|
במה זה קשור לשואה? | |||
|
|||
יהודיות טובות ממש כמו אמא שלך גם באירופה של 42 היו אלפי זונות שעמדו בקרנות הרחובות והזדיינו עם עוברי אורח תמורת שלמונים ושווה פרוטה | |||
_new_ |
במה זה קשור לשואה? | |||
|
|||
תתבייש ! | |||
_new_ |
במה זה קשור לשואה? | |||
|
|||
מדוע שיתבייש? יענקלה עושה כאן השוואה מוסרית, לפיה מוסריותו של עמיש דומה לאלה ששעסקו בהלשנה, ברצח יהודים , באונס ,בעינויים ובהובלת היהודים להשמדה, תמורת שלמונים ושווה פרוטה. שיתבייש יענקלה, שהוכיח כאן פעמים רבות שכשזה מגיע ללשון הרע, אין מומחה גדול ממנו. | |||
_new_ |
במה זה קשור לשואה? | |||
|
|||
כשהתגובה של עמיש הייתה ''יהודיות טובות ממש כמו אמא שלך גם באירופה של 42 היו אלפי זונות . . .'' הוא הוכיח ולא פעם ראשונה איזה אדם נמוך הוא . ולמען הסדר הטוב זו עובדה כי ''יהודים טובים ממש כמוך. (כמו עמיש) גם אירופה של 42 היו אלפי ''יהודים טובים '' שעסקו בהלשנה, ברצח יהודים , באונס ,בעינויים ובהובלת היהודים הרעים להשמדה, תמורת שלמונים ושווה פרוטה. קראו להם יודענראט.'' הוא אמת נכונה כלפי הרבה הרבה יהודים . המלשינות ומכירת יוסף או יהודי אחר היא תכונה שעוברת כנראה בגנים של כמה יהודים ''טובים'' . אז כיצד מתמודד עם זה עמיש ? ==> ''אמא של זונה'' . בראוו ! | |||
_new_ |
איך מתמודד אריה עירן? | |||
|
|||
ההתמודדות של אריה עירן: מגנה את תגובתו הקשה של הנפגע ללא ההקשר. כאשר מבהירים לו את ההקשר הוא מצדיק את הפגיעה. ממש התמודדות ירודה למופת. | |||
_new_ |
איך מתמודד אריה עירן? | |||
|
|||
לך תאכל קומפוט ! אפילו לעג אינך מבין . הבראוו היה בלשון סגינהור . סגינהור אתה מבין ? | |||
_new_ |
איך מתמודד אריה עירן? | |||
|
|||
קודם בא הגינוי: ''תתבייש'' (תגובה 151162).! די מהר אחר כך באה חזרה על הקטע הפוגע (תגובה 151164). | |||
_new_ |
נו? | |||
|
|||
וזונות לא היו באירופה של 1942? | |||
_new_ |
נו? | |||
|
|||
היו . אבל לא אמא שלו . ואפילו אם כן זה לא טיעון בדיון . | |||
_new_ |
נו? | |||
|
|||
מה ידוע לך על אמא שלו, ומתי זה נודע לך לראשונה? | |||
_new_ |
נו? | |||
|
|||
למה אתה קופץ ? תנסה לחשוב מה רציתי לענות ולא עניתי . | |||
_new_ |
נו? | |||
|
|||
ידוע על אמא שלך שנהגה למכור את מרכולתה בחינם מאחורי הרפת, או בין הפרות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |