| אנחנו צריכים להיות צנועים יותר ולא לדרוש הטבות מאף אחד. אנחנו צריכים שהשני יגיע למסקנה שכדאי לו לשתף פעולה כלכלית ומדעית עם ישראל, ושלישראל יש עדיין מה להציע.
אני גם חושב שאנחנו צריכים לפרוץ גם לזירות אחרות, כמו אסיה ואולי גם לחלק מאפריקה, שם השוק פורח בקצב אדיר ומצפה למשקיעים ולשותפים.
לדוגמה, שוק התקשורת בהודו המוערך בכ-5 מיליארד דולר והוא פוטנציאל ענק ובלתי מנוצל כמעט ליצואנים הישראלים. באוקטובר האחרון יצאה משלחת של 10 חברות תקשורת מישראל להודו לפגישת מיזמות עם 25 חברות תקשורת הודיות מהגדולות ביותר; כבר סוכמו עיסקאות יצוא בתחום התקשורת להודו. רק השנה יגדל היקף העסקאות לכ- 70 מליוני דולרים (עליה של 20 אחוז בערך משנה שעברה). יש צפי לעליה נוספת ויפה לשנת 2004. |