|
תרבות ויכוח לא ראויה | |||
|
|||
חנה את הצגת טענה: ''כצנלסון לא ניקה שום גוי, מרצח העם היהודי, אך קבע את עיקר האשמה בציונים הסוציאליסטים, מנוכרי ישראל, שאילולא תורת השקר שלהם, שבשמה הפקירו את המוני בית ישראל, לא היו רשעי הגויים מעיזים לבצע את זממם במליוני יהודים, קדושים וטהורים, גברים, נשים, טף, עוללים ויונקים על אבן אחת''. 1. עד כה לא ביססת כלל (מעבר לכך שהראית שזו דעתך...) ולכן בשלב זה היא נותרה ממופרכת. 2. הוא במפורש טוען שלו היינו שם במיליונינו, ''העם הפחדן [הגרמנים] לא היה נוגע ביהודים אזרחי ממשלת פועלים בארצם'' (כתבים אחרונים, עמ' 149).'' 3. כעת את קצת מתגמשת. אלא שכעת זה כבר לא מספיק. כבר ידוע (לי לפחות) שקצנלסון לא קבע את עיקר האשמה בציונות הסוציאליסטית. 4. גם לטענה שלך על הסוקולובים אין לה כל בסיס בדברים שכתב קצנלסון. הטענה שלך לגבי יצחק קצנלסון מופרכת מיסודה. אם כבר אפשר לטעון משהו על יחסו לציונות ולציונות הסוציאליסטית, זה שהמעשה הציוני שכבר הספיקו לעשות היה בסיס לאופטימיות (הלאומית) של האיש. זו היתה סיבה לאופטימיות של קצנלסון נתן שעם ישראל יקום ויתאושש מהמכה, מאסון ההשמדה. לטעון אחרת כפי שאת ממשיכה לעשות, ביודעין, ביחס לדברים שכתב מישהו זה מעשה לא ראוי ולא מכובד. זה במיוחד מעשה מאד, מאד לא ראוי ולא מכובד להשתמש כך בדברים שכתב יצחק קצנלסון ז''ל שנרצח על ידי הנאצים. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |