| כל ההשמצות כאילו לפרס אמא ערבייה ומניות בתדיראן לא יצאו מהימין, אלא מהאגף ללוחמה פסיכולוגית במנגנון הבולשביקי. זוהי טכניקה ידועה: הפצת שמועות שנראות על פניהן כבלתי סבירות, ייחוס המצאתן ליריבים פוליטיים, וזאת כדי להציג את היריבים כפרימיטיביים. שמענו גם ידענו כיצד יצא פרס לשווקים במערכות הבחירות, כדי לחטוף עגבניות (בעצת אנשי יחסי הציבור שלו, כמו אריה רוטנברג, שאף העיד על כך) ולגרום למצביעי השמאל להתלכד נגד ''האספסוף הימני'' וכן להסיט את מתייפייפי המרכז שמאלה, שמא תדבק גם בהם התווית של ''אספסוף''. אם אתם רואים בצמתים מרכזיות כתובות כגון ''ביבי מטורף'' - גם זו העבודה של האגף ללוחמה פסיכולוגית במנגנון הבולשביקי. הם מנסים ליצור חזות כאילו סתם אזרחים תמימים כותבים כתובות מחאה בחוצות. אבל הכל מתואם, מתוזמן ומחושב - ממש כמו יצירת דמותו של העובד החרוץ סטכנוביץ' ב''גן העדן הקומוניסטי''. |