|
אתה הופך בה והופך | |||
|
|||
א. קודם אתה מספר מציאות ואגדה כדי אגדה להשמיץ את הציונים... אחרי שמראים לך שהרבנים החשובים ניצלו את מעשי הצייונים אתה מספר סיפור חדש... שסותר את הקודם. ב. עדיף שלא תעסוק בהמצאת ההיסטוריה. | |||
_new_ |
אני איש אמת,נאמן וימני | |||
|
|||
אני לא מחפש להשמיץ.ואני מתאר עובדות. עד היום,עשו מחקרים על ''הסכם העברה'',(ראה ויקיפדיה). פרשת קסטנר,והסכם השילומים,כל אחד בניפרד. אני,טוקבקיסט פשוט,גיליתי שלנהל משא-ומתן, יהודים עם הנאצים זה לא דבר חריג ויוצא דופן. קסטנר לא לבד. זה הגורל היהודי. אסתר מול המן הרשע,משה ואהרן מול פרעה הרשע. רבי יוחנן בן-זכאי מול המצביא אספסיאנוס. | |||
_new_ |
אתה איש אמת? | |||
|
|||
1. תיאור עובדות לא ממש בדוקות הן השמצה. 2. ויקיפדיה איננה מחקר. 3. שכחת שהתחלת עם טענה שהציונים שיתפו פעולה עם הנאצים שזה תיאור מציאות מסולף. כעת אתה קורא לזה לנהל משא ומתן ובעצם מודה שסילפת. 4. במהות ניהול משא ומתן איננו בהכרח שיתוף פעולה. מי שמצייר תמונת מציאות מסולפת - מתאר עובדות בסדר לא נכון או בהקשרים לא נכונים - לא יכול היקרא איש אמת. | |||
_new_ |
אתה איש אמת? | |||
|
|||
כן. | |||
_new_ |
לא כפי שהופעת כאן - בפתיל! | |||
|
|||
_new_ |
סליחה??! | |||
|
|||
1.אני טוקבקיסט.אני מגיב בקיצור,כמה שורות. אני מגיב במילים שלי,ובצורה המונית לקהל הרחב. בנוסף, לכל מטבע יש שני צדדים,והרבה גירסאות למציאות.שום דבר הוא לא אמת מוחלטת,למעט בורא עולם. דוד,הגיע הזמן שתתחיל לכבד אמת/תפיסה שונה משלך. 2.וויקיפדיה היא די והותר בשבילי.ול99.9 אחוז מהציבור. לא כל דבר מצריך מחקר עמוק.לפעמים די בכותרת לידע כללי. וויקיפדיה כל הזמן מתעדכנת ומתוקנת,לכן הגירסה העדכנית של ערך, היא הכי קרובה למציאות. | |||
_new_ |
טענותיך מופרכות! | |||
|
|||
א. הרמז שלך שאינני מכבד תפיסה שונה מזו שלי הוא הטעיה, במקרה הטוב. הרי אני מתייחס עניינית ובצורה מכובדת לטענותיך. ב. תמיד יש הרהה גירסאות לתפיסת המציאות. אבל תמיד רבות מאלה חסרות ביסוס - מופרכות. גם ההנחה שלך ''שום דבר איננו אמת מוחלטת...'' היא חסרת בסיס. ג. טענותיך לגבי ויקיפדיה מופרכות ובעיקר זו שכתובה במשפט האחרון. ----- מותר לך להמשיך לדמיין ולהמציא תמונות על המציאות, אך באותה המידה מותר לי לטעון ולהראות שהן מופרכות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |