|
אריק: מחו''ל אפשר לראות דברים בבהירות | |||
|
|||
אבל אנו כאן מפרכסים ומשכשכים בתוך החר_ המציף את כלי ההתבוננות. אתה איש חכם, ואילו אנו, הסבל במדור ה-8 של האינפרנו הזה בו אנו שרויים - מדור ההטבלה בחר_, ריחות הגפרית והעקרבים העקצוציים המייסרים אותנו - כל אלה פועלים את פעולתם לטמטם את התבונה ולזרוע את העבדות שברוח עוד יותר. אנו הנידונים מצדיעים לך ממעמקי המדמנה שהשכלת לברוח ממנה בשרות המחשבה החופשית והחדה שאינה הופכת לפרווע תחת טרור.. מכאן, ניתן רק לזעוק בגרון ניחר, כשהחר_ כבר חודר לעיניים. | |||
_new_ |
אז אתם מפחדים מעוד שמאלנית | |||
|
|||
שמא תחזיר אותכם למוטב. | |||
_new_ |
אני דווקא נהנה מאד ועושה חיים | |||
|
|||
מה כל כך רע לך מיכאל? | |||
_new_ |
הבולבול. היום אני, מחר אתה. כפי שאומר הפתגם הערבי | |||
|
|||
העולם כולו אוקיינוס מים, ורק הזין - פלדה! וכבר שוררה מירי אלוני: ''אל תביטו לאחור, הביטו להולכים'' שפרושו, אינך יכול להיות בטוח אפילו שזה יבוא עליך מאחור, והנראה כהולך זחוח מבין ההולכים עשוי לשאת איתו באמתחתו את שרביט הנעיצה. צריך לשים לב! זה העניין. להיות ע ר נ י! הזחיחות - אינה מומלצת. | |||
_new_ |
לפחות ראוי היה שתזהה נכון את המקור | |||
|
|||
''אל תבכו למת, בכה בכו להולך'' (אני משאיר לך למצוא מאיפה זה) אגב, הדימויים האלה שאתה מביא קצת חדשים אצלך, קרה לך משהו מיוחד לאחרונה? | |||
_new_ |
''כאלה באביב ימותו, אני יודעת זאת'' | |||
|
|||
עכשיו אביב. | |||
_new_ |
סדר בבקשה | |||
|
|||
המובאה של מ.שרון לקוחה משירו של י. רוטבליט:''שיר לשלום'' ''אל תביטו לאחור הניחו להולכים..'' מה הקשר בין זה לבין המובאה שאתה מביא מירמיהו, או לשיר של רחל ''כאלה באביב ימותו'' שמביא בהמשך מילשטיין? ירמיהו כ''ב 10: אַל-תִּבְכּוּ לְמֵת, וְאַל-תָּנֻדוּ לוֹ; בְּכוּ בָכוֹ, לַהֹלֵךְ--כִּי לֹא יָשׁוּב עוֹד, וְרָאָה אֶת-אֶרֶץ מוֹלַדְתּוֹ. | |||
_new_ |
אתה צודק אבל המקור של רוטבליט | |||
|
|||
הוא הרעיון היפה של ירמיהו (לפחות לדעתי) | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |