|
תודה. אך לא מאשימים אותי בגניבת הדעת - אין לכך מקום | |||
|
|||
אלא מטיחים נאוצים לא מנומקים. היכן שיש מגמה של גניבת ענק והסתרתה ואי החזרת גרוש בתמורה, שם גם מקצים חלק מהשלל הגנוב, קצת כסף, למטרות השחרה והכפשה. אלא שישראל היא מדינת חוק, ויש גם אירגונים בינ''ל. | |||
_new_ |
תודה. אך לא מאשימים אותי בגניבת הדעת - אין לכך מקום | |||
|
|||
בכל מלכודת בולטת הגבינה ונסתר המנגנון הכולא | |||
_new_ |
תודה. אך לא מאשימים אותי בגניבת הדעת - אין לכך מקום | |||
|
|||
אמר מורי ורבי אושו זצ''ל שכל עוד שמאייתים את שמך נכון שיגידו עליך מה שירצו. | |||
_new_ |
תודה. אך לא מאשימים אותי בגניבת הדעת - אין לכך מקום | |||
|
|||
דווקא כן מאשימים אותך [ואת כולנו] בגניבת הדעת בצורת תפוח. ועונש שקיבלנו כולנו חווית האשליה של היכולת להבדיל בין טוב לרע. | |||
_new_ |
''התפוח'' | |||
|
|||
בבראשית נאמר ''פרי עץ הדעת''. איך נקבע במקורות שמדובר בתפוח דוקא ? | |||
_new_ |
''התפוח'' | |||
|
|||
נראה לי שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, ולכן מדובר בתפוח. | |||
_new_ |
מהעץ דווקא | |||
|
|||
אכילת ''עץ הדעת'' הוא החטא המדובר ולא על הפרי. ככתוב ''ומעץ הדעת טוב ורע לא תאכל ממנו..'' ודיקדק ולא אמר (לאדם) ומהפרי אלא מן העץ דוקא. ולאחר החטא נאמר לאדם: ''המן העץ אשר ציויתך לא תאכל? ויבא לציון גואל | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |