|
יש לך בעיה ! | |||
|
|||
אתה מנכס לדעותך על מהות הדמוקרטיה את ההגדרה שתואמת לכך. לטעמי אתה טועה בפירוש של המושג דמוקרטיה ולכן גם הפרשנות שלך ל''גל'' החוקים האחרון אינה נכונה. אני מכבד את זה שאינך מקבל את עמדתי. גם אני איני מקבל את פרשנותך אך איני נוקט בלשון נחרצת כאילו זו האמת לאמיתה. זו בסך הכול דעתך והבעת אותה במאמר ובהודעות שונות. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
א. ההגדרה בה השתמשתי היא זו המקובלת ברחבי העולם ובארץ. ההגדרה מתחילה מכך שדמוקרטיה היא שלטון העם. בהגדרה המורחבת המקובלת היום היא מתארת מהו שלטון העם ואיך כל זה אמור לפעול. אפילו ההגדרה בה השתמשת בנויה בצורה דומה. ב. הטענות שלי נגד גל החקיקה מתחילות והתחילו מההגדרה המקובלת הזאת. על פי ההגדרה המקובלת גל החקיקה הוא מהלך אנטי דמוקרטי. ג. מי שטוען אחרת טועה טעות קשה וזה נאמר בלשון המעטה. ד. אתה בהחלט נוקט לשון נחרצת כולל. ד.1 זה התחיל בכך שטענת שההגדרה כאילו 'דמוקרטיה היא שלטון הרוב, נקודה', שונה מהשימוש במושג עיקרון. בסופו של דבר הטענה הזאת סותרת את ההגדרה שלך עצמך. ד.2 טענתך השגויה-החוזרת שבחרתי הגדרה ''שתואמת לך''. ה. אני מכבד שאינך מקבל את הפרשנות שלי לגל החקיקה. אבל עדין לא הראית: ה.1 שההגדרה המקובלת עליה מתבסס הניתוח שלי איננה נכונה. ה.2 שהפרשנות שלי את ההגדרה המקובלת שגויה. ה.3 שההגדרה שלך שונה מהותית מההגדרה המקובלת. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
א.זו עדיין דעתך בלבד. ב. זו עדין דעתך בלבד. ג. זו עדיין דעתך בלבד. ד-1 נאמר כתגובה ולא כאמירה ראשונית. ד-2 זו עדיין דעתך בלבד. ה-1 די אם תקרא את תגובתו של עמיש בכדי להבין את מהות ההגדרה שלך. ה2-אם תקרא את המאמרים שכתבתי בנושא תבין שהפרשנות שלך שגויה. אך המאמרים שכתבתי משקפים את דעתי בלבד. ה-3 זו עדיין דעתך בלבד. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
דעתך שגויה וזה במקרה הטוב. ההגדרה שהצגתי היא מקובלת באופן רחב ברחבי העולם. בהודעה קודמת הצגתי מספר דוגמאות לכך העובדה שאתה טוען אחרת נובעת שאינך מכיר בעובדות שנתמכות על ידי נתונים. עמדתי נובעת מניתוח המציאות על סמך ההגדרה. לכן הטענה שכאילו בחרתי את ההגדרה שתתאים לעמדתי היא מופרכת. לכן א', ב', ו-ג' בהודעתך שגויות - מורפכות. עמיש התייחס להגדרה המילונית שאיתה התחלתי אבל אני ניתחתי לפי ההגדרה היותר רחבה שהצגתי בגוף המאמר. לכן מה שעמיש כתב לא מתייחס להגדרה בה השתמשתי. מי שטוען אחרת טועה בגדול. המאמרים שלך לא מראים מדוע הפרשנות שלי שגויה. הרושם שאתה מנסה ליצור באמצעות הכתוב בשאר הסעייפים הוא לא נכון. יש לפחות עוד משתתף בפורום, יובל רבינוביץ, שדעתו קרובה מאד לשלי ביחס לגל החקיקה הנזכר. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
א. בהתחלה זה היה ''יש לך טעות'', אחר כך זה היה ''יש לך טעות קשה'' ועכשיו זה ''דעתך שגויה וזה במקרה הטוב''. כלומר, דעתי,בנושא זה, בדרך הסלולה לאבדון. אין בעיה, כל חיי אני רגיל לכך. ב.עדין כל מה שכתבת הוא בגדר דעתך בלבד. הציטוטים שאתה מביא בהחלט תומכים בדעתך, אך האם סרקת את כל הציטוטים בעולם? לאחר ההודעות הנוספות של ד''ר רבינוביץ איני בטוח בכך. בכל אופן גם בנושא הזה, זו דעתך בלבד. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
כאשר טענת בפעם הראשונה שאני בוחר את ההגדרה שמתאימה להשקפת עולמי זאת היתה טעות. כאשר בחרת לחזור על הטעות, למרות שלא הראית כל אסמכתא, זו כבר טעות קשה ובהמשך ''... במקרה הטוב''. כלומר, בחזרה על טעותך סללת את דעתך למקום שגוי במקרה . אותו הדבר אתה עושה לגבי טענתי שההגדרה שהשתמשתי בה היא מקובלת באופן רחב - על ידי רבים בעולם. גם טרחתי והצגתי מספר ציטוטים שמהם עולה שזה נכון; שמאות מיליונים חיים במערכות שמוגדרות בדומה להגדרה בה השתמשתי. בנתיים לא הראית שזה לא כך ולו ברמז. הציטוטים שאינך מביא בהחלט לא תומכים בדעתך זו. אבל אתה ממשיך לחזור טענתך זו, שהיא שגויה במקרה הטוב. גם ההודעה הראשונה של יובל רבינוביץ בפתיל הזה מראה שהוא משתמש בהגדרה דומה מאד לזו בה השתמשתי. אין לי בעיה שאינך מקבל את הפרשנות שלי לגל החקיקה. יש לי בעיה עם העובדה שאתה למעשה טוען שאני רמאי: בוחר הגדרה שמתאימה לי, ומנתח את החוקים לא בהתאם להגדרה. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
אם, כדבריך, אתה רמאי. הרי גם אני רמאי כי אני כמוך,אך גם להבדיל ממך, מאמץ פרשנות למונח דמוקרטיה הקרוב לדעתי ומנסה לשכנע אחרים, אך כותב כל הזמן שזו דעתי ותו לו. אתה יכול לקבל אותה, אתה יכול לדחות אותה, אך איני מנסה לקבוע כי זו התורה ואין בילתה. איני עורך עמך קרב של אסמכתאות וקישורים.המאמר האחרון שלי בנושא ''גל'' החוקים לא הכיל כל קישור הוא כולו היה דעה אישית. גם בתגובות על המאמר שלך שאני הגבתי היו על טהרת השקפת עולמי.זכותי להגן עליה במלוא המרץ מבלי להזדקק לקישורים ול''מאורות'' ומבלי להשתכנע משפע הקישורים שאתה מביא. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
הדברים שכתבת משמעותם שאני רמאי. זכותך לכתוב את דעתך לפי כל קריטריון סביר. הקריטריון שלך הוא לא סביר כי אתה למעשה טוען שמישהו רמאי כאשר אין לך כל אסמכתא שזה כך. לא נחוץ לטעון באופן ישיר או עקיף, שמישהו רמאי כדי להגן על עמדתך. הפרשנות שאני נותן למציאות ביחס לדמוקרטיה נובעת מההגדרה המקובלת בעולם באופן רחב. | |||
_new_ |
יש לך טעות קשה ! | |||
|
|||
אתה מייחס לעצמך את הכינוי ''רמאי'' לפי הפרשנות שאתה נותן להודעות שלי. זכותך ואיני מתכוון להתווכח על כך או לחזור בי או להתנצל. שוב כפי שכתבתי מספר פעמים בהודעות האחרונות: זו דעתך בלבד. | |||
_new_ |
זו המשמעות של דבריך גם בלי להשתמש בכינוי ! | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |