|
בשלבי קריאה - יוצא מן הכלל. ראו כיצד הנשמה היתירה | |||
|
|||
והפיתוח הבר-אורייני והחכם הזה לקראת עלייה נפלאה במעלות הנפש והאמונה מול צוק העיתים הדוקרניים כיום, כיצד כל אלה ממזגים בשלמות-מעשה חשיבה וקפדנות בכל פרט ופרט, כולל השלמות הגרפית למען הבהירות המירבית. כל כך שונה בתכלית מהעירפולים ''רבי.ההשראה והרוח'' של גורואים למיניהם. פה, ניתן לאמר בלשון אמנויות הלחימה היפנית-קוריאנית, ניתן למצוא את גדולי המסטרים. (וזאת עוד בלי להתייחס ליסוד הנשמה היתירה) | |||
_new_ |
קיטש יהודי איתן | |||
|
|||
_new_ |
מה, לא צריך קצת אידישקעייט בחיים האלה? | |||
|
|||
א-יידישע נשומה? מה זה היובש הזה? רק קלדונייה, ארץ האמיצים והחופשים, כפי ששרו בהצדעה האחים מרקס? | |||
_new_ |
לא יידיש ולא נשומה טייר | |||
|
|||
גזענות עברית נאו ציונית. בעלת נשמה על עובד אלילים צמא דם. | |||
_new_ |
אוי ביי. אתה בטוח שזה ככה? מדובר בחסידות, לא? | |||
|
|||
גם לליטאים יש כמה נקודות זכות, אבל - רגע, עזוב ססמאות, הטקסט עצמו עושה משהו -- וחוץ מזה, למה שלא יאמר כמו אותו פילוסוף: ''שום ניסיון והווייה אנושית אינם זרים לי?'' (חוץ מפשעים ופשעים נגד האנושות, חס ושלום). | |||
_new_ |
תודה מיכאל; והנה לך סיכום הדיון הקודם. | |||
|
|||
אנשי הרוע אינם יכולים לסבול אפילו מלה טובה (בד''כ גם לא ביחס לעצמם) כך שמחמאה שלך משמשת להם הזדמנות להקיא עלינו את כל(?) מררתם הארסית. אז מה, להתייחס אליהם? הרי בכך רק מעצימים את כוחם וכפועל יוצא, מן הסתם, מחלישים את עצמנו. אז הפתרון הוא להתעלם. לא לחנם זוהי המלצתם של חז''ל. תודה על מחמאותיך אבל אם הן גוררות תגובות כאלה מגעילות, כדאי לשקול שנית את התועלת שבהן. אולי עדיף להשתמש בדוא''ל פרטי ולמנוע זיהום מיותר של הפורום על ידי אכולי שנאה למיניהם. בברכה, נסים. | |||
_new_ |
זה נורא, נורא. עקרון חורי (חירור) הרשע או בסיס | |||
|
|||
המינימום של הרשעות: הרע הוא היעדר, אך גם חור שחור קוסמי הוא היעדר השואב לתוכו את האנרגיות והמסות של מיליוני פלנטות. מספיק זיק אחד המרמז על רשע, או למעשה החשפות לסביבה שבה יש כמה חורים או חרירים כאלה, כדי שהרע יעטוף כשמיכה רטובה ומצחינת מים מעופשים שעמדו הרבה זמן במקום אחד, קבוצות וציבורים שלמים בסביבה מסויימת. למשל - החשפות סטודנטים צעירים אחר הצבא לסביבה אקדמית מסויימת בה יש חורי רשע של: קטנוניות וחוסר נדיבות; שנאה במסווה קליל וציני כלפי אוכלוסיות מסויימות; צדקתנות מבוססת שנאה; אהדת השונא הקיומי וענינו; ואוירה פלגיאריסטית כתבלין- והרי כל אלה מתגבשים למעטפת רשע של חור שחור הלוכד אוכלוסיה שלמה לתוכו- אלה ש''תפסו את הפרינציפ''. זאת בבחינת הרע שחילחל לעולם כולו דרך החטא הקדמון. באוטובוס בו חזרתי מסביבה בעיקרה-כזו היום (לתעוקתי ותחושתי), בה קניתי מוצר מסויים, הסתכלתי במעוקה על הפנים חסרות החסד ברובן. לכמה אולי יכולתי לחוש סימפטייה חרף מעין צרות שנראתה לפעמים פתטית, בנוסח, נשמות אובדות, לרחם בכל זאת צריך, כפי שהסופר פנחס שדה היה אומר לפעמים בספריו. אבל לא יכולתי להשתחרר מתעוקה בנוסח ''סדום זה כאן''. ואז ניכנסה לאוטובוס סגן צעירה, בעלת פנים טובות - קורנות טוב - ורחבות מעט והתיישבה לא רחוק ממני, כשהיא אוחזת ביד אחת תיק קרטון וביד שנייה דיברה בפלפון, תוך חיוך נעים, אופף ונטול רשע. דמותה היתה בשבילי, בלי להגזים, כמעיין מיים חיים. חשבתי על החיוניות שבסביבות צבאיות מסויימות, על הסולידריות לעניין חשוב קיומית, והעשייה הענינית ברוח טובה וספורטיבית ללא עוינות צפה. | |||
_new_ |
אז אתה חרמן של מילים מה מיכאל? | |||
|
|||
שלא לומר שבסוף הקטע הינך טובע במלל גדוש הורמונים . לא שזה נדיר לקרוא על חרמנותה של השפה העברית מה שברור שאתה מהתל בעצמך ונדמה לי שבהירות היא החשובה אפילו שאתה מנסה לעשות מעשה של וירטואוזיות בשפה העברית עד שלבסוף הפעולה מנכיחה איזו דמות חרמנית כשלעצמה. | |||
_new_ |
למה להפוך יופי וחסד לאשפה? אתה מזלזל כאן בכל מה | |||
|
|||
שעושה את האדם בחייו הקצרים - אנוש בצלם. | |||
_new_ |
אין ספק | |||
|
|||
המילטרזים הטהור.נקודת G של מסה אירואינטלקטואלית ינצח את הרשע ,המכונן באונברסיטאות האדומות.חמר רוזים של כל קידמה אנושית. | |||
_new_ |
הוספת קווים ליצירת קריקטורה: צבי - מניין הדחף הכפי | |||
|
|||
[* הוסרו ביטויים לגופו של אדם] יתי ליצור קריקטורה - לא באמצעות מתיחת קווים קיימים אלא באמצעות הוספת קווים חדשים פרי מוח קודח - איזה דיבוק דוחף אותך ליצור מציאות וירטואלית מדברים בסיסיים ואמיתיים? איזה עולם מעוות יצרת לעצמך, ואת מי אתה כה שונא? ובוזך לאלא שהיצליחו את דרכך והפכו אולי את הדחליל למשוח יוקרה במציאות שאתה בז לה, אך שהעניקה ללא כלום את פרי מאמציהם של אחרים שכה שונים ממך ואותם אתה שונא? מניין הלגלוג כלפי היופי שבממשות? | |||
_new_ |
אין בי שנאה,אלה אהבה ללא גבול. | |||
|
|||
חמלה נוצרית המזדקקת ומשודרגת לאהבת חינם,כפי שידעוה חכמי חז''ל. אהבה שמושאה התשוקה הגניוס היקר מכל שצלח את המאה הציונית העבשה.של המהפכה החילונית.ונכונו לו גדולות ונצורות בדמות היהודי גאה הנפש הגוף והשכל שינצח את המלחמה ברשע של המאה הבאה. | |||
_new_ |
הבעיה שלך שאתה הולך על דוקטרינות וסכמות ערוכות מרא | |||
|
|||
ש. גם לגלגנותך ועקיצות חסרות שחר כיד הטקטיקה המרושעת (''אהבה נוצרית ללא גבול'' למשל שאתה מייחס ל''צבוע קונפדרטיבי דרומי'' כמוני ועוד מזכיר את חז''ל בנוסח ''גם אם הם מדברים שטויות, ברצות השטן, אפילו מטאטא יורה) גם הם מנסים לקבע מציאות מורכבת למיטת סדום של סכמות מוכנות מראש. סודומיזם כבר אמרנו? הא לך, שמאן-דלולי גידוף פאשיסטי נוסח אנשיו של פרנקו במלחמת האזרחים בספרד, אם אתה דווקא מתעקש למצוא את הפשיסט, שהינו גם נוצרי צבוע, וגם מניף דגל הקונפדרצייה.. רפובליקאי ולוחם הבריגדות האדומות -תפקיד הזר לדימיונך... רק מה, אין קשר בין הסכמות - יד דמיון אסוסיאטיבי פושר-פרווה -ובין המציאות. | |||
_new_ |
יש כאן פריצה תודעתית מולטי מימדית רב רבדית בעלת | |||
|
|||
עומק גאולוגי גניאולוגי וזרימה מלוא מעלתית. של ארכטיפ גובה רוחב תרבותי.היוצר מעוין מחשבה הפורץ בדוכיווניות עבר-עתיד ,וביצירת אופק של הוה מתלקח לרוחב. זהות יודו-לוגית הלוקחת את הטוב שבין כל העולמות האפשריים רק מי שמסוגל לראות בכוח מחשבתו את התהוות העתיד מים ההוה יוכל לראות את החוקיות הטבעית הגלומה בה. | |||
_new_ |
נסגנות התוקף לסלט-מילים... יש לך בעייה, אדון ניחר. | |||
|
|||
_new_ |
לא נותר לי אלא להושיט את לחיי השניה לאנשי ההבלים | |||
|
|||
ולקות שעולם מטאפורות כה טבעי יטמע בתודעה הקולקטבית של בני הדורות העתדיים לקדמה. אותם כוחות מטא אבולוצינים הניחנים ברציונליות פרה קוגניטבית יבינו את עומק המהפכה. | |||
_new_ |
להמציא זהות נוספת? בסדר, אבל לנהל איתה ויכוח? | |||
|
|||
_new_ |
אניקה: למה חשוב לך לייחס לי מעשים משונים? | |||
|
|||
_new_ |
חשוב? לא, מפתיע? כן. משונים? לא, מאכזבים? כן | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |