|
ההגינות מחייבת | |||
|
|||
שכחת כמובן לציין כי באותה כתבה (בסיפא שלה)מצויין כי לפני כחודש וחצי עוכבו לחקירה מספר נערים מהישוב חשמונאים שנתפסו על ידי משטרת ש''י במטע זיתים כשברשותם כלי משחית(גרזנים וכולי) וכלי נשק. הם ''סתם'' רצו לבנות שם סוכה. איני מצדיק לא את אלה ולא את אלה,אך אם כבר אז כתוב את כל האמת ולא רק את מחציתה הריקה. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
לפעמים לא קוראים את הסיפא כי ההתרגשות גדולה על שנמצא פרט מידע שכל כך חשוב למביא. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
קוראים, בעבועה ,קוראים, אך כמו ערוץ 7 ןיתר הערוצים הימניים: כותבים ומצטטים מה שנוח ומתאים וחושבים שכולם טיפשים כמותם ולא קוראים ידיעה עד הסוף. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
שום דבר. בנערים לא השמידו שום עץ. אז למה לכרוך דבר בשאינו דבר ולעשות על זה חגיגה ופוסטים? | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
סתם,טיילו במטע הזיתים בזמן המסיק, בעת שפועלים עסקו במסיק, כאשר הם( החשמונאים) מצוידים בסכין קומנדו,כלי משחית אחרים,גרזן, פטישים, סתם טיול בטבע! ואחר כך מאשימים את מהרשק האומלל. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
תסובב את הסיפור איך שתרצה. אין כריתת זיתים. נקודה. הנערים לא ''סתם טיילו'' כי הם בנו שם ''מחנה'' כמו כל נערינו, והערבים באו להרוס להם את המחנה ואת עצי הזית השייכים להתנחלות (או שיש עליהן מחלוקת בעלות). מה לא בסדר? מה הבעיה בסכין קומנדו? כנער לא היה לך או לאחד מחבריך סכין כזה? בכל זאת לצד הבטוח טוב שהיה להם. לך תדע מה ערבים יכולים לעשות. ''כלי משחית אחרים'' לא שמעתי שהיו. הערבים כורתים זיתים מכל מיני סיבות והשמאל עושה מזה רעש פוליטי נגד המתנחלים. מחר השמאלנים יתקפו את המתנחלים על כל גשם שיירד ביו''ש. מרשק ''האומלל'' בא מביתו גבעת השלושה לשומרון כשבריכבו מסור מכני. זה מיקרי לדעתך? אל תהיה תמים. או בעצם את תיתמם. הדבר החשוב הוא שהאירוע הזה ואחרים כמותו מוציאים את האויר מהטיעון הנלוז שמתנחלים דופקים זיתים. הערבים דופקיןם אותם, והשמאל חוגג על זה. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
הסיפור על תום סויר והוקלברי פין מהמושב חשמונאים.מרק טוין ''קטן'' לידך. אהבתי את הסיום :'' והשמאל חוגג על זה''. | |||
_new_ |
אני שולל את ההנחה שהשמאל חוגג על משהו | |||
|
|||
לדעתי העמוקה והצנועה רק הימין חוגג על הכשלון שלנו של השמאחנים הפטריונים | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
אני מבין, ע.צופיה, שלא מצאת תשובות הולמות לדברי. להבא ראוי שתארגן את טענותיך בכפוף לאירועים ולטענות המובאות בכתבה אליה אתה מתייחס, ושגם תוכל לענות כהלכה לסוגיות המועלות בפניך. | |||
_new_ |
לפעמים החגיגה מסתירה את הסייפא | |||
|
|||
נהפוך הוא, בכל תשובה הפרכתי את פרשנותך המתחמקת לידיעה הברורה על כוונת הנערים לפגוע במטע הזיתים.האחזות בכל פסיק לשם מתן מבחר אפשרויות מראה בעליל על אי הנוחות שלך ושל מגיבים אחרים בפורום לכך. אך אני שוב מדגיש, הויכוח על כוונת המתנחלים לפגוע בערבים המסיקים זיתים או על כוונת הערבים לנצל זאת לתעמולה ורווחים כספיים,לא עמדה ביסוד הודעותי(בגלל חוסר בקיאות אלמנטרית בנושא), אלא הפניית תשומת הלב למתן מידע חלקי על ידי אחד המשתתפים. | |||
_new_ |
המטרה האמיתית | |||
|
|||
חלק ניכר מן הכותבים כאן לא מעוניינים לדעת את העובדות כי הם כבר „יודעים” את המסקנות. הצגת העובדות (הראי) הלא מתאימות בפניהם, כפי שעשית, מניעה תהליך מפותל כדי להפוך את העובדות מתאימות... | |||
_new_ |
המטרה האמיתית | |||
|
|||
דוד, המטרה האמיתית שלנו היא להגיע לחקר האמת. אז למה התיאוריה שלך מתבלבלת ככל שיותר אמת מגלית בפנינו? אתה הוא המתעלם מהעובדות ודבר בתיאוריה הלא מוכחת שלך. להזכירך, כדי לשכנע אותנו שמתנחלים נוהגים לכרות עצים לפלסטינים אתה חייב להביא הוכחות, עדויות בדוקות, ולא ספקולציות למי זה נוח יותר. כי הראיתי לך אז בויכוחינו שיש פלסטינים שנוח להם מסיבות כספיות, חקלאיות ותעמולתיות לכרות את עצי זיתם. ונוח לגורמים פלסטינים וגורמי שמאל מסויימים להטיל את ה''אשמה'' על המתנחלים. הינה כמה זה לא מפתיע שהשנה תפסו פלסטינים המבצעים כריתה וגדיעה בזמן התהוותה, רק כדי להסיר ספק מחשדנות שווא. כלומר, התופעה שאני ואחרים הצבענו עליה קיימת, וקרוב לודאי שקיימת בהיקפים רחבים ממה שהמשטרה תפסה בחודש האחרון. דבר נוסף, האם מתנחלים היו כורתים זיתים יום אחד לאחר סיום המסיק? הרי אם המתנחלים היו רוצים באמת לפגוע בפלסטינים הם היו עושים זאת בחודשי הקיץ היפים, בטרם יוכלו הפלסטינים לבצע את המסיק וגם להינות מזיתים טובים. בעלי המטעים כורתים בכוונת מכוון ולפי שיקולם את עצי הזית שהם רוצים לכרות. כדאי שתבדוק זאת שוב אבל הפעם לבסס את הספקולציה שלך על עובדות. | |||
_new_ |
האשמות שווא של א. פרקש | |||
|
|||
הצורה שאתה מתבטא היא הראיה שאינך מעוניין בחקר האמת. 1. אתה ממשיך וטוען טענות מופרכות על דברים שכתבתי. 2. העובדה שאתה ממשיך היא נסיון שלך לערב אותי בקונספירציה לא חכמה שאתה רוקח. 3. המאמרים שלי עסקו בחקר האמת ואת המסקנה העיקרית שלהם שיש כריתת זדון אף אחד, כולל הקישקוש שלך, לא הפריך. כנראה שקשה לך מאד עם העובדות והתמונות שהצגתי. לכן אתה מנסה להדביק לדברים שכתבתי קונספירציה מופרכת. זכותך וזה גם מתאים לך... | |||
_new_ |
האשמות שווא של א. פרקש | |||
|
|||
ההוכחה היחידה היתה שיש כריתת עצים. מי המבצעים, זדון או לא זדון - לא הוכחת דבר, אלא העלית את טענותיך לפי שיקולך. בעלי המטעים הם הכורתים את עציהם. אם זה זדון או לא, זוהי הגדרה מוסרית - כי אם כוונתם היתה גם להינות מעצי ההסקה לפני בוא הקור וגם להאשים אחרים המעשה, אז הזדון הוא גדול ביותר. אני שללתי את פרשנותך לעובדות שהבאת, וגם הסברתי את זה אז. בכל מקרה האירועים האחרונים רק מחזקים את דעתי, ומראים שהפלסטינים הם הכורתים בסיטונות את עצי הזית, בעיקר לאש חימום הבית עם בונוס של חימום האוירה הפוליטית. | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
מהיכן אתה מסיק שהנערים רצו לכרות עצי זית. לא הצלחת להוכיח זאת. אתה מתייחס לתיאורייה קונספירטיבית שדוד סיון (ואכן היה שם מידע חלקי) חיבר בזמנו ואתה מנסה לחבר אותה לאירוע החשמונאים. אבל לתיאוריה הזאת אין רגליים בסיפור החשמונאים, ובודאי לא לאחר שאתה קורא את החלק הראשון של הכתבה שערבים נוהגים ונהגו בעבר לכרות את עצי זיתם מסיבות שונות (כולל הטלת רפש ורשף על המתנחלים). אתה מחבר בצורה מאולצת תפוזים ודגים מלוחים וחושב שיוצא לך מעדן. אבל אין לך כל עובדה שתומכת בתיאוריה שלך. להיפך, המידע שהובא לפנינו רק שולל אותה. | |||
_new_ |
שוב אתה מוריד את ערכך | |||
|
|||
ממציא קונספירציה ומייחס אותה לאחרים (תגובה 87468). זה מעשה לא מכובד. | |||
_new_ |
שוב אתה מוריד את ערכך | |||
|
|||
האם אדוני יכול להצביע בפני כולם איזו קונספירציה בדיוק בניתי? למה סתם להשמיץ ללא עובדות? אני שללתי את התיאוריה שלך על שמתנחלים כורתים זיתים. עובדה היא כי עד היום התיאוריה שלך לא הוכחה. בינתיים נתפסו ערבים גודמים זיתים. עובדה. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להמשמיץ | |||
|
|||
אתה ממציא תיאוריה ומייחס אותה לי זו ההשמצה הראשונה. ההשמצה השניה היא שאתה טוען ששללת תיאוריה שלי. הסבר לשאר טיעוני נמצא גם בתגובה 87468. בקיצור אל תיתמם! אתה לא חייב להשמיץ אותי כדי לקדם תיאוריות שלך. בנתיים התיאוריה שלך לא הוכחה. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להמשמיץ | |||
|
|||
אתה זה שמשמיץ כל הזמן את היהודים שעברו לגור ביהודה ושומרון (שמות יהודיים? מעניין למה). המאמרים שלך ודעותיך ידועים לנו אז אל תיתמם. אתה אוהב ערבים אז על מה המהומה? | |||
_new_ |
אתה הרי לא תפסיק לקשקש שקרים | |||
|
|||
זה מתאים למחללי שבת כמוך. | |||
_new_ |
אתה הרי לא תפסיק לקשקש שקרים | |||
|
|||
זה הרי בדם שלך | |||
_new_ |
בנתיים, מהנדס אזרחי, לא ביססת שום דבר | |||
|
|||
מהנדס אזרחי, חוץ מלגדף ולטעון טענות מופרכות לא עשית דבר. כמו כל הטרולים, מהנדס אזרחי מקשקש שטויות וגם שקרים שקופים. החזרות על הקישקושים רק חושפים את מעמרומיו של מהנדס אזרחי חסר היכולת לבסס דבר של טעם חוץ מלחלל שבת ולהטיף מוסר נבוב. | |||
_new_ |
בנתיים, מהנדס אזרחי, לא ביססת שום דבר | |||
|
|||
היכן השמצתי אותך?! כלום אינך יודע לקרוא? תקרא עוד פעם... ד.א. אתה הוא זה שמגדף ומשקר כל הזמן ראה את תגובתך המופרחת. כל מערומיך נחשפים פה בגלוי לציבור הרחב ואין המראה מלבב במיוחד. ודרך אגב ממתי חשובה לך השבת? שכה תכעס עלי? הלנו אתה או נגדנו? | |||
_new_ |
אתה ממשיך להמשמיץ | |||
|
|||
היכן בדיוק ההשמצה, סיון? אני טוען שהתיאוריה שלך (''אני לא יכול להציג מישהו ספציפי שחשוד במעשי פשע, אבל...'', ''רמזים שאולי אפשר לחבר אותם לאנשים מסויימים.... '' וכו') שבה החשדת את המתנחלים פשוט לא תופסת תאוצה. | |||
_new_ |
הבסיס הן הנחיות שמתנחלים פירסמו | |||
|
|||
1. ההשמצה העיקרית היא שאתה ממציא תאוריה ומייחס אותה לי. 2. העובדה הפשוטה היא שמתנחלים ואוהדים פירסמו הנחיות לבצע פשע שכוללות חבלה במטעים של פלשתינאים. היו עוד אנשים שראו ושמעו את הקולות (תגובה 78732). על ראש ''הגנב'' בוער הכובע ואני רק טוען שיש רמז מיהו ''הגנב'' לא טענתי שזה הוא. אבל אתה מקשקש שהאשמתי מתנחלים. זו ההשמצה השניה. לגבי 'רוב העדויות' הנה עוד משהו שכתוב במאמר שלי: ''על פי פסק הדין של בג''ץ מודים גורמי אכיפת החוק (צה''ל והמשטרה) שמבוצעים פשעים נגד רכושם וחייהם של פלשתינאים. זה כולל כריתה והשחתה של כ-200 עצי זית באדמות הכפר בורין. אבל הם גם מציינים שאינם מצליחים לתפוס את המתנכלים'' (דיון 3647). | |||
_new_ |
הבסיס הן הנחיות שמתנחלים פירסמו | |||
|
|||
זה הבסיס שלך? אם יובל רבינוביץ מכובדנו מקבל אז כאילו בית המשפט פסק? הרי אין קשר בין הערכות המתנחלים לקראת פינויים האפשרי כפי שהיה אז לבית גדיעת הזיתים. זוהי לא הוכחה לענייננו בכלל והיא לא היתה קבילה בשום בית משפט רציני אם היית רוצה להעמידה למבחן. חלק מהגנבים כבר נתפסו, ותפיסתם מעידה על תופעה רחבה יותר בקרב הערבים. זה רק מוכיח שההחשדות שלך היו נמהרות. וכבר אמרתי לא אחת בויכוח ביננו שאם יתפסו יהודי בשעת מעשה הוא ראוי לטיפול משטרתי בדיוק כמו שכנו הערבי. אבל בינתיים לא היה לנו מקרה כזה. רק חשדות. ומחשדות מסוכן ביותר לבנות תיאוריות, כי הן מיד עוברות את הגבול לקונספיציות. עדיף היה להשאיר את הויכוח בעניין גדיעת הזיתים בסיפא שכתבת ולא למנות את הסיבות האפשריות או ביתרונות של המתנחלים לקיום התופעה. אם היית רוצה להיות אמין יותר היית צריך להעלות אפשרויות תיאורטיות נוספות, למה לדעתך יש יתרון בפרסום התופעה מהצד הפלסטיני דווקא. ואז הויכוח היה ריאלי ואובייקטיבי. לעניין זה הסיפא שלך היתה מוגזמת וחסרת בסיס וחריפותה ואתה בודאי יותר מאשר השארת את הרושם שאתה מאשים את המתנחלים (חלקם): ''מסקנה חשובה מהעובדות שהוצגו כאן היא שיש ציבור שעבורו קיום מצוות ישוב הארץ וכיבושה, גם באמצעים לא חוקיים היא ראויה. המצוות הללו יותר חשובות מזכויות להן זכאים החקלאים הפלשתינאים – הזכות לחיים ולחופש התנועה וזכות הקנין. נראה שהמעורבים מסכימים שישוב וכיבוש הארץ הם יעדים חשובים ולעזאזל עם הזכויות של התושבים הפלשתינאים. יחד עם זאת, האנשים השייכים לאותו ציבור צריכים לזכור זאת בבואם לדון ביחסם של עמים אחרים ליהודים ולישראל. כדאי שיזכרו שהעמדות והמעשים הללו משפיעים על מה שחושבים בארצות אחרות עלינו; שסקרים שלא מחמיאים לישראל מושפעים מכך ושזה לא בהכרח מאנטישמיות ושנאת ישראל.'' דיון 3647 | |||
_new_ |
לא מוגזמת כלל | |||
|
|||
1. דברי (דיון 3647) הם מסקנה ישירה מהמלצות החוברת שהוזכרה במאמר: יש ציבור (המעורבים) כזה. ההנחיות הן הוכחה שיש ציבור שחושב כך והוכחה למה שטענתי בעקבות זאת. העובדה שגם יובל מציג עמדה דומה מראה ששיקול דעת של אדם נוסף מגיע למסקנות דומות לשלי. בכלל מי אתה שתדבר על חריפות כאשר אתה מסיק מסקנות עוד יותר חריפות מכלום. 2. אף גנב עוד לא נתפס בנושא חבלה בזיתים. לאלו שנעצרו עומדת חזקת החפות. זה נכון לפחות עד שיש כתב אישום והוכחות לטענות שנקשרו למעשה שלהם.היא בהחלט הוכחה זה מה שהוצג באותה החוברת. 3. אתה מנסה לגרור את הדיון למגרש הפוליטי בטיעון שזה יותר ריאלי ואובייקטיבי. אני מעדיף להישאר במגרש של איסוף עובדות וניתוחן. בנתיים המסקנה שלי נשארת לגבי התופעה של חבלה בעצי זית של הפלשתינאים. הרי גם הצבא והשב''כ אישרו (בפני בג''ץ) שתופעת החבלה קיימת (200 עצים בכפר בורין). | |||
_new_ |
לא מוגזמת כלל | |||
|
|||
אין יתרון כלל כאשר שניים טועים יחדיו. אם כי כמו שאמרתי יובל התייחס לעניין הפינוי ולא לעניין הזיתים. וכל הויכוח ביננו היה על מי כורת את הזיתים. בנוסף לתפיסת ערבים כורתי זיתים נתתי גם הצעה טובה ביותר שמתארת למה זה סביר תאירוטית להניח שהם כורתים את הזיתים. זה היה לפני כמעט שנה ושוב בויכוח ביולי. והינה החודש אנחנו מתבשרים על חיזוק לתיאוריה שהעליתי. מה צריך יותר מזה? אז בסדר, בוא ננהג כלפיהם בחזקת החפות, אבל תנהג כך גם במתנחלים. וזאת אני אומר למרות שהמתנחלים לא נתפסו כורתי זיתים ואילו לחילופין הערבים נתפסו גם נתפסו בשעת מעשה עם הרבה עצים מוכנים למכירה (עדויות קשות, מה שנקרא). אין כאן כל פוליטיקה. אני הוא המדבר על הצורך לטעון את התיאוריות של כריתת עצי הזית בעובדות. וציינתי זאת לכל אורך הויכוחים. כל מה שעשיתי הוא לשלול את התיאוריה שלך שכאילו המתנחלים עשו זאת, או שכאילו היתה להם סיבה לעשות זאת, תוך הצגת האפשרות התיאורטית ההופכית שגם לערבים יש סיבות לבצע זאת משיקוליהם. טענת הצבא והשב''כ אישרו (בפני בג''ץ) שתופעת החבלה קיימת (200 עצים בכפר בורין) אינה טוענת שהמתנחלים עשו זאת. החודש, לאחר שבוצע מסיק הזיתים במלואו, קיבלנו יותר מרמז קרוב לודאי, מי כרת את העצים ומה היו במטרות של בעלי המטעים. | |||
_new_ |
אתה עוסק בהשמצה | |||
|
|||
אתה אכן מתווכח 'מי כורת את הזיתים'. אני לא. שים לב: אני לא לא מתווכח איתך על 'מי כרת או כורת זיתים'. כל שעשיתי עד עכשיו היה הדיפת האשמות שווא שלך בהקשר הזה. הטיעון שלך על 'תיאוריה' שלי הוא שקר וכזב. העובדה שאתה חוזר עליו בלי סוף הופכת זאת להשמצה מלוכלכת וגסה. | |||
_new_ |
אתה עוסק בהשמצה | |||
|
|||
מה כל כך ''שווא'' בלהאשים ערבים שכרתו זיתים ונתפסו בשעת כריתתם עם כמויות מסחריות של עצי זית? ואיך זה פחות ''שווא'' לרמוז שמתנחלים עשו זאת על בסיס הנחות ספקולטיביות? | |||
_new_ |
אתה עוסק בהשמצה תגובה 87789 | |||
|
|||
_new_ |
וד, טרם הפרכת את טענותי | |||
|
|||
אז למה לקרוא לי ''אתה עוסק בהשמצה''? אתה טוען: ''לא נכון שהאשמתי את המתנחלים. כתבתי על רמזים שאולי אפשר לחבר אותם לאנשים מסויימים אך לא ציינתי את השתייכותם במפורש. זה שאתה מפרש זאת כך, כמו בפעם הקודמת, זו בעיה שלך.''תגובה 79668 לעומת זאת פסק הדין שאותו הצגתי מדבר, על סמך התצהירים של רשויות האכיפה (צה''ל והמשטרה), על מתנחלים. גם שם במפורש לא מדובר על ''המתנחלים''.'' כלומר, אתה מדבר על ''רמזים'' ש''אולי'' ''אפשר לחבר אותם'' ל''אנשים מסויימים''.... ובמקביל אתה מנתח למה זה כמעט ברור שהמתנחלים הם שכורתים את הזיתים ומגיע עד לסוגיית ''כיבוש הארץ''. תגובה 79633 כשאני מגיב ומציג טיעון דומה אך הפוך לשלך כי אפשר שבכלל הערבים כורתים זיתים אתה טענת ''הבעיה שלי עם העמדה שלך .... שהיא משקפת חוסר איזון, על חשדות כלפי אנשי ימין הרבה יותר קשה לשכנע אותך'' תגובה 79727 וזאת בשעה שאתה, כל דבריך כוונו נגד המתנחלים ואפילו לא העלאת את האופציה התיאורטית שיתכן וערבים כורתים את הזיתים. שהרי מבחינת סממנים ועדויות לא היה לך כל ''קייס'' להפיל את זה על המתנחלים בלבד. אם כן, למה לא נקטטת בדרך זהירה ומאוזנת יותר? אתה טוען שאני חי טוב מאוד עם ''ספקולציות מופרכות שמתאימות לאג'נדה פוליטית'', כאשר אתה הוא העושה זאת תגובה 79748 שהרי אני לא האשמתי אף צד אלא רק הפרכתי את החשד והאשמה שלך שכוונה רק אל המתנחלים. ואף הדגשתי זאת חזור והדגש: ''ד''א, הטענה שלי ''שזה בכלל הפלשתינאים שכורתים את העצים'' לא עלתה רק עכשיו, אלא ממש בראשית הדיונים באשכול הקודם ''על שילוד ושקרים אחרים'' תגובה 78659 . פשוט רציתי להראות לך שללא מאמץ גדול ובאותה דרך אפשר להאשים גם פלסטינים במעשה.'' בקיצור, במקום לדבר על כיבושי הזית ע''י הערבים אתה מחשיד מתנחלים שכל רצונם הוא ''כיבוש הארץ''. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
ועוד איך האשמת מההתחלה. הכי מצחיק עד היום לא הצגת שום שרד של הוכחה. אבל כבר האשמת לא מעט אנשים בלי בסיס(ספקולציות שמתאימות לאג'נדה פוליטית שלך) כולל ערבים כאן ובתגובות אחרות). זה איזון זה? קישקוש. אבל כלפי אתה מעיז לטעון לחוסר איזון. המאמר שלי הרבה יותר מבוסס, זהיר ומאוזן מההודעות שלך. הוא מציג ''החשדות'' עצמיות (דיון 3647) ומסיק מהן רק רמזים בלבד. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
אני שמח מאוד שאינך מאשים את המתנחלים בעקירת עצי זית של ערבים . קראתי את דבריך בעבר והתרשמתי שאתה מאשים את המתנחלים . יופי, גם סמלני לא מאשים את המתנחלים לכן צריך לבטל את צווי ההרחקה ל-21 מתנחלים . וויוה דויד . פרץ שרץ הבין כנראה כמוני רוץ והגד לו שיש לו בעיה בהבנת הנקרא . | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
תקרא שוב ותגלה שהיתה לך בעיה בהנת הנקרא. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
עכשיו הבהרת וחידדת את הדברים . לא המתנחלים הם עוקרי הזיתים . עובדה חשובה מאוד . לאור זאת פרץ שרץ ושאר השרצים הקטנים יבטלו את ההרחקות והגרושים . | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
עוד טעות בפרשנות שלך. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
מה הטעות? | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
אתה מוזמן לקרוא ולהחליט לבד. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להשמיץ תגובה 87789 | |||
|
|||
קראתי וחלטתי ראה לעיל . | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
לפי הידיעה הנערים הפריעו לפועלים הערבים למסוק זיתים ולכן עוכבו לחקירה. מה דגים ומה תפוזים בידיעה. | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
סוף סוף גם אתה מתחיל להבין ואתה חוזר אט אט מאשמותיך את המתנחלים..... בכל זאת יש הבדל 'קטן' בין '' לידיעה הברורה על כוונת הנערים לפגוע במטע הזיתים'' תגובה 87455 לבין '' הפריעו לפועלים הערבים למסוק זיתים''. לא ככה? הויכוח שלנו בשנה האחרונה היה על מי כורת את הזיתים, אם שכחת. עניין ההפרעה לפועלים הערבים יתברר לאחר שיוברר מי הבעלים של מטע הזיתים. כי אתה מתעקש להתעלם מעובדה אחת שקיים סכסוך על הבעלות ככתוב: ''המינהל האזרחי הוזעק להכריע למי שייכים עצי הזיתים.'' http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/508/339.html . | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
כנראה שהמשטרה יודעת למי שייך המטע. עובדה שהנערים עוכבו לחקירה והפועלים הערבים הובאו לשם הגשת תלונה בלבד. להפריע לפועלים אינו שונה בהרבה מלפגוע במטע הזיתים. אגב, רוב התלונות של הערבים היו על הפרעה למסיק ולכן,לפי התקשורת כמובן,בג''ץ חייב את צה''ל להבטיח את שלום הפועלים העושים בכך. | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
השוטרים יודעים שכדי להתקדם בחיים עליהם להתעלל במתנחלים ולא שום דבר אחר . | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
''נכון,וטוב שכך''. | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
תגובה של ילד קטן אפילו תינוק. אם לא הייתי חושב שאתה יהודי הייתי אומר שזו תגובה של ערבי. | |||
_new_ |
צר לי, אבל אינך מצליח להראות לציבור | |||
|
|||
טוב למי ? לאנטישמים עוכרי ישראל כמוך ? | |||
_new_ |
אם ''כנראה'' גם אני יכול לבנות הרבה תיאוריות | |||
|
|||
ע.צופיה, תתחיל להיות רציני. מה קורה לך? שום עובדה ממה שציינת אינה נכונה. לשון ההודעה היא פורמלית כשיש מגיש תלונה ויש מואשם ע''י מגיש התלונה. זוהי הפרוצדורה המקובלת שאינה מעידה כלל על תוצאות החקירה. בטרם שהחקירה נסתיימה אין לחרוץ כל דין. הרי זה מה שקרה לאלה המעלילים על המתנחלים כאילו שהם כרתו את הזיתים ובינתיים כל העדויות מצביעות / מחשידות לכיוון אחר. בכל מקרה אל תוזיל את הויכוח מהנושא הראשי של כריתת זיתים, שבזה הכפישו את המתנחלים מזה כארבע שנים, ושאינו דומה כלל למאבק 'שכונתי' בין נערים לפלסטינים. | |||
_new_ |
ואתה אכן בונה | |||
|
|||
בטרם חקירה אין לחרוץ דין גם בנושא הראשי. אלא שאתה כבר מזדרז לטעון ש''כל העדויות...'' ושוכח להזכיר שמדובר בעדות אחת ללא כתב אשמה. אז מי מוזיל את הדיון? | |||
_new_ |
ואתה אכן בונה | |||
|
|||
אם אתה עדיין לא יודע, דוד..... עדויות זה לא שכתב עיתון שמע שא' אומר ככה ל-ב'. עדויות הכוונה לתחקור העצורים והמתלוננים, איסוף העדויות מהשטח – כמו הכלים השונים שנשאו הנערים והערבים (משום מה לא מוזכר שגם להם היו כלי עבודה), סימנים וטביעות שהושארו בשטח וכיוצ''ב. וזה נדמה לי, הרבה יותר מעדות אחת. דרישה להיות צמוד לעובדות ולהסיק מסקנות שמתבקשות מהעובדות האלה ולא להפליג לדימיונות הפוליטיקה אינה הוזלת הדיון. אני בכל מקרה לא מוזיל את הדיון. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |