| כל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם (מסכת אבות, פרק ו' משנה ו').
וכאן החמצת את ההזדמנות שלך להביא את הגאולה ואני אנסה לתקן במעט: http://www.bgu.ac.il/bjews/bbb2/viewtopic.php?p=8&am...
אשמח אם תכתבי את דעתך ממש, כך שאוכל להתייחס. אם הבנתי נכון את מה שאמרת, היות שבמקורותינו נכתב (דברים, י''ז ט'-י') „וּבָאתָ, אֶל-הַכֹּהֲנִים הַלְוִיִּם, וְאֶל-הַשֹּׁפֵט, אֲשֶׁר יִהְיֶה בַּיָּמִים הָהֵם; וְדָרַשְׁתָּ וְהִגִּידוּ לְךָ, אֵת דְּבַר הַמִּשְׁפָּט. וְעָשִׂיתָ, עַל-פִּי הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ, מִן-הַמָּקוֹם הַהוּא, אֲשֶׁר יִבְחַר ה'; וְשָׁמַרְתָּ לַעֲשׂוֹת, כְּכֹל אֲשֶׁר יוֹרוּךָ.”
נניח שאקבל לצורך הדיון את הנחתך היסודית שאכן מקור התורה הוא אלוהי. נותר כעת לראות מיהם הכוהנים, הלויים והשופטים ואיזה הוא המקום בו בוחר ה' ויתברר לי כי מיום שחרב בית המקדש אין שום מקום בו ייפגשו כל אלה וממילא דין הפרדת חלב ובשר הוא משוער ולא מוכח.
ואם מספיק שייפגשו רק חלק מאלה, ודאי אוכל למצוא מר כהן ומר לוי כלשהם שיכשירו כל שרץ עלי אדמות. |