|
|
|
אין ספק שחשין הוא משורר מחונן |
|
|
| בחסותה של תורה. אבל היכן הוא קבע שבמקרה שלפנינו טובת הילד היא להישאר אצל הוריו הביולוגים?
הרי התנה המשורר וכתב: ''יגדלו אותו'' - והאם הרי לא גידלה. ''ידאגו למחסורו'' - והאם הרי לא דאגה. ''ערגת-קדומים של אם לילדה'' - והאם הרי לא ערגה במרבית מהזמן עד שהתחרטה. ''לזכויות של הורים להחזיק בילדיהם'' - אף אחד לא מערער על זכות זו. אלא שבמקרה דנן האם ויתרה ויצרה כבר מציאות חדשה. אז למה לטלטל את הילד?
ולא שאני מביע עמדה אישית כי אני לא בטוח מה היה טוב יותר לילד. אבל אני מסיק זאת מהכרעת הדין. |
| |