|
לכולם: נמאס לי! | |||
|
|||
נמאס לי הדיון עלי ובייחוד נמאס לי לשמוע שהדברים שאני כותב גורמים למיאוס לכמה כותבים וכותבות שהם הומניסטים ואוהבי אדם וגם נמושות המתחבאים מאחורי כינויים. לפיכך אני פורש מן הדיון הזה. הביקור הקצר שלי בפורום הסתיים. שלום עד הפעם הבאה | |||
_new_ |
שים פס על השמאלנים ואל תשיב לצרות עינם | |||
|
|||
_new_ |
(ללא נושא) | |||
|
|||
למה מילשטיין לא - אינטרמצו קראתי בעיון את התגובות ואני מוצא לנכון להבהיר דבר או שניים. בכל המאמר לא קבעתי דעה לגבי עבודתו של מילשטיין, לא לטובה ולא לרעה, אלא זאת אמרתי שקראתן גורמת לי לתחושה לא טובה של ביטול זמן. בדברים ניסיתי לבדוק מדוע מילשטיין לא זוכה להתייחסות, לא לטובה ולא לרעה, אלא שכולם מתעלמים ממנו. לא אמרתי שהוא בינוני, הדגשתי את היותו אנטי ממסדי ואף העליתי את האפשרות שהוא תמיד צודק. הבטחתי לנסות ולברר את הסיבה להתעלמות ממילשטיין באמצעות ניתוח אחד ממאמריו בפורום, וזאת אכן אעשה. זה יקח קצת זמן אבל לא יותר מדי. על מנת להסיר ספק, אינני מכיר את מילשטיין, מעולם לא ראיתי אותו, מעולם לא דברתי אתו ולא התכתבתי אתו אלא מעל גבי פורום זה. אינני שייך לממסד האקדמי או הבטחוני או הממשלתי, למען האמת איני מכיר אף אדם שעוסק בתחומים בהם עוסק מילשטיין אלא באופן מקרי וחולף. ועל כן אני חף מכל אינטרס. ואם נדייק אני מכיר את הפרופסור אבי שליים, שהיה ידוע בכינויו שליימאס. הזכרון האחרון שלי ממנו הוא שתקעתי לו שמונה שעות בש.ג. העונש הזה בא עליו מאחר ובעת תורנות שטיפת כלים במטבח הבסיס עסק בקריאת הספר ''The Meaning of Beauty'' . את עונש שטיפת הכלים הוא קבל ממישהו שהיה לאחר ימים שר בממשלת ישראל וזאת מאחר וישב בתורנות בתחנת אלחוט בלי אוזניות, וזאת בתירוץ הקלוש שמכשיר הקשר ממילא מקולקל. אין ספק כי כבר אז הוכיח עד כמה הוא מזלזל בבטחון ישראל. | |||
_new_ |
גם פה אתה מקשקש שטויות? | |||
|
|||
_new_ |
[*] ברוך שפטרנו | |||
|
|||
[* נמחקו ביטויים לא ראויים] גם תסגור אחריך את הדלת טוב טוב, כדי שלא תוכל לחזור. פרלמן - נו נו, איפה התגובה המתפלפלת שלך? | |||
_new_ |
לברנע: רוצים רק לשיר במקהלה אחידה? לא דביק קצת? | |||
|
|||
ההתפתחות האנושית נקבעת במידה רבה על ידי מפגש עם אתגרים. דרך אחת, ירודה ונסגנית היא לנסות לאיין-מה שכיניתי גישה אלימינטיבית. זו מלווה בהתבצרות והסתגרות קבוצתית. כדוגמה, ראה את גישת מצנע כיום: כולו אומר התבצרות ועיקשות. אין כאן תנופת התפתחות וגיבוש מסכתות חברתיות ואינטלקטואליות ופרוגרמה חברתית, כלכלית ותרבותית שאינן לעוסות ושיגרתיות, ולכן חסרות ממשות בתודעה ובדחף הבונה. הגישה האחרת היא צמיחה והתפתחות, באמצעות הגבה לאתגר האינטלקטואלי בעיקרו, ולביקורת החברתית והכלכלית. לכן יש גם ימין וגם שמאל - ''שניים ברא אותם'', למטרת התפתחות כתוצאה מיריבות. אילו מגמת ההיסטוריה היתה סלקנות, הרי שהיו כבר בכל מקום רק מפלגה אחת או גורם כוח יחיד, והתוצאה היתה - ניוון חברתי, אינטלקטואלי ופוליטי. אכן, היסטורית, היכן שהיתה דומיננטיות בולטת של כוח יחיד, ברוב המיקרים החברה והכלכלה היתנוונו (בריה''מ, קובה, ספרד של פרנקו, וכיוצא בזה). קישורים: מנטליות ההתחפרות במתחמים מבוצרים: http://www.haayal.co.il/thread.php3?rep=46998 צימצום משאבים ומגמות סלקניות: http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=940&rep=63829&... הקומדיה האנושית בכללותה ובישראל: http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=814&rep=49370&... | |||
_new_ |
מה קרה? ברנע מתגעגע? | |||
|
|||
רק רציתי להגיד, שאילו חס וחלילה היית בשלטון, היית סוגר למילשטיין את הדלת על הפה, ולא מרפה ולא מרפה. אשרינו וטוב לנו שאויבי הדמוקרטיה אינם בשלטון. | |||
_new_ |
אני לא זה שחבר במפלגה | |||
|
|||
שדוגלת בהוצאה לחוק של ''גופים חתרניים'' ואנשים עם מצפון. אני ליברל, בניגוד אליך - לאומן ומיליטרסיט. | |||
_new_ |
אני לא זה שחבר במפלגה | |||
|
|||
שדוגלת בהוצאה אל מחוץ לחוק של יריבים פוליטיים, ושמנהיגים אותה אנשים חסרי-מצפון. אני לא לאומן ומיליטריסט פרו-ערבי, כמוך. בניגוד אליך, אני שמרן ודמוקרט. | |||
_new_ |
הבהרה: מעולם לא אמרתי שהמאמרים | |||
|
|||
של אורי מילשטיין מעוררים בי מיאוס. כמו כן לא הענקתי לו ''ציונים'' וכד'. כן ניסיתי להבין בעקבות מאמרו המעניין של מי שזוכר למה מתעלמים ממנו. כמו כן הבעתי את דעתי הבלתי מלומדת על מאמרו בעניין מלחמת עיראק. בנוסף, התנצלתי אם חלילה פגעתי בו.. לילה טוב | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |