|
תמיכת הרבנים בקצב שהורשע והביקורת | |||||
חדשות / המערכת (שבת, 26/02/2011 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
יש שלש סיבות אפשריות | |||
|
|||
(לפחות זה מה שקראתי בעתון) 1. הם מכשירים את הקרקע למשפטו של מוטי אלון 2. הם בעצמם סוטים וחולי נפש 3. שכחתי | |||
_new_ |
זה מה שקורא שפמיניסטיות שולטות במדינה... | |||
|
|||
א- אמצעי התקשורות נשלטות ע''י פמיניסטיות. ב- בתי המשפט נשלטים ע''י פמיניסטיות. ג- הפרקליטות נשלטת ע''י הפמיניסטיות. ד- הגברים מסוממי-המין נשלטים ע''י הפמניסטיות. מה הפלא שמתעללים בגברים ? | |||
_new_ |
זה מה שקורא שפמיניסטיות שולטות במדינה... | |||
|
|||
ראה מה מעוללים לחברת הכנסת שמאלוב מקדימה, שהעיזה להביע את דעתה בפומבי נגד הגלוריפיקציה של המשפחה החד הורית, ובעד משפחה נורמלית של אמא אבא וילדים. | |||
_new_ |
זה מה שקורא שפמיניסטיות שולטות במדינה... | |||
|
|||
אהבתי את ד'. | |||
_new_ |
חובה על הרבנים לפרסם את דעתם. | |||
|
|||
קצב הוא אדם מותקף מכל הכוונים. חוץ מלהעמידו על עמוד הקלון בכיכר העיר, לגלגלו בזפת ובנוצות , ולהוליכו ברחובות העיר כדי שיהווה משתנה מהלכת עשו לו כבר הכל.ואולי קצת יותר. רק אישיות ציבורית שיצאה מדעתה, תקום ותגן על קצב, התגובה התיקשופמיניסטית הצפויה תהפוך אותו לאבי אבות הטומאה. אני אישית לא סובל את הטיפוס הזה קצב. לדעתי הוא אגו מאניאק, איש שלילי , עבד כי ימלוך. אישית נתקלתי באישיותו הבזויה במקרה שקרה לשותפי. האיש שירש נכסי אישיים באחת מארצות ערב , נאלץ לזייף דרכון יווני כדי שנכסיו לא ייגזלו על ידי גורמים שרצו לנכסם לעצמם. האיש בדרך כלל שומר חוק וישר כסרגל, וברוב התרגשותו הציג בטעות את הדרכון המזויף כשחזר לארץ וחטף תיק פלילי. הורשע ונידון לעונש קל. אולם הרישום הפלילי העיק עליו, גם מבחינת הפרנסה, כי מרבית עיסוקו היה עם גופי מדינה ואלה דרשו לראות רישום פלילי. כל בקשותיו למחיקת הרישום הפלילי בדרך של חנינה נענו במכתב מתחסד כי ''הנשיא לא מוצא לנכון '' לחנון... בהמשך הוברר כי רק סכום בן 5 ספרות לאחד ממקורביו יפתור את הבעיה.... ולגבי מכתב הרבנים. בין אם דעתם מקובלת על דעת הקהל, ובין אם דעתם אינה מקובלת על הקהל. יפה עשו הרבנים, שלא הרהרו או חששו מהמאפיה התקשורתית פמיניסטית וגילו את דעתם לגבי הרשעתו של קצב זהו תפקידם. . | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
רבנים צריכים להביע את דעתם אבל באחריות ובודאי שלא בהתעלמות מבדיקת העובדות, כפי שעשו הפעם. הרבנים שאתה מנסה להגן עליהם כתבו מכתב לא אחראי שנושאו המרכזי הוא פסילת ההרשעה כמשפח ללא כל בסיס ראיתי. לא מדובר רק בהגנה על קצב המותקף, שגם אתה תוקף אותו די קשה. אני חושש שאותם רבנים ביקשו לפגוע במעמד בתי המשפט... | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
דעתי היא שאותם רבנים , שרובם חברי פורום תקנה סילק ללא היסוס את הרב מוטי אלון ממרום מעמדו וגזרו עליו נידוי והגליה עשו עבודה רצינית , גם במקרה של אלון וגם במקרה של קצב. מוכרת גם התופעה שאנשים ''נאורים'' המתנגדים לתורה ולדעתה יפרשו כל ארוע כנגד הרבנים והתורה.. כן והגיע הזמן להרים את המשימה לבקר את בית המשפט, הריקושטים העפים משם הולכים ומאוששים קריסת האימון של הציבור. בשנות התשעים של המאה הקודמת 90 אחוז מהציבור האמינו בבית המשפט וביושרתו, בית המשפט בהנהגתם של ברק (הצבור הנאור הסביר) וממשיכתו בייניש הפך לגוף שאימון הציבור בו נמוך מאוד - רק 34 אחוזים מהציבור מאמינים בבית המשפט וסומכים עליו. ורכן לכל וואקום נכנס גוף מחליף, ולדעתי יהיה זה הממסד של הדין היהודי שנזכה ויחליף את הערכאות הקיימות כיום במהרה בימינו אמן. | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
אני חושב שטעות בידך. התופעה המוכרת היא שגם אנשים ''מורמים'' כמו הרבנים ''תומכי קצב'' פועלים בחוסר אחריות (ואולי ממניעים זרים). העובדה שהביקורת הפעם מגיעה מרבנים ומהציבור הדתי רק מחזקת את שטענתי. כנראה שאינטרס של הרבנים האלה הוא ליצור ''ואקום'' היכן שאין. להזכירך, כפי שנראה, הרבנים האלה לא טרחו לבדוק את הראיות לפני שכתבו מה שכתבו. לא פלא שבציבור הדתי מפרסמים ביקורת נוקבת מאד. | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
ראשית , לפי הראיות שפורסמו, אין כאן אונס - לפי דיני ישראל. (וגם לפי החוק הישראלי) אבל הוא הרי נתון לפרשנות שונה ומשתנה של החונטה המשפטית תקשורתית. שנית- בטח שנוצר ואקום כאשר רק אחוז האמון במערכת המשפט מתדרדר. ושלישית ,את המלחמה רבנות- מערכת המשפט הכריזה דוקא מערכת המשפט שמתפקדת כאינקויזיציה נגד יהודים דתיים חרדים ולאומיים בראשותו של הטורקוומאדה המודרני שי ניצן. רק בתור דוגמא , טאטיאנה סוסקין קבלה שלוש שנות מאסר על הנחה , או נסיון לתאר את מוחמד כחזיר. פרידה, מהתכנית האהבלית האח הגדול נכנסת לשירותים עם תנ''ך , ושי ניצן שותק, מה היה קורא אם היתה נכנסת עם קוראן?? | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
א. פרסומים עיתונאיים אינם ראיות, גם לא לפי דיני ישראל. ב. מערכת המשפט איננה אינקויזיציה וגם לא מתפקדת ככזאת. נסה לתאר לעצמך שמישהו יכנה את הרבנים בכינויים כאלה. ג. נסה להסביר לי בצורה רגועה מדוע זה מציק לך שנכנסים עם התנ''ך לשירותים. היש הלכה נגד זה? | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
-הראיות והעדויות שהביאו להרשעתו של קצב פורסמו במקורות שונים. - מערכת המשפט היא שמאלנית, ומתפקדת כאינקוויזיציה אנטי יהודית דתית, חרדית, דתית לאומית. גם האינקויזיציה הגדירה את עצמה כגוף מורם מעם ודורש טוב. - מי שלא מבין מה מפריע בבזיון ספר התנ''ך, כנראה שאינו ער לפגיעה הרגשית העמוקה שנגרמת לרבים מאוד בעולם . כשמבזים באופן כה גס ספרי קודש . - האם תוכל להסביר בצורה רגועה מה הציק לפרקליטות ולמערכת השיפוט שטטיאנה סוסקין ציירה את מוחמד כחזיר? | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
א. אינך מתייחס עניינית לדברים שכתבתי חוץ מלחזור על דבריך הבוטים. ב. לא הסברת מדוע מדובר בבזיון התנ''ך. ג. ממה שפורסם על מכתב הרבנים שמשמיץ את בית המשפט אין בו עיסוק בדיון על הראיות ומכאן שהוא בלתי אחראי בעליל. ד. אינני מכיר מספיק את פרשת סוסקין. | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
א- הדברים הוסברו חבל שלא הבנת כלל וכלל. ב-התנ''ך הוא ספר מקודש הכנסתו, או קריאתו בשירותים לא מקובלת ונהווה התגרות בצבור גדול מאוד. ג. אינך מתייחס עניינית למה שפורסם במכתב הרבנים חוץ מלחזור על דבריך הבוטים. ד. פרשת סוסקין מוסברת בפרוטרוט באתרים שונים בגוגל נא להקיש טטיאנה סוסקין ואנטר | |||
_new_ |
חובה לנהוג באחריות - במיוחד רבנים | |||
|
|||
א. מצטער מאד אבל אינך מתייחס עניינית. כדי להקל עליך אנסח את שאלתי מחדש: - האם יש פסק הלכה האוסר על קריאת התנ''ך במקומות מסויימים? - אני מבין שבעיניך קריאת התנ''ך בשירותים לא מקובלת. מדוע? ב. לגבי מכתב הרבנים אציין שראשית הדברים עליהם כתבתי מצוטטים בראש הפתיל ושנית כתבתי גם (תגובה 158178): ''מכתב לא אחראי שנושאו המרכזי הוא פסילת ההרשעה כמשפח ללא כל בסיס ראיתי''. ג. אינני מכיר מספיק את פרשת סוסקין ואין לי כוונה להשקיע בכך זמן. | |||
_new_ |
שקר ימנוני מצחין | |||
|
|||
סוסקין לא נתבעה על ש''ציירה חזיר''. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, צבי סגל, הרשיע את סוסקין בעבירה של מעשה גזענות בשל ציור כרוז החזיר. השופט סגל קבע כי ציור הכרוז נעשה מתוך מניע גזעני מובהק להשגת יעד של השפלה, ביזוי, עויינות או גרימת מדנים כלפי הציבור או חלק של האוכלוסיה הערבית בחברון. השופט סגל הרשיע את סוסקין בעבירה של נסיון להשחתת מקרקעין זאת לאחר שקבע כי לא הוכח מעל לכל ספק סביר כי סוסקין אכן הדביקה את הכרוזים בשטח הרשות. לפיכך הרשיע אותה בעבירה של נסיון לפגוע ברגשות דת, ולא בעבירה של פגיעה ברגשות דת. השופט סגל קבע, כי חופש הביטוי אינו מאפשר תליית כרוז הפוגע ברגשות דת ככרוז החזיר, באיזור בו מתגוררת אוכלוסיה ערבית מוסלמית. ''ניתן איפה לאמר בפסקנות שחופש הביטוי של הנאשמת לא כלל בחובו היתר לפרסם את כרוז החזיר במקום ובדרך בה בחרה הנאשמת לעשות זאת''. סוסקין לבשה חולצה עליה הופיעה סמל תנועת ''כך'' כאשר תלתה את הכרוזים, ולכן הורשעה בעבירה של תמיכה בארגון טרוריסטי. סוסקין הואשמה בסיכון חיי אדם בנתיב התעבורה בשל ידוי אבן על רכב ערבי ב-28 ביוני השנה. סוסקין טענה במשפט כי נעשה נסיון לדרוס אותה ולכן התגוננה על ידי ידוי אבן על המכונית. השופט סגל דחה טענה זו של סוסקין ונתן אמון בעדות הנהג הערבי, עבד אל ג'ליל דענא, והרשיע את סוסקין בסיכון חיי אדם בנתיב בתעבורה. השופט סגל ציין, כי האבן פגעה בחלון האחורי הצדדי של המכונית. לדעת השופט סגל אין זה הגיוני כי זריקת אבן על רכב דורס תפגע בחלון האחורי. כמו כן ציין השופט את התנהגות דענא והתנהגות סוסקין באירוע. מי שחושב שנעברה עבירה פלילית כשאיזו טמבלית הכניסה תנך לשירותים מוזמן להגיש תלונה במשטרה. | |||
_new_ |
ביג דיל. ''שופט הרשיע'' | |||
|
|||
שופט הוא עורך-דין אשר מעוות את העובדות לפי רצונו... אין בהחלטת שופט שום יתרון על החלטת כל פרופסור באוניברסיטאות... (והייתי מוסיף שיש רק חסרוונות). | |||
_new_ |
התרפסות סמאלנית מצחינה . | |||
|
|||
פסק הדין של סגל , והפרשנות העלובה של עמיש הם דוגמה נתעבת להתרפסות חונטת השמאל ומערכת המשפט בפני ערבים. לחילופין- הוכחה להשתוללות האינקויזיציה השמאלנית ., בכל מדינה דמוקרטית , אין הגבלה או מגבלה לביטוי גם אם מוחמד מצוייר כחזיר או אפילו מתואר . אדרבה, הוא זוכה להגנת החוק כנגד אלימותם של המוסלמים. | |||
_new_ |
נתחיל בזאת ששיקרת בטענה . | |||
|
|||
שהיא נשפטה על שציירה את מוחמד כחזיר. העובדות מורות כי הסעיפים בהם הואשמה והורשעה היו אחרים לגמרי וכללו גם מעשי אלימות והשלכת אבנים. ונסיים בכך שלי אישית לא במיוחד אכפת מה עושים או לא עושים עם דמויות דתיות, ממשה ועד מוחמד כולם שוים בעיני אבל למרבה הצער החוקים אינם משקפים את דעתי הפרטית. | |||
_new_ |
כשנוח לך אתה מגייס את הדמוקרטיה | |||
|
|||
מצד אחד אתה לא מוכן לסבול שיקראו תנ''ך בשירותים. ומצד שני אתה נסמך על דמוקרטיה וחופש הביטוי לפגוע ברגשות של מוסלמים. באמת כל הכבוד. | |||
_new_ |
כשנוח לך אתה מגייס את הדמוקרטיה | |||
|
|||
הכנסת תנ''ך חפץ מקודש לרבים לשירותים, נחשב בעיני רבים כפעולה פוגענית , החוק הישראלי שולל פגיעה בערכי דת . אולם, מסיבה הנתפסת על ידי רבים כפוליטית, הפרקליטות ומערכת המשפט איטית גוררים רגליים כשמדובר בפגיעה רגשית דתית בציבור היהודי הדתי והמסורתי , ולעומת זאת מגיבה במהירות כשמדובר בציבור בעל אמונה אחרת. מקרה טאטאינה סוסקין הוצג כדוגמא (אפינית ) לחד הצדדיות הבוטה של מערכת החוק הישראלית בפעולתה נגד הימין דוגמא לפעולתו נמרצת של החוק הישראלי נגד הפוגעים בערכים מוסלמים לאומת אפס פעולה נגד הפוגעים בערכים מקודשים של הצבור היהודי מורשתו, אמונותיו, ודעותיו הפוליטיות הקשורות בקשר הנפשי לארץ ישראל. . . וישנם דוגמאות נוספות, לא מעטות , הפעולה הנתעבת נגד מרגלית הר שפי (שפשעה כמובן כי היא גם ימנית, גם דתיה וגם מתנחלת ) שהואשמה נשפטה ונידונה בהאשמות שוא למאסר שוא , ומנגד המרגלת ענת קם ( שפועלת ממטרות ''נעלות '' לזכותה לציין כי היא חילונית סמאלנית ממשפחה ''נאורה'' ונכונה) ולכן, במקום לשהות במרתפי השב''כ נהנית ממעצר נוח בביתה הפרטי , פייגלין שמימש את זכותו וחובתו האזרחית להפגין נגד אג'נדה פוליטית ממשלתית,נלכד והושם בכלא בתואנות שוא, לעומת ביילין וחונטת יזמי אסון אוסלו שפעלו בניגוד לחוק המפגשים עם גורמי הטרור אש''פ ונפגשו עראפאת, פעולה פלילית לחלוטין באותו זמן. ביילין מןנה להיות ח''כ ושר המשפטים למרות שעבר אל החוק.... בולט המקרה של שר המשפטים הנוכחי נאמן , שבעבר נלקח לחקירה בנושא סתמי שהוברר לאחר המשפט כשקרי ומופרך וזאת לאחר שהוכרז על מנויו כשר המשפטים. וכלה בהתנפלות על רבנים שהוסיפו חתימתם בספר הלכה תיאורטי תורת המלך שמהווה מטרה להתנפלות מאוסה של האגף האינקויזיטורי האנטי יהודי בפרקליטות. אין ספק שחובתם של הרבנים לצאת נגד תופעות נתעבות אלה. גם הגיבוי התקשורתי הנרחב , האנטי יהודי והגובל בתופעות שטירמריות המתלווה לפעולות החתרניות נגד היהודי נרחב ובולט. המלחמה של המיעוט ''הנאור'' שמוכרזת היום נגד הרוב ההולך וגודל של יהודי ישראל המסורתיים, הדתיים , המתנחלים, והחרדים היא כבר עובדה קיימת . ולכן מכתב הרבנים, שהם מנהיגיו המסורתיים של הציבור היהודי הוא לצנינים בעיני החונטה המשפטית השלטת כיום , והם נקראים לחקירות במרתפי השב''ב, ואך נאסרים ומאוימים במאסרים. מכתב הרבנים, כמו שציינתי הוא חובה שהם ממלאים אותה כמתחייב ממשרתם ומתפקידם הציבורי מוסרי. מקרה התנ''ך בשירותים , הובא אף הוא כמקרה של התנהלות אנטי יהודית בתקשורת במקרה זה ערוץ 2 , המגובה באפס תגובה של הפרקליטות , (בהשוואה למקרה טטיאנה סוסקין ( שהתגובה נגדו היתה קיצונית). רצוי לזכור כי מערכת החוק פועלת ביעילות נגד פגיעה בערכים וסמלים שמאלניים , ומתייחסת גם לפגיעה בערך ''מקודש'' בעיני השמאל כמו זכרו של רבין.-קימים מקרים לא מעטים בהם אנשים שביקרו את דרכו הפוליטית האישית והמוסרית של רבין לאחר שנהרג על ידי מתנקש, נעצרו נחקרו , פוטרו מעבודתם! הוקעו בתקשורת וכו., אני מכיר אישית מנהל בית ספר שפוטר כי סרב ללמד את הקשקוש על מורשתו של רבין !. אם החוק היה מגיב באופן שווה למקרה סוסקין ולמקרה פרידה כמובן שהיתה נחה דעתי, וזו התשובה לטענתך דלעיל כי ''מצד אחד אתה לא מוכן לסבול שיקראו תנ''ך בשירותים. ומצד שני אתה נסמך על דמוקרטיה וחופש הביטוי לפגוע ברגשות של מוסלמים''. | |||
_new_ |
כשנוח לך אתה מגייס את הדמוקרטיה | |||
|
|||
עשית דייסה של הרבה סיפורים מבלי לבסס אחד מהם בצורה רצינית. כל הדייסה הזאת שמלאה בביטויים בוטים וגסים לא מועילה לך במיל. אינני מתכוון להתעסק בכל פרטי תוכן הבוטה האלה חוץ מלהזכיר לך שנחלת מפלה ביחס לאחד מהם ושאתה מעלה אותו שוב כאילו שלא; חוץ מלהזכירך שזו אינה תשובה לטענתי. בנושא מכתב הרבנים אתה ממשיך לכתוב פלקטים, ''חובה שהם ממלאים...'' מבלי להראות שלא נהגו בחוסר אחריות. מצד שני, אולי כבר תענה על השאלה הפשוטה: האם יש פסק הלכה, כלשהו, שאסור לקרוא תנ''ך בשירותים? | |||
_new_ |
האם יש פסק הלכה, כלשהו, שאסור לקרוא תנ''ך בשירותים? | |||
|
|||
כן . זה כתוב בקוראן . שם גם כתוב שמותר לקרוא את הקוראן בשרותים . גם את כתבי מארקס מותר לקרוא בשירותים . | |||
_new_ |
כשנוח לך אתה מגייס את הדמוקרטיה | |||
|
|||
למה צריך לבסס דברים שקרו, דושדשו וטופלו ? לך במחילה מכבודך לגוגל ותבדוק וגם אם לא תבדוק לא יעלה ולא יוריד. אין לי כל כוונה להגרר לשיטת הויכוח המוזרה שלך. אינני מתכוון גם להתייחס לשאלתך בהקשר לפסק הלכה אם קיים או לא לך לרב הקרוב ותשאל אותו . או לך תעשה משאל קטן במרכז המסחרי הקרוב לידך. | |||
_new_ |
צר לי מאד שאינך מעוניין לקיים דיון... | |||
|
|||
_new_ |
ערימה של שקרים וקשקושים | |||
|
|||
שאין ביניהם שום קשר ואין בהם כדי להוכיח שום דבר ועניין פרט לשנאה העזה של הכותב למדינת ישראל וכל ערכיה. כדוגמה לשקרים המכוערים אציין רק כי כל פגיעה במקום מקודש ליהודית או בתי כנסת זוכה לטיפול משטרתי ומשפטי מיידי ונמרץ אבל את הכותב הנכבד זה לא מעניין. ככה זה אצל הימנונים, הם חושבים שאם הם יחזרו על השקר מספיק פעמים הוא יהפוך לאמת. | |||
_new_ |
ככה זה אצל השמלאנים, הם חושבים שאם הם יחזרו על השקר מספיק פעמים | |||
|
|||
הוא יעשה אמת . במדינת ישראל נוהגים ביד רכה וסלחנית כלפי 60.000 ערבים שבנו בניה בלתי חוקית . במדינת ישראל גביית מס עירוני , מס הכנסה ומס-ביטוח לאומי במגזר הערבי נעשה באופן מוגבל בגלל חשש הגובים מהתנהגות התושבים הערבים . במדינת ישראל אכיפת חוקי התנועה אצל הערבים מועטה מהנדרש . במדינת ישראל מונעים ערבים מיהודים לבנות , לרכוש קרקעות ולהתגורר בישובים ערבים . במדינת ישראל , השמאל נחלץ לסייע לזכויות הערבים יותר מכפי שהוא מסייע ליהודים . במדינת ישראל מסייעים השמאלנים לקעקע את שמה של ישראל בקרב אומות העולם . | |||
_new_ |
חקיין עלג ונלעג | |||
|
|||
ערימה של שטויות. | |||
_new_ |
חקיין עלג ונלעג | |||
|
|||
אלה הן העובדות . 60.000 בתי ערבים נבנו בישראל בניגוד לחוק . ערבים פולשים לשטחי ציבור בכלל ולשטחי מדינה בפדט . הגביה במגזר הערבי כה גרועה עד שאדם נבון דורש מהערבים הכפריים ערבות ממוסד עירוני . הרשויות הערביות הן מכלאות של נאפוטיזם , בזבוז למשכורות המקורבים וכשל בפיתוח . הזרמות הביטוח הלאומי לערבים גדולות מהמס הנגבה אצלם . | |||
_new_ |
חקיין עלג ונלעג | |||
|
|||
גם אם אלו עובדות הן עדיין שטויות | |||
_new_ |
חקיין עלג ונלעג | |||
|
|||
השטויות הן מה שאתה כותב . | |||
_new_ |
ערימה של שקרים וקשקושים | |||
|
|||
הירגיז אותך עמיש? ככה זה בחיים חביבי, כשמציבים מול המכוער מראה הוא מתרגז . | |||
_new_ |
כלל לא | |||
|
|||
אני לא מתרגז משטויות ושקרים | |||
_new_ |
כלל לא | |||
|
|||
כשאתה קורא דברי אמת מרגיזים אתה מתייג אותם כשקרים . זו ההגנה הנפשית שלך . אתה חי בשקר גדול . אינך מסוגל להתמודד עם עובדות אמת שנוגדות את השקפת עולמך הפגומה . | |||
_new_ |
בעניין החנינות | |||
|
|||
שמעתי על כך רבות וגם התחילו בחקירה סביב העניין אבל זה הושתק. לעניין הרבנים, מצידי שימשיכו לתמוך באנסים ורוצחים, כבר ברור לכולנו שמדובר בנבלים ברשות התורה ושום דבר כבר לא יעלה ולא יוריד | |||
_new_ |
חובה על הרבנים לפרסם את דעתם. | |||
|
|||
יענקלה, שכחת לסיים את הסיפור על האיש והדרכון המזוייף: שילם או לא שילם? | |||
_new_ |
חובה על הרבנים לפרסם את דעתם. | |||
|
|||
לדעתי, איחר את המועד עם קצב, קצב כבר היה בשלבי חקירה כשנודע לו על האפשרות הזו. | |||
_new_ |
תופעה שמתגברת: רצח האישה והתאבדות... | |||
|
|||
העיוות נגד הגברים בכל מערכות החיים, ובמיוחד בבתי-המשפט, מביא את הגברים לתסכול ולאיבוד עשתונות... זו אחת התוצאות של הפמיניזם... | |||
_new_ |
אבינר גם תומך באונס נשים שבויות | |||
|
|||
לא זו בלבד שהוא מזכה את האנס קצב אלא שבעצמו הוא גם תומך באונס נשים שבויות בכלי זינם של חיילינו החרמנים. אם אתם לא מאמינים אתם מוזמנים לקרא בעצמכם את המאמר הנתעב הזה של מי שנחשב לרב במדינת ישראל ובדת היהודית. ואני שואל האם לא הגיע העת לאשפז בכפיה, או לפחות לכלוא לצמיתות את כל האבינרים הללו בבחינת ''והיה מחניך טהור''? | |||
_new_ |
זנגה זנגה | |||
|
|||
זה מזכיר לי ש''האגודה הסוציולוגית הישראלית'' העניקה פרס לעבודת מ.א. של טל ניצן שהגישה את העבודה לפני כ-5 שנים ובא תיזה מצמררת: חיילי צה''ל גזענים ולכן נרתעים מלאנוס ערביות הנחשבות בעינהם כתתי-אדם, כמגעילות, כמסריחות. לטענתה : ''הפלשתינאיות לא נאנסות מפני ש''עברו תהליך של דה הומניזאציה''. לדעתה זוהי התנהגות בלתי אנושית שמצביעה על חסכים וחסמים של הנוער הישראלי הגזעני שאינו מסוגל לממש את היתרונות של כלי זיינו, ולאנוס לפחות ערביה אחת כל פעל, יעני, אחת אחת. לטענת טל ניצן אין כל הבדל בין מעשי האונס ההמוניים של הסרבים בבוסניות לבין אי-ביצועם של מעשי אונס על ידי חיילי צה''ל. ניתן להבין מהטקסט, כי הם ''אותם תוצרים'' גזעניים, שפירושם: אלה פשעי מלחמה וגם אלה פשעי מלחמה. אחת ההנחות של המחקר היא, כי המקרה הישראלי של הימנעות מאונס הוא ייחודי במצבי כיבוש ובקרב כל הצבאות הכובשים היו מעשי אונס המוניים. היא עוד קובעת, כי אחת הסיבות להמנעות מאונס על ידי חיילי צה''ל היא החשש לאיום הדמוגרפי: כלומר, הריונות של נשים ערביות ממעשי אונס יהודיים יביאו לעולם עוד ערבים, כי החוק בארץ קובע שדת הילוד נקבעת לפי האם (מה שלא מדוייק כלל, אבל בכל מקרה השאלה הזאת נראית די מופרכת לאור תפיסתה הסוציולוגית של טל ניצן). לא הייתי חושב שיש להזכיר את עבודת המחקר המפוארת שלה, לולא זכתה העבודה לציון לשבח של הפקולטה לסוציולוגיה של האוניברסיטה העברית ושל ''האגודה הסוציולוגית הישראלית'' שמטבע הדברים מרופדת בשמאלנים-מלקקי-כסף-ערבי. ההבדל בין הרב אבינרי לבין התופעה שלהלן היא שאבינרי הוא יחיד ומייצג רק את עצמו, למרות שבודאי יש לו קהל תומכים (שמשום מה אפילו לא נענה להמלצותיו הנלוזות), ואילו העבודת החקר הזאתי עברה, אושרה ונהנתה מתמיכה בלתי מסוייגת ע''י קאדר גדול מאוד של סוציולוגים מכובדים שמהווים נישה מרכזית בעולם האקדמאי הישראלי. | |||
_new_ |
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
הגזענות היא תהליך שבו אנו מעדיפים את יחידי הקבוצה שלנו ועוינים את מי שלא שייך לקבוצה שלנו . זה תהליך טבעי ונכון . מסיבות שכבר פירטתי בעבר נחשבת הגיזענות למעשה רע ולא מוסרי . האמת היא שגזענות היא מעשה רע רק מבחינת הנפגעים . מצד הפוגעים זה מעשה מועיל . קבוצה נפרדת וגדולה היא זו שמתחזים למתנגדי הגזענות כל עוד הם עצמם אינם פועלים בגזענות , אך בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם . | |||
_new_ |
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
גזענות היא הגורם המרכזי למלחמות ולא המלחמות הן שגורמות לגזענות. הערבים שונאים את היהודים שבאו והתנחלו באדמת הקודש של הואקף, באדמת ''דאהר אל-אסלאם'', ולכן פתחו במלחמה מתמשכת ביהודים (לא לחינם הצהרת הלידה של העם הפלסטיני ב-1964 מגדירה את היהודים המצורעים ככאלו שהגיעו והתיישבו בארץ ישראל מ-1917 ואילך). קודם היתה ההתנשאות, השנאה ואי ההכרה שלהם ואחר כך מלחמת הטרור המתמשכת. לכן, כחלק מתהליך של השלמה וכצעד ראשון עלינו לפעול נגד הגזענות הפלסטינים ושנאתם ליהודים. עלינו להבין שהזגענות הערבית פוגעת בהכרח בשני הצדדים. אף פעם אין רק צד אחד שנפגע, משום שמדובר תמיד בתהליכים נגדיים שמשלימים האחד את השני. אינני מגדיר תגובה אלימה כנגד גזענות וגזענים כאילו ''בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם'', כי לא מדובר בצדקנות כאשר אתה נאלץ להתגונן מפני אלימות הגזענים, אלא אלימות הגזענים מחייבת אותך לנטוש את המלל ולטפל בבעיה בכלים אלימים נגדיים משלך. לכן טענתי שהגזענות היא המקור למלחמות ולא להיפך. מצבם של הפלסטינים בארץ ישראל היא לא תוצאה של גזענות יהודית נגדם, אלא תוצאה של גזענות ערבית נגד היהודים שגררה אותן לטרור ולמלחמות נגד היהודים. היהודים תמיד היו במצב שאילץ אותום להתגונן, לעיתים פאסיבית ולעיתים אקטיבית. לכן לא מפתיע לראות היום נייר לקמוס לדוגמה שבו אנחנו רואים שהחינוך הפלסטיני מושתת על גזענות אנטישמית, תעמולה זולה וקריקטורות זדוניות, וכל אלה לא נמצאים כלל בחינוך הישראלי !!!! | |||
_new_ |
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
אי הסכמה גורפת . אינני יודע על מי ועל מה אתה מסתמך . אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים . ספריו מסתמכים על המוני מחקרים בתחומי האבולוציה והאנתרופולוגיה . לא רק מחקרים . גם לוגיקה בסיסית . העדפת אלה שיש לנו איתם מכנה משותף , במיוחד גנטי אך גם תרבותי וכלכלי הם אלף-בית של המשך קיום הקבוצה העצמית . להעדפת הדומים לנו קוראים גזענות ולכן כתבתי ''הגזענות היא תהליך שבו אנו מעדיפים את יחידי הקבוצה שלנו ועוינים את מי שלא שייך לקבוצה שלנו .זה תהליך טבעי ונכון'' במקרה של הגזענות הערבית , הם צדקו באופן בסיסי . גזענות נגד היהודים שבאו להתגורר בקרבם עם מראה זר , לשון זרה , תרבות זרה וכלכלה זרה . לרוע מזלם , כל פעולותיהם התגלו עד כה כבלתי מוצלחות . הם עשו רק דבר מוצלח אחד וזה בלי תכנון מראש ולגמרי במקרה הם התרבו תוך מאה שנים מחצי מיליון לשמונה מיליון . מלחמות הן הקצנה אלימה של מאבק בין קבוצות . מאבקים יש ללא הרף והקצנת לאלימות היא דבר טבעי . למלחמות יש ייתרון גדול לצד המנצח . לכן מלחמות מתנהלות למרות שזה מחזור מעגלי בלתי פוסק . במשפט הזה ''קבוצה נפרדת וגדולה היא זו שמתחזים למתנגדי הגזענות כל עוד הם עצמם אינם פועלים בגזענות , אך בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם ''רמזתי למדינות כמו אנגליה , צרפת , בלגיה , הולנד , שבדיה ודומות . הצביעות קיימת כבר בספר בראשת . ''השומר אחי אנוכי ?'' | |||
_new_ |
זו לא הגדרת הגזענות | |||
|
|||
גזענות היא ייחוס תכונות לאנשים על סמך השיוך הקבוצתי שלהם מבחינה דתית, גזעית, לאומית, מגדרית, גילנית, גיאוגרפית או כל שיוך אחר. לעתים הגזענות מוליכה להשמדה, רצח, הרג, נישול, נידוי, שעבוד וכיוב' ולעתים לאפליה מתקנת. אתה רשאי כמובן לייחס למילה גזענות כל משמעות שנראית לך אבל זה בסך הכל משחק במילים. | |||
_new_ |
זו לא הגדרת הגזענות | |||
|
|||
אין לי שום בעיה עם התיקון שאתה מציג כאן . עדין לא הוכחת שגזענות אינה מועילה לגזענים . כי ההיפך הוא הנכון . | |||
_new_ |
אינך מסתמך על ריצ'רד דאוקינס ההומניסט | |||
|
|||
אתה מסתמך על פרשנותך הפרטית של אותם ספרים שלו שקראת. אינך מסתמך על ריצ'רד דאוקינס שהוא סגן נשיא האגודה ההומניסטית הבריטית. | |||
_new_ |
אני מסתמך על הטיעונים של ריצ'רד דאוקינס ולא על אישיותו . | |||
|
|||
בכלל לא חשוב לבדיקת טיעונים , אם דוקינס הוא מלכת אנגליה . לדוקינס יש פרסומים וספרים רבים . בספרים הללו יש טיעון מסודר על הפצת גנים . אחד החלקים החשובים הוא הייתרון של פנוטיפ M על פנוטיפ Q . זו הדרך שבה גנים נעשים נפוצים . מה שאני טוען הוא שגזענות מועיליה לגזען . אם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להוכיח זאת באופן לוגי במקום לספר לי איזה אדם נהדר הוא ריצ'רד דוקינס . | |||
_new_ |
אינך מסתמך על עמדתו של דאוקינס! | |||
|
|||
הערת מבוא חשובה מי שכותב שהוא ''מסתמך על דוקינס'' לא ראוי שיטען שאישיותו ופעילותו הציבורית של דאוקינס אינן רלוונטיות. הטענה שלך, ''אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים'', מופרכת. אם אתה חושב אחרת, חובת ההוכחה היא עליך. ----- | |||
_new_ |
אני מסתמך על הסבריו של דאוקינס! | |||
|
|||
הדבר פשוט מאד .ספריו של דוקינס מציגים ומסבירים את מה שכתבתי . תוכל לקרוא שם . דוקינס מעולם לא כתב כי דבריו נכנונים בגלל שהוא סגן נשיא האגודה ההומניסטית הבריטית . דבריו הכתובים הם אסופה של עדויות טיעונים והוכחות . מעשה שאתה אינך עושה . אפילו על טיעון שהוא בתחום הנהלת חשבונות כתבת שהוא שקר . מענמדו האישי של דוקינס אינו חלק מהוכחה והזכרת מעמדו נופל לתוך ''כשל האיש המפורסם'' גם על זה תוכל לקרוא במקום שזה מוסבר . | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א. מה שכתבת מציג את פרשנותך ולא את עמדת דאוקינס. ב. עמדתו ופעילותו הציבורית של דאוקינס בעניינים הקשורים ישירות לטענתך הן עדויות שטענתך מופרכת. ג. חוץ מעמדותיו של דאוקינס קיימים מומחים נוספים שהדברים שכתבו מפריכים את פרשנותך. | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א - הדברים שכתבתי מתאימים לטיעונים שלו כפי שמופיעים בספריו . אין זו פרשנות . ב - ישנה אפשרות שפעילותו הציבורית בתחום ההומניזם מנוגדת ללוגיקה של סיבה-תוצאה כפי שמופיעה כמה פעמים בספריו . לכן מעשיו הציבוריים אינם חלק מההגיון של הטיעונים . ג - לגבי מומחים אחרים שלא הצגת אינני יכול להתייחס . הערה שלי לסעיף ב' ברטראנד ראסל שהרצה בעניני מוסר נשאל פעם על עבירה מוסרית שלו . תשובתו הייתה - כשאני מלמד גיאומטריה אינני צריך להיות סרגל ! והערה שלי כלפיך - יש לך אפשרות להראות שאני טועה על ידי שימוש בלוגיקה . במקום זה אתה משתדל לשלול את דברי על ידי פניה לסמכויות שונות וגם זה באופן שגוי . | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א. הדברים שכתבת מתאימים לפרשנות שלך בלבד. בעבר כבר הראו לך כמה אנשים שחלקם מבינים ביולוגיה וגנטיקה טוב ממך שאתה שוגה בפרשנות שלך. מרוב הדברים שהם כתבו אתה ממשיך להתעלם. גם אני הראיתי לך כמה עובדות שסותרות את טענתך - במיוחד כפי שניסחת השבוע ש''אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים'', מופרכת. ב. הפרטים על פעילותו הציבורית של דאוקינס הם חלק מהעובדות שמהוות את ההפרכה. ג. עמדות של מומחים אחרים כבר הוצגו כאן מספיק פעמים. ד. לא הצלחת לשלול את דברי שטענתך מופרכת. ההפניה לסמכויות אחרות (ראסל) לא מסייעת לך וזה בלשון המעטה. | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
מה שכתבת כאן אינו נכון . | |||
_new_ |
האם קראת את המחקר הזה | |||
|
|||
או שאתה מצטט מישהו? | |||
_new_ |
על פי דעת האבינרים וחבר מרעיהם | |||
|
|||
כמעט כל האנסים יצאו זכאים שהרי לטענתם בית משפט צריך להיות מורכב רק מגברים יהודיים ודתיים ונשים פסולות בו לעדות. מדהים לראות שיש אנשים שמוכנים להגן על עמדתם של חברי הכנופיה הפרימיטיבית הזו. | |||
_new_ |
אתה מדבר מהרהורי לבך | |||
|
|||
לפי דיני ישראל אונס הוא דבר חמור ביותר, קרוב מאוד בחומרתו לרצח. לגבי המאמר המרשים של אבינרי על חוקי המלחמה ראוי להביאו כנושא לדיון נפרד. לגבי הערתך ''מדהים לראות שיש אנשים שמוכנים להגן על עמדתם של חברי הכנופיה הפרימיטיבית הזו'' מזל שאתה וכמותך ''דור הולך ונעלם'' | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |