|
אכן, סייג לחוכמה של עיתונאי הוא שתיקה... | |||
|
|||
1. באיזה מדבר צחיח מסתתר אותו עיתון מצליח ומקצועי כל כך לענייני רכב, שמאז שהוקם ב''כישרון רב כל כך'' נעלם אל תהום השיכחה... ואללה יופי. גרז'ניק פותח ג'ורנל כושל, והופ ! הוא הופך בעיניך ללא פחות מאשר: ''מהעיתונאים המוכשרים והכשרוניים במדינה''. ארי שביט? בן-דרור ימיני? בן כספית? יואב יצחק? רינו צרור? אמנון דנקנר? קישון? רוזנפלד? דן מרגלית? יואל מרכוס? כל אלה ועוד רבים ומצויינים הם בטח בעיניך אפסים. שהרי אם ההוא מהמוכשרים שידעה המדינה, אז מה הם??? 2. האם אתה מסוגל לתאר 3 הצלחות מכל ההצלחות ''בכל מעשיו'' ? (ואחסוך לך כתיבה: מנה הצלחות שלו. לא של אהרון ברק. עליהם אני יודע). 3. אני מניח שאתה יודע היטב מה הסיבות לתפוצה של ידיעות. ובוודאי תסכים איתי לכך שזה ראוי לדיון נרחב נוסף. | |||
_new_ |
הסיבה לתפוצה של ידיעות אחרונות היא | |||
|
|||
משום שאנשים רבים רוצים לקרוא אותו. רם לנדס, ביחד עם איזי רוזוב, ייסד את הירחון שקראו לו (למיטב זכרוני) ''אוטו'', בערך ב 1982. ירחון זה היה מהפכני באופיו ובעריכתו ובעקבותיו הוקמה בארץ עתונות הרכב הרצינית. אם אינני טועה יש היום כארבעה או חמישה כתבי עת בנושאי רכב ובכללם כאלה המיועדים למגזרים שונים כגון אופנוענים וכו' וכן זאת כתוצאה מהמהפך התפיסתי והעתונאי שהביא רם לנדס. עם השנים הוא התקדם והפך לעורך המוסף של ידיעות. אם זו אינה הצלחה עבור עתונאי אז קשה מאד לדעת מהי הצלחה. כרגיל, האופן שבו אתה מסיק מסקנות לוקה בכשלים חמורים ומצערים. אינני מבין איך עלה בדעתך להסיק מדברי מה אני חושב על עתונאים אחרים. | |||
_new_ |
השתעקשותך הנדירה להגן שוב ושוב | |||
|
|||
(גם לפני מספר שבועות קצר) על ידיעות אחרונות מעוררת מחשבות מעניינות. | |||
_new_ |
אני אפילו לא קורא אותו | |||
|
|||
לאחרונה אולי החזקתי אותו ביד לפני שלש שנים. אם זה מעורר בך מחשבות מעניינות אין לי אלא להתפלא עליך פליאה רבה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |