|
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
הגזענות היא תהליך שבו אנו מעדיפים את יחידי הקבוצה שלנו ועוינים את מי שלא שייך לקבוצה שלנו . זה תהליך טבעי ונכון . מסיבות שכבר פירטתי בעבר נחשבת הגיזענות למעשה רע ולא מוסרי . האמת היא שגזענות היא מעשה רע רק מבחינת הנפגעים . מצד הפוגעים זה מעשה מועיל . קבוצה נפרדת וגדולה היא זו שמתחזים למתנגדי הגזענות כל עוד הם עצמם אינם פועלים בגזענות , אך בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם . | |||
_new_ |
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
גזענות היא הגורם המרכזי למלחמות ולא המלחמות הן שגורמות לגזענות. הערבים שונאים את היהודים שבאו והתנחלו באדמת הקודש של הואקף, באדמת ''דאהר אל-אסלאם'', ולכן פתחו במלחמה מתמשכת ביהודים (לא לחינם הצהרת הלידה של העם הפלסטיני ב-1964 מגדירה את היהודים המצורעים ככאלו שהגיעו והתיישבו בארץ ישראל מ-1917 ואילך). קודם היתה ההתנשאות, השנאה ואי ההכרה שלהם ואחר כך מלחמת הטרור המתמשכת. לכן, כחלק מתהליך של השלמה וכצעד ראשון עלינו לפעול נגד הגזענות הפלסטינים ושנאתם ליהודים. עלינו להבין שהזגענות הערבית פוגעת בהכרח בשני הצדדים. אף פעם אין רק צד אחד שנפגע, משום שמדובר תמיד בתהליכים נגדיים שמשלימים האחד את השני. אינני מגדיר תגובה אלימה כנגד גזענות וגזענים כאילו ''בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם'', כי לא מדובר בצדקנות כאשר אתה נאלץ להתגונן מפני אלימות הגזענים, אלא אלימות הגזענים מחייבת אותך לנטוש את המלל ולטפל בבעיה בכלים אלימים נגדיים משלך. לכן טענתי שהגזענות היא המקור למלחמות ולא להיפך. מצבם של הפלסטינים בארץ ישראל היא לא תוצאה של גזענות יהודית נגדם, אלא תוצאה של גזענות ערבית נגד היהודים שגררה אותן לטרור ולמלחמות נגד היהודים. היהודים תמיד היו במצב שאילץ אותום להתגונן, לעיתים פאסיבית ולעיתים אקטיבית. לכן לא מפתיע לראות היום נייר לקמוס לדוגמה שבו אנחנו רואים שהחינוך הפלסטיני מושתת על גזענות אנטישמית, תעמולה זולה וקריקטורות זדוניות, וכל אלה לא נמצאים כלל בחינוך הישראלי !!!! | |||
_new_ |
גזענות ושוב גזענות . . . | |||
|
|||
אי הסכמה גורפת . אינני יודע על מי ועל מה אתה מסתמך . אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים . ספריו מסתמכים על המוני מחקרים בתחומי האבולוציה והאנתרופולוגיה . לא רק מחקרים . גם לוגיקה בסיסית . העדפת אלה שיש לנו איתם מכנה משותף , במיוחד גנטי אך גם תרבותי וכלכלי הם אלף-בית של המשך קיום הקבוצה העצמית . להעדפת הדומים לנו קוראים גזענות ולכן כתבתי ''הגזענות היא תהליך שבו אנו מעדיפים את יחידי הקבוצה שלנו ועוינים את מי שלא שייך לקבוצה שלנו .זה תהליך טבעי ונכון'' במקרה של הגזענות הערבית , הם צדקו באופן בסיסי . גזענות נגד היהודים שבאו להתגורר בקרבם עם מראה זר , לשון זרה , תרבות זרה וכלכלה זרה . לרוע מזלם , כל פעולותיהם התגלו עד כה כבלתי מוצלחות . הם עשו רק דבר מוצלח אחד וזה בלי תכנון מראש ולגמרי במקרה הם התרבו תוך מאה שנים מחצי מיליון לשמונה מיליון . מלחמות הן הקצנה אלימה של מאבק בין קבוצות . מאבקים יש ללא הרף והקצנת לאלימות היא דבר טבעי . למלחמות יש ייתרון גדול לצד המנצח . לכן מלחמות מתנהלות למרות שזה מחזור מעגלי בלתי פוסק . במשפט הזה ''קבוצה נפרדת וגדולה היא זו שמתחזים למתנגדי הגזענות כל עוד הם עצמם אינם פועלים בגזענות , אך בשעת הצורך הגזענות שלהם נשלפת מתוך כיסוי הצדקנות שלהם ''רמזתי למדינות כמו אנגליה , צרפת , בלגיה , הולנד , שבדיה ודומות . הצביעות קיימת כבר בספר בראשת . ''השומר אחי אנוכי ?'' | |||
_new_ |
זו לא הגדרת הגזענות | |||
|
|||
גזענות היא ייחוס תכונות לאנשים על סמך השיוך הקבוצתי שלהם מבחינה דתית, גזעית, לאומית, מגדרית, גילנית, גיאוגרפית או כל שיוך אחר. לעתים הגזענות מוליכה להשמדה, רצח, הרג, נישול, נידוי, שעבוד וכיוב' ולעתים לאפליה מתקנת. אתה רשאי כמובן לייחס למילה גזענות כל משמעות שנראית לך אבל זה בסך הכל משחק במילים. | |||
_new_ |
זו לא הגדרת הגזענות | |||
|
|||
אין לי שום בעיה עם התיקון שאתה מציג כאן . עדין לא הוכחת שגזענות אינה מועילה לגזענים . כי ההיפך הוא הנכון . | |||
_new_ |
אינך מסתמך על ריצ'רד דאוקינס ההומניסט | |||
|
|||
אתה מסתמך על פרשנותך הפרטית של אותם ספרים שלו שקראת. אינך מסתמך על ריצ'רד דאוקינס שהוא סגן נשיא האגודה ההומניסטית הבריטית. | |||
_new_ |
אני מסתמך על הטיעונים של ריצ'רד דאוקינס ולא על אישיותו . | |||
|
|||
בכלל לא חשוב לבדיקת טיעונים , אם דוקינס הוא מלכת אנגליה . לדוקינס יש פרסומים וספרים רבים . בספרים הללו יש טיעון מסודר על הפצת גנים . אחד החלקים החשובים הוא הייתרון של פנוטיפ M על פנוטיפ Q . זו הדרך שבה גנים נעשים נפוצים . מה שאני טוען הוא שגזענות מועיליה לגזען . אם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להוכיח זאת באופן לוגי במקום לספר לי איזה אדם נהדר הוא ריצ'רד דוקינס . | |||
_new_ |
אינך מסתמך על עמדתו של דאוקינס! | |||
|
|||
הערת מבוא חשובה מי שכותב שהוא ''מסתמך על דוקינס'' לא ראוי שיטען שאישיותו ופעילותו הציבורית של דאוקינס אינן רלוונטיות. הטענה שלך, ''אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים'', מופרכת. אם אתה חושב אחרת, חובת ההוכחה היא עליך. ----- | |||
_new_ |
אני מסתמך על הסבריו של דאוקינס! | |||
|
|||
הדבר פשוט מאד .ספריו של דוקינס מציגים ומסבירים את מה שכתבתי . תוכל לקרוא שם . דוקינס מעולם לא כתב כי דבריו נכנונים בגלל שהוא סגן נשיא האגודה ההומניסטית הבריטית . דבריו הכתובים הם אסופה של עדויות טיעונים והוכחות . מעשה שאתה אינך עושה . אפילו על טיעון שהוא בתחום הנהלת חשבונות כתבת שהוא שקר . מענמדו האישי של דוקינס אינו חלק מהוכחה והזכרת מעמדו נופל לתוך ''כשל האיש המפורסם'' גם על זה תוכל לקרוא במקום שזה מוסבר . | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א. מה שכתבת מציג את פרשנותך ולא את עמדת דאוקינס. ב. עמדתו ופעילותו הציבורית של דאוקינס בעניינים הקשורים ישירות לטענתך הן עדויות שטענתך מופרכת. ג. חוץ מעמדותיו של דאוקינס קיימים מומחים נוספים שהדברים שכתבו מפריכים את פרשנותך. | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א - הדברים שכתבתי מתאימים לטיעונים שלו כפי שמופיעים בספריו . אין זו פרשנות . ב - ישנה אפשרות שפעילותו הציבורית בתחום ההומניזם מנוגדת ללוגיקה של סיבה-תוצאה כפי שמופיעה כמה פעמים בספריו . לכן מעשיו הציבוריים אינם חלק מההגיון של הטיעונים . ג - לגבי מומחים אחרים שלא הצגת אינני יכול להתייחס . הערה שלי לסעיף ב' ברטראנד ראסל שהרצה בעניני מוסר נשאל פעם על עבירה מוסרית שלו . תשובתו הייתה - כשאני מלמד גיאומטריה אינני צריך להיות סרגל ! והערה שלי כלפיך - יש לך אפשרות להראות שאני טועה על ידי שימוש בלוגיקה . במקום זה אתה משתדל לשלול את דברי על ידי פניה לסמכויות שונות וגם זה באופן שגוי . | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
א. הדברים שכתבת מתאימים לפרשנות שלך בלבד. בעבר כבר הראו לך כמה אנשים שחלקם מבינים ביולוגיה וגנטיקה טוב ממך שאתה שוגה בפרשנות שלך. מרוב הדברים שהם כתבו אתה ממשיך להתעלם. גם אני הראיתי לך כמה עובדות שסותרות את טענתך - במיוחד כפי שניסחת השבוע ש''אני מסתמך על ריצ'רד דוקינס וספריו הרבים'', מופרכת. ב. הפרטים על פעילותו הציבורית של דאוקינס הם חלק מהעובדות שמהוות את ההפרכה. ג. עמדות של מומחים אחרים כבר הוצגו כאן מספיק פעמים. ד. לא הצלחת לשלול את דברי שטענתך מופרכת. ההפניה לסמכויות אחרות (ראסל) לא מסייעת לך וזה בלשון המעטה. | |||
_new_ |
זאת הפרשנות שלך והיא מופרכת!!! | |||
|
|||
מה שכתבת כאן אינו נכון . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |