|
הסיבות לתאונות | |||
|
|||
יובב מסכים אתך . לנהג תרומה משתעותית לתאונות הדרכים . לדרך גם כן תרומה משמעותית . אנו מחפשים דרכים לצמצום תאונות הדרכים . להערכתי הפתרון של ענישה דרקונית תרומתה תהיה נמוכה . הדרכה והנחיה של שוטרים מיומנים ובעלי ידע רלוונתי תתרום יותר . איני מדבר על 6 מסלולים ויותר אשר עלותם היא עצומה . אני מדבר על שיפורים אשר עלותם נמוכה הרבה יותר ואשר להערכתי היחס עלות תועלת שלהם תהיה יותר מוצלחת וכלכלית . איני משלה את עצמי וגם איני מנסה להשלות אחרים שניתן לחסל את תאונות הדרכים . | |||
_new_ |
הסיבות לתאונות | |||
|
|||
ענישה דרקונית תעזור מאוד. אני לא בעד אכיפה קטנונית: 120 היא מהירות סבירה בקטעים מסויימים, לא כל תמרור בצומת מפוהק מצדיק 'עצירה ב-4 גלגלים' (מה זה בכלל? ראיתם פעם 2 גלגלים עוצרים ו-2 ממשיכים? זה אוטו או אקורדיון?). מה שכן, אני בעד לשים מצלמות (פעילות!!) כל ק''מ בכבישים מועדים, לשים מצלמה בכל רמזור, לחבר את כל החיישנים ברשת כך שידע כל נהג שהאח הגדול רואה כל הצמדות, כל כניסה לצומת באדום, שיהיהניתן לאתר נהיגה פרועה, ושהעונש יהיה מהיר וכואב. היום עלותן של מצלמות היא נמוכה מאוד, ומערכבת קנסות יעילה תחזיר את עצמה בזריזות. מה שלא עובד בכח יעבוד בעוד יותר כח. | |||
_new_ |
הסיבות לתאונות | |||
|
|||
בארה''ב קיים עונש מות ולא נראה שאחוז הפשעים החמורים נמוך יותר מאשר במדינות בהם אין עונש מות . אני מסכים שמה שכתבתי לעיל זו בסה''כ הרגשת בטן שאינה תקפה יותר מהרגשת הבטן של אחרים המנסים לאנוס את הסטטיסטיקה והפסיכולוגיה כדי שיתאימו להרגשת הבטן שלהם . | |||
_new_ |
הסיבות לתאונות | |||
|
|||
אני מבין מה אתה אומר לגבי עונש המוות בארה''ב, אבל נראה לי שיש הבדל: כמה שנים בין העבירה עד לעונש? כמה בסופו של דבר מוצאים להורג בשנה? אני מדבר על סיטואציה שונה: כשנהג רק חושב על להצמד לרכב שלפניו הוא מוותר כי הוא יודע שיש 80-90% סיכוי שעוד השבוע ינחת קנס בתיבת הדואר שלו. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |