין בכך שהיהודים, בניגוד לארצות אירופיות אחרות, היו מיעוט לאומי ניכר - 12 אחוז מול חצי אחוז בארצות אירופה הגדולות, ועל הבעיות של התנגשות בין אתנית הקשורה בכך (הבסקים בספרד למשל). יצאתי נגד היסטוריוגרפיה גרועה, המציגה את ההיסטוריה היהודית הגדולה בפולין, ארץ אבותי, ארץ של גדולי רוח יהודים ותרומה גדולה לכלכלה וליצור, כאוסף של פוגרומים. בפולין אגב, בניגוד לרוסיה ואוקראינה, לא היו כמעט פוגרומים. מדובר בסילוף מתועב שאינו מבוסס על עובדות אלא על חשיבה אסוסיאטיבית בבחינת, לעזאזל עם העובדות, הרי זוהי מהות הדברים, ולמה ההתממות? אלא שאסוסיאציות הם תהליך פסיכולוגי פנימי, דבר שהוצג על ידי הפסיכולוג הקוגניטיבי Anderson, 1983, כ-Spread of activation ברשתות נירונליות במוח. אסוסיאציות קשורות בתחושותיך וברקע הסמנטי שלך, אך אינם מקור לידע. לידע אנו מגיעים בניגוד לתהליך פנימי של תפעול אסוסיאציות חופשיות, על ידי איסוף עובדות. עלינו לחדול מלקרוא לעובדות קשות, שאף האנטישמים משתמשים בהם מטבע הדברים, שקר אנטישמי. אחרת לא נישתפר. ראה מה קורה בישראל כיום. נביאי ישראל היטיחו את האמת הקשה על הסאוב, והעוולות באופן ישיר. בימינו האמירה ''אנטישמיות'' משמשת ככלי מניפולטיבי לביטול ביקורת. כל מאפיונר יהודי מסואב ברוסייה יכול לטעון כיום שמתנגדים לו בגלל ''אנטישמיות''. יש לשים קץ לפקרקטיקה המתועבת הזאת, שגורמת בין היתר להתדרדרות מדינתנו. וכיצד תבחין בין שקרים אנטישמיים ובין עובדות היסטוריות אמיתיות, שאנטישמים כמובן עושים בהם שימוש נלוז? ראשית, על פי מידת הסבירות והשכל הישר של כל אדם סביר. כך, טענות הכחשת השואה הן חסרות סבירות קיצונית. הפרוטוקולים של זקני ציון אף הם חסרי סבירות באופן קיצוני, שהרי בין היתר, לא סביר, אף אם נניח לרגע שהיו זקנים כאלה ופרוטוקולים כאלה להשתלטות על העולם (מה שאף הוא לחלוטין לא עומד במבחן הסבירות), הרי סביר שמפאת חשיבותם והסכנה שבהם, דאגו להצניעם. וכך, אין זה סביר שיפלו ליד של אנטישמיים (המפרסמים אותם), שאף לא הביאו כל תאור תחקירי, כיצד נפלו לידיהם הפרוטוקולים הללו ואיך הישיגו את המסמכים החסויים הללו... מאידך, שמעתי ממספר מקורות רב על סחר העבדים שיהודים עסקו בו, דבר שבזמנו לא היה פסול לכשעצמו, והיה חלק מהסחר הבינ''ל הלגיטימי, ואין כאן כל דבר חסר סבירות, אף כי כיום, זה משמש אכן אנטישמיים. את המקורות שהבאתי, מצאתי בחיפוש מיידי ומהיר באינטרנט אתמול, שכן לא היה לי זמן, להביא מקורות סולידיים ורבים. | |||
_new_ |
אני מקווה ששמת לב ש''המקורות'' מהאינטרנט | |||
|
|||
שאתה מביא מסתמכים למעשה כולם על אותו מקור - בשלושתם מופיע אותו סיפור, מילה במילה. ע''י היתייחסות לשלוש כתובות שונות באינטרנט, אתה מנסה להטעות וליצור את הרושם שיש כאן שלושה מקורות שונים בלתי תלויים, כדי להגדיל את מהימנות הציטוט שלך. זה כשלעצמו אומר דרשני. זה שסחר עבדים באותה תקופה היה חלק מהסחר הבינ''ל הלגיטימי אינו אומר ולא כלום. היו הרבה תחומים של סחר ועיסוקים לגיטימיים שיהודים היו מנועים מלעסוק בהם. המעורבות היחידה של יהודים בסחר עבדים היה הנוהג של ''פדיון שבויים'' שבו קהילות יהודיות היו קונות יהודים שנישבו ונמכרו לעבדים (זה היה מנהג נפוץ בעולם המוסלמי) על מנת לשחרר אותם. לא היה לזה שום קשר למה שהלך באפריקה. מה שאתה מתאר על מצבם של היהודים בפולין נכון למאה ה 16 ותחילת המאה ה 17. אח''כ הדברים השתנו באופן דרסטי. הפולנים עצמם אולי לא היו תמיד היוזמים של הפוגרומים וצורות אחרות של רדיפה, אבל הם שיתפו פעולה וסייעו להם בכל דרך שרק יכלו, לא פעם אפילו כשזה היה נגד האינטרסים של עצמם. | |||
_new_ |
אלה לא העובדות. הכנסיה הקתולית הפולנית כולה עסקה בהצלת יהודים | |||
|
|||
בשואה. על רקע זה נישלחו כמרים קתולים פולנים רבים, ואף נזירות לאושוויץ. 2) כמעט כל חסידי אומות העולם הרשומים ביד ושם הם פולנים. זאת אף שפולני שעזר ליהודי הוצא מייד להורג. 3) מאיפוא לדעתך היה האמל''ח למרד גטו וורשא, אם לא מהמחתרת הפולנית? הרי פולין כולה הקימה מדינת מחתרת החל מתחילת 1940. דיביזיות פולניות נילחמו לצד בעלות הברית. אפילו לפלשתינה -א''י היגיע הגנרל הפולני אנדרס בראש כמה חטיבות פולניות והם נילחמו במדבר המערבי. רבע כמעט מהעם הפולני נימחקו על ידי הנאצים. מרד ורשא של המחתרת הפולנית בסוף 44 טובע בים של דם פולני, והנאצים הרסו את וורשא כמעט עד היסוד. ואילו בישראל מזהים את הפולנים עם הנאצים, אף שהיהודים, רבים מהם חיו בפולין בשגשוג רב. יהודים אף נמנו עם האצולה הפולנית כמו באנגליה או בצרפת. למשל, לאבי סבתי, מאוריצ'י ויטלין, היתה אחוזה בת 10 אלפים אקרים (40 אלף דונם) בגליציה. האחוזה נקראה נובו-שלצ'ה. ליד אחוזה זאת היתה אחוזה אחרת בשם דמיטרב, שאף היא היתה שייכת למשפחת הויטלינים, בה גדל גדול סופרי פולין, היהודי יוזף ויטלין. אימי, עד 1938 כילדה, נסעה בחופשת הקיץ לאחוזה בפולין, שם עמדה לרשותה סוסה אצילה בשם ''ערבקה'' והיה לה מורה רכיבה מוורשה. האיכרים אהבו את הויטלינים. מופצת בישראל דיסאינפורמציה על יהדות פולין ויחס הפולנים ליהודים. האפיפיור יוחנן פאולוס השני ספר שבילדותו שיחק כדורגל עם ילדים יהודים, מה שלא מתיישב עם השקרים המופצים בישראל, כאילו היהודים הוחרמו על ידי הגויים הפולנים. אבי סבי מצד אבי, שכטל, היה בעל הזיכיון על אספקת המלח לכל מחוז ויילון הענק, ועסק גם בסחר בעצים והובלתם על הנהר. יהודים הקימו את תעשיית הטכסטיל בלודג' ועוד. | |||
_new_ |
אין לי ידע מיוחד בנושא, הרי לא חייתי אז | |||
|
|||
בעקרון, אני אדם היודע בנושא בערך כמוך, בישבי ליד שולחן הכתיבה. ניתקלתי בעבר באקראי במעט חומר על כך שהיו סוחרי עבדים יהודים, והדבר לא נראה לי מעניין במיוחד או מפתיע במיוחד. האם יהודים היו כאן יותר מוסריים מגויים? האם ליהודים בעולם יש שם של קבוצה לאומית הנקייה לחלוטין מנגע השחיתות, הנוכלות, הרמאות הפיננסית ותאוות הבצע? אם אכן היהודים הם קבוצה טהורה שכזאת, הרי שלא היבחנתי בדבר בישראל. ואם כך, מדוע לטעון בלהט שיהודים כלל לא הזדהמו, כאחרים, בסחר עבדים? אלא שכללית, מה שמעלה לי מעט את הפיוזים היא המגמה לטהר אדם מושחת מאשמת שחיתותו רק משום שהוא יהודי, שכן, אם מאשימים יהודי בשחיתות, ברור שיש כאן אנטישמיות לשמה... אבל הנושא הזה של סוחרי עבדים יהודים אינו בראש מעייני.. | |||
_new_ |
ישראלי איתר חשוד ברצח משפחתו בשואה | |||
|
|||
רוני לרנר יספר לך על הפולנים ה''צדיקים'' שלך. אושוויץ. גיטל לרנר וחמישה מילדיה הצליחו להימלט מטרנספורט למיידאנק, ונרצחו על ידי האיכר שהסתיר אותם (אתר יד ושם) לרנר האב חזר לכפר לחקור את רצח בני משפחתו. הוא נמלט לאחר שחשש לחייו (צילום: רויטרס)ב-1943, בשיא מלחמת העולם השנייה והשמדתם השיטתית של יהודי אירופה, הסתתרו גיטל לרנר, יהודייה בת 45, וחמישה מילדיה, בחצר ביתו של איכר פולני. השישה הצליחו להימלט מטרנספורט למחנה ההשמדה מיידאנק, ומצאו מחסה יחד עם שני צעירים יהודים. אולם, האיכר וארבעה מחבריו שהתגוררו באזור, ביקשו לגזול את רכושם ובליל 30 באוקטובר רצחו באכזריות את לרנר, חמשת ילדיה ושני הצעירים. הסיפור בוואלה הוא חלבי. ראיתי את הראיון של לרנר עם דן מרגלית. ראיון מזעזע, היהודי נתקע ומתאמץ לא לבכות, בכל משפט שני. לרנר מכיר את הזוועה לפרטי פרטים, וכשהוא מתחיל לתאר אותה, אומר משפט, שניים ומדלג על הסצנה. קטע זוועתי שאינו מופיע בוואלה, קשור לילדם של הרוצחים. הילד (בן 70) שהצביע על מקום הקבר, נשאל ע''י לרנר, האם זכור לו ארוע מיוחד בזמן העברת העצמות מקבר אחד למישנהו. השיב הילד: מצאנו את סכין המטבח שנעלמה לנו במשך 4 שנים. לרנר שואל: מה עשיתם עם סכין המטבח? משיב הילד: אמא ניקתה את הסכין והחזירה אותו למטבח. לרנר מעיר בראיון: ''תת-אדם'' שימוש בסכין ששימשה לרצח, מצביע על חוסר אנושיות בסיסית הטבועה בעם הרקוב הזה. * הערה להעברת הקבר הם העבירו את הקבר מכיוון שנפלו עליהם צרות ומאורעות משונים. ביתם היה רדוף רוחות ושדים. | |||
_new_ |
דודי, סטפן ארליך, ניצל מהשואה בידי משפחה פולנית, וניגזל בישראל | |||
|
|||
אני לא מבין. ובישראל אין אנשים הרוצחים זקנים יהודים או חסרי ישע יהודים בשביל לגזול את רכושם? דודי, סטפן ארליך, ניצל מהשואה בידי משפחה פולנית, ונשא לאשה בתום המלחמה את ביתם מארישה. הוא עשה אז דוקטורט בביולוגיה באוניברסיטת קראקוב, ועלה בראשית שנות ה-50 לישראל. כאדם בעל מוח המצאתי, ממשפחת ויטלין, הוא הגה רעיון לגידול נוטריות (יונק קטן פרוותי) בעלות אפסית, באיזורים בוציים בישראל, למטרת הפקת פרווה נהדרת, בכמויות ובזול. הרעיון נחמס ממנו, יושם בכמה קיבוצים בהצלחה, בלי שהאיש ראה גרוש, ובלי שנתנו לו קרדיט. סטפן, שלא חשב שלאחר השואה דווקא במדינת היהודים יחמס באופן כה גס וחסר מעצורים, עזב בסוף שנות ה-50 עם אשתו, בנו יואל ובתו בתיה לארה''ב, וקבל מינוי עד מהרה באוניברסיטת שיקגו, בה היגיע לדרגת פרופסור אמריטוס, לאחר פירסומים רבים וטובים בתחומו, בצד היותו עורך במספר כתבי עת מדעיים, חלקם יוקרתיים. הטרגדיה לא פסחה עליו גם בהמשך, שכן בתו בתיה, צלמת עיתונות מחוננת, נספתה בגיל 30 בתאונת דרכים, ובנו יואל, איתו נשאר, הוא בעל ליקוי מנטלי כלשהו, עוד מילדות. גם אני נחמסתי קשות בישראל בנושא קניין רוחני בידי יהודים דווקא, באופן שקשה להעלות על הדעת מתועב ממנו, שכן כאשר תבעתי את זכויותי, הוכפשתי בצורה קשה, וגרוע מזאת. יתכן שתאונה באוקטובר 88 בה גלגל הפיאט אונו שלי התפוצץ באוטוסטרדה בכביש גהה ללא סיבה סבירה והמכונית התהפכה, תאונה ממנה ניצלתי בנס, היתה ניסיון חמקני ''לגמור את הסיפור אחת ולתמיד'', דהיינו התנקשות בחיי על רקע גזל. היו עוד 2 מקרים סביב אותה תקופה בהם ניצלתי בנס ממוות או חבלה חמורה ומשתקת. | |||
_new_ |
הם לא רק נרצחו, הם נאנסו ועונו באכזריות. | |||
|
|||
זה לא רק רצח, אפשר לחשוב שרצח לא מספיק. לרנר החל לספר ולתאר את העינויים שעברו, היה נעצר לאחר שני משפטים, ומדלג על הקטע הקשה. זה קרה מספר פעמים במשך הראיון. וגם קטעי המשפטים, האונס, החיתוך בסכינים, מספיקים כדי לדמיין את השאר. אם לא היו רוצחים פולנים לא היה צורך במצילים. מצילים יש רק היכן שיש רוצחים, קפיש? --------- המשטרה בדקה את חשדותיך, או שזה נשאר רק בגדר השערה? | |||
_new_ |
פנייה לקצין בכיר מאד במטה הארצי, לאחר שכבר הייתי עיתונאי | |||
|
|||
פנייה לקצין בכיר מאד במטה הארצי, לאחר שכבר הייתי עיתונאי, העלתה שיש נכונות לתת לי סעד בתחום הפלילי, אך לאחר טיפול נוסף נאמר לי שעל חלק מהעברות חלה התיישנות, זיהיתי גם רתיעת מה לטפל באנשים שחלקם בעלי יוקרה מסויימת בכלים פליליים (ובמדה של צדק, שכן חשיפה פומבית עלולה לערער אצל אנשים הגונים רבים את תחושת הסדר הטוב האזרחי), ויעצו לי לפנות לתחום המשפט האזרחי, שם אין התיישנות. כאמור, בעייתי העיקרית היא זכויות קניין אינטלקטואלי בתחומי המקצועי שהופרו באופן בוטה מאז אמצע שנות ה- 70 ואילך, כולל אדם שהיה מעסיקי וקבל פרס ישראל עבור פלגיאט בעקר, רק ששמי לא מופיע שם. ישראל מדורגת על ידי משרד הסחר של ארה''ב, בצמרת המדינות בה מופרות זכויות יוצרים, והנושא הזה עלה לי בבזבוז שנות חיים לא מועטות בהם הייתי במיטבי. | |||
_new_ |
בפעם האלף, נא הבא הוכחות לדבריך !! | |||
|
|||
זה הדבר הפשוט ביותר המתבקש למקרא דבריך בפורום מזה 4 שנים. | |||
_new_ |
תלונתי הפלילית: להלן מכתב משטרת ישראל | |||
|
|||
משטרת ישראל, האגף לחקירות וללחימה בפשע/מחלקת חקירות ותביעות/יחידת קניין רוחני. הנידון: תלונתך מיום 29/4/05 סימוכין: מכתבך מיום 29/4/05 1) ביום 9/5/05 היגיעה לידי תלונתך שבנדון, והנוגעת עם גניבת קנין רוחני בכלל, דיני פטנטים וזכויות יוצרים בפרט. 2) מבדיקה יסודית ומעמיקה של תלונתך, עולה כי ההפרות בגינן אתה מלין אינן ניתנות לטיפול במישור הפלילי על ידי המשטרה ואפרט. 3) מתלונתך עולים שני נושאים עיקריים: א. רישום פטנט ב. זכויות יוצרים 4. באשר לפגיעה ברישום הפטנט, הרי שחוק הפטנטים על תקנותיו, אינו נאכף על ידי משטרת ישראל או גופי אכיפה מקבילים לה, ונתון כל כולו לדין האזרחי. 5. באשר לזכויות היוצרים, כפי שאלו מתוארות על ידך בתלונתך, הרי שהפרות אלו אינן נכנסות בגדר הטיפול המשטרתי בעבירות הקניין הרוחני. יתרה מכך, על מרבית ההפרות המתוארות על ידך, חלה התיישנות הקבועה בחוק סדר הדין הפלילי (נוסח משולב), התשמ''ב -1982, וממילא לא ניתן היה לאוכפן. 6. על אף האמור לעיל, במקביל למסלול הפלילי, נאכפות זכויות הקניין הרוחני, גם במסלול האזרחי, כך למשל בחוק עשיית עושר ולא במשפט, התשל''ט - 1979, חוק עוולות מסחריות, התשנ''ט - 1999, ופתוחה בפניך הדרך לנסות ולהעלות טענותיך במסלול זה. בברכה רפ''ק אהרון גרונדמן, ר יחידת קניין רוחני/מח''ק ב/רמ''ח חקירות ותביעות העתקים: ר' מחלקת חקירות, לשכת אח''ק, שלכם 145080 מתאריך 18.5.05 ו-144281 מתאריך 1.5.05 | |||
_new_ |
מוסר השכל | |||
|
|||
מי שבחר להכניס לביתו צפע שלא יתפלא אם לבסוף הצפע יכיש אותו. על אחת וכמה אם בעלי הבית בוחרים להאכיל את הצפע, לגדל ולטפח אותו כפי שעושים עורכי הפורום עם האדון מיכאל שרון במשך 4 השנים האחרונות. נותר לנו רק להקיא לנוכח גילויי האנטישמיות המוטחים כאן שוב ושוב ע''י מר שרון שהוא כישלון קולוסאלי בפני עצמו. | |||
_new_ |
בהחלט נכון | |||
|
|||
ומה אפשר להגיד על אחד שרושם על עצמו את הדברים הבאים, האם הוא בכלל בקו הבריאות?! '' היום נתקלתי בסביבתי באשה צעירה עם בנה, שאמרה לו בקול רם לאוזני : האיש הזה בוגד בעמו. והלא זה היפוכה של המציאות, באופן אבסורדי כל כך שנראה שנועד ''לפוצץ'' אותי באבסורד שבו. בסביבתי, סמוך לשינקין, ביטויי נאצה כלפי הם עניין יומיומי כגון ''גזר דין מוות'' ''אף מלה'' , לעיתים גם ''הייל היטלר'' או ''אתה שטן'' מפי צעירים גלושי שיער שחזותם מעידה עליהם שהסם חביב עליהם. המשותף לכול זה הינו היות הביטויים האלה בעלי מטען סמנטי חזק הלוכד את הקשב באופן אוטומטי, מה שמעיד על מדה של מיקצוענות מצד הגורם היוזם. גם מעוברי אורח שחזותם מעידה על ימניות דתית וכד' ניתקלתי לעיתים בביטויי נאצה, לעיתים דומים, דבר העשוי להעיד על הסתה בחוגים שונים. דומה שגורם לא מוכר לי הישקיע משאבים ביצירת דמות מטרה באופן שגורם לי לשאול מה מהות האמביציה הזאת והאם אין דברים חשובים יותר לעסוק בהם. האם עבודה מחקרית ופיתוחית רבת שנים וכנראה חלוצית ובעלת ערך , היא שגררה ביסוד הדברים את האמביציה הנ''ל במטרה לשתק? האם כתיבה פומבית הביאה לכך שגורם כלשהוא חצה את הרוביקון? וכבר אמר לי בזמנו גורם אקדמי המקורב לחוגי ממסד שקיים גם תרחיש ''בו אני מאבד שליטה''. האם מדובר גם בגורמי פשע? זאת בנוסף לפעולה מטרטרת לעיתים במישור הצרכני, בנושאים חיוניים, כגון הרכב, המחשב וכיוצא בזה, ונזקים בסכומים הנוגסים באופן משמעותי מאד את אמצעי. '' | |||
_new_ |
היתה אכן הסתה על רקע של גניבת קניין רוחני רבת היקף | |||
|
|||
מגמתי היא יום אחד להיות במצב בו אוכל לפעול לשיוך עבירות כבדות היקף על זכויות יוצרים, בקטגוריות של פשעים נגד האנושות ונגד המדע, המעוגנות במשפט הבינ''ל האוניברסאלי. מאמר שכתבתי בנושא: המאפיין האנושי המובהק ביותר, ובעייתיותו ההסטורית דיון 632 ומאמר מורחב יותר באנגלית Inventiveness and intellectual property and their historical predicament כתבה: האקדמייה במדעי החברה והרוח בישראל כבסיס שחיתותhttp://www.michael-sharon.com/intprop.pdf The point was not so much the plagiarism itself, but acts of atrocity that accompany heavy plagiarism (In the worst of the ''carry and bury'' tradition). I consider and would purport to advance the recognition by international law of some forms of heavy plagiarism as a crime against humanity - and against the progress of science and the development of enlightened modes of human spirit in general . In fact, I don't know how to put it in a proper and moderate way. But the heart of the matter is that, being a highly innovative researcher and developer, a large scale violation of my intellectual property rights has been involved in my own country, Israel, since 1973, in the worst of the ''carry and bury'' tradition (including, eh.. pathological lies and the other unpleasant things that keep company for ruthless plagiarism - which seems to far exceed what people have in mind when they refer to civilized society and a few ethical principles crucial for social living without being robbed of your products on and on. Being a journalist now, I could write the following reportage, which manifests what free press can do to expose to bright light evasive social evils that are jealously and brutally kept hidden. Corruption and high-volume plagiarism in the Israeli academy in social sciences - a report http://www.nfc.co.il/archive/003-D-5874-00.html?tag=... What matters is not the herald of things, the sheer saying of things, and attention to things, but the fact that those things were done. Yet, to point out the unacceptable is a shimmering hope for tomorrow worthy of Man in His Image (M. Sharon) - | |||
_new_ |
הערה: התקנון ברוב האתרים המכובדים | |||
|
|||
קובע כי הודעות נאצה והוצאת לשון רע ימחקו מייד. התופעה של נאצה ואף הסתה תוך נקיבה בשמם של מושאי הנאצה וההסתה מצד כותבים אנונימיים קיימת באינטרנט, ומקובל למחוק זאת. | |||
_new_ |
אני אני מתחיל לבכות אה אה אה | |||
|
|||
אאאההההה כאחד שנחשב למומחה לעיני ש-ט-נה עוד אתה כותב על יהודים? הי חג הפסח בא ...דם | |||
_new_ |
במדינות מתוקנות נהוג לגנות תופעות ניאו-אנטישמיות ואף להוציאן... | |||
|
|||
אל מחוץ לחוק! | |||
_new_ |
גם לא הזכרת את נושא כת השטן | |||
|
|||
_new_ |
כת השטן - ראיון רדיופוני איתי בנושא | |||
|
|||
1) שיחתי ברדיו אודות כת השטן ראיון תמציתי איתי בנושא כת השטן ששודר בתחנת הרדיו ``קול הקמפוס`` של בית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בשיתוף עם ``קול ישראל``, בערוץ 106FM. וראו בנושא גם מאמר תחקירי שלי על נסיבות כתיבת השיר ''האיש שבקיר'', 1955, וראיון טלפוני שערכתי עם מר יהודה פרדיס, כותב השיר (המאמר מכיל קישורים לפרוייקט שביצעתי אודות כת השטן, והשאלות שהיצגתי לעצמי אודות אלה הדוגלים במוצהר ברשע לשם רשע והבטי התופעה) | |||
_new_ |
הערה: אם כך מן הראוי למחוק את שלושת האתרים | |||
|
|||
מהם לקחת חיזוק לדבריך בדבר ה'מחקר' ההסטורי על מעורבות היהודים בסחר העבדים. | |||
_new_ |
בר-ניר מוסיף חטא על פשע | |||
|
|||
מהו טיפש (תגובה 75849): השימוש במושגים שקר ושקרן הוא לא השתלחות אלא תאור אובייקטי של הצרחן בר-ניר. אבל אצל הטיפש זה נחשב כהשתלחות לשונית כפי שתעיד תלונתו בתגובה 75110. על פי רוב הצרחן לא טורח להציג ציטוטים ממקורות כלשהם כי הוא פשוט ממציא אותם בעצמו. לאחר שהציג את טיפשותו ברבים הוא מציג לראווה את המקורות הרעיוניים למלאכת הקודש שלו, הפצה וטיפוח כזבים ושקרים על יהודים: ''....מערכת ההסתה ...'', נשוא הביקורת שלו בתגובה 75976. מה לו לצרחן כי ילין על מוריו......? | |||
_new_ |
שיערתי שתיאלץ להביא אתרים אנטישמיים | |||
|
|||
לביסוס טענתך. צר לי שאתה נזקק לשקרים אלו כדי לחפות על האמת ההסטורית.... | |||
_new_ |
שאלה ישירה לא. פרקש | |||
|
|||
האם תוכל לפרט את הסיפור על סוחר העבדים היהודי היחיד (או להציג קישור לסיפור)? | |||
_new_ |
לא. סתם זרקתי זאת כמעשה השרון | |||
|
|||
בבדיחות הדעת. הבייעה שאין סמיילי,ס בפורום הזה ולאתמיד הבדיחות יוצאות מוצלחות. חוץ מזה, היו יהודים שפעלו במסחר הימי בין המאות ה-15 עד ה-19 ואני מאמין שחלקם לקח חלק בתפקידים מסויימים בשיט המסחרי בעולם, כולל העברת עבדים מאפריקה לאמריקה. אבל הם היו כחלק מכל הסוחרים שפעלו לאורך כל התקופה ולקחו קרוב לודאי חלק במסחר הזה אבל חלקם הגיע לפחות מחלקם היחסי בקרב כלל הסוחרים (נדמה משהו מתחת ל-1% מכלל הסחר בוצע ע''י סוחרים שהוגדרו כיהודים בעוד חלקם בקרב אוכלוסיית הסוחרים נעה בין 10% ל-25% בתקופות שונות). בכל מקרה הם לא ייצגו במעשיהם את היהודים כולם, שרובם אף לא היו מודעים לתהליך ההיסטורי והמתמשך שקורה מול עינהם. הם פעלו במסגרת תאגידי מסחר, כאשר גדולי הסוחרים היו דווקא הולנדים, בריטים וברזילאים. | |||
_new_ |
תודה | |||
|
|||
גם אני או אתה לא בהכרח מייצגים את היהודים כולם (אולמרט אולי .....). | |||
_new_ |
מצטרף לבקשה. | |||
|
|||
הגם שכמובן איני מעלה בדעתי, חלילה, ש''סוחר העבדים היהודי היחיד'' אינו אלא פיברוק של הכותב, שבאותה נשימה (ומתוך כוונה טובה) , טען שלא היו סוחרי עבדים יהודים, והוסיף ''פרט לאחד'' לשוות יתר אמינות לדבריו שנאמרו בעלמא. | |||
_new_ |
העניין פשוט הרבה יותר | |||
|
|||
לא צריך ליפול לשלומיאליות בפרשנות הסטורית המגמתית ששרון טורח להביא מפי השטן ובודאי לא להסתמך על המתודיקה הרשלנית של אתרים על סף אי הרציונליות שהוא מקשר לנו. יש הסבר טוב לרקע של היווצרות העבדות האפריקאית, שמוסברת בתהליך ''גילוי העולם'' וכיבוש העולם החדש שמקומם של היהודים שם היה שולי מוצנע (למעט קולומבוס שיש כמה מקורות מאותה תקופה שמספרים שהיה ממוצא יהודי). מסחר העבדים היה חלק מתהליך גילוי היבשות, ההשתלטות הקולוניאלית על 'אדמות חדשות', ומהלכים לניצול אוצרות הטבע באותם מרחבים. כל התהליך נשלט ע''י ממשלות המדינות האירופאיות, לעיתים בתיאום בין קואליציות ולעיתים תוך סכסוך, עד סכסוכים צבאיים. ברור שבכל אותו תבשיל הממשלות הקולוניאליות קבעו, הנחו ושלטו והיהודים לא היו בכלל פקטור בתהליך. כשההוכחות ההסטוריות הבדוקות מראות שלא היה כל קשר יהודי לעבדות מתחילות ללחוש לשונות הקונספירציה ולטעון עד 'קשר סמוי', ''The Secret Relationship Between Blacks and Jews.'' , ''שליטה של מועצת היהודים העולמית'' וכו'. מן הראוי שתקרא הערכה של עבודת מחקר של היסטוריון ששמה את כל העניין בפרופורציה. המאה ה-20 =========== עניין שותפותם לכאורה של יהודים בסחר העבדים פרח מחדש ולובה ע''י התעמולה הערבית והפלסטינית, בעיקר בשנות ה-70, על רקע המשבר הגדול בעקבות מלחמת יום הכיפורים (1973), משבר הנפט (1974) והגדרת הציונות כגזענות בעצרת האו''ם (1975). לצד מעברו של ה'פתח' מדוקטרינת 'הכל או לא כלום' לדוקטרינת ''שיטת השלבים' הם ניהלו מאבק מקיף להכפיש את שם ישראל, ובעצם מאחר ולא הכירו בזכות קיומה של ישראל הם התייחסו ל''יישות הציונית'' הזאתי, כהפגנה של אי הכרה. המשבר החברתי-פוליטי בדרום אפריקה בתקופה ההיא שימש להם עזר להכפיש את ישראל. בתוך כך עלה עניין המסחר בעבדים על השולחן ונעשה בו שימוש פוליטי, תוך שיבוש העובדות ההסטוריות, ובמטרה לשפוך אש על שמם של היהודים וישראל ועל הקשרים שהיו לישראל עם דרום אפריקה. בהיותם חסידי ''הפרוטוקולים של זיקני ציון'' הם ניצמדו למתודה הזאת והמשיכו אותה הלאה, תוך שהם תמיד חוזרים ונשענים על מראי מקום ב''פרוטוקולים'' ל'אימות' טענותיהם.http://www.biblebelievers.org.au/hatred.htm . יש גם המפרשים את 'השתתפות' היהודים, מעבר לפרופורציות בעבדות השחורה, כפועל יוצא מהִלכות התורה, בה יש יחס מפלה בין העבד העברי לגר*, בה העברי משתחרר ממחוייבותו לבעליו לאחר 6 שנים והגר לכאורה עבד לכל חייו. (* כשבודקים את חוקי ה'עבד' אנחנו מזהים יותר חוקי עבודה מאשר חוקי עבדות, ככל שהם יהיו קשים גם לפי תקופתם. ובכל מקרה אסורה פגיעה בעבד, ואם נעשתה פגיעה חמורה בו חייב אדוניו לשחררו לחופשי או לחילופין חייב אדוניו לעונש מוות. קיימת גם מצווה ''לא תסגיר עבד אל אדונו''. האנטישמים מצטטים מכל הבא ליד, אם יודעים הם ואם לא, ובעיקר מהתלמוד (Talmudist היא מילת שנאה וזילזול בכל אשר יהודי) שעידכן וביטל עבדות מהעולם ובעצם הגדירו מחדש כללים של מעמד העובד בשכר. המונח 'עבד' ביהדות שונה מהמקובל כ'עבד', נניח בעולם הרומי המאוחר יותר או בתרבויות הנצרות והאפריקניות. אפשר לראות את המונח 'עבד' כקרוב יותר למשמעות ה'עובד' של ימינו, אלא שבימים של אז הקפידו יותר על זכויות המעביד אל מול תלות מוחלטת של העובד במעביד [אדוניו], העדר תמיכה חוקית בזכויות יסוד של העובד וכו'). | |||
_new_ |
תודה | |||
|
|||
על הכיסוי הרחב. יש לי רק הסתייגות אחת (אולי כי אינני מכיר טוב את הנושא): העבד היה רכושו של אדוניו אם כי לא לזמן בלתי מוגבל. זה הבדיל אותו מהעובד של היום. | |||
_new_ |
תודה | |||
|
|||
בעקרון נכון. אם כי לעבד נוכרי קשה יותר להשתחרר מאדוניו/מעסיקו. ברור שיש הבדל בין עבד (עובד) שמלפני 3000 שנה לבין עובד היום. בסך הכל האנושות התקדמה. אבל דווקא חוקי המקרא האלה שימשו אח''כ את ראשוני הסוציאליסטים כשקבעו תקנות עובד/מעסיק. והחוקים האלה השתדרגו ושופרו אט אט במאתיים השנים האחרונות. היום חלק מהעקרונות נכללים כבר בחוקי יסוד ובחוקה בכל המדינות המתקדמות. | |||
_new_ |
דברים כפשוטם ולא מלל עמום וחסר שחר | |||
|
|||
דבריך נראים כספקולציה ללא שחר. קחו את המשפט: מסחר העבדים היה חלק מתהליך גילוי היבשות, ההשתלטות הקולוניאלית על 'אדמות חדשות', ומהלכים לניצול אוצרות הטבע באותם מרחבים. כל התהליך נשלט ע''י ממשלות המדינות האירופאיות''. זה משפט עמום המהדהד כמשקף גישה מחקרית, אך איני בטוח שיש כאן יותר מאשר אמירא בעלמא. שהרי למשל מלחמת השחרור האמריקנית בוצעה על ידי המתיישבים, וכלל לא על ידי ''ממשלות אירופיות'' - למעט אולי תמיכה צרפתית קטנה, המשך טיבעי למלחמתם בבריטים בקנדה. קחו עוד משפט מסוג זה: ''המשבר החברתי-פוליטי בדרום אפריקה בתקופה ההיא שימש להם עזר להכפיש את ישראל''. שוב משפט עמום וסתמי. משבר? כאילו במקום לאמר ''אדם'' היית נוקט בביטוי המורחק, ''יונק מפותח'' או ''בן משפחת היונקים''. התפתחות כלכלת העבדים בדרום האגררי ובדרום אמריקה הינה מגמה כלכלית מקומית, ולמה לעטוף נושאים מעניינים המחייבים ראיית היחודי בהם במלל סתמי ועמום שהינו חסר ערך אינפורמטיבי? המצאת הג'ינס מבד ברזנט על ידי לוי בשנת 1840 בערך, אף היא חלק מהיזמות והצביון היחודי של הכלכלה הצפון האמריקנית. וכך, אף הסחר בעבדים, אינו קשור ב''ממשלות אירופיות'' חרף המלל המרשים, שהרי באירופה עצמה לא התפתחה כלל כלכלת עבדים. אשר לעבדות, מדובר במה שנראה משאב חשוב וזול של כוח אדם, לכלכלה וחקלאות חדשות המתפתחות במהירות. ויהודים תמיד הישכילו לצפות במגמות כלכליות חדשות ולקדם או להשתלב מאד ביוזמות כלכליות חדשות. למה לא לראות את הדברים כפשוטם? | |||
_new_ |
לחלוטין לא לעניין. לא מצאת לך, אלא להתפלמס עם דברי הבל של חוגים | |||
|
|||
שוליים? עסוק בהיסטוריה ועובדות, במקום לבצע את התפנית הלא רלוונטית של התחלתך כאן להתפלמס עם דברי הבל של חוגים שוליים ומוקצנים שאיש אינו לוקח דבריהם ברצינות, אלא כקוריוז. | |||
_new_ |
בעצם, גם בישראל יש תהליכי עבדות | |||
|
|||
של סחר בזונות מחבר העמים, עובדי קבלן ועובדים זרים, מהם נישללים זכויות אזרח אלמנטריות. למעלה ב-20 אחוז מאוכלוסיית ישראל מורעבת. דומני שאכן הנצרות רגישה לנושא העבדות יותר מאשר ההלכה היהודית, והעבדות דומני בוטלה באימפריה הרומית לאחר שקונסטנטינוס אימץ את הנצרות במאה הרביעית. ביהדות אכן אין איסור על עבדות. נאמר אמנם, בגלל פרשת העבדות של קמצא ובר קמצא חרבה ירושלים, שהרי נביאי ישראל וחלקים ביהדות גילו רגישות מוסרית גבוהה. הנצרות אימצה הרבה מהרוח של נביאי ישראל המאוחרים. | |||
_new_ |
את תופעות העבדות בישראל - שוק הבשר נטול הזכויות של עובדים זרים, | |||
|
|||
עובדי קבלן, יצאניות מחבר העמים, עובדים המשתכרים משכורות רעב, סחר באיברים, הצפת בתי הספר בסמים והטלת טרור על נוער מצד ''דוחפי'' הסמים בקרב התלמידים, שותפיהם של סוחרי הסמים - את כל אלה מבצעים דומני יהודים, ולא ''חברת הודו המערבית בשליחות ממשלות אירופיות''... | |||
_new_ |
מדינת ישראל היא לא מדינה יהודית | |||
|
|||
אתה רק מוכיח לנו את האמת כל התופעות שרשמת הם חלק מרפובליקת הבננות אז מה חידשת לנו? | |||
_new_ |
נכון. יהודים אמיתיים סובלים כאן בגלל | |||
|
|||
חלאות אדם בעלי מנטליות של ''ערב רב''. | |||
_new_ |
תראה שרון, אתה מקשה עלי להשיב דבר | |||
|
|||
ולא בגלל שלקחתי ממך דבר, או שיש לך טיעונים לעניין, אלא דווקא להיפך, רוב טיעוניך כלל לא לענייננו. מי השתלט על אמריקה? האדם הלבן. הוא ''גילה'' את אמריקה והשתלט עליה תוך לחימה ונישול הנייטיב'ס – במקרה הראשון שהבאת היו אלה שבטים אינדיאנים. אח''כ בריטניה לחמה באמצעות מתיישביה (ואם תרצה 'מתנחליה') לקיום אחיזתה באמריקה עד שהלבנים המקומיים עצמם התמרדו כנגדה. אז מה בדיוק אתה רוצה לומר? שבריטניה היתה 'נסיכת הכתר' ושהיא לא כבשה את אמריקה בדם? שזה לא היה במסגרת האימפריאליזם של האדם הלבן? ואם היה סיכסוך מינורי בין מתיישבים לבנים שעם הזמן רצו להיפרד מאמא בריטניה שולל את התיאוריה שהאימפריאליזם היה תהליך ניצול מתמשך של המדינות הקולוניאליות נגד אוצרות הטבע וזכויות האדם של הנייטיב'ס? כיצד מלחמת השחרור האמריקאית שוללת את הקונצפט הזה? היא דווקא מחזקת אותו. • ביחס לאמירתי: ''המשבר החברתי-פוליטי בדרום אפריקה בתקופה ההיא שימש להם עזר להכפיש את ישראל''. אתה כותב: ''שוב משפט עמום וסתמי. משבר?'' מה סתמי בלטעון שמצב חברתי-פוליטי במקום ובזמן מסויימים יצר משבר? האם לא היה משבר בדרא''פ והיא נחלצה ממנו במהפך דמוקרטי ויציב? נוצרה השלמה בין חברות ותרבויות מקומיות. הרי זה בדיוק הליך הפוך ומתקן לאימפריאליזם ההולנדי-בריטי שדיכא דמוקרטיה. • אתה אומר: '' התפתחות כלכלת העבדים בדרום האגררי ובדרום אמריקה הינה מגמה כלכלית מקומית''- שאלתי היא היכן נמצא ה''דרום האגררי'' שלך? מה עניין ''כלכלה מקומית'' לענייננו? זה כמו שתטען אבל בטקסס הם חבשו כובע בוקרים ולכן הכל היה בסדר. • מה עניין '' המצאת הג'ינס מבד ברזנט על ידי לוי בשנת 1840 בערך'' לענייננו, מלבד העובדה שבבתי המלאכה עבדו כושים בשכר מינימום? • ואשר לאמירתך העמוקה : ''אשר לעבדות, מדובר במה שנראה משאב חשוב וזול של כוח אדם, לכלכלה וחקלאות חדשות המתפתחות במהירות. ויהודים תמיד הישכילו לצפות במגמות כלכליות חדשות ולקדם או להשתלב מאד ביוזמות כלכליות חדשות. למה לא לראות את הדברים כפשוטם?'' ---- מי אמר שהעבדות לא היתה 'משאב' (מעניין שאתה מכנה עבדות כ'משאב' טבע. זה מצביע על שמץ של ראיה גזענית) חשוב וזול. הרי בגלל זה היה טוב למתיישבים החדשים לנצלם (ברמה האישית וברמה הקולקטיבית) עד לשד עצמותם. האם פתאום האדם הלבן התאהב באוכלוסיות השונות האלה והתגייס לסייע להן לעמוד על הרגליים או שהיה כאן ניצול קשוח של משאבי האחר לטובת הקולוניות? שהרי הקולוניות נתנו רשיונות עסק לכל יזם לבן שהגיע ורצה לפתוח עסק והיה חייב במיסים ממיסים שונים לקולוניה. ---- ומה עניין היהודים לענייננו? האם היתה מדינה יהודית שהשתתפה בכיבוש ה'עולם החדש'? האם היתה איזושהי ''מועצת עולמית של העם היהודי'' (שרשומה ב'פרוטוקולים של זיקני ציון' שהרבת לצטט אותם) שטוותה את חוטי האימפריאליזם כדי להפיק רווחים כלכליים ופוליטיים? האם סוחרים יהודים נשלחו ע''י הקהילות לנצל את הקולוניות, או שכל אחד פעל מטעם עצמו למען מדינת הקולוניה שלו? הרי גם מצב של היהודים במקומותיהם לא היה שפיר ויציב. • אתה אומר: ''בעצם, גם בישראל יש תהליכי עבדות.... וגו''' -- יתכן. אתה צריך להביא הוכחות לכך. אבל ההבדל הוא שבישראל אתה יכול להיות עבד לבוס שלך ולקבל משכורת של 30 מיליון ₪ לחודש והרכב ע''ח הבוס. וחוץ מזה החוק מגן על עובדים, כולל עובדים זרים, וראה את פסק הדין של בית המשפט העליון רק השבוע. זונות? אכן זו עבדות שמתקיימת לא כחוק בישראל. אז קודם כל זה מעיד על המדינה שהיא נגד עבדות. אבל המדינה לא יושבת בחיבוק ידיים (גם אם אינה עושה די) ופועלת נגד אותה עבדות שנוצרת ב ע י ק ר ע''י העולם התחתון הסובייטי לשעבר מול כל העולם וגליה מגיעים גם לישראל. ובדרך יש מדינה או שתיים (כמו מצרים) שמעלימה עין או מנצלת זאת לטובתה, ובדואים שמבריחים את הגבול בנשק, סמים וזונות לגורמי פשיעה וטרור בישראל או ביו''ש. אני רוצה לומר לך שבשנה האחרונה ישראל מתמודדת בהצלחה בתופעה הזו, קודם כל בגלל שצה''ל נפרס צפוף יותר לאורך גבול מצרים-ישראל. • מה עניין ''עובדי קבלן, יצאניות מחבר העמים, עובדים המשתכרים משכורות רעב, סחר באיברים, הצפת בתי הספר בסמים והטלת טרור על נוער מצד ''דוחפי'' הסמים בקרב התלמידים, שותפיהם של סוחרי הסמים... '' לענייננו? האם זו הוכחתך שיהודים הובילו את האימפראיליזם ואת המסחר בעבדים? חבל שאתה לא קורא בטרם אתה מגיב וכשאתה מגיב אתה לא מגיב לעניין. | |||
_new_ |
מה יש לך נגד היהודים שרון? | |||
|
|||
עמיש כבר כתב לך בעבר בקולמוסנט שאתה שונא ישראל. | |||
_new_ |
עוד ציטטה של מר עמיש היקר | |||
|
|||
''זוהי אנטישמיות קלאסית. שנאת ישראל במיטבה הנובעת ממעיינות שחורים של שנאה עצמית. כמו כל שונא ישראל בכל הדורות. לעתים נדמה שאתה מצוות המחברים של הפרוטוקלוים.'' | |||
_new_ |
הבהרה: עמיש היציג עצמו כחבר של ד''ר ש. מלמד, איש שהתעמר בי 11 | |||
|
|||
11 שנה, וחילק את עבודותי לתלמידי מ.א. ודוקטורט בהנחיית ידידיו באקדמייה וגם הם לא חסרו - איש שלאחר 4 שנים בתרגיל זריז נמנע מלתת לי ותק בקופ''ח, הלין את שכרי ופגע בפנסייה שלי. זאת אף שספרו לי שהוא נהג לאמר שאני החוקר המדעי הטוב ביותר בעולם בתחומי... כל זאת להחזיק את החבל קצר, ולמנוע ממני להגיע למקום אליו אני ראוי, כך שאשאר מעין עבד שלו ושל מרעיו, על חשבון בזבוז שנותי היפות והפוריות ביותר, מגיל 30 ועד גיל 41. אז אם עמיש חבר אישי של האדם הזה שכה פגע בי, והיכפישני כשניסיתי לתבוע את זכויותי, אולי הוא לא ממש אוביקטיבי בנאוציו חסרי השחר כלפי... אגב, אפילו מלמד ביקש ממני סליחה ומחילה ערב יום הכיפורים תש''ן, אך עמיש במצח נחושה ממשיך בציניות רעה. אגב, לנגד עיניכם, אף ששפתי מאופקת ויש לי טמפרמנט מתון ושפוי, גם נוכח מעשים חסרי שם, אתם רואים את אחד ממעשי הנבלה הקשים ביותר שארעו בישראל מאז קום המדינה. | |||
_new_ |
תיקון: נמנע מלתת לי קביעות בקופ''ח | |||
|
|||
זאת על ידי זה שהפך את המכון למעין אגודה עותומנית. חוקר אחר, בפיזיולוגיה, בשם ביי אמנם נאבק בנושא, אך אותי החזיקו באשכי, בטענה שאפסיד את כל עבודותי שנתתי למכון ואפוטר, אם אפצה פה או ''אנסה להלחם''... | |||
_new_ |
כן, כן........ אם כך מדוע לא הגשת תביעה נגדו? | |||
|
|||
עמיש כתב לך בעבר את הדברים הבאים לגבי ד''ר מלמד: ''איך זה שאף אחד בעולם לא שמע עדיין על קיומו של אדם כה רע? אין פלא שהוא החליט להפטר ממך, בסופו של דבר יש גבול לכמה שאפשר להתחשב בעובד הכפוף אליך גם אם אתה אדם טוב לב וישר כמו דר' מלמד שאותו אני מכיר שנים רבות'' תגובה 48937 | |||
_new_ |
כן, ממש ''השומרוני הטוב'', מלא טוב לב ויושר... | |||
|
|||
רק שנחקר על ידי משטרת ישראל על אי סדרים כספיים... ב''אגודה העותומנית'' שהסב אליה את המכון... | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |