|
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |||
|
|||
אני לא קובע מי הוא יהודי . אמנם יש לי דיעה - אבל לא שואלים אותי . לפי פרסום של הסוכנות היהודית או הקונגרס היהודי היו בעולם לפני כחמש שנים 13.2 מיליון יהודים . זה רחוק מ-18 מיליון ובוודאי רחוק מ-0.72% של אוכלוסיית העולם . ===================== לפי דבריך על עראפת ברור לי שאתה מבין את דברי הפוך ממהותם . כתבת ''ערפאת עשה זאת באחד מנאומיו, כאשר גייס את רחם האשה הפלסטינית למאבק הלאומי'' ואילו דברי הפוכים ==> גיוס המאבק הלאומי למען גידול האוכלוסיה היהודית'' ענין זה מהווה עבורי ניר לקמוס לכל מעשה פוליטי/מדיני . עם זה אני בוחן מלחמה או שלום . כיבוש או נסיגה . קומוניזם או קפיטליזם . דמוקרטיה או דיקטטורה . נאורות או טוטליטריות . וכל ענין אחר העוסק במעשי הציבור היהודי בכלל וזה שבישראל בפרט . לכן אם דעתך היא ''אינני מתנגד להחזרת מספר היהודים כפי שהיה בטרם שואה'' אזי מה שצריך לבחון הוא כיצד משפיע כל מהלך על זה . אף כי הניסוח שלך ''אינני מתנגד'' חלש יותר מ- ''אני רוצה'' . =============================================== אפשר להתחיל בבחינת עמדתך בנושא המים במאמר שלמעלה . והנה השאלה - האם הוספת מים לפלסטינים על חשבון ישראל מגדיל או מקטין את מספר היהודים ? | |||
_new_ |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |||
|
|||
אם הכל כפוף לקנה המידה האם זה תורם להגדלת מספר היהודים, אזי למה להסתפק בהצמאת הפלסטינים? בסוף קו הרצף של חשיבה זו אתה מגיע לפיתרון של השמדת עמים, ככל שתשמיד יותר עמים אתה מגדיל את אחוז היהודים בעולם.התקופה של בן גוריון שהבטיח פרס של מאה לירות לכל משפחה שתביא לעולם 10 ילדים חלפה. מרבית היהודים חיים במדינות בהן הילודה מבוקרת ומתרבים הנישואים בין יהודים לשאינם יהודים (אינני אוהב את המונח נישואי תערובת), מכאן שיש להניח כי מספר היהודים לא זו בלבד שלא יגדל, קרוב לוודאי שיקטן, אלא אם ברצונך לחיות בעולם דיקטטורי האוסר על נישואים בין יהודים ללא יהודים ואז אתה מוצא עצמך בסירה אחת עם חוקי נירנברג. ולעניין המים, הצמאת הפלסטינים לא תתרום להגדלת מספר היהודים, וגם אם תוכיח אחרת, אתנגד לכך כי חלוקה צודקת של משאב זה היא מאבני הגזית של זכויות אדם כערך אוניברסלי. | |||
_new_ |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |||
|
|||
ראשית - אני לא קבעתי את הכללים . הכללים קיימים במציאות . הבנתם הייתה של דרווין . בין שני חיים דומים ישרוד המתאים יותר ויעלם המתאים פחות לתנאים הקיימים . דמיון רב מאיט תהליך זה והבדל רב מאיץ תהליך זה . שנית - ההתאמה לתנאים הקיימים יכולה ואף נעשית ממש , בדרכים רבות ומגוונות . כלל אחד משותף לכל החיים עודף ילודה על תמותה ממשיך את הקיום עודף תמותה על ילודה מעלים את הקיום . זו עובדה מהמציאות . ================================================= אבל אתה טוען ''כי חלוקה צודקת של משאב זה היא מאבני הגזית של זכויות אדם כערך אוניברסלי'' ובכן אין זכויות אדם ואין ערך אוניברסלי מעבר למטאפיזיקה של מחשבת האדם . אף אם יינהגו בני האדם לפי ערכים נעלים ההתרחשות במציאות תהייה לפי הכללים הקיימים במציאות . ולכן אם הפלסטינים זקוקים למים ייטרחו וישיגו לעצמם . בדיוק כפי שעשו זאת בישראל . או לפי השיטה שמציע גזית בתמיכת סיון - ייקטינו את מספרם וחלקו של כל יחיד - ייגדל . | |||
_new_ |
עוד טענה מופרכת מהקשקשת של אריה עירן!!! | |||
|
|||
אולי כדאי שתתמקד בסתירות שעולות מטענותיך במקום להמציא עוד טענות מופרכות - להציג מציאות מדומיינת. | |||
_new_ |
שטויות . | |||
|
|||
_new_ |
אתה אריה, ממשיך לצבור טענות מופרכות!!! | |||
|
|||
_new_ |
האמירות המופרכות הן אצלך . | |||
|
|||
אתה בכלל לא תופס את הכשלים שבתגוותיך . כולל השירשור הנוכחי . לא כתבת אפילו משפט אחד המתייחס לביקורת שלי לדברי גזית . | |||
_new_ |
סליחה טעות בהקשר . | |||
|
|||
_new_ |
לא הצגת אף פירכה . הקשקשת היא ממך . | |||
|
|||
_new_ |
טענתך נשארה מופרכת!!! | |||
|
|||
כתבת (תגובה 173251): ''או לפי השיטה שמציע גזית בתמיכת סיון...'' זאת טענה מופרכת בעליל, מציאות מדומיינת, וכל המלל בשתי ת ההודעות הנוספות (תגובה 173263, תגובה 173264) שהספקת לכתוב לא שינה עובדה זאת. אינני מופתע שהקישקושים שלך, אריה, לא מונעים את צמיחת אוסף הטענות המופרכות שלך. | |||
_new_ |
אתה לא מבין מהו כשל לוגי . | |||
|
|||
_new_ |
כעת, אריה, הוספת עוד טענה מופרכת, עוד שקר! | |||
|
|||
_new_ |
זו אמת . | |||
|
|||
_new_ |
טענתך,אריה, מופרכת! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . | |||
|
|||
_new_ |
הוספת, אריה, עוד טענה מופרכת | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה .אתה, אריה, חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה, אריה, וכהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!!. | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
הבנתך, אריה, לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
הבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
הבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
אוסף הטענות המופרכות שלך גדל והוולך. מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
אוסף הטענות המופרכות שלך גדל והולך. מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
_new_ |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |||
|
|||
סימן שאינך מבין את הנושא. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |