|
כתבתי סבירות גבוהה | |||
|
|||
יש לי אמון מלא בזכות הבלעדית של היהודים על הארץ הזאת. אין לי בכלל אמון בשקרנים חובשי כיפה,ברמאים עם ציציות ובתאבי בצע שמתחבאים תחת איצטלה של זכות היסטורית. תוריד את הריפוד הכספי מהתנחלויות והמתנחלים ותראה כיצד גזה ונעלמת מהם אהבת הארץ. אין זה אומר שאחרים לא חטאו בחטאים דומים ואין זה פוטר אותם מאשמה. | |||
_new_ |
אתה סותר אתעצמך | |||
|
|||
יש לי אמון מלא ב''זכות הבלעדית של היהודים על הארץ הזאת'' אבל בו בזמן אתה תוקף את ה''שקרנים חובשי כיפה,ברמאים עם ציציות ובתאבי בצע שמתחבאים תחת איצטלה של זכות היסטורית'' שפועלים בדיוק מאותם מניעים? האם הזכות ''הבלעדית של היהודים'' לארץ ישרראל חלה רק עליך בת''א או גם חלה על יהודים אחרים בכל ארץ ישראל? למה אתה חושב שערבי צריךלקבל את זכותך לארץ יותר מאשר את זכות ''הדציים וגו''' על הארץ? האם לי בתור יהודי חילוני ולאומי אין בכלל זכויות על ארץ ישראל? אולי משום שאינני יושב בדיוק בתל אביב? או אולי בגלל שאני חושב שאם יש ליהודים בכלל ''דכות בלעדית על הארץ הזאת'' אז היא חלה גם לגבי ולגבי כל יהודי אחר שרוצה לממש זכות זאת, עם כיפה או בלי כיפה? זכות היא מלאה. מי שפוגע חלקית בזכותו על משהו בסוף זכותו מפסיקה להתקיים. | |||
_new_ |
אתה סותר אתעצמך | |||
|
|||
אתה נשמע לי קצת מבולבל ונסער. ואיני מבין מדוע? מעולם לא ערערתי על זכותם של היהודים על הארץ הזאת.זה הבסיס לקיומה של מדינת ישראל וזו הסיבה שאני חי בארץ הזאת. איך לממש זכות זו,זה ויכוח ארוך שנים ומרובה דעות. למרות האחידות במניע.דרכם של המתנחלים אינה דרכי ומעשיהם להשגת מטרתם מאוסים בעיני. טענתי בעבר ואני חוזר וטוען!! עם ישראל הצביע ברגלים. עצם זה שרק 5% מתוכו הסכימו ,לאחר פיתויים כלכליים ואחרים, להתיישב בשטחי יו''ש מדבר בעד עצמה.יתכן ובאיזו שהיא קומבינציה היסטורית עתידית העם יחשוב אחרת ויממש את זכותו לגבי שטחי ארץ ישראל אחרים. לזמן הזה זה נגמר בגבולות הקו הירוק+.5% אף אחד לא מנע ולא מונע ממך ,בין אם אתה חובש כיפה או לא,לממש את זכותך להתיישב בכל מקום בארץ ישראל,כל זמן שזה נעשה במסגרת החוק ובהשמע להנהגה החוקית והנבחרת של העם היושב בציון. | |||
_new_ |
אתה סותר אתעצמך | |||
|
|||
אני חד, שקול ורגוע. מה עניין השאלות לעניין שאני שואל אותך ולפירושך כאילו אני ''מבולבל ונסער''? האין לך תשובות לעניין? אז לכל היותר תאמר שדרכך אינה דרכם של המתנחלים. זה ברור. אבל למה אתה מכפיש את עצמך בביטויים כמו ''בשקרנים חובשי כיפה,ברמאים עם ציציות ובתאבי בצע שמתחבאים תחת איצטלה של זכות היסטורית.'' שאין לי חשק לומר אילו ביטויים הם מזכירים. מתנהל בקירבנו ויכוח פוליטי בשאלת זכויות על הארץ ומימשן וזה דבר לגיטימי. אינני רואה כל פסול בהתנחלויות אלא להיפך, הן צורך ותכלית. ולא משנה אם המתנחלים הם 5% מהאוכלוסיה היהודית או 95%. אנחנו מתווכחים על העקרון ולא על המספרים. והפיסקה הארונה שלך פשוט מצחיקה אותי ''אף אחד לא מנע ולא מונע ממך ,בין אם אתה חובש כיפה או לא,לממש את זכותך להתיישב בכל מקום בארץ ישראל,כל זמן שזה נעשה במסגרת החוק ובהשמע להנהגה החוקית והנבחרת של העם היושב בציון.'' אתה טבוע בסטריאוטיף שכל מי שימני או שתומך בהתנחלויות הוא חובש כיפה. עוד מעט תאמר לי שכל יהודי... מגדל שפם... או משהו אחר על הגב... ולגבי מדיניות ההתנחלויות אתה צודק. רק מדינה צריכה לקבוע את המדיניות. הבעיה שלממשלות ישראל אין בדיוק מדיניות בנושא. אולי מתוך החלטה ואולי מחוסר יכולת להחליט. אני גם לא בונה על אולמרט, על אף שהוא עכשיו מחזק את מעמדו בציבור והוא נותןלצבא לעשות אתהמלאכה. אבל לאחר שיחלוףהמשבר הלבנוני והעזתי נחזורלעניין חוכמתה העמוקה של הנסיגה החד צדדים ביו''ש ושם צפויים תקלות לממשלה. | |||
_new_ |
אתה סותר אתעצמך | |||
|
|||
כתבתי את מה שכתבתי ,כי כך התרשמתי מכתיבתך,לא בשביל להביך אותך. כשמישהו כותב לי ועלי בצורה מגונה (תסתלק מהארץ.....)אני עונה בהתאם ואיני חוזר בי מהביטוי. כתבת כאילו אני מונע או מתכוון למנוע ממך מלהתיישב ביו''ש,וקשרת זאת לחבישת כיפה. לכן אמרתי שמבחינתי אין מניעה לכך,אדרבא ממש את דעותך. לגבי הסיפא אין מחלוקת בינינו. | |||
_new_ |
אתה עושה צחוק מעצמך. | |||
|
|||
''מעולם לא ערערתי על זכותם של היהודים על הארץ הזאת''- באמת יפה מצידך. ''זה הבסיס לקיומה של מדינת ישראל...''- מהו בדיוק הבסיס? מדינת ישראל הוקמה ע'י חבורת כופרים והם מקור כל הצרות שהעם המסכן הזה עובר. חבורת כופרים זו השתלטה על כל מוקדי הכוח במדינה ויש בידם את הגוף החזק ביותר והוא-התקשורת. באמצעות התשקורת מעבירים חבורת הכופרים את עם ישראל שטיפת מוח יום יומית במשך עשרות שנים וכמעט העבירו אותו על דתו. אבל עם ישראל הולך ומתעורר מן האשליה השיקרית ומתחיל להתקרב אט אט אל אביו שבשמיים. הסמינרים של החזרה בתשובה ''מפוצצים'' ביהודים שצמאים לשמוע דברי תורה ולהתחבר למקורות היהדות. זה רק עניין של זמן(ולא עוד הרבה זמן) וכל יהודי יצטרך להחליט לאן פניו - ליהדות או לעבודה זרה. הבחירה בידי כל אחד ואחד. | |||
_new_ |
אתה עושה צחוק מעצמך. | |||
|
|||
טוב שמדינת ישראל הוקמה על ידי חבורת כופרים,נהדר שהיא השתלטה על כל מוקדי הכח ונמשיך להחזיק בגוף החזק ביותר- התקשורת. נמשיך יום יום להעביר לעבמי''ם כמוך שטיפת מוח ולנסות להחדיר קמצוץ של בינה למוחך. אני כל הזמן רואה סביבי אנשים שנוטשים את האייתולות המקומיים וחוזרים למציאות. גם אתה,יום אחד תראה את האור. | |||
_new_ |
לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
ואני חוזר עליה לנוחותך גם העיר שאתה גר בה הוקמה בחטא,לדעתם של הערבים תל אביב היא אם כל חטאת.(הוקמה על חורבות כפרים ערביים) האם החטא של הקמת תל אביב קטן מחטא הקמת ההתנחלויות? האם דעתם של כמה מאה חמישים מליון ערבים לא חשובה ? ולגבי הדיעות האנטישמיות שלך ושל דומיך , זו כנראה עוד סיבה לסלקכם מכאן.אתה ודומיך נטע זר, אנטישמים. | |||
_new_ |
לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
אני מסתייג ממשפטך האחרון. | |||
_new_ |
,אנטישמי צריך לסלק מכאן | |||
|
|||
יהודים רבים נוהגים לחבוש כפה , וללכת עם ציציות.ולעיתים לגדל אף זקן. זה מנהג אנטישמי ידוע לתקוף את חזותו של היהודי- כך נהג גם גבלס בדער שטירמער, וכך נהגו לפניו אנטשימים רבים. את החבורה הבלתי מכובדת הזו ,יש להוקיע. אין שום הבדל בינם לבין צופיה למרות שהוא מתיימר להקרא יהודי. | |||
_new_ |
לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
התשובה היא פשוטה:אם אתה מקלל ומנאץ,זה הוכחה ניצחת כי לגופו של ענין אין לך מה לענות,ובצדק. ולשאלתך: דעתם של הערבים אינה מעניינת אותי (כנראה היא מאוד מעניינת אוהב-ציון כמותך,)מה שמעניין אותי,זה מה שעם ישראל רוצה, ועם ישראל אינו רוצה את ההתנחלויות וקצה נפשו בהתנשאות ,ביהירות,באלימות,ברמאות,בתאוות הבצע ובצביעות של המתנחלים. והעקירה המבורכת מגוש קטיף והפינוי מעמונה מוכיחים זאת בצורה ניצחת. אז אני מצפה(ולא בקוצר רוח) לקללות הבאות שלך ושל דומיך בפורום,כי הרי משהו אינטילגנטי איך לך להגיד. | |||
_new_ |
הדעה של הערבים לא מענינת אותך.... | |||
|
|||
אבל זה לא מפריע ליצורים כמוך לטעון כלפי הימין, כי, ''הערבים לא יקבלו את הצעתך''. טענה אידיוטית בכל קנה מידה שהוא. ובנוסף צביעות ונוכלות שמאלנית אופינית. לאמר דבר והיפוכו מבלי למצמץ. | |||
_new_ |
הדעה של הערבים לא מענינת אותך.... | |||
|
|||
עם כל הכבוד(ואין הרבה כבוד) איני מבין מה יצור כמוך כותב, אולי אתה מבין ותוכל להסביר גם לי? | |||
_new_ |
הדעה של הערבים לא מענינת אותך.... | |||
|
|||
''...מה יצור כמוך...'' אתה מתכוון לאותו יצור עם כיפה ואף גדול ? לענות על שאלתו לא ענית אלא הכפשת אותו כדי להסיט את הנושא זה ברור לכולם פה. | |||
_new_ |
הדעה של הערבים לא מענינת אותך.... | |||
|
|||
אני מתכוון לאותו יצור/ים שלא מפסיקים מלקלל ולנאץ. לענין הם אף פעם לא כותבים. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
[* הוסר ביטוי לא ראוי] ההתבטאויות שלך הן התבטאויות אנטישמיות . גם העובדה שאתה מסתתר מאחרי יבבות ,(שמקללים ומנאצים אותך) לא גורעות מהעובדה הזו. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
אני לא מסתתר בשום מקום משום אדם. העובדה בעינה עומדת!!! אין לך תשובות אינטלגנטיות!! | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
גם בלי הרבה סימני קריאה בהם אתה מרבה להשתמש, לא שאלת אותי שום שאלה ולכן לא זכית לקבל כל תשובה אינטליגנטית או לא אינטליגנטית. אולם אתה לא ענית לי על אף שאלה שנשאלת ובמקום לענות , אתה מבקר להמשיך לילל ולייבב ולנקוט בשפה אנטישמית. התנהגות מוכרת אצלך אני לא מצפה ממך להרבה. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
עניתי לך על שאלותך,הבנת הנקרא אינה החלק החזק אצלך. יבבות אצלך זה תמיד אחרי הקללות(אתה הרי רוצה להראות ממלכתי). אגב, אם היו לך ציפיות ממני,צער לי ,אל תצפה, אני מאכזב בדרך כלל ימניים ודתיים. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
בסך בכל שאלתי אותך שאלה אחת . אולם ענית בסדרה של גידופים וקללות כדרכו של כל שמאלן יהיר ומנופח מחשיבות עצמית שבדרך כלל גם לא מסוגל לענות לענין. אינני מצפה גם עכשו שתענה לענין כי אין זו דרכך, אתה מעדיף לנבל את פיך, וקלל, לגדף ולהראות את ערוותך ברבים. אבל אם כבר שיקרת וטענת שענית לי על השאלה, אנא הוכיח את יושרך והראה לי את המקום בו ענית על השאלה. (בלי שום קשר, אם את מאכזכ דתיים, ימניים או את אשתך) ואני חוזר עליה לנוחותך גם העיר שאתה גר בה הוקמה בחטא,לדעתם של הערבים תל אביב היא אם כל חטאת.(הוקמה על חורבות כפרים ערביים) האם החטא של הקמת תל אביב קטן מחטא הקמת ההתנחלויות? | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
למרות שסיגנונך אינו שווה תשובה(ראה הערתו של מר פרקש על תשובתך)הרי עניתי לך מיד כי דעתם של הערבים אינה חשובה בעיני ולכן יתר שאלתך אינו רלוונטי. אם לא הבנת את זה ,כדאי שתתייעץ עם מומחה. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
לגבי הסגנון, הסגנון הזה שמור במיוחד לאנטישמים יהירים ומנופחים. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
ארין דבר שמעיד יותר מכל על אישיותך-מתשובותיך!!! המשך להיות אתה עצמך,כך אנו לומדים יותר ויותר להכירך! | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
מר צופיה - אתה או ''אנחנו '' כפי שאתה מתיימר להיות ברבים באמת לא מטרידים אותי יתר על המידה. כך שאם ''אתם'' לומדים או לא לומדים להכיר אותי זה בעיה ''שלכם'' בלבד. ואולי מוטב שתתחיל לכתוב בשמך האמיתי , ולא תסתתר תחת כינוי עמישמישי ואש אולי תתבטא בצורה פחות אנטישמית? דרך אגב- לא צריך הרבה כל כך סימני קריאה. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
אתה ברמה האישית ממש לא מעניין.גם לא מעניין אותי אם שמך אבי גולדרייך או יחזקאל שטרייכמן.ממש לא מעניין. סימני קריאה? אני מזה אוהב!!!!!!!!!!! | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
אדוני עין צופיה או עין עקומה . מר גולדריך שאל שאלה קטנטונת על תל אביב ולא על כל מרחבי ישראל .אני מתנדב לעזור לך לאתר עוד כמה מאות שאלות .פנה למשל לספריו שר מר חיים גבתי הוא לא היה חובש לא כיפה סרוגה ולא שחורה . קרא בבקשה את הפרקים הראשונים בספרו''מאה שנות התישבות'' ותקבל תשובות על ההתנחלות היהודית בארץ ישראל ולא רק בתל אביב , שיך מוניס , ג'מאסין וכו' . אם תעין במערכת המפות 1ל 100000 משנות החמישים המוקדמות תוכל להתרשם מההדפסות החופות בעברית על המהדורה האנגלית של מחלקת המדידות המנדטורית . תוכל לגלות שם על איזה כפרים ערביים יושבים קיבוצים אשר גידלו וטיפחו את הארכי אנטישמים הרודפים את המתנחלים אשר התישבו על אדמות מדינה . מנברות פופוליסטיות לא עוזרות לביסוס רעיונותיך האנטישמיים . | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
יש שאלות עליהם מר ע. צופיה עונה רק בגידופים, או במניברות אנטישמיות:) | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
וכתיבת שטויות לא הופכת אותך לאדם חכם. עניתי למר גולדרייך והוא כנראה בסוף הבין את התשובה. אני מקוה שבמהרה בימינו גם אתה תבין. ואם לא? לא נורא! | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
השאלה מה הבין מתשובתך . איני חושב שכתבתי שטויות . אני משאיר לאחרים לבחון את חוכמתי . | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
גם אני משאיר לאחרים לבחון את חכמתי. | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
בלתי מספיק | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
מה שהבנתי זה מה שכולם הבינו- דהיינו חבל לבזבז עליך זמן יקר | |||
_new_ |
[*] ועדיין לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
לא התבקשת לבזבז זמן עלי,אני מאושר בחיי גם בלי זיבוליך | |||
_new_ |
לא ענית לי על השאלה | |||
|
|||
הגרוש מגוש קטיף אינה הוכחה שהעם מתנגד למתנחלים אותו הדבר ביחס לארועי עמונה . חבורת מושחתים ביצעה פושט השתלת על מוסדות השלטון בתמיכה נמרצת של מערכת משפטית מושחתת וסחיטה של קצינים שוטרים וחיילים . בינתים אני מזהה באנשי סיעתך יהירות , אלימות , רמאות , תאוות בצע וצביעות ולא בנתנחלים . | |||
_new_ |
''העקירה המבורכת מגוש קטיף'' | |||
|
|||
קאסם-שמאסם, העיקר שדפקנו את נתניהו. אתה לא גר בשדרות או באשקלון במקרה? | |||
_new_ |
''העקירה המבורכת מגוש קטיף'' | |||
|
|||
האם מתלהם כמוך כן גר בשדרות או אשקלון? ואולי נהריה או צפת? או שמא אתה מאותם גבורי חיל ידועים מברוקלין וטורונטו? האם אתה מטיף לנו מהשטח או מסטקיה ביוסטון? כי לאנשים אשר נאה אומרים ונאה מקיימים אני מתייחס בכבוד המתאים. | |||
_new_ |
''העקירה המבורכת מגוש קטיף'' | |||
|
|||
גלשת מגופו של ענין לגופו של מקום . לא כל כך מוצלח . | |||
_new_ |
''העקירה המבורכת מגוש קטיף'' | |||
|
|||
אני גלשתי? בר-ניר(כהרגלו בקודש) מדביק לי או לך או לאחרים אמירות שלא אני אמרתי אותן (אפילו מודה בכך),ספק אם בכלל אני מסכים להן, ומתייחס בתגובתו כאילו אני אמרתי אותן בתגובה קודמת. ותוקף אותי או את השקפת עולמי לפי זה. זה אפילו לא שווה ויכוח,זה שווה ''יריקה(כתובה כמובן)בפרצוף''. שאלת בנימוס,עניתי לך יפה. | |||
_new_ |
''העקירה המבורכת מגוש קטיף'' | |||
|
|||
אני עדין סובר שגלשת . | |||
_new_ |
חביבי, כדאי שבמקום להתפתל | |||
|
|||
תנסה פעם לחשוב על המשמעות של מה שאתה אומר לפני שאתה פולט את זה. הביטוי אותו אני מייחס לך ''קאסם שמאסם, העיקר שדפקנו את נתניהו'' לא נאמר במפורש מפיך, אבל איך אתה רוצה שאני אבין את התגובה (היחידה ) אותה אתה שולף בכל פעם שמצביעים על פאשלה שנובעת ממדיניות ההתנתקות, תגובה האומרת שלמדיניות הזאת היתה ''תוצאה חיובית'' בכך שנתניהו סולק מן השלטון? יש לך הזכות המלאה להאמין שסילוקו של נתניהו מן השלטון הוא דבר טוב, בדיוק כמו שלאחרים יש הזכות המלאה להאמין את ההיפך. אבל כשאתה קושר באופן עקבי את ה''הישג'' הזה (סילוקו של נתניהו) עם מדיניות כושלת שהביאה אסון על המדינה יכולה להיות לזה רק משמעות אחת. כל מה שאני עשיתי היה לחדד ולהבהיר את המשמעות של דבריך. הצגת הדברים בנוסח שלי היא חריפה ולא נעימה למשמע אוזן כי אולי לא התכוונת להציג זאת כך. קצת מחשבה לפני ההקשה על המקלדת היתה אולי חוסכת לך הרבה אי הבנות. | |||
_new_ |
חביבי, כדאי שבמקום להתפתל | |||
|
|||
תזכיר לי איפוא אמרתי ש ''למדיניות הזאת היתה ''תוצאה חיובית'' בכך שנתניהו סולק מו השלטון''?. איני אוהד נתניהו כר''מ ואיני אוהד הליכוד,כך שמדרך הטבע שמחתי על כישלונם בבחירות. איני רואה בזה ''הישג'' אלא הוכחה מה הציבור חושב עליו,על דרכו ועל דרכה של ממשלתו. לי ,אולי, נדרשת קצת מחשבה לפני ההקשה, לך נדרשת הרבה מאוד מחשבה. הרי אתה זה שמצמיד תגובות לאנשים(ובמודה בכך) ולא אני. ושוב תאיר את עייניי היכן אמרתי את הדברים הנ''ל! | |||
_new_ |
כתבתי סבירות גבוהה | |||
|
|||
יצא המרצע מן השק שינאתו לכל סממן יהודי מעבירה אותו על דעתו כנראה שהאנטישמיות בארופה חדרה ללבו ביתר שאת והוא איננו יכול להפתר ממנה והוא מכנה עצמו יהודי ''טוב'' | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |