|
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
ככל שזה יפה להיצמד בדקדקנות לטיעוני הזולת , הרי בכל זאת הדיון הוא במסגרת רחבה יותר . הדיונים ולמעשה הויכוחים סביב היות עם פלסטיני מקורם וסיבתם היא הרצון של קבוצה אחת להציג עם פלסטיני ומכאן הצדקה וזכות עם זה למדינה וכיוצא באלה . ברור הוא כי יש קבוצה אחרת שאינה רוצה שארץ ישראל המערבית תכיל מדינה פלסטינית בין מדינת ישראל והירדן (או התוואי הישן שלו) . קבוצה זו תשאף למזער או למנוע הכרה בקיומו של העם הפלסטיני . על רקע זה מתנהל הדיון ולא במחוזות שאינם קשורים במעשה המדיני . על כך נשענים דברי . הבהרתי שאני מכיר בקיומו של עם פלסטיני , אך גם מפחית מהכרה זו . 1 - כל טיעון לקיום עם פלסטיני שאינו אומר כך במפורש ורק במרומז מסייע לי . 2 - ההגדרות השונות של עם , שאת חלקן הצגתי , כוללות ''עם פלסטיני'' אך גם ''עם ערבי'' כאשר הפלסטינים הם רק 1.5% מהעם הערבי . 3 - דוגמאות של עמים באירופה שרצו וזכו במדינה לעצמם אינם דומים למצב של הפלסטינים . אלה הם עמים קטנים שאינם חלק מהשלם והפלסטינים הם חלק קטן מהשלם . 4 - גם הצגתי את ארה''ב כדוגמא לשלם שאינו מתפצל לפרגמנטים . כך גם רוסיה , צרפת , ספרד , איטליה , גרמניה . | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
1. נקודת המוצא שלך היא ''הפתרון שלך'' אחרת לא היית מדגיש: א. שאתה מכיר בקיומו אבל בעצם לא ב. ש''כל טיעון לקיום עם פלסטיני שאינו אומר כך במפורש ורק במרומז מסייע לי''. מעבר לכך שיש בגישה שלך סתירות (סעיף א') היא שגויה משום שהתיאור המפורט של פעילותה של התנועה הלאומית הפלשתינאית באותם מקורות מתועדים מתארת פעילות של עם. 2. נקודת המוצא שלי היא: א. שללא הסכמה על העובדות ההיסטוריות הקרדינליות דיון על פתרונות הוא הזוי. ב. שללא הסכמה על העובדות ההיסטוריות דיון כזה הוא דו-שיח של חרשים. 3. לכן אין סיכוי שאשתתף בדיון על פתרונות אלא בקטע בו אדגיש את העובדות ההיסטוריות הקרדינליות. העובדה הכי חשובה נוסחה על ידי ז'בוטינסקי כבר בשנת 1923: ''בארץ ישראל יהיו תמיד שני עמים''. וכמובן שארץ ישראל היא חלק ממהותם של שני העמים האלה. ההתפתחויות בקשר לשתי העובדות האלה מתועדות בלפחות במספר ספרים ומאמרים המתארים את התקופה עד לימינו. 4. סיבה טובה שאני משתמש בדברים של ז'בוטינסקי היא שהם, הם הבסיס לטענת קיר הברזל שלו. הוא בניגוד לך שמנסה לקעקע את קיומן של עובדות היסטוריות (בגלל טענות סמנטיות) התחיל מהן. | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
כידוע לך , אני אינטרסנט מובהק כשעצמי במרכז והשאר במעגלים מתרחקים לפי ערכם עבורי . לזה אני קורא ''מוסר הוטנטוטי'' . לפי הבנתי הפלסטינים הם גורם מזיק לזה . מעבר לזה אנחנו מתדיינים גם בנושאי משנה שיש להם קשר להגדרות ולפילוסופיה וללוגיקה . הנה כתבת ''שללא הסכמה על העובדות ההיסטוריות הקרדינליות דיון על פתרונות הוא הזוי'' זה משפט שתוכנו שגוי . ניתן להגיע לפיתרונות במישור הפראגמטי ללא הסכמה על העובדות ההיסטוריות . כמוכן לא הראית שהתבנית של עם שהוא שבב של עם גדול יותר מצוי בעולם . ההיפך הוא . ועוד ז'בוטינסקי וקיר הברזל שלו מעורר בי עניין מועט ביותר . מיותר בכלל שאבקר אותו . הוא פשוט מיושן ואינו מכיל כמה וכמה מהלכים ששינו את פני העולם . | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
בעבר כבר הבהרתי לך שאין לי עניין בדיונים עם בעלי (לפי הגדרתך) ''מוסר הוטנטוטי''. הבוקר הבהרתי לך שאין לי עניין בדו-שיח של חרשים. אלה שני משפטים שמתארים את הגישה השגויה שלך שלא מעט ממשפטיה שגויים. | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
דבריך מובנים . מה שחסר עוד הוא איזה מוסר אחר טוב בעינך ? שאלתי אותך בעבר ולא ענית ולכן אני שואל שוב . זה על רקע טענתך שאינני עיקבי . דבר שגוי מצידך . | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
אם הבנת את דברי אין מקום לשאלותיך. | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
אתה חוזר למצב בו אינך כותב מה מוסר (או התנהגות) ראויים לדעתך . במצב כזה פסילת עמדתי אינה ראויה . | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
התשובה שדרושה לך כבר כתובה (תגובה 155819). העובדה שאתה שוב מעלה בקשה מלפני מספר ימים מעידה שהקביעה: ''דבריך מובנים'' (תגובה 155821) שגויה או לא נכונה. אולי כדאי לך לקרוא שוב את מה שכתבתי. | |||
_new_ |
העם הפלשתינאי קיים מראשית המאה ה-20...!! | |||
|
|||
למרות שתי הקישורים הרי לענות לא ענית . כל כך אופיני לך . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |