|
| גיל רונן (יום ראשון, 19/09/2004 שעה 16:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
|
|||
קראתי (יותר נכון, ניסיתי לעצור את רוגזי בזמן העילעול) במאמר הזבל של אסף ענברי ''כור היתוך יהודי'' (במוסף ראש השנה של ''מעריב'', הפעם). כתבנות כפייתית ורדודה, וניכר שהכתבן-הגרפומן הכפייתי הזה לא קימט את מצחו בחשיבה כלשהי, שבריר של תבונה, בזמן כתיבת צרור ההבלים המיגעים האלה שאין שני להם בדרגת מריחת טקסט הגבבה . האם תרבות המריחות בחיבורים מזמן התיכון היגיעה גם לעיתונות ופלשה לאיים העשנים של מה שנשאר מהתרבות בישראל? ואתה מתפלץ כשאתה חושב שנתנו לרפש הזה כה הרבה עמודים, ואולי גם שילמו שכרו, שכר אוכל חינם, בעין יפה, עבור דיבלול וטימטום הקהל הישראלי בגבבת ההבלים המתמרחת, השמנונית-אטומה והמעלה גירה הזאת. וזאת, כשכותבים אחרים, שבאמת יש להם מה לאמר, והשירצוני הזה לא מגיע לבוהן רגלם, נאלצים להסתפק בלא כלום, אפילו לא צרור נקוב. אני אומר זאת בזעזוע אמיתי. אבל העם בישראל ראוי לזבל הזה, הוא הרוויח אותו ביושר, תוך התדרדרות החלק החושב שבאדם בשנים האחרונות, עוד ועוד. | |||
|
|||
בגידופים והשתלחות. ''במאמר הזבל '' ''כתבנות כפייתית ורדודה'' ''שהכתבן-הגרפומן הכפייתי הזה'' ''שבריר של תבונה'' ''צרור ההבלים המיגעים'' ''מריחת טקסט הגבבה'' ''שכר אוכל חינם'' ''דיבלול וטימטום הקהל הישראלי'' ''בגבבת ההבלים המתמרחת'' ''השמנונית-אטומה והמעלה גירה הזאת'' ''השירצוני הזה'' ''ראוי לזבל הזה'', | |||
|
|||
פשוט צריך לקרוא. ואז אולי תגיד, יש! יש ביקום איזה כוח, איני יודע איך לקרוא לו, אולי הסתרא אחרא או איזה שד שלא יהיה, שצריך לברך לכבודו יום יום את ברכת הבוכטות והיוקרה באפס השקעה: ''ברוך המוציא לחם מראשי-כרוב''. | |||
|
|||
שקט (או עמימות) הוא רפש. | |||
|
|||
ומה יש לו לעשות מלבד לזעוק? | |||
|
|||
כלומר, השתעממתי עד מוות מחוסר עמקותו וזנחתיו לקראת סופו. טוב, אבל מה יש למעריב לעשות. אין לו הרבה כותבים טובים יותר ממנו. היו חייבים לדחוף איזה 4 עמודים על שום כלום כדי לעמוד במכסה. | |||
|
|||
|
|||
|
|||
לכן, הכנסתי כאן (אנא, סלח) את רשימתי הקצרה על ''גאון'' התרבות הישראלית בעת הזאת. | |||
|
|||
את אסף ענברי? מישהו מכם בכלל ניסה להתעמת עם הטעונים שהוא מביא במאמרו? מישהו מכם בכלל הבין אותו? אן שאתם חזקים רק בהטחת רפש מבלי להתייחס לתוכן? מי שמדבר על רדידות... זה הצד חזק של מי שלא מוכן לקחת אחריות: מצד אחד להטיל בוץ, מצד שני לשבת על הגדר ולא להציע אלטרנטיבה. בורים! | |||
|
|||
|
|||
איתמר שאל אם מישהו מסוגל או רוצה להתמודד עם הטיעונים של אסף ענברי. אתה שהעליתה את הנושא שלא שייך לכאן בהצהרת טיעונים לגופו של כותב - לא התייחסת כלל לתוכן המאמר. כעת אתה בוחר להמשיך עם הגישה הפסולה שלך ומוסיף עוד טיעונים לגופו. אז מיהו המשרבט מן המותן טיעונים לא לעניין? | |||
|
|||
זוהי צביעות במלוא המובן שהן מדברות נגד אלימות כלפי נשים ובו זמנית, מגינות ומצדדות בנשים שרוצחות! עוד גבר נרצח פמיניסטיות רצחניות | |||
|
|||
לאף אחד אין מונופול על אנטי-רשע אנושי. | |||
|
|||
מנוסח מאוזן ומדוייק. מאלף ומעודד אותי כגבר אשר גאה להיות גבר. חבל שבמדיה מודפסת מקשים על גבר להביע את דעתו על עניינים שבוויכוח עם אישה. למאן האיזון והרמוניה חברתית יש לפרסם את הכתבה גם בעיתונים הגדולים. דרך צלחה לכותב!!! | |||
|
|||
יפה אמרת! מסכים איתך ב-100 אחוז! | |||
|
|||
אכן, סלוגן חד צדדי, אירגוני הנשים של היום פועלים כקבוצות לחץ, כשדולות כוחניות, וכדאי להתייחס אליהם ככאלה. ליד ''אסור לו להכאיב לך'' אפשר להוסיף את ''יותר כח לנו'' | |||
|
|||
הטבלה שמקושרת למילים ''רצח ילדים'' לא מראה רק מקרים של רצח אלא את כלל המקרים של מוות כתוצאה מהתעללות, כולל הזנחה. אני מניח שלא את כל המקרים, ואולי לא את רובם, הגדיר בית המשפט כרצח. | |||
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |