|
כל הממליץ - על עצמו ממליץ. | |||
|
|||
אין טעם שאבקש ממך להתרחק מתחום זה או אחר, כי לא אוכל לכסות את כולם. עם זאת, בכל זאת ישנם תחומים בהם רצוי במיוחד שלא תעסוק. אך מכיוון שאיננו מתכוונים לממש את המלצותינו ההדדיות, הבה נימנע מהן. אני מתנדב להיות הראשון, החל מההודעה הבאה... | |||
_new_ |
חבל אריה, ממש חבל, כל ההמלצות שלי אליך | |||
|
|||
יוצאות מן הלב וראויות כי תכנסנה אל הלב, ואני אומר לך את זה בתור חבר | |||
_new_ |
אז אני עונה לך בתור חבר: | |||
|
|||
1) ההמלצות שלך לא נראות לי משום מה חבריות; 2) אך אולי בכל זאת אני טועה והן נאמרות בתום לב ולשם שמיים; 3) למרות זאת - הן אינן קבילות. 4) תודה. | |||
_new_ |
למי שזוכר, צר לי שאני עונה לך באיחור | |||
|
|||
אם אריה ענה לך בשמי, הוא לא עשה זאת בעבורי, אלא בשמו של העם שהוא חי בתוכו. ההבדל ביני לבינך, הוא בזה שאני יודע גם יודע, איזה חינוך ילדיך ונכדיך (אם יש לך כאלה) קבלו ומקבלים במערכת החינוך שלנו; ואיזה סוג של חינוך הילדים, הנוער והסטודנטים הפלסטינים מקבלים. על ההבדל בין שתי מערכות החינוך קובל ישראל בר-ניר. אילו הכרת את החינוך בצד הפלסטיני, אין לי ספק שהיית תומך בישראל. קיימת כמובן האפשרות הנוספת שאתה כן מכיר את נתוני החינוך בשני הצדדים, והדעה שאתה מעלה כאן נועדה להלהיב ולחמם קצת את הוויכוח - על מנת להוסיף קצת צבע לדיון. וזה מזכיר לי, כי בתום מלחמת העולם השניה, כאשר הבריטים נגשו לשפץ את בנין הפרלמנט שלהם, בקש ראש הממשלה דאז, ''גוד אולד וויני'', שמספר המושבים בפרלמנט יוקטן ב-10%. כאשר נשאל מה יקרה אם יהיה דיון שכל חברי הפרלמנט יהיו נוכחים ? השיב, אם הדיון יהיה כל כל חשוב שכולם יבואו, אז שחלק מהם יעמדו. העמידה תתסיס את העומדים והדיון יהיה חם וסוער. אז תראה לאיזה חברה טובה שייכתי אותך. | |||
_new_ |
אני לא משווה בין מערכות החינוך, אין ספק כי זו שלנו | |||
|
|||
אינה דומה כלל ברוחה ובפעלה לזו של הפלשתינאים. אני משווה בין התוצאות, גם אצלנו יש כאלה המוכנים להקריב את חייהם למען עניין הנראה להם נכון וצודק. אני מקווה כי הסברתי את עצמי. | |||
_new_ |
למי שזוכר, צר לי - לא כך הובנת | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |