| אתה צודק לגבי גולת הכותרת, אולם ''גולה'' זו אינה צועדת לבדה. אין די בצמצום ההוצאות הציבוריות. יש לווסת חלק מהן לתשתית, ולהוות ''מנועי צמיחה קטנים'', כדברי אבי התוכנית, ביבי. כלומר, לקצץ חזק בשומנים, וחלק ממה שנשאר להשקיע בעדיפות גבוהה בתשתיות שיסייעו לצמיחה: תחבורה היא אחת התשתיות הבולטות לכך, ואפי איתם ממשיך גם בנושא הבינוי והדיור. אין סתירה בין הדברים. שים לב גם שאיתם לא מציע שום ''פרוייקטים לאומיים'' ע''י חברות ציבוריות או הקמת מנגנונים נוספים, אלא רק על סיוע לגופים פרטיים, וחיסול מנגנונים קיימים. כל עוד שר הבינוי עושה זאת במסגרת התקציבית שאושרה לו לאחר הקיצוץ, הוא עומד ביעדי הממשלה ותוכנית ההבראה, ולגבי איתם אני בטוח שלא תהיה פריצה של המסגרת (להבדיל ממשרדים אחרים, שם קיימת בעיה חריפה יותר, כמו הביטחון והחינוך). |