|
מיכאל, בעייתי היא שאינך עקבי בעמדותיך | |||
|
|||
כמו כן אינך אובייקטיבי ואתה נוהג לערב אמוציות מהולות בדעות קונספירטיביות משונות. לכך אני מתנגד נחרצות. | |||
_new_ |
יש להוריד ''הודעות'' עברייני -רשת | |||
|
|||
_new_ |
מ. שרון: מה לך כי תלין ? | |||
|
|||
כיצד אתה מסווג עברייני רשת? האם אלו הם הגולשים שהעזו לצאת נגד דעתך? גם אני חולק עליך בהרבה דברים, אזי גם אני עבריין רשת? אנא הבט במראה בטרם בואך לבקר עמיתים לפורום. | |||
_new_ |
לא מדובר באנשים היוצאים נגד דעות אלא כנגד גופו | |||
|
|||
של הכותב. אין שום הנמקה, אין שום דיון בדעות באופן עניני, אלא השמצת גופו של הכותב. סביר שכאשר יש לעיתים בעלי עניין, כספי, גזילת קניין אינטלקטואלי או כל עניין אחר שיש בו אינטרסים פליליים לכאורא, תהיה גם נכונות לשרבב ''הודעות'' שקריות המתיחסות לגופו של הכותב, באופן החסר עניין בדיון עצמו. אין מקום לתופעה הנמוכה בפורום של דיונים. | |||
_new_ |
לא שכנעת אותי. הפוסל במומו פוסל. | |||
|
|||
איני מוצא בתגובתו של צימרמן פגיעה לגופו של אדם. הוא מתנגד לדעותיך וזה לגיטימי לחלוטין. מי שיורד לגופו של אדם הוא אתה המסווג אותו כעבריין רשת ללא כל נימוק הגיוני. | |||
_new_ |
נאמר לי כי ''צימרמן'' הוא מתחזה רשת'' . ''האשמותיו'' | |||
|
|||
חסרות בסיס כלשהו. אפשרות פיגוע של אל-קאידה אינה ''תאוריית קונספירציה''. תאוריות קונספירציה ''ממציאות'' ומעוותות עובדות והינן דוגמטיות. מאידך המדע מנסה להסביר עובדות קיימות, לעיתים ניכשל בכך, זורק תאוריות אלה ומציג תאוריות עדיפות. | |||
_new_ |
מ.מ.ש מלבב | |||
|
|||
אני נהנית לקרוא אותך וגם קצת צוחקת. אהבתי את הביטוי ''נסיעה איטית צודקת''. אין ספק שחינוך חינוך חינוך זה ה--כ--ל אבל נניח שיום אחד יצליחו לבנות מערכת חינוך כזאת נהדרת ילמדו אלגברה ודקארט ולוגיקה והכל ומגיל אפס - אז מה? לא יהיו יותר אנשים רשעים? לא יהיה יותר שקר ופוליטיקה מזויפת ומרמה? לא יהיו יותר שאלות של טוב ורע? יהיה לנו עולם שהוא רק טוב? ובכלל. אפשר ''להתחיל מהתחלה''? קראת את 'השגיאה של סוקרטס' של בכלר בהארץ לפני חודש בערך? | |||
_new_ |
אנה: חינוך כמדביר כלבים שוטים, פאשיסטים ושאר | |||
|
|||
מטורפים, או אחוזי חמדנות ביזה פורעת למיניהם. כוונתי לכך שחינוך להגינות, רציונליות, בגרות שיכלית ושיקול דעת יוצר סביבה אנושית בה הפורע יענש ולא יתוגמל. רשות הרבים תהפוך אז לנישה בה ייובשו מקורות חיותם של עשבים שוטים הפועלים כנגד התפתחות האנושות, במקום שתספק להם את הריקבון בו הם עולים כפורחים. בנישה פורעת, הרי שנביחת הסתאבות המוחין של הכלב השוטה מהדהדת כ''צודקת''. בנישה נכונה - כלבים שוטים יקבלו בזמן, על דרך האנלוגייה, חיסון נגד כלבת ושחין, בטרם פגיעתם כנגד האנושות תהפוך לקשה. | |||
_new_ |
תמיד יהיו כלבים שוטים | |||
|
|||
מפני שתמיד יהיה רוע. הפאשיזם על כל גווניו! - דגש על כל גווניו - יחיה עוד הרבה הרבה שנים (כל עוד הלאומיות תפרח, והיא פורחת במקביל לתהליכי הגלובליזציה ואין בין שני אלה שום סתירה). הלאומיות והלאומנות משרתות את הרשעים במסווה של פטריוטיות מוסרנית. וכך האלה וכך הלאה. אין לזה סוף. חשוב נורא לזכור וחבל מאוד על הטעויות וההטעיות בעניין זה: החינוך משרת, ושירת, את הפאשיסטים ואת הנאצים ואת כל מי שרוצה להשתמש בו! הנאצים עשו זאת יפה מאוד עם ההיטלר-יוגנד; הפאשיזם באיטליה נסמך ופרח באמצעות מערכת החינוך (זוכר את הספר הלב?). זו טעות קשה ביותר לחשוב שהחינוך מדביר חוליים וכי הוא יכול לשמש כמין תרופת פלא כנגד משהו. החינוך הוא כלי. וכלי רב עוצמה. והרשעים יודעים להשתמש בו טוב מאוד. צריך רק לדעת לזהות טוב מי הם הרעים בסיפור הזה | |||
_new_ |
אנה: שטיפת מוח אינה חינוך נכון - אלה היפוכו. דהיינ | |||
|
|||
ו יצירת מצבי השאה קבוצתית, השאת מנהיג חריזמתי ולחץ קבוצתי. המכנה המשותף לכל אלה הינו זימון מצב קבוצתי בעל איפיונים מיוחדים שאין לו עם סיטואציית הלמידה החינוכית ולא כלום. סיטואצייה הלמידה הינה אינדיוידואלית, אולי יותר מכל דבר אחר - הפרט עומד בה בגופו, ושרוי עם עצמו ומחשבתו הערה ואיתם בלבד. זאת בנוכחות מדריך-אמן מורה כשהדבר נידרש, כגון מתלמדי האומנים שרכשו את אומנותם בתהליך נימשך של שינוע אקטיבי תחת הכשרת המאסטרים. בישראל, בה יש מסורת קולקטיביסטית חזקה, היא מתבטאת לעיתים ב''מוסד'' ההעתקה הקולקטיבית בבחינות... זוכרני זעזוע של מרצים אמריקנים, דווקא אנשי אשכולות פתוחים ביותר ובעלי רוח חופשית, זעזועם מההווייה הקבוצתית הישראלית הכבדה של הפיכת סצינת הלמידה לבמה קולקטיביסטית תוך מחיצת האינדיוידואל, בפרט המבריק והיצירתי (''מה הוא קופיץ?'') | |||
_new_ |
מצאתי מילה מקסימה בהודעה שלך | |||
|
|||
> חריזמתי. אני מסכימה איתך אבל זה לא משנה בכלל. יש מציאות. ויש פרשנויות. ומעט מאוד אנשים מבינים באמת מה פשר להתחנך ומה פשר חינוך. ויוצא וככה כבר מזמן יצא - החינוך הוא מכשיר בידי אנשים. יש ביטוי כזה - קרדום לחפור בו. אז חופרים וחופרים. נורא קשה ונורא מעט רוצים באמת ללמוד. ממש ללמוד. ובטח לא בשיטה הנהדרת הזאת שעבר זמנה - שיטת האמן. בכלל, נדמה לי שכבר כמעט ובלתי אפשרי ללמוד ככה. לאיזה פרופסור היום יש כוח ורצון כך ללמד. אפילו דוקטורנטים היום לא לומדים כך כמו שברהמס למד אצל שומאן וויטגנשטיין אצל ראסל. בכלל, רוב האנשים קרוב ל90 אחוז פשוט שטופים. המוחשלהם שטוף. המאה השטופה אנחנו. בעצם זה התחיל מזמן. עוד במדבר סיני, אז אחרי שקרעו את ים סוף. הכנסיה לא שטפה ת'ראש לכולם? ומה עם היהדות האורתודוקסית - לא שטפו? שטפו גם שטפו. עכשיו תור האיסלם לשטוף לכולם. והכנסיה בארצות הברית לא שוטפת? ומה בוש עושה לכולם? שוטף. בסך הכל צריך להעיף את הפסיכי הזה סאדם כמו שהוציאו לגימלאות את אידי אמין, ואיזה מלחמה הם מבשלים בשביל כל מיני אינטרסים מגעילים.. אוי | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |