|
ניתן למצוא אבל לא בטוח שנמצא | |||
|
|||
נראה לי שאתה לא קורא את מה שכתבתי. זה לא מפתיע משום שכבר טענת שאין צורך לקרוא כדי לדעת את מה שנכתב. נסה בכל זאת להתרכז. אמרתי שההיגד „ניתן למצוא טעם לכל מצוה” מנוגד לדעת גדולי ישראל. אתה אומר שזה אינו כך אלא ש„אנו לא מסוגלים למצוא את הטעם של כל המצוות”. ועכשיו חדד, בבקשה, את ההבדל בין שני המשפטים. | |||
_new_ |
אמרת דבר לא נכון | |||
|
|||
ההיגד „ניתן למצוא טעם לכל מצוה” אינו מנוגד לדעת גדולי ישראל, בהחלט ניתן למצוא טעם לכל מצווה, אך זה תלוי בדברים שאינך מסוגל לקלוט. „אנו לא מסוגלים למצוא את הטעם של כל המצוות”. זה המצב בינתיים, זו המציאות עד עכשיו, זה לא אומר שעובדה זו לא תשתנה עוד יומיים, ושוב מטעמים שאינך מסוגל לקלוט. צריך להיות יהודי כדי להבינם. | |||
_new_ |
אמרת דבר לא נכון | |||
|
|||
מאין הידיעה הזו? הרי אינך יהודי. | |||
_new_ |
אמרת דבר לא נכון | |||
|
|||
יהודי באלף אחוז, הספק קיים לגבי אנשים כמוך, ספק גדול מאד. יהודי יודע כי יהודי קורא הרבה ואיכותי. כופר לא יודע כי כופר קורא רק שטויות. | |||
_new_ |
אמרת דבר לא נכון | |||
|
|||
האיכויות שלך באמת אינן מוטלות בספק. | |||
_new_ |
רק גמרת לצום ומייד אתה רץ שוב | |||
|
|||
לחטוא בלשון הרע? אולי יהודי אבל יהודי עבריין. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |