|
אתה לא חלק משום עם נבחר | |||
|
|||
התנאי שיאפשר לך לעמוד למבחן הכניסה לעם הנבחר כולל, בין השאר, רמת מוסר מינימלית והבחנה מהו צדק. אתה אינך עומד בתנאי הסף הללו. אשר על כן מקומך לא איתנו - היהודים. כרגיל, קודם אתה מפיץ שקרים ואחר כך מגלגל עיניים ושואל שאלה מטופשת: איזה עובדות? טמבל, העובדות המופרכות שעליהן מסתמכים השקרים והגידופים הנאלחים שלך. את השאר כבר כתבתי ב-תגובה 73125. | |||
_new_ |
את יהדותך אתה צריך להוכיח | |||
|
|||
כי בדבריך אין שום דבר המעיד על מוצא יהודי. אם בהודעותיך, במקום השם דוד היה מופיע השם מוחמד, זה בכלל לא היה נראה לי מוזר. המפיץ היחיד של שקרים זה אתה, אני תוקף את שקריך העלובים. את עלילות הדם האנטישמיות שמפיצים יצורים מסוגך. | |||
_new_ |
תזכורת על התנהלותך הפסולה ב-תגובה 73240 | |||
|
|||
_new_ |
המאמר שלך איננו מציג את כל התמונה | |||
|
|||
ולכן אפשר לקטלג אותה כמודעה או יותר נכון תעמולה. אבל תעמולה חד צדדית כנגד העם היהודי וזכותו להתקיים?! אכן: תעמולה בסיגנון אנטישמי שבהחלט שייכת ל''זיקני ציון'' מצטער להעיר לך אבל: לסיון ועמיש והלמוט וספירו יש יותר מן המשותף מאשר ניראה לעין. | |||
_new_ |
אתה צריך להחליט בעד מה אתה | |||
|
|||
כתבת לפני שלושה ימים (תגובה 73208): ''מעשי עקירת עצים ואנשים איננו מקובל עלי נקודה (שיהיה ברור)''. לא הצגת את עמדת הצד השני. נשאלת השאלה: מדוע המחאה שלך נגד עקירת עצים היא לא אנטישמיות בסגנון ''זקני ציון''? נדמה לי שמצאתי את התשובה: כאשר אני מפנה ומצביע על מעשים רעים ועל השלכותיהם זה מעורר את היצר הרע שבך, ''מהנדס אזרחי'' להגיב בחוצפה וברוע חד צדדי ובגידופים שאין מקומם בין יהודים. אבל כאשר מישהו נוסף מעיר לך על התייחסותך החיובית לעקירה אתה ממלמל משהו כדי לצאת ידי חובה ''אני נגד בלה-בלה-בלה....'' אני ממליץ לך להחליט אם אתה נגד עקירה או לא. רק אחר כך כדאי שתכתוב את דעתך. הגיע הזמן שתרד מהעץ החצוף שעליו טיפסת. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |