|
''למרות שלא ברור מדבריך איזה זכות נשללה מיגאל עמיר'' | |||
|
|||
חשבתי שמאז ההתפלמסות האחרונה שלנו למדת לקרוא. אנא, חבוש את ספסל הלימודים, למד קריאה (רצוי בעברית) ואח''כ קרא שוב את מה שכתבתי, הדברים כתובים שם שחור על גבי לבן, ובעברית ברורה. אם אחרי כל זה עדיין לא תמצא את התשובה, אולי תעזר במישימיש, אפילו הוא הבין את מה שכתבתי. הוא אפילו השתמש בתואר ''קישקוש דמגוגי'', מה שנראה לי הגדרה הולמת לדעתו של השופט ברק. חבל גם שאינך מבין בהילכות מישפט. ברק כתב את הדברים, אבל זו לא דעת יחיד. הוא כתב את דעת המיעוט בפסק דין שהתקבל על חודו של קול, ובכך ייצג את עמדתם של ששה שופטים. | |||
_new_ |
אפילו את עמיש אינך מפרש נכון | |||
|
|||
כרגיל אינך מתייחס לעניין וממשיך לפספס: 1. בטענה המקורית שלך (על'זכויות של יגאל עמיר') דיברת על ברק כיחיד. כעת, פתאום הוא חלק מקבוצת שופטים. השופט ברק כתב בשמו ובשם ארבעה אחרים ביחד זה חמישה לא שישה כפי שכתבת. 2. עדין אין בדבריך כל ביסוס ביסוס לטענותיך על צביעות (תגובה 77410) משום שעדין לא הראית: א. איזה זכויות, ''הניתנת לכל רוצח ואנס היושב בבית הסוהר,...'' בדיוק שללו מיגאל עמיר. ב. שמדובר בשופטים (ברק ועוד כמה...) ושאלו אותם השופטים שהצטרפו לברק בפסיקה על חוק האזרחות. ג. את ''צביעותה של מערכת המישפט בישראל שוברת שיאים''. ד. עדין לא הסברת את מה החוק, ואיזה חוק, מבטיח לאחד ושולל מהאחר (יגאל עמיר)? 3. עמיש טען שדבריך הם דמגוגיה - הגדרה הולמת להתנהלותך. *** כדאי שתמנע מהערות אישיות שאין להן קשר לטענות שהעליתי כאן על דבריך. | |||
_new_ |
המישמיש דבר על ''קישקוש דמגוגי'' | |||
|
|||
אתה החלטת שהוא כיוון לדברי, למרות שהוא לא אמר את זה. זכותך לפרש אמירה של כל אחד כמיטב הבנתך. תשאיר את הזכות הזאת גם לאחרים. אני ציטטתי את מה שברק כתב בשם המיעוט. כך זה מקובל בבית המישפט - שופט אחד נבחר לכתוב דעה של קבוצה המסכימה אתו. מאחר ואף אחד מהקבוצה לא הסתייג ולא טרח לכתוב דעה משלו (דבר שקורה לפעמים כשיש חילוקי דעות על פרטים) דעתו של השופט שכתב אותה (במיקרה הזה ברק) באופן אוטומטי מייצגת את כל הקבוצה. ברור שהיא גם מייצגת את דעתו האישית. כך שהביקורת שלי מתייחסת גם אליו אישית וגם לכל הקבוצה אותה הוא מייצג. ההכללה לכן בהחלט במקומה. משאר דבריך אני מבין שהחלטת להתעלם מעצתי ללמוד לקרוא, כך שאין טעם שאגיב עליהם כי בכל מיקרה לא תבין. | |||
_new_ |
כרגיל אין לך ביסוס לדבריך | |||
|
|||
העליתי כמה הערות ושאלות לגבי אי-דיוקים בטענותיך (תגובה 77418 ותגובה 77430). בעיקר ביקשתי לראות אם תוכל לבסס את טענותיך. בשלב זה, מסתבר אינך עושה זאת. אם זה המצב, ואינך יכול, באמת מוטב שלא תגיב יותר. | |||
_new_ |
איזו תועלת תצמח לך מ''ביסוס'' | |||
|
|||
אם אינך מבין את מה שאתה קורא? הרי בהודעתי הראשונה מדובר על ''הזכות לקיום חיי מישפחה'' לה השופט ברק מייחס חשיבות כל כך גדולה ששווה לדעתו לסכן את קיום המדינה כדי לא למנוע אותה ממחבלים פלשתינאים. לא הבנת את זה שם, מדוע שתבין את זה עכשיו? הרי לקרוא עברית פשוטה אינך מסוגל. | |||
_new_ |
כשאמרתי קשקוש התכוונתי | |||
|
|||
בפירוש אליך. דוד פירט יפה את הנימוקים להגדרתי את דבריך כדמגוגיה ירודה. | |||
_new_ |
תודה על ההסבר | |||
|
|||
הבן שלי, כשהיה בגן, נהג לאמר על כל מה שלא נראה לו ''קשקוש מחבוש''. הוא גדל והתבגר. חבל שאתה לא עברת את אותו תהליך. | |||
_new_ |
תודה על ההסבר | |||
|
|||
לנכד אולי תציע את המחרוזת ''בירבורציונה כבירונה '' זה נשמע יותר מדעי וקוסמופוליטי . | |||
_new_ |
האם הבנת את שאלותי? | |||
|
|||
כנראה שלא. הנה הן שוב: תגובה 77418 ותגובה 77430. אולי עכשיו אתה כבר מבין מה עמיש חושב על דבריך: דמגוגיה. שוב אתה מדבר על שופט אחד אבל הטענה הדמגוגית המופרכת היתה כלפי כל המערכת. כאשר תבקר בגן אולי הגננת תצליח להסביר לך מה לא בסדר עם דבריך. | |||
_new_ |
השאלה היא אם אתה מבין את שאלותיך | |||
|
|||
זה לא נשמע ככה. | |||
_new_ |
עוד הדרדרות ידועה מראש | |||
|
|||
עוד טענה מופרכת שלך הפכה לקישקוש עם הערות לא לעניין וכעת הסתיימה בקישקוש חסר קשר.... עלה והצלח. | |||
_new_ |
עוד הדרדרות ידועה מראש | |||
|
|||
ברבורציונה כבירונה . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |