|
זו אותה המשימה | |||
|
|||
הצפירה אינה מנהג יהודי . במסורת היהודית קיימות תבניות אחרות לאבלות . הסברה הנפוצה היא שאפשר לאמץ נוהל אם אינו נוגד את ההלכה . הציונות הדתית קבלה את הנוהל מפני שלדעת רבניה הוא אינו נוגד את ההלכה . רבנים חרדיים מסוימים סבורים שיש להסתייג מהנוהל מפני שהותקן ע''י פורצי גדר והחשש שלהם שהפירצה תלך ותתרחב . למרבה הצער ניכרים סימנים של תהליך כזה , הזנחת הנהלים היהודיים ואימוץ נהלים נוכריים . | |||
_new_ |
פתח תקוה: צלבי-קרס בארון הקודש | |||
|
|||
אלמונים, ככל הנראה חברים בכת-שטן, פרצו הלילה לבית-כנסת בפתח תקוה וחוללו הרס במקום 20 צלבי קרס רוססו, ארון הקודש נפרץ, ועל קלף אחד הספרים רוסס צלב-קרס השאלה היא האם מדינת ''הציונים'' היא מדינה יהודית? | |||
_new_ |
מדינת ישראל תשמיד את העם היהודי | |||
|
|||
על החתום: אדולף הרצל | |||
_new_ |
מדינת ישראל תשמיד את העם היהודי | |||
|
|||
אני מציע כי בשמורת השטויות תהיה פינה קבועה לתגובות אנטישמיות. זו אחת מהן. | |||
_new_ |
השמדה עצמית | |||
|
|||
על פי דבריו של ה''מהנדס האזרחי'' (תגובה 77000) יהדותו עברה תהליך של השמדה עצמית, אם בכלל היתה קיימת. | |||
_new_ |
השמדה עצמית | |||
|
|||
לכן אני מציע פינה ל''יהודי המשומד''. | |||
_new_ |
מדינת ישראל תשמיד את העם היהודי | |||
|
|||
אני מבין שהצעתך היא במסגרת חופש הדבור והמחשבה . פתיחות ופלורליזם . | |||
_new_ |
מדינת ישראל תשמיד את העם היהודי | |||
|
|||
ב ה ח ל ט ! ! ! | |||
_new_ |
מדינת ישראל תשמיד את העם היהודי | |||
|
|||
אני רואה שאתה דוגל בגישה הסטליניסטית . אנו מתקדמים בכוון זה . | |||
_new_ |
לזרע עמלק | |||
|
|||
אני מבין שאינך מתיחס לאניטישמיות וחילול בית הכנסת בישראל. זה בכלל לו מדגדג לך. במקום זה בחרת לתקוף אותי אתה אנטישמי (אולי יהודי) אבל אנטישמי למהדרין. ארור תהיה על גחונך תלך כל ימיך חייך עד עולם | |||
_new_ |
זרע עמלק | |||
|
|||
מהנדס לָחצוף ''ארור תהיה על גחונך תלך כל ימיך חייך עד עולם''. ע.חצופה....אופס סליחה, ''צופיה'', 'גחון' מזמן, ולפיכך, סֶרָח בִיצה בפיו.. | |||
_new_ |
זרע עמלק | |||
|
|||
כואב לראות את תוצר הבאושים הזה של מדינת הצינים מכפיש אותי במקום להגיב על חילול ספר תורה בישראל. שם לב למשחק האותיות של המילים נאצים ל ציונים ממש קירבה משפחתית | |||
_new_ |
זרע עמלק | |||
|
|||
לפי תגובתך,כנראה פגעתי ''בול''. לגבי בתי כנסת ותורת ישראל? מה הקשר שלך בכלל אליהם. | |||
_new_ |
זרע עמלק | |||
|
|||
פגעת ''בול''שִיט........אתה כל כך מזנב מאחור(זנב לשועל) שנדמה לך שאתה ראשון קדימה!! | |||
_new_ |
זרע עמלק | |||
|
|||
מה יש לך בדיוק נגד ''ארץ ציון וירושלים''? או שמא גם אתה גלוח ראש עם קירבה משפחתית לציונים? | |||
_new_ |
פתח תקוה: צלבי-קרס בארון הקודש | |||
|
|||
דעתי האישית היא שמדינת ישראל אינה מדינה יהודית . היא מדינה שגרים בה יהודים . אני מזהה בממשל , במשפט , בתקשורת וכו' נטיות אנטישמיות מובהקות . מה שקרה בפתח תקווה עוד צעד בתהליך . | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
משום מה אינך שם לב לנאצות והתייחסות אנטישמית לפי המושגים שלך שמבעבעת בקרב יהדות האנטי-ציונית. אצלם כמו אצלך היד קלה על הדק הגידופים כמו נאצי, אנטישמי ועוד אפילו בתוך העדה תגובה 76762. הנטיה המובהקת שלך לגדף לא מתאימה ליהדות | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
חביבי , אנטישמיות מאופיינת בין השאר בדהלגיטימציה של היהודי בכל תחומי החיים וכן בדמוניזציה שלו . לצורך מטרות אלו מפתחים שקרים . עיון בהתיחסות למתנחלים מזהה אופיינים אלו של האנטישמיות . לכן כשאני משתמש במושג זה זו קביעת עובדה ולא גידוף. הרוח הכללית המלווה את הגרוש , הבריחה , נסיגה בכוון של יודן ריין היא, הנה דפקנו את הדוסים . דפיקת הדוסים שווה את הפגיעה החמורה בבטחון ישראל ובנזק החברתי והכלכלי האדיר . | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
פרו' ליבוביץ הגדול , הנאור חביב הארץ האנטישמי טבע את מטבע הלשון יודונאצי ונבחר לקבל את פרס ישראל על דברי הנאצה שלו . | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
כידוע – הוא לא קיבל לבסוף את הפרס. | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
הועדות שמפריסות את הפרסים נקבעות ע''י שר החינוך שולמית אלוני כדי לדפוק את הדתיים פוליטית סדרה את הפרס לליבוביץ הגדול חביב האנטישמים . התברר שהיא הגזימה כי עלה גל מחאות והוא נאלץ לוותר עליו . | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
אל דאגה. עיריית תל-אביב כבר החליטה שבקרוב ייקרא רחוב על שמו של מחרחר המלחמה הזה. | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
זה צעד התואם את המגמה האנטישמית השלטת . | |||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
כשאתה מדביק את התואר „אנטישמי” לכל דבר שמנוגד לדעתך, מתגמדים חטאי האנטישמים. כך רציחתו של צעיר יהודי בצרפת נופלת באותה קטגוריה של מי שמוכר חמץ בפסח ובסך הכל אתה תורם להכשרת השרץ במו ידיך. פרופ. לייבוביץ היה יהודי כשר ודתי. הוא לא היה אנטישמי. עם זאת, הוא הטיף למלחמת אחים. גם עמיש וצדק עושים זאת כאן בפורום. | |||
_new_ |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח | |||
|
|||
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע | |||
_new_ |
לבריאות! | |||
|
|||
_new_ |
נטיות אנטישמיות בעדה החרדית | |||
|
|||
לא מסכים אתך . ליבוביץ היה יהודי אנטישמי. האנטישמיות מתאפינת בדה לגיטימציה של היהודים והיהדות ובדמוניזציה של הממסד הדתי .ליבוביץ השתמש בשני כלים אלו בצורה נרחבת ביותר . פעילותו מצאה חן בעיני אנטישמים יהודיים אחרים בעיקר מפני שהיה חובש כיפה והם קידמו אותו . ליבוביץ הקים את העובד הדתי פילגש למפאי כי לא נקלט בציונות הדתית . בן גוריון ניצל אותו היטב . ליבוביץ הבחין שהוא משמש ככלי בידי בן גוריון . כאשר גילה זאת הפך לשונאו בנפש . לפני שנים רבות כאשר הגיעו לאוניברסיטה בוגרי בתי הספר של המזרחי הוא הפך לגורו שלהם . ליבוביץ היה חביבם של חברי אגודת הסטודנטים הדתיים יבנה . כאשר התחילו להגיע לאוניברסיטה בוגרי ישיבות בני עקיבה התברר שהמומחיות שלו ביהדות לא כל כך מזהירה . הם הסבירו לו שהציטוצים שהוא מפריח שגויים . תגובתו היתה ביריונית בצורה לא רגילה . תוך זמן קצר ירדה קרנו והוא התרכז במשלוח מאמרים וכתבי פלסתר להארץ והסתפק בקיבוץ הדתי וכבמה דוסי מחמד נוספים . | |||
_new_ |
אין ספק שאתה יודע יהדות מהי | |||
|
|||
כשאתה קובע הילכות אבלות. אולי תלך למנהגי הנוכרים ותפזר מלח על הלחם בקידוש? ולעניין הילכות תקיעה בחצוצרות ובשופר בטכסי קבורה או בכנסת דיון 3529 במדבר פרק י א וידבר יהוה, אל-משה לאמור. ב עשה לך, שתי חצוצרות כסף--מקשה, תעשה אותם; והיו לך למקרא העדה, ולמסע את-המחנות. ט וכי-תבואו מלחמה בארצכם, על-הצר הצורר אתכם--והרעותם, בחצוצרות; ונזכרתם, לפני יהוה אלוהיכם, ונושעתם, מאויביכם. וכמובן, זה כתוב במשנה תורה - הילכות שופר: http://www.mechon-mamre.org/i/3600. | |||
_new_ |
אין ספק שאתה יודע יהדות מהי | |||
|
|||
החצוצרות משמשות לקריאה לכינוס העם, ולתנועה. בזמן מלחמה הן משמשות להזהרה ולמתן פקודות. דרך אגב, גם אצל הגויים זה היה קיים. אין שום קשר למנהגי אבלות. | |||
_new_ |
ביתיים נאמנים עלי דיברי תלמוד בבלי | |||
|
|||
מדיברי תלמודך המכובדים. כינוס העם זה מעין מסדר (עמידה) שלפני התנועה, יציאה לקרב. גם בעמידה וגם בתנועה וגם בלחימה השתמשו בני ישראל בחצוצרות ובשופרות. וגם בימי אבל. שנאמר בהילכות שופר ''ובתעניות בשל זכרים כפופין ופיו (של החצוצרה) מצופה כסף''. תעניות משמע אבלות. ותוקעין כפופין בשל הכבוד לנופלים http://www.mechon-mamre.org/b/l/l2403.htm. ולעניין עמידת הדום הצבאית... דף כט,א משנה (שמות יז) והיה כאשר ירים משה ידו וגבר ישראל וגו' וכי ידיו של משה עושות מלחמה או שוברות מלחמה אלא לומר לך כל זמן שהיו ישראל מסתכלין כלפי מעלה ומשעבדין את לבם לאביהם שבשמים היו מתגברים ואם לאו היו נופלים כיוצא בדבר אתה אומר (במדבר כא). שאו ציונה נס ודגל. עמוד דום: עשה לך שרף ושים אותו על נס והיה כל הנשוך וראה אותו וחי וכי נחש ממית או נחש מחיה אלא בזמן שישראל מסתכלין כלפי מעלה ומשעבדין את לבם לאביהם שבשמים היו מתרפאין ואם לאו היו נימוקים חרש שוטה וקטן אין מוציאין את הרבים ידי חובתן זה הכלל כל שאינו מחוייב בדבר אינו מוציא את הרבים ידי חובתן: כלומר, השופר והחצוצרה משמשים למלחמה, שנאמר בירמיהו פרק ד: ג כי-כה אמר יהוה, לאיש יהודה ולירושלים, נירו לכם, ניר; ואל-תזרעו, אל-קוצים. ד הימולו ליהוה, והסירו עורלות לבבכם, איש יהודה, ויושבי ירושלים: פן-תצא כאש חמתי, ובערה ואין מכבה--מפני, רוע מעלליכם. ה הגידו ביהודה, ובירושלים השמיעו, ואמרו, תקעו שופר בארץ; קראו מלאו ואמרו, היאספו ונבואה אל-ערי המבצר. ו שאו-נס ציונה, העיזו אל-תעמודו'', כלומר תקיעה להערכות ולהתארגנות ותקיעה לתנועה. התקיעה היא הפקודה, גם לזה וגם לזה, שהיא נשמעת למרחקים. וגם לימי אבלות, או הערכות למלחמה, כמו ביואל פרק ב': ''טו תקעו שופר, בציון; קדשו-צום, קראו עצרה. טז אספו-עם קדשו קהל, קבצו זקנים--אספו עוללים, וינקי שדים''. ולעניין שבתון וזכרון, נאמר במסכת ראש השנה פרק ד http://www.mechon-mamre.org/b/l/l2404.htm: ''דף כט,ב גמרא מנה''מ אמר רבי לוי בר לחמא אמר רבי חמא בר חנינא כתוב אחד אומר (ויקרא כג) שבתון זכרון תרועה וכתוב אחד אומר (במדבר כט)''. ושעומדים בטקסים צבאיים, נאמר במסכת סוטה ז: ''ולהלן הוא אומר (בראשית יב) ויעבר אברם בארץ עד מקום שכם עד אלון מורה מה אלון מורה האמור להלן שכם אף אלון מורה האמור כאן שכם ששה שבטים עלו לראש הר גריזים וששה שבטים עלו לראש הר עיבל והכהנים והלוים והארון עומדים למטה באמצע הכהנים מקיפין את הארון והלוים את הכהנים וכל ישראל מכאן ומכאן שנאמר (יהושוע ח) וכל ישראל וזקניו ושוטריו ושופטיו עומדים מזה ומזה לארון וגו' הפכו פניהם כלפי הר גריזים ופתחו בברכה ברוך האיש אשר לא יעשה פסל ומסכה ואלו ואלו עונין אמן הפכו פניהם כלפי הר עיבל ופתחו בקללה (דברים כז)'' | |||
_new_ |
אין ספק שאתה יודע יהדות מהי | |||
|
|||
אני איני קובע דינים כל שהם . בעניני הלכה אני פונה לרב . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |