|
|
|||
ובאשר למידע בעניין המצב בבילעין, הנה קטע ממאמר המערכת ב'הארץ' אתמול: ''...מתוך להיטות לבער את המחאה נשלח צה''ל לאזורים בשטחי A, הנמצאים בשליטה מלאה של הרשות הפלסטינית. הכניסה לשטחים אלה היא הפרה של הסכמי אוסלו והיא פוגעת ביוקרת ההנהגה הפלסטינית המתונה - אותה הנהגה, שראש הממשלה בנימין נתניהו חוזר ומציע לה ''שכנות טובה''.... חמור מזה, פקחי יחידת ''עוז'' של משרד הפנים גויסו ל''מבצע'' והצטרפו ל''הסתערות'' על רמאללה. הפקחים חזרו על ''תרגיל'' המעצר של הפעילים הזרים בתואנה שהם מהגרי עבודה לא חוקיים. אף על פי שבית המשפט בירושלים הורה לשחרר את העצורים היה צורך בפסיקה של בג''ץ ובהתערבות הממשלות של שתי פעילות ISM שנעצרו כדי לתקן את המעוות ולשחרר אותן.'' | |||
_new_ |
מספיק עם המעצרים האלה. | |||
|
|||
הגיע הזמן, להכיל את שיטות העבודה ההומניות של החטיבה המדברית של הצבא ההאשמי הערבי . נמאס מצהל האכזר היורה במפגינים חפים מפשע הזורקים אבנים על חיילים ושופכים עיניים של קלגסים. הפגנה , של אזרחים תמימים יש לפזר בידיים ריקות. באירביד ב1982 כמה ''ילדים'' תמימים פלסטינאים, כאות הזדהות עם אחיהם הפלסטינים בלבנון זרקו כמה אבנים על שוטרי הממלכה ההאשמית. שוטר אחד אומלל איבד את עינו . הבנין ממנו נזרקו האבנים, בן 5 קומות, במרכז מחנה הפליטים ירמוק באירביד הוקף תוך כמה שעות בחטיבה של אנשי קומנדו בידואים ללא נשק, יש להדגיש ללא נשק. וביידיים ריקות , עלו חיילי הקומנדו לבניין, ופזרו את ההפגנה בדרך מעניינת ומקורית. כל דיירי הבניין, כל השוהים בו, נשים , גברים, וטף, פוזרו , החוצה , מגג הבנין. מאז אין הפגנות ''צודקות'' באירביד. | |||
_new_ |
|
|||
זה מוזר לדבר עם הקולות השונים של אריה עירן. מזל שניתן לזהות את כפיליו לפי התוכן וביחוד לפי הניקוד המוזר (שאותו הוא טורח -טרחה טרולית-משהו) להסתיר כמיטב יכולתו (רווח נקודה רווח). ועוד יותר מוזר לראות את עירן משוחח עם כפיליו 'חזי, הרצליה' ו'יענקלה'. וזה האיש הטוען לאותנטיות ולשקיפות. ולענייננו: כמו אצל עירן, כך גם כפיליו טוענים שהפגנות שנושאן גזל אדמות והשמירה על זכויות האדם הבסיסיות מהוות איום צבאי ומדיני ולכן יש לפזרן תוך חיסול המפגינים. יש לעירן בענין הזה שותפים רבים בפורום, אשר כמוהו עדיין חושבים שהם נלחמים נגד הצבא הגרמני במלחמת העולם השניה או נגד צבאות ערב ב-1948. להזכירכם, ידידי הלא מכובדים, ישראל ניצחה במלחמת ששת הימים, ועוסקת בארבעים ושתיים השנים האחרונות בגזל האדמות הפלסטיניות ובסיפוח זוחל של השטחים. האיסור החל, לפי החוק הבינלאומי, על אזרחי מדינה כובשת ליישב את אזרחיה בשטחים הכבושים חל גם על ישראל, אך 'כל ישראל עבריינים'. אריה עירן, או כפילו יענקלה מגיבים כמו תוכי לכל איזכור של אי חוקיות זו בהסטת העדות למקומות אחרים, למוסריותם של עמים אחרים. זה לא לעניין. והאי-מוסריות של אדם באה לידי ביטוי ראשית כל בהתנהגותו: ראו את אריה עירן שאינו מסתפק בזהות אחת וזקוק לשלוש זהויות מתחלפות כדי לשכנע אותנו במה שיש לו לומר. באותו האופן ההסטה של הנושא המוסרי כאן למחוזות אחרים, אינה עולה בקנה אחד עם העובדה שאריה יענקלה, גם לאחר שגער באורי אבנרי ובעמוס קינן ז''לֹ על שלא תרמו לבטחון המדינה (או להיפך בגדו במדינה) עדיין מסרב לומר לנו, מדוע לא שירת בצבא, ומדוע אין לו ילדים משלו, אם מאחרים שכלל אינם משתתפים בדיון הוא דורש שיתנו דוגמא אישית וגם שתי הבנות שקינן העמיד לתפארת אינן מספיקות בעיניו. מה עם השרות הצבאי אריה? | |||
_new_ |
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח | |||
|
|||
_new_ |
בטויוטה מנסים לפתור את הבעיה | |||
|
|||
שהגז נתקע על ידי כך מזמנים את כל בעלי הטויוטות ברחבי העולם, למוסך- כדי להחליף מנגנון. אצל יוסלהתלחאסתיזיסנור הבעיה מובנית מידי. כשמדברים על פתרון הומני, או מצפים לתשובה עניינית, נתקע לו הגז, ומקבלים השתלחות עלובה דווקא בפן האישי. הפתרון של הלגיון הירדני לחיסול ההפגנות דוגמת בילעין, או שכונת שמעון הצדיק, לא כולל שימוש בגז מדמיע או באלות יוסלה. כמה היה נחמד לראות את כל הקאקות המפגינות כל יום שישי בשמעון הצדיק ויורקות על יהודים ההולכים לבית הכנסת נזרקות מהגג הגבוה של השכונה.- כמה שמחה היה הדבר גורם לרוב רובו של עם ישראל. | |||
_new_ |
|
|||
אתה מתחמק מתשובה בעניין שרותך הצבאי. אתה תומך בפתרונות צבאיים, אך נראה שלא שירתת כלל בצבא. אתה תוקף את אורי אבנרי ועמוס קינן על שמתוך הפרספקטיבה המעוותת שלך לא תרמן כביכול לבטחון ישראל, אך לפי תגובותיך לשאלות ישירות בעניין זה עד עכשיו נראה שכלל לא שירתת בצבא. הצהרת לפני מספר ימים שאריק פורסטר לא שירת בצבא, אך נראה שכלל לא שירתת בצבא. הגיע אם כן הזמן לומר לנו מדוע לא שירתת בצבא, והאם אין זה פוגע בדרישותיך מאורי אבנרי יבדל לחיים ארוכים ועמוס קינן ז''ל? | |||
_new_ |
לא רלוונטי, אבל... | |||
|
|||
תציג ותראה פה שני דברים: 1. שמך. 2. אישור ששירתת בצבא. ללא תשובה, עניינית, העיסוק שלך בפרטים האלה שמתייחסים למשתתפים אחרים מיותר וקנטרני. | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
אני חושב שאתה טועה בעניין זה. את הדלת בנושא הדוגמא האישית של תרומה לילודה ולבטחון המדינה פתח אריה עירן, כאשר תקף את אורי אבנרי ואת עמוס קינן בנושא זה (ובצורה המחללת את כבודו של קינן שזה עתה נפטר ופוגעת באבנרי באופן התואם את הגדרת החוק למניעת לשון הרע). ואם אריה עירן טוען שאבנרי וקינן לא רק שלא תרמו לפי טענתו למדינה אלא פועלים ישירות לפגיעה בבטחונה הרי שמותר ומתחייב שנדרוש מאריה עירן שיפרט את תרומתו לשרות הצבאי ולילודה. הכלל הזה נוגע רק לטוען אריה עירן במקרה הזה. כאשר אתה, דוד סיון טוען שמתחייב מכך שכותב שורות אלה יראה 'אישור ששרת בצבא' הרי אתה חוטא לא רק להגיון ולכללי המשפט והעדות שכל עורך דין מתחיל בקיא בהם, [•]... אין העיסוק שלי בפרטי חייו הנוגעים לילודה ולבטחון של אריה עירן לגיטימי אלא בהקשר שאריה עירן עצמו יצר בהתלהבות בריונית רבה. בטענות יכול הוא לבוא רק לעצמו. ו[•]... [•]... זה לא המקום ל'ספינים' מסוג זה, דוד. וזה מביך לראות אותך נכנע לנידנודים של עירן ומעביר את האחריות בנושא אלי, כאשר לא רק שאין זה מתפקידך, אלא קשה לראות בכך הגיון כלשהו. [•]... המסקנה היא שאכן לא שירת אריה עירן בצבא (יוסלה דווקא שירת בצבא וגם ספג מספר הפגזות מצריות בתעלה) ושלכן טענותיו ודרישותיו בנושא התרומה של אחרים לבטחון המדינה חסרות בסיס. כל שהיה על אריה עירן לומר כבר בתחילת חילופי הדברים הוא: אכן שירתתי בצבא. אך יודע כנראה עירן שיש מי שמכיר אותו אישית ויודע שאין זו אמת, ומכאן החשש שלו מגילוי לא נאות שכזה. ושוב אילו היה יוסלה אדם בשר ודם ולא דמות ספרותית-ווירטואלית, היה בשמחה מעלה לפורום את ה'אישור' ששירת בצבא. אך בצה''ל לא נותנים אישורים כאלה לדמויות ספרותיות. רק זה חסר לנו. | |||
_new_ |
ומילה ל'יענקלה' | |||
|
|||
די ברור ש'יענקלה' היא אריה עירן (שוב הניקוד בעוכרי המסתתר). וזה נאמר לצורך הגילוי הנאות, שאריה עירן אינו שש אליו. ובנוגע להכחשות ב'יענקלה' מעלה בתגובה הבאה, הרי יש רק לעיין בהשמצות הגסות שכתב אריה עירן על עמוס קינן ימים ספורים לאחר מותו, וההשמצות שכתב באותן תגובות על אורי אבנרי, כדי לראות עם מי יש לנו עסק. (אריה עירן משתמש בפרטים הידועים לו מתקופת עבודתו אצל אורי אבנרי בעולם הזה כדי להשמיץ את אבנרי. יש בכך משום לשון הרע כמובן. אך נראה לי שאבנרי אציל מדי מכדי לעסוק במעיכת הברחשים הטורדניים). אריה עירן העמיד את עצמו ואת הביוגרפיה שלו למבחן ברגע שכתב: ''עמוס קינן ואבנרי לא תרמו דבר לשיקום הנזק הנורא שגרמו הנאצים לעם היהודי . הם תמצית שתי הדורות שבוזבזו . הדבר היחיד שאבנרי וקינן עשו כל חייהם זו דאגה לזכויות אוכלוסיה ערבית שמנתה 1.300.000 נפש וכיום מונה 8.000.000 נפש , אוכלוסיה עוינת שרצתה לחסל אותנו ונכשלה . אין שום הבדל בין ההשקפה שלהם לבין התאבדות לאומית .'' כי הרי בפיסקה שלמעלה אין עירן דן בעמדותיהם הפוליטיות של אבנרי וקינן אלא טוען שבעצם אבנרי וקינן תורמים ל''התאבדות לאומית'' ולא ''תרמו דבר לשיקום הנזק הנורא שגרמו הנאצים לעם היהודי.'' עירן חורג כאן מטענות ענייניות הנוגעות לעמדות אבנרי וקינן ומשמיץ את אורח חייהם באופן גס וחודרני. וכאשר הטענה נוגעת לגופם של המכותבים, במקרה הזה אבנרי וקינן, אין מנוס מלדרוש מאריה עירן שיראה שהוא עצמו עומד בדרישות שהוא דורש מאבנרי וקינן. אפילו אם יש לעירן חמישה ילדים נחמדים -שני בנים ושלוש בנות - ואם שירת בצנחנים כמגיסט, גם אז אופן פנייתו לקינן זכרונו לברכה ולאבנרי יבדל לחיים ארוכים הוא בזוי ומבזה. אך אז לפחות הוא עומד, כמי שתוקף את הנ''ל באותם נושאים, ומאשימם בבגידה בישראל וביהדות, בזכות העמידה שלו בקריטריונים אותם הוא מציב מזה מספר שנים כקני המידה ל'תרומה' לחיי המדינה והלאום. וחוץ מזה כמובן הסגנון שקורא לכל מי שאינו שותף לתכנית הגרנדיוזית של עירן 'בוגד' הוא בפני עצמו תופעה חולנית. הגיע הזמן לגילוי הנאות. יבוא עירן ויאמר בפה מלא: אין לי לצערי ילדים (או רק אחד או שניים) בשל נסיבות שלא היתה לי שליטה עליהן. וגם בצבא לא שירתי. ואז לפחות נראה פן אנושי וכן של מי שעד עכשיו הציג עצמו כיודע כל, כמטיף בשער, שמוסריותו עומדת בספק בשל קריאתו לביצוע פשעים נגד האדם, אך מעולם לא לקח אחריות על התנהגותו האלימה כלפי משתתפים אחרים באתר (ראה מקרה ענבל בר-און, או התקיפה המילולית של עירן על ציפי ליבני, שלרוע מזלה דרכה הצטלבה פעם לפני שנים עם הנתיב האלים של עירן). ולאריה עירן: אם אתה טוען שאבנרי וקינן אינם עומדים בקריטריונים שלך לילודה ולשרות למדינה, עליך להראות באיזה אופן אתה עצמך עומד בקריטריונים האלה. | |||
_new_ |
ומילה ל'יענקלה' | |||
|
|||
1 - היות ואורי אבנרי מכיר אותי הוא יודע את התשובות . 2 - נקודת המוצא שלי הייתה ונשארה שקנה המידה להעריך את התועלת במהלך כזה או אחר של היהודים בארץ ישראל הוא מאזן גידול האוכלוסיה היהודית . לא רק בהגירה אלא בעיקר בילודה . דבר זה הובהר הייטב בעבר . 3 - על פי אמת המידה שלי המוסברת בקצרה בסעיף הקודם אורי אבנרי לא הועיל בנושא זה . עמוס קינן ז''ל נמצא בנקודת האיזון . 4 - ילודה גדולה כפי שקיימת באוכלוסיה הדתית+חרדית מועילה יותר מלחימה נגד האויבים . במקרים חמורים אפילו השמדה רבה של אוכלוסיה ניתן לתקן על ידי ילודה . עולם החי מלא דוגמאות כאלה . 5 - אתה אינך מזדהה וככזה אין לך מה להתלונן על אחרים . אפילו אם אני מופיע בכמה זהויות - דבר שאינו נכון - עליך להגיב לנכתב ולא לזהות הכותב . אך את זה אינך מסוגל לעשות . אריה עירן . | |||
_new_ |
זה שאמרתי-פלשתינאי! | |||
|
|||
_new_ |
הפוסל, יוסלה, במומו פוסל! | |||
|
|||
תציג ותראה פה שני דברים: 1. שמך. 2. אישור ששירתת בצבא. ללא תשובה, עניינית, העיסוק שלך בפרטים האלה שמתייחסים למשתתפים אחרים מיותר וקנטרני. | |||
_new_ |
הפוסל, יוסלה, במומו פוסל! | |||
|
|||
וגם טורדני. | |||
_new_ |
בדבר אחד צודק תלאביבסאנור . אני אדם מוכר . | |||
|
|||
כמי שעבד במפעל ''חישולי כרמל'' ובמפעל ''בתי יציקה וולקן'' אשר הייתי גם מזכיר הועד של השכירים בו , כמי שהיה פעיל בתנועת הפנתרים השחורים ומקומות אחרים הרי שאנשים מכירים אותי . אלה המכירים אותי יודעים את התשובות לשאלות שלך . אתה לא תיענה על ידי כי אתה אינך חושף את זהותך . קאפיש ? | |||
_new_ |
|
|||
כפי שכל מי שקורא את דברי עירן יודע, דורש הנ''ל מאנשי ציבור ידועים שיתנו דוגמא בתחום הילודה ובתחום הבטחוני. אין הדרישה הזו קשורה כלל לכותב שורות אלה, היות והיא באה מאריה עירן ומופנית לאורי אבנרי ועמוס קינן. ובשל הדרישה הזאת יש לצפות ממי שמעלה אותה - אריה עירן - שיעמוד באותם קריטריונים לפיהם הוא בודק את אורי אבנרי ועמוס קינן: הווה אומר: האם העמיד צאצאים וכמה? והאם שירת בצבא. ולפי תגובותיו של אריה עירן לעניין הזה נראה שלא שירת כלל בצבא. | |||
_new_ |
לדעתי יש לך פקק חזק בין האזניים . | |||
|
|||
מאחר והסברתי לך לפני ימים מעטים את ההבדל בין ''דוגמא'' לבין ''דוגמא אישית'' ואתה כותב את דבריך תוך התעלמות מההבדל הזה . למי שיש פקקים באזניים אינו שומע אך לך הפקק נמצא במוח . אינך מבין את מה שכותבים לך . החשיבה שלך דיסלקטית . אין לי כל דרישות מעמוס קינן ז''ל או מאורי אבנרי בתחום הילודה . אינני סבור שהם צריכים לתת דוגמא אישית . גם אני לא . אבנרי הוא דגמא לערירי וקינן הוא דוגמא למי שיש 2 צאצאים . אני סבור שעתידו של העם היהודי בכלל וזה בישראל בפרט תלוי בגידולו המספרי . גידול מספרי יכול לתקן כל השמדה של אוכלוסיה , מלבד הכחדה . מתוך זה יוצא שהילודה חשובה יותר מהעוצמה הצבאית . ואין להבין מזה שעוצמה צבאית מיותרת . כך גם השלום יכול להועיל בנסיבות מתאימות אך לא תמיד . זה נכתב עבור הקוראים האחרים ולא עבורך . אתה לא תבחין בין פטיש לתער . | |||
_new_ |
|
|||
אריה עירן העמיד את עצמו ואת הביוגרפיה שלו למבחן ברגע שכתב: ''עמוס קינן ואבנרי לא תרמו דבר לשיקום הנזק הנורא שגרמו הנאצים לעם היהודי . הם תמצית שתי הדורות שבוזבזו . הדבר היחיד שאבנרי וקינן עשו כל חייהם זו דאגה לזכויות אוכלוסיה ערבית שמנתה 1.300.000 נפש וכיום מונה 8.000.000 נפש , אוכלוסיה עוינת שרצתה לחסל אותנו ונכשלה . אין שום הבדל בין ההשקפה שלהם לבין התאבדות לאומית .'' כי הרי בפיסקה שלמעלה אין עירן דן בעמדותיהם הפוליטיות של אבנרי וקינן אלא טוען שבעצם אבנרי וקינן תורמים ל''התאבדות לאומית'' ולא ''תרמו דבר לשיקום הנזק הנורא שגרמו הנאצים לעם היהודי.'' עירן חורג כאן מטענות ענייניות הנוגעות לעמדות אבנרי וקינן ומשמיץ את אורח חייהם באופן גס וחודרני. וכאשר הטענה נוגעת לגופם של המכותבים, במקרה הזה אבנרי וקינן, אין מנוס מלדרוש מאריה עירן שיראה שהוא עצמו עומד בדרישות שהוא דורש מאבנרי וקינן. הגיע הזמן לגילוי הנאות. יבוא עירן ויאמר בפה מלא: אין לי לצערי ילדים (או רק אחד או שניים) בשל נסיבות שלא היתה לי שליטה עליהן. וגם בצבא לא שירתי. ואז לפחות נראה פן אנושי וכן של מי שעד עכשיו הציג עצמו כיודע כל, כמטיף בשער, שמוסריותו עומדת בספק בשל קריאתו לביצוע פשעים נגד האדם, אך מעולם לא לקח אחריות על התנהגותו האלימה כלפי משתתפים אחרים באתר (ראה מקרה ענבל בר-און, או התקיפה המילולית של עירן על ציפי ליבני, שלרוע מזלה דרכה הצטלבה פעם לפני שנים עם הנתיב האלים של עירן). | |||
_new_ |
מי שכמוך לא מגלה אינו יכול לדרוש מאחרים! | |||
|
|||
_new_ |
|
|||
הגילוי הנאות שאריה עירן נדרש אליו בעקבות הדרישה שלו שאבנרי וקינן יתרמו לבטחון המדינה, אינו קשור לבחירתם של משתתפים אחרים באתר בכינוי זה או אחר. משתתפים אחרים לא העלו את הדרישה ואת ההשמצות שהעלה עירן בפורום. אריה עירן מוקיע את אבנרי וקינן על שכביכול לא תרמו לבטחון המדינה, ולכן יש לדרוש מאריה עירן שיסביר מדוע כמי שלא שירת בצבא יש לו החוצפה להשמיץ את אלה שהקריבו למען בטחון המדינה. כותב שורות אלה העלה את הנושא לדיון, ואין לדרך רישומו לצורך ההשתתפות בפורום כל קשר לעניין הנדון. מפליא אותי לראות אצל דוד סיון ערבוב תחומים כה בוטה. | |||
_new_ |
מי שכמוך לא מגלה אינו יכול לדרוש מאחרים! | |||
|
|||
הדרישות שלך מאחרים חצופות כל עוד אינך מקיים דרישות דומות! | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
החוצפה, או הבלבול, בעניין זה שלך לבד. וטענתך אינה מגובה בפירוט ענייני כנדרש במקרים אלה: אתה כותב, ''מי שכמוך אינו מגלה...'' אך מה בדיוק על 'מי שכמוני' לגלות? [•]... האם כדי לסבר את אוזנו המתלוננת של אריה עירן אתה מעלה לפתע את הדרישה שאספר לך פרטים אישיים שכלל אינם נוגעים לדיון? היות והדרישה לעמוד בקריטריונים מחמירים של נתינת דוגמא אישית (בכפייה, יש לומר, בשל ה'שיטה' הבריונית של אריה עירן לערב אישי ציבור שכלל אינם משתתפים בדיון ברמה של פרטי חייהם האישיים), הועלתה על ידי אריה עירן, מתבקש שנדע האם אריה עירן עומד באותם הקריטריונים של נתינת דוגמא אישית. והיות וכותב שורות אלה אינו צד במשוואה שעירן יצר במו ידיו, מוזרה בעיניו הדרישה שמעלה דוד סיון לדיון בפרטי חייו של המחבר. לפי המפתח המוזר שדוד סיון מציע כאן הרי גם על דוד סיון יהיה לספר לנו פרטים אישיים על שירותו הצבאי, בשל הדרישה שהוא דורש ממני. וזה כמובן לא הגיוני. אני מציע לדוד סיון ללכת לבקר בצריף של דוד ופולה בן-גוריון. אולי זה ילמד אותו פרק בהלכות צניעות ופונקציונאליות. | |||
_new_ |
אתה מנסה לברוח למחוזות רחוקים . | |||
|
|||
נתחיל בזה שתכתוב כאן את שימך המלא . את זה עשו דוד סיון , פסח רוטמן , אריק פורסטר , אליצור סגל וגם אני . איש ציבור הוא מושא ביקורת לטוב ולרע , מרגע שנעשה איש ציבור . אבנרי כלול בזה . | |||
_new_ |
|
|||
הסטת הנושא נעשית על ידך במקרה הזה. על ידי פירסום ההשמצות האישיות על אורי אבנרי ועמוס קינן חשפת עצמך כמי שדורש מאחרים דרישות מסוימות מאד בתחום האישי, ומכך נובע הצורך לגילוי הנאות שלא שירתת בצבא. שמי כידוע לצורך הרישום בפורום הוא telavivsanur כפי ששמך לאותו צורך הוא 'הקטן המסכן וחסר ההשפעה'. גם אם שימך היה פייגלה היית נדרש, בעקבות ההשמצות שכתבת על אורי אבנרי ועמוס קינן לענות על השאלה: האם שירתת בצבא. עובדת היותך מזוהה בשימך האזרחי אריה עירן יוצרת עבורך מצב לא נוח, היות ואם תשקר בעניין השרות הצבאי כל מכריך הקוראים את הדברים ידעו שאכן שיקרת. אך למבוך סבוך זה הכנסת את עצמך ברגע שתקפת את אורי אבנרי ועמוס קינן ללא כל פרובוקציה ותוך שימוש במידע פרטי הנוגע למצבם המשפחתי שלא לעניין ובניגוד לחוק לשון הרע. גם הבחירה להזדהות באתר בשמך האזרחי היתה בחירתך ויכול אתה להאשים רק את עצמך. | |||
_new_ |
אתה בין שאר חסרונותיך , אוהב לנבור אז בבקשה . | |||
|
|||
לאורי אבנרי אין צאצאים . מצב זה הוא פגימה מקטינת העם . לעמוס קינן יש 2 בנות . זה מצב כמעט מאוזן מבחינת גודל העם . ריבוי ילדים יהודים הוא צורך עליון לעם היהודי . לשרות הצבאי יש תועלת אך היא תועלת מוגבלת , שכן על כל השמדה מלבד הכחדה ניתן לפצות בעזרת ילודה בכמות מתאימה . את זה אבנרי לא עשה , מתוך חוסר ברירה וקינן מתוך קונסנזוס אשכנזי בורגני שמאלני . וכדי להסיר ספק , לדעתי ממצוצע של 3 לידות לכל אשה יהודית זו מטרה ראויה . בלידה של יותר ילדים אין פסול . יעד ביניים של חזרה לעם יהודי עם 17 מיליון נפש הוא יעד טוב . אחר כך נראה . | |||
_new_ |
לא דרשתי ממך כלום! | |||
|
|||
לא דרשתי ממך דבר. כל שעשיתי בהודעות הקודמות הוא לציין שדרישותיך חצופות. מדוע? ''הדרישות שלך מאחרים [מאריה למשל] חצופות כל עוד אינך מקיים דרישות דומות!'' | |||
_new_ |
אינך מבין דבר בסיסי . | |||
|
|||
ראשית , אינני יכול להתדיין עם קינן שכן האיש אינו איתנו . אתה אינך דוברו . שנית , אבנרי בפירסום השיטתי שלו בכל שבוע ובמעשיו בתחום המאבק ישראל-פלסטין או יהודים-ערבים עומד במבחן העמידה על הבמה . מרגע שבחר לעמוד על הבמה הוא מושא ביקורת . אבנרי ממשיך בהתמדה לטעון למען שלום עם הפלסטינים . יש בזה מדרון חלקלק המביא אותו לטעון למען צעדים שהם מועילים לפלסטינים ומזיקים לישראל . הוא אינו מצדיק את תפישתו הראשונית למען השלום שכן אינו מראה למה השלום מועיל או למי . יותר מזה . מול טיעון מסודר שמראה כי השלום מועיל בתנאים מסויימים והמלחמה מועילה בתנאים אחרים , אין הוא מציג סתירה . ובייחס לעמדה שלי - הרי היא ברורה . אני טוען שקיומו של העם היהודי אפשרי רק אם הילודה בו תהייה שווה או עולה על מספר הנפטרים היהודים . סיפוח גרים משנה את העם . כאשר מקבלים את האקסיומה המתמטית הזו , יש בידנו כלי לבחון הן את העובדות מצד אחד והן את דרכי הפעולה האפשריות מצד שני . את זה אבנרי אינו עושה . חמורה יותר התנהגותך כאן בפורום . אתה תוקף את המסקנות הנובעות מהאקסיומה שהצגתי אך אינך מראה שהיא שגויה . | |||
_new_ |
אין שכל אין בעיות. | |||
|
|||
אני תוקף אותך? מי אתה בכלל. עמוס קינן? מי הוא מה החשיבות שלו בכלל? אבנרי, דווקא מוכר לי , אולם אינני צריך לתקוף אותו. הוא מספיק ידוע לשמצה- אפילו אמו יולדתו השמיצה אותו שחור על גבי עתון.. ושרות החובה שלי בצבא? (דבר שקרה די מזמן)?- מה זה ענינך בכלל- יתחוב נא את אפו לענייניו הוא . אריק פורסטר? מה בכלל מעניין בו, את מי לכל הרוחות מעניין אם שרת בצבא או לא. שוב מוצע לך לעשות כמעשה חברת טויוטה, שמחליפה את הגז למכוניותיה . תחליף דיסקט, תחליף תקליט, (כי שכל אי אפשר). ואולי אולי תפנים, כי כתיבתך הדוגמאטית,משעממת, חסרת ברק, לא מעניינת אף אחד כנראה. גם הנחותך הפולשות לעולם ההזיה , הפכו כבר לבדיחת הפורום הזה. .לך תמצא לך חיים במקום בו מעריכים אותך לא במקום בו אתה ממש לא רצוי., ומשעמם. | |||
_new_ |
לא ''גז'' כי אם ''דוושת הגז''! | |||
|
|||
_new_ |
לא ''גז'' כי אם ''דוושת הגז''! | |||
|
|||
אכן, תודה. | |||
_new_ |
|
|||
די ברור כעת, לאור התגובה האחרונה של 'יענקלה' ש'יענקלה' ואריה עירן אחד הם. כי אילו 'יענקלה' לא היה טרול עירני הרי היה פוטר את דברי כותב שורות אלה בהומור ואולי בלעג. אך הדברים מדברים בעד עצמם: דברי הכותב מבטאים נסיון קצת נואש להדוף את האמת בכל התחומים בעת ובעונה אחת: פתאום אבנרי ופורסטר כלל לא מעניינים אותו, אך הוא בוחר גם בהזדמנות זו כדי להשמיץ את אבנרי פעם נוספת: ''אבנרי, דווקא מוכר לי , אולם אינני צריך לתקוף אותו. הוא מספיק ידוע לשמצה- אפילו אמו יולדתו השמיצה אותו שחור על גבי עתון..'' זה הסגנון העירני המוכר והבזוי, שמביא כעדות מפוקפקת את דברי אם אבנרי כתמיכה לעוד השמצה פומבית. ולמרות המאמץ להסתיר את הפעילות הטרולית המובהקת עירן לא מצא את כל הרווחים שדורשים צמצום: ''...ההזיה , הפכו...'' ''דווקא מוכר לי , אולם'' ''הגז למכוניותיה .'' ''יתחוב נא את אפו לענייניו הוא .'' נראה לי שעירן צריך לשכור שירותיה של מזכירה במשרה מלאה כדי לעמוד בעומס העבודה של צמצום הריווחים בתגובות של 'יענקלה' ושל 'חזי, הרצליה''. העבודה שהוא עושה בתחום הזה לא מוצלחת. כלך לך טרול. ובעניין אחד צודק עירן (גם שעון שעמד מלכת מורה את השעה הנכונה פעמיים ביממה), אין מקום לשאול את 'יענקלה' ואת 'חזי, הרצליה' אם והיכן שירתו בצבא היות וטרולים לא משרתים בצבא. | |||
_new_ |
אבו נָקְבּה | |||
|
|||
לא ממש, משנה ליוסלה איך ההוא מתכנה. לכן נקרא לו מהיום ''אבו נָקְבּה'' מציקה לו אבו נָקְבּה העובדה כי אינני מכבד , את אורי אבנרי. מתעניין לו אבו נָקְבּה, בשרותי הצבאי. הוזה לו אבו נָקְבּה, שהנני אדם אחר. תוחב לו אבו נָקְבּה את חוטמו לנעלי, כדי לבדוק את מידתם ועצמת אביונתם. מפשפש לו אבו נָקְבּה באשכיהם של כותבי הפורום. תוקף אבו נָקְבּה את הכותבים בפורום במילות זימה ומכנם בשמות. אך מעולם לא עונה אבו נָקְבּה לעניין. ולכן נחזור ונשאל את אבו נָקְבּה איזה משקה משמח (מיקב עפרה )יעדיף. ביום השמחה הגדול בו יוחזרו ויבולקו ויסולקו הפולשים הערביים לערב. | |||
_new_ |
|
|||
''מתעניין לו אבו נָקְבּה, בשרותי הצבאי.'' היות והשאלה בעניין השרות הצבאי הופנתה לאריה עירן, והמשפט המצוטט נכתב בידי 'יענקלה', הרי ברור ש'יענקלה' ועירן חד הם. מ.ש.ל. | |||
_new_ |
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח | |||
|
|||
_new_ |
'יענקלה' שומר מצוות? | |||
|
|||
הרי כותב אריה עירן תחת השם 'יענקלה': ''...תוחב לו אבו נָקְבּה את חוטמו לנעלי, כדי לבדוק את מידתם ועצמת אביונתם. מפשפש לו אבו נָקְבּה באשכיהם של כותבי הפורום.'' ובמקום אחר מנסה עירן לאפיין את כפילו הטרולי כיהודי שומר מצוות. לא משכנע. | |||
_new_ |
'יענקלה' שומר מצוות? | |||
|
|||
לא נועד לשכנע . אתה אוחז בבורות בלתי משתכנעת . | |||
_new_ |
לא עולה במוחך הדיסלקי האפשרות | |||
|
|||
שיענקלה ואני מגיבים שנו לדבריך הוא כי איננו אני ואני כי אינני הוא . במוחך הדיסלקטי קבעת שאם הגבנו שנינו הרי ששנינו - אחד . ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח | |||
_new_ |
|
|||
מצער אותי להפסיק לרגע את חגיגת האגו הנרקיסיסטית של אריה עירן המשתכפל לנגד עינינו ללא הרף, אך השאלה שהפניתי לגאון שהטיל דופי בתרומתם של אורי אבנרי ועמוס קינן לבטחון מדינת ישראל היתה: מדוע דורש עירן מאחרים לתת דוגמא אישית בתחום הילודה ובתחום הבטחוני כאשר הוא עצמו לא שירת בצבא, וילדים כך ניתן להסיק מתגובותיו נשוכות הנחש בנושא זה גם אין לו? מדוע לא שירתת בצבא אריה ומדוע אין זה מונע ממך להטיל דופי בטובים ממך שאכן הקריבו רבות למען המדינה? | |||
_new_ |
|
|||
אם אריה עירן לא שירת בצבא דיינו. רבים וטובים לא שירתו בצבא מסיבות שונות. אך אריה עירן בחר לתקוף ולהשמיץ שוב ושוב את עמוס קינן - זמן קצר לאחר שנפטר - ואת אורי אבנרי - ייבדל לחיים ארוכים - בנושא תרומתם לבטחון המדינה ובנושא תרומם לילודה. החוצפה של עירן להשתמש בפרטים שלמד על חייו של אורי אבנרי בעת שעבד אצלו לפני שנים כדי להשמיצו בפומבי בפורום, -החוצפה הזאת עוברת כל גבול, גם את גבול החוק למניעת לשון הרע. וכאשר עירן מעמיד את ההשמצות האלה הנכלוליות בהקשר של 'הם הזיקו לישראל' כאשר הרקורד הציבורי של השניים מצביע בבירור על כך שנתנו דוגמא אישית והקריבו אישית למען בטחון המדינה, אז יש מקום לדרוש מאריה עירן שיגלה האם בכלל שירת בצבא. כי כאשר אדם דורש מאחרים שיתנו דוגמא אישית (He singles them ou) חייב הוא בשקיפות של חייו שלו באותם תחומים בהם הוא מוקיע אחרים. משול הדבר לכומר המטיף לאמונה אך בעצמו מקיים חיי פריצות, או לאיש צבא השולח חיילים לחזית אך בעצמו נוסע לחופשה בחו''ל. אילו לא בחר אריה עירן לתקוף אנשים אחרים באופן כה בוטה ואלים תוך עברה על חוק לשון הרע לא היתה עולה כלל הדרישה לגילוי פרטי שירותו הצבאי של עירן. וכאשר הדרישה עלתה החל אריה עירן להתלונן בפורום על שכביכול מתאנים לו בדרישה זו. ובמקום שהפורום יאמר לעירן 'אתה בישלת את הדייסה, עכשיו תאכל אותה', פנו הם מחוץ לשורת הדין לכותב שורות אלה ברמזים שיפסיק לדרוש מעירן גילוי האופן שבו תרם או לא תרם לבטחון המדינה, ובדרישה הלא-עניינית שיציג בפורום פרטים אישיים משלו. יש בהתפתחות אחרונה זו משום מעשה לא נאות. ויש בכך גם הוכחה עקיפה לחשיבות שאריה עירן מעניק לדרישה שנדרש להסביר האם ואם לא מדוע לא תרם לבטחון המדינה על דרך השרות הצבאי. ואפשר לשאול את עירן לכן: האם בכלל שירתת בצבא? האם אנו זקוקים לעוד הוכחות שההשמצות שהטיח אריה עירן באורי אבנרי ובעמוס קינן היו חסרות כל בסיס? הרי מכל מה שקרה מאז ששאלנו את עירן האם בכלל שירת בצבא ניתן להסיק שיש למצביא הנודע מה להסתיר. כל אחד אחר היה כבר עונה מזמן 'אכן שירתתי בצבא'. | |||
_new_ |
הפוסל, תלאביבסאנור, במומו פוסל!!! | |||
|
|||
_new_ |
הפוסל, תלאביבסאנור, במומו פוסל!!! | |||
|
|||
כוחו של הפסוק הזה באמירה שקטה ושקולה, ולא בצעקה המלווה בשלושה סימני קריאה. כנראה שפגעתי בול בעניין תלונותיו החוזרות ונשנות של אריה עירן לדוד סיון בקשר לדרישה שנדרש עירן לספר לנו האם וכיצד תרם לבטחון המדינה. אם עירן כזה מטריד בהודעותיו בפורום, אפשר רק לשער כיצד הוא מטריד את עורכי האתר בתלונותיו הסמויות יותר. כלך לך השד של הטרנספריסטים היהודים, שהפכו את אתוס הקורבן היהודי לתירוץ לפשיעה מתמשכת נגד האדם! (כאן סימן הקריאה מתאים יותר). הלאה המלעיזים שעוסקים בהוצאת דיבה על ישראלים יקרים שתרמו רבות למדינת ישראל! (גם כאן סימן הקריאה מוצדק). והבושה תכסה את פניהם ובתיהם של מי שתומכים ביהדות המבישה הזאת של שקר, אי-מוסר, ובורות חדשה! תחי הקרן החדשה לישראל! תחי נעמי חזן! יחי השופט היהודי החמוד גולדסטון! יחי אנשי רוח ודמיון שנשמת האדם באפם, ולא הבינוניות המנוולת של יושבי קרנות ומחשבי קיצין! ויחי סימני הקריאה כאשר יש להם הצדקה! | |||
_new_ |
הפוסל, תלאביבסאנור, במומו פוסל!!! | |||
|
|||
בוז לך ולכל מי שחושב כמוך . | |||
_new_ |
הפוסל, תלאביבסאנור, במומו פוסל!!! | |||
|
|||
_new_ |
סיסמאות של אחד במאי פסו מן העולם | |||
|
|||
אבל לא אצל יוסלה אבו נָקְבָּה מיים רבים זרמו בירקון, מאז היו מגיעים האוטובוסים מכל רחבי הארץ לתל אביב, והמוני אדם היו יורדים , חלקם לא הבינו לשם מה הם נמצאים שם, אבל חרב הפיטורים איימה על ראשם- אם לא יבואו לתהלוכת האחד במאי. היו נשמעים ססמאות הבל כמו: יחי סטאלין!! תחי ברית המועצות. יחי לנין (שמת מזמן) יחי סטאלין - שעדיין חי. ============================== מיים רבים עברו בירקון. מאז. אבל אצל יוסל יוסלה אבו נָקְבָּה קפא הזמן- מלכת. הוא עדיין שם - חסיד שוטה של סטאלין אז ... שימושי של החמאס היום: וסיסמאותיו: ''''תחי הקרן החדשה לישראל! תחי נעמי חזן! יחי השופט היהודי החמוד גולדסטון! יחי אנשי רוח ודמיון'''' ומה עם אחמדניג'אד? לא מגיע לו הוּרָה? או זיג הייל? | |||
_new_ |
לא פסו מן העולם כי רבות מהן כתובות בספר החוקים! | |||
|
|||
_new_ |
הנה דוגמא נוספת לבורותך הבלתי משתכנעת . | |||
|
|||
למרות שכתבתי כמה פעמים שאין לי דרישה מאבנרי או קינן ז''ל להעמיד וולדות , אתה ממשיך בשלך . אבנרי הוא דוגמא לאדם ללא צאצאים . קינן הוא דוגמא לאדם עם 2 צאצאים . שירותם הצבאי ככל שהיה תרם מעט לנצחוננו הצבאי במועדים בהם השתתפו שני אלה . מה שאני טוען הוא כי ילודה היא דבר מועיל יותר לעם מנצחון צבאי , אף כי נצחון צבאי אם ימומש הייטב יוביל לילודה מוגברת . דבר שקרה בעבר פעמים רבות וגם נמנע בפעמים אחרות . | |||
_new_ |
רציתי לשאול את יוסל יוסלה אבו נקבה | |||
|
|||
מה דעתו על הדברתו של השהיד אל מבחוח בדובאי. | |||
_new_ |
רציתי לשאול את יוסל יוסלה אבו נקבה | |||
|
|||
דעתו היא שאנחנו פיכסה ! | |||
_new_ |
|
|||
אתה מתחמק מתשובה בעניין שרותך הצבאי. אתה תומך בפתרונות צבאיים, אך נראה שלא שירתת כלל בצבא. אתה תוקף את אורי אבנרי ועמוס קינן על שמתוך הפרספקטיבה המעוותת שלך לא תרמן כביכול לבטחון ישראל, אך לפי תגובותיך לשאלות ישירות בעניין זה עד עכשיו נראה שכלל לא שירתת בצבא. הצהרת לפני מספר ימים שאריק פורסטר לא שירת בצבא, אך נראה שכלל לא שירתת בצבא. הגיע אם כן הזמן לומר לנו מדוע לא שירתת בצבא, והאם אין זה פוגע בדרישותיך מאורי אבנרי יבדל לחיים ארוכים ועמוס קינן ז''ל? | |||
_new_ |
ושוב נשאל את יוסל,יוסלה אבו נקבה | |||
|
|||
מה דעתו על הדברתו של השהיד אל מבחוח בדובאי. | |||
_new_ |
|
|||
כפי שהוסבר לך בעבר , התרומה לקיום העם שלנו היא בילודה מספקת ולא בשרות הצבאי . כפי שאתה יודע העם שלנו שרד מאז הדריאנוס ועד היום בלי צבא . במאה העשרים הושמד שליש מעמנו ואת זה צריך לתקן . אבנרי לא עשה בקטע הזה . שרותו הצבאי תרם משהו אך לא הרבה . עמוס קינן תרם יותר אך לא מספיק . את פרטי האישיים לא תקבל בגלל התנהגותך המכוערת כאן . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |