|
רועי: עם ידע עובדים, ולכן חשובות המתודות, בצד הכשר | |||
|
|||
ה מודרכת לעבוד עם ידע: 1) במערכים הגיוניים ורציפים ולא: - מקוטעים, לא - אטומיסטיים - גיבוב פיסות מידע ללא שילובם - 2) זאת תוך: תאום הדדי של מערכי מידע. ************************** חשובות כאן חוויות השיא peak experiences של תהליך שינוע הידע האקטיבי - ********************* חוויה שיש לה אמנם צד אמוציונאלי, אך שהיא משקפת בעיקרה: נקודות המראה take off ********************** שהן נקודות צומת בהן הידע המתופעל - משולב למבנה לכיד ******************** אך באופן: שלכידותו אינה מונעת ראיית הפרטים המגוונים שבמכלול (בניגוד להוליזם הקורס למערך חד גוני המטשטש את הפרטים השונים). ראיית הכוללות (ההוליזם) מתוך קשב לגוון ולשונות - *********************************************** ראייה הוליסטית כזו, השונה מכל מה שמתארים כיום כ''הוליזם'' נקראת בספרי ''אינטגרציה הטרוגנית'' ******************** (בנבדל ממיזוג - fusion הומוגני) ראה קישורים בנושא: קישורים: עם ידע עובדים: http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=800&rep=46974&... למידה כחוויית נסיקה בצמתות אינטגרציה: http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=800&rep=47062&... המורה כמדריך-אמן (מאסטר) מול גישת ''התלמיד יודע מעצמו'': http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=800&rep=49211&... | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |