|
אכיפת החוק בכבישים מהירים היא בעיקר במטרה לגבות כספים מהציבור | |||
|
|||
המטבע ברחוב החשוך . תחת הפנס אין דבר . 1 - השלטון צריך להראות שפועלים למען הבטיחות בתעבורה . 2 - תאונה במהירות גבוה גוררת נזק מוגדל . אנרגית ההתנגשות גדלה בריבוע המהירות . 3 - עבירות מהירות קל לתפוס , אך מספר התאונות מסיבה זו מועט . כך גם איסורי חניה . 4 - עקיפה מסוכנת , חציית צומת כשאסור , עקיפה על מעבר חציה להולכי רגל , חציית קו הפרדה , שיכרות , סמים , דיבור בטלפון , עייפות הנהג הם גורמי תאונה מרכזיים שקשה לתפוס ולהעניש . | |||
_new_ |
אכיפת החוק בכבישים מהירים היא בעיקר במטרה לגבות כספים מהציבור | |||
|
|||
צריך להילחם בכל הגורמים לתאונות הדרכים. הנושא הוא מכמונות מהירות, האם הן יעילות או רק מכניסות כספים? מאחר והמהירות היא בידיו של הנהג, הרי גם הכנסת/הוצאת הכספים היא בשליטתו. יסע במהירות המותרת לא ישלם, יחרוג-ישלם. לדעתי הגורם העיקרי, אולי לא הכמותי ביותר, לתאונות הדרכים היא הנהיגה ללא רשיון וחוסר הזהירות של נהגי רכבים גדולים,כמו משאיות ואוטובוסים. צריך להתחיל משם. מעשית המשטרה מחפשת את הכסף ולא את מניעת העבירה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |