פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לtelavivsanur@gmail.com, 04/06/10 11:36)
(יום שישי, 04/06/2010 שעה 11:47)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדה שאתה מציע כיבוש מחדש של עזה כאלטרנטיבה לטבח האוכלוסיה האזרחית שהתחולל שם, מצביעה על כך שכלל אינך רואה את הקשר בין ירי הקסאמים והמשך הכיבוש הישראלי בגדה והמצור המתמשך על עזה. אך הקשר הזה הוא המכריע והוא זה המכוון את האירועים באיזור. העיוורון הזה שישראלים רבים לוקים בו הוא בעוכרינו כמובן, כי אנו נעים - לפי עדותך שלך - במסלול סגור הנע בין טבח באוכלוסיה האזרחית לבין כיבוש מחדש - שניהם פתרונות צבאיים ולגבי שניהם גם כאשר הם מתרחשים למעשה בשטח (הטבח שצה''ל ביצע בעזה, והכיבוש המתמשך בגדה) אתה בוחר להטיל את האחריות לתוצאות על הקורבנות. האם עלה בדעתך שניתן לסיים את הכיבוש ואת המצור על עזה באמצעות הסכם מדיני, או שהאופציה הזאת כלל לא עלתה על דעתך. וזו הצרה אם רוב הדברים שכתבת למעלה: הם נשמעים בדיוק כפי שנכתבו: כתירוצים להמשך השליטה הישראלית בשטחים. ואם המצב שוב יחמיר, 'ניאלץ' שוב לפי תיאורך להרוג מאות אם לא אלפי פלסטינים בבתיהם, ואת האחריות למעשה נטיל שוב, לפי הפרמטרים שהצעת למעלה, על הקורבנות. זה נשמע אולי טוב כשכתבת את זה, אך הדברים אינם עומדים במבחן המוסר - וזה המבחן הקובע.
_new_ הוספת תגובה



זה אחד מאבני היסוד בהבנתך השגויה
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 04/06/2010 שעה 17:59)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה אחד מאבני היסוד בהבנתך השגויה
''האם עלה בדעתך שניתן לסיים את הכיבוש ואת המצור על עזה באמצעות הסכם מדיני''
זו נקודה מרכזית בטעות הטיעונים שלך
אין הסדר מדיני שיכול להפסיק את הטרור הפלסטיני ולכן גם המשך הכיבוש חיוני .
זה הוכח שוב בתוצאות פינוי רצועת עזה . צהל עזב היהודים גורשו ורצועת עזה הפכה ליותר קיצונית , יותר טרוריסטית , ונדרשו צעדים יותר קיצוניים להרגיע אותם .

לכן
בלי טרנספר זה לא ייגמר !
ובעזה הצעתי לנהוג בצעדים קטנים של טרנספר עד אשר לא תישאר ברצועת עזה אוכלוסיה פלסטינית , או שיקבלו רצון להסדר אמיתי וסופי איתנו .
ובטורקית זה
''Bu tamim milli egemenliğe dayalı yeni devletinin kurulması yolunda atılan ilk adımdır. Milletin teşkilatlandırma ve mücadele yöntemleri belirginleşmiştir. Milli Egemenlik ve milli bağımsızlık fikri ilk kez ortaya atılmıştır.''
_new_ הוספת תגובה



אריה פרלמן (יום ראשון, 06/06/2010 שעה 1:22)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כִּבּוּשׁ מָלֵא שֶׁל עַזָּה וְהַשָּׂגַת שְׁלִיטָה צְבָאִית וּמוֹדִיעִינִית שׁוֹטֶפֶת בְּכָל ס''מ בַּשֶּׁטַח - אֵינָם רַק אֶמְצָעִים יְעִילִים יוֹתֵר וּמְשָׁרְתִים טוֹב יוֹתֵר אֶת הָאִינְטֶרֶס הַיִּשְׂרְאֵלִי ־ אֶלָּא גַּם חוֹסְכִים בְּחַיֵּי חַיָּלִים וְאֶזְרָחִים יְהוּדִים, וּכְתוֹצַר לְוַאי גַּם חוֹסְכִים בְּחַיֵּי מְחַבְּלֵי וְאֶזְרְחֵי הָאוֹיֵב הָעֲרָבִי, כָּךְ שֶׁכִּבּוּשׁ עַזָּה עָדִיף עַל הַפְגָּזַת עַזָּה, הֵן מִבְּחִינָה אַסְטְרָטֶגִית וְהֵן מִבְּחִינָה מוּסָרִית.

לְיִשְׂרָאֵל הָיְתָה זְכוּת מְלֵאָה לָצֵאת לְמִבְצָע בְּעַזָּה, אֶלָּא שֶׁמַּטְּרַת הַמִּבְצָע הָיְתָה אֲמוּרָה לִהְיוֹת הִשְׁתַּלְּטוּת מְלֵאָה, קְבוּעָה וּמֻחְלֶטֶת עַל כָּל הָרְצוּעָה, וְאֹפֶן הַבִּצּוּעַ הָיָה אָמוּר לִהְיוֹת דּוֹמֶה בְּעִקָּרוֹ לְמִבְצָע חוֹמַת מָגֵן, עִם הַתְאָמוֹת הֶכְרֵחִיּוֹת לְפִי הַנְּתוּנִים בַּשֶּׁטַח.

אוֹפְּצְיַת ''סִיּוּם הַכִּבּוּשׁ וְהַמָּצוֹר עַל עַזָּה'' בְּהֶסְכֵּם מְדִינִי:

לִפְנֵי שֶׁדָּנִים עַל הַשְּׁאֵלָה הַאִם 'יֵשׁ עִם מִי לְדַבֵּר' אוֹ לֹא - צָרִיךְ לִשְׁאֹל עַל מַה בִּכְלָל מְדַבְּרִים. אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל - כּוֹלֵל רְצוּעַת עַזָּה - הִיא קִנְיָנוֹ הַנִּצְחִי וְהַמֻּחְלָט שֶׁל הָעָם הַיְּהוּדִי. אִי לְכָךְ וּבְהֶתְאֵם לַזֹּאת, אֵין זֶה מְשַׁנֶּה מִי תּוֹבֵעַ אֶת הַקִּנְיָן וּבְאֵיזוֹ צוּרָה: הַאִם זֶה אִרְגּוּן טֶרוֹר אִסְלָאמִי רַצְחָנִי, אוֹ אָקָדֶמַאי מְעֻנָּב מֵאוֹקְסְפוֹרְד. עֶצֶם הַעֲלָאַת הַתְּבִיעָה מֻפְרֶכֶת וּפְסוּלָה מִיְּסוֹדָהּ.

אֲבָל הָבָה נָגִיד שֶׁהַשְׁקָפָתִי הָאִידֵאוֹלוֹגִית לֹא מְרַגֶּשֶׁת אַף אֶחָד. מֵילָא. לְצֹרֶךְ הַדִּיּוּן אֵלֵךְ צַעַד אֶחָד אָחוֹרָה וְאֶטְעַן שֶׁלַּמְרוֹת זְכוּתֵנוּ הַהִיסְטוֹרִית וְהַלְּאֻמִּית הַבִּלְתִּי-מְעֻרְעֶרֶת עַל אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל כֻּלָּהּ - יֵשׁ לְוַתֵּר עַל חֵלֶק מֵאַדְמוֹת הָאָרֶץ עַל-מְנַת לְהַגִּיעַ לְהֶסְדֵּר שָׁלוֹם. נִיחָא.

כָּל עוֹד מְדֻבָּר בַּסִּכְסוּךְ הַיִּשְׂרְאֵלִי-סוּרִי, נִתַּן לִטְעֹן - וְלוּ לַהֲלָכָה - שֶׁמְּדֻבָּר בְּסִכְסוּךְ גְּבוּלוֹת בֵּין שְׁתֵּי מְדִינוֹת רִבּוֹנִיּוֹת - כַּאֲשֶׁר אַף צַד לֹא תּוֹבֵעַ אֶת הַשְׁמָדַת הַמְּדִינָה שֶׁכְּנֶגֶד וְאֵינוֹ תּוֹבֵעַ אֶת מְלוֹא שֶׁטַח הַמְּדִינָה הַיְּרִיבָה, וְאַף אֶחָד לֹא טוֹעֵן שֶׁמִּי מֵהַצְּדָדִים מוֹנֵעַ אֶת עַצְמָאוּתוֹ שֶׁל הַשֵּׁנִי וְהוֹפֵךְ אֶת הַיָּרִיב לְ''עַם חֲסַר מוֹלֶדֶת''.

לְפִי תַּסְרִיט שֶׁכָּזֶה, אֶפְשָׁר לִכְאוֹרָה לְהָנִיחַ, שֶׁמְּסִירַת רָמַת הַגּוֹלָן לְסוּרְיָה תִּפְתֹּר אֶת הַבְּעָיָה.

אוּלָם אֵין זֶה הַמַּצָּב בַּסִּכְסוּךְ בֵּין מַה שֶׁמְּכֻנֶּה בִּצְבִיעוּת וְהוֹנָאָה ''הָעָם הַפָלַשְׂתִּינִי''לְבֵין הָעָם הַיְּהוּדִי. הָ''עָם הַפָלַשְׂתִּינִי'' לֹא נִמְצָא בְּסִכְסוּךְ גְּבוּלוֹת עִם הָעָם הַיְּהוּדִי, אֶלָּא בְּמַאֲבָק טוֹטָלִי עַל הַזֶּהוּת, הָאֲדָמָה, הַהִיסְטוֹרְיָה, הַזְּכוּת וְהַצֶּדֶק. הָ''עָם הַפָלַשְׂתִּינִי'' טוֹעֵן שֶׁתּוֹלְדוֹת הָאָרֶץ הֵן פָלַשְׂתִּינִיּוֹת וְעַרְבִיּוֹת וְלֹא יְהוּדִיּוֹת; שֶׁמִּבְּחִינָה גֶּנֶטִית וּבִּיוֹלוֹגִית הוּא הָעָם הַיְּלִידִי וְאִלּוּ הַיְּהוּדִים הֵם זָרִים וּפוֹלְשִׁים; שֶׁלַּיְּהוּדִים אֵין זְכֻיּוֹת בָּאָרֶץ וְלַפָלַשְׂתִּינִים מְלוֹא הַזְּכֻיּוֹת, וְכֵן הָלְאָה וְהָלְאָה.

כָּל עוֹד זֶהוּ מַצָּב הָעִנְיָנִים, הֲרֵי שֶׁכָּל וִתּוּר, כָּל ''הֶסְכֵּם מְדִינִי'', כָּל נְסִיגָה יִשְׂרְאֵלִית, בֵּין אִם בִּשְׁטָחִים וּבֵין אִם בְּהוֹדָאָה בַּזְּכוּת אוֹ בַּצֶּדֶק שֶׁל הַצַּד הַשֵּׁנִי - אֵינָם הִתְקַדְּמוּת לִקְרַאת שָׁלוֹם - אֶלָּא הִתְקַדְּמוּת הָאוֹיֵב בַּדֶּרֶךְ לַנִּצָּחוֹן.

בֵּינֵינוּ לְבֵין מַה שֶׁמְּכֻנֶּה ''הָעָם הַפָלַשְׂתִּינִי'' קַיָּם 'מִשְׂחָק סְכוּם אֶפֶס'. לֹא יִתָּכֵן שָׁלוֹם וְלֹא תִּתָּכֵן פְּשָׁרָה בֵּין הַיֵּשׁוּת הַיְּהוּדִית לַיֵּשׁוּת הַ''פָלַשְׂתִּינִית'', מִפְּנֵי שֶׁכָּל עֶצֶם קִיּוּמָהּ שֶׁל יֵשׁוּת זוֹ הוּא לִסְתֹּר וּלְבַטֵּל וּלְאַיֵּן אֶת הַיֵּשׁוּת הַיְּהוּדִית.

בִּיהוּדָה וְשׁוֹמְרוֹן הֻשַּׂג, לְעֵת-עַתָּה, מֵעֵין 'מוֹדוּס וִיוֶנְדִי', וְזֶה, לְפָחוֹת, הָרַע בְּמִעוּטוֹ. גַּם עַל הַמְּעַט הַזֶּה יֵשׁ לְבָרֵךְ.
_new_ הוספת תגובה



אכן, אין עם מי לדבר
(יום ראשון, 06/06/2010 שעה 4:52)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה כבר מזמן אינה הפלסטינים, אלא היהודים כדוגמת פרלמן שמסמנים לפני כל הצהרה בכל נושא שהוא קו בחול שמהותו:

''לִפְנֵי שֶׁדָּנִים עַל הַשְּׁאֵלָה הַאִם 'יֵשׁ עִם מִי לְדַבֵּר' אוֹ לֹא - צָרִיךְ לִשְׁאֹל עַל מַה בִּכְלָל מְדַבְּרִים. אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל - כּוֹלֵל רְצוּעַת עַזָּה - הִיא קִנְיָנוֹ הַנִּצְחִי וְהַמֻּחְלָט שֶׁל הָעָם הַיְּהוּדִי.''

ואם מוסיפים לזה את
ההצהרה המוזרה הבאה:

''אוּלָם אֵין זֶה הַמַּצָּב בַּסִּכְסוּךְ בֵּין מַה שֶׁמְּכֻנֶּה בִּצְבִיעוּת וְהוֹנָאָה ''הָעָם הַפָלַשְׂתִּינִי''לְבֵין הָעָם הַיְּהוּדִי.''

הרי שברור שהבעיה בנוגע למשא ומתן על הסכם הקבע
היא הפרלמנים והעירנים ואפילו הרויטמנים.

ההנחה שארץ ישראל היא קניינו הנצחי והמוחלט של
העם היהודי, בחיבורה עם ההנחה שאין עם פלסטיני,
יוצרת אתוס גזעני מפלצתי הנושא עדיין את שם התואר
'יהודי' אך למעשה אינו מייצג כלל את היהדות.

'אין עם מי לדבר', פירושו כיום שלאנשי השלום בקירבנו, יהודים
כפלסטינים, אין מכנה משותף כלשהו עם יהודים גזעניים השוללים
מראש את הזכויות הפוליטיות והלאומיות של הפלסטינים (או עם פלסטינים
בעלי אג'נדה גזענית דומה). וברמה העקרונית מהווה האידיאולוגיה שפרלמן
מציג כאן סוף סוף באופן גלוי פגיעה חמורה גם בזכויות של כל אזרח יהודי בישראל.

הגזענות היא חרב פיפיות. ונותר לי רק לומר לפרלמן שהדברים
שהוא מייחס לציבור הפלסטיני - ''כָּל עֶצֶם קִיּוּמָהּ שֶׁל יֵשׁוּת זוֹ הוּא לִסְתֹּר וּלְבַטֵּל
וּלְאַיֵּן אֶת הַיֵּשׁוּת הַיְּהוּדִית.'' - לקוחים מאותו לקסיקון של ביטויים גזעניים
בהם הוא מרבה להשתמש בעצמו. השימוש בעובדה שיש גילויי שנאה עזים
לישראל בקהילה הפלסטינית כדי 'להוכיח' שאין כביכול פרטנרים למשא ומתן,
לא רק שהוא מעוות את המציאות הקיימת בשטח - מציאות שבה רוב הציבור
הפלסטיני על שתי ההנהגות שלו מתחנן ממש למשא ומתן שיביא לסיום הכיבוש
הישראלי - אלא שהוא מבייש בבורות שהוא מגלה בכל הקשור לעולם הפלסטיני
והערבי באיזורנו. ורק לשם דוגמא, כיצד מתיישבת ההצהרה של פרלמן בנוגע
לכוונות הפלסטיניות ביחס לישראל עם הסכם אוסלו, ומאוחר יותר עם הסכמות
ג'נבה, וההצעה הסעודית. הסגנון הדמגוגי הזה אינו חדש כמובן, וכבר נתקלנו
בו במאמריו של בן-דרור ימיני שטורח למשל להצהיר שמאז ומעולם דחו
הפלסטינים כל הצעה ישראלית להסכם שלום, אך שוכח למנות ברשימת המכולת
של ה'סירובים' את הסכם אוסלו - שכמובן היה ההיפך מסירוב ובכך משמיט את
הקרקע מתחת לתזה המפוצלחת של ימיני.

יכול פרלמן לנקד את דבריו עד מחר. את האלגנטיות והדיוק האינטלקטואליים אליהם הוא מתיימר איבד ברגע שהחל להעלות על הכתב גוזמאות, חצאי אמיתות ותזות גזעניות בעליל.
_new_ הוספת תגובה



פרלמן,פרלמן, זה מגיע לך.
ע.צופיה (יום ראשון, 06/06/2010 שעה 6:30)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ככה זה כשאתה מתווכח עם תעמולן ולא עם משתתף תמים בפורום.
_new_ הוספת תגובה



אכן, אין עם מי לדבר
אריה פרלמן (יום ראשון, 06/06/2010 שעה 10:24)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אֶפְשָׁר לְפַתֵּחַ כָּל מִשְׁפָּט בִּתְגוּבָה זוֹ לְמַאֲמָר שָׁלֵם, אוּלָם אֶסְתַּפֵּק בְּכַמָּה נְקֻדּוֹת קְצָרוֹת וּבְסִדְרַת שְׁאֵלוֹת:

1) הַשְׁקָפָתִי הָאִידֵאוֹלוֹגִית יְדוּעָה מִזֶּה שָׁנִים -

דיון 1036

אָז הַהַכְרָזָה שֶׁאֲנִי חוֹשֵׂף אוֹתָהּ ''סוֹף סוֹף'' - כָּמוֹהָ כְּהַכְרָזָה חֲגִיגִית עַל פְּרִיצַת-דֶּרֶךְ טֶכְנוֹלוֹגִית הַמְּאַפְשֶׁרֶת לָאָדָם לְהַגִּיעַ אֶל הַיָּרֵחַ...

2) שׁוּב חוֹזֵר הַכְּלָל הַיָּדוּעַ וְהַקָּבוּעַ:

א) לְעוֹלָם אַל תִּתְוַכֵּחַ עִם פֶּרֶלְמָן לְבַדּוֹ. תָּמִיד צָרֵף אֵלָיו ''עִירָנִים'' וְ''רוֹיְטְמָנִים''.

ב) תָּמִיד חֲזֹר וְהַדְגֵּשׁ שֶׁפֶּרֶלְמָן מְנַקֵּד. לָמָּה? כָּכָה.

וְכָעֵת שְׁאֵלוֹת:

מִי הֵם הַ''פָלַשְׂתִּינִים'' בַּעֲלֵי הָאַגֵ'נְדָה הַגִּזְעָנִית? מָהֵם שְׁמוֹתֵיהֶם, לְאֵילוּ אִרְגּוּנִים הֵם שַׁיָּכִים? הֵיכָן פִּרְסְמוּ אֶת הָאַגֵ'נְדָה שֶׁלָּהֶם, וּמַהִי אוֹתָהּ אַגֵ'נְדָה?
_new_ הוספת תגובה



תירוצים
(יום ראשון, 06/06/2010 שעה 21:08)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה פרלמן כותב,

''לִפְנֵי שֶׁדָּנִים עַל הַשְּׁאֵלָה הַאִם 'יֵשׁ עִם מִי לְדַבֵּר' אוֹ לֹא - צָרִיךְ לִשְׁאֹל עַל מַה בִּכְלָל מְדַבְּרִים. אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל - כּוֹלֵל רְצוּעַת עַזָּה - הִיא קִנְיָנוֹ הַנִּצְחִי וְהַמֻּחְלָט שֶׁל הָעָם הַיְּהוּדִי.''

''אוּלָם אֵין זֶה הַמַּצָּב בַּסִּכְסוּךְ בֵּין מַה שֶׁמְּכֻנֶּה בִּצְבִיעוּת וְהוֹנָאָה ''הָעָם הַפָלַשְׂתִּינִי''לְבֵין הָעָם הַיְּהוּדִי.''

לא צריך להיות פרשן מומחה כדי
להבין שעמדתו היא:
א. שאין אפשרות כלל למשא ומתן
על נסיגה מהגדה או אפילו על נתינת
ריבונות מלאה לעזה.
ב. שאין תוקף ללאומיות הפלסטינית.

מכאן, שפרלמן מתנגד לכל משא ומתן
לשלום עם הפלסטינים (אין על מה לדבר
ואין עם מי לדבר).

כל השאר קישוטים ותירוצים.

ואכן,
קל לצרף את פרלמן וווכחנים מסוגו (אנשי ארץ
ישראל השלמה הגזענית- כדוגמת בן-דרור ימיני)
לגזענים מוצהרים כעירן וצופיה. אולי התכנית
הפוליטית של השלושה ובני סוגם אינה זהה לחלוטין
אך המימד הגזעני זהה לחלוטין.
_new_ הוספת תגובה



תירוצים
אריה פרלמן (יום ראשון, 06/06/2010 שעה 21:49)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מִיהֵם הַגִּזְעָנִים וְהַלְּאֻמָּנִים הַיְּהוּדִים, שֶׁאֵינָם לְמַעֲשֶׂה ''יְהוּדִים אֲמִתִּיִּים'', אָנוּ כְּבָר יוֹדְעִים. שְׁמָם נָקוּב וּמְפֻרְסָם, וְהַנִּמּוּקִים לְהַגְדָּרָתָם כְּגִזְעָנִים בִּלְתִּי-מוּסָרִיִּים הֻבְהֲרוּ גַּם הֵם.

אוּלָם עֲדַיִן נוֹתַרְנוּ בַּאֲפֵלָה מֻחְלֶטֶת לְגַבֵּי הַשְּׁאֵלָה מִיהֵם אוֹתָם ''פָלַשְׂתִּינִים'' מִסְתּוֹרִיִּים בַּעֲלֵי אַגֶ'נְדָה גִּזְעָנִית. שְׁמוֹתֵיהֶם חֲסוּיִים; הַשְׁקָפָתָם סוֹדִית; הַמְּקוֹרוֹת אוֹדוֹתֵיהֶם וְהַשְׁקָפוֹתֵיהֶם נְתוּנִים בְּחִסָּיוֹן מָלֵא.

הַסּוֹדִיּוּת הַזּוֹ מַזְכִּירָה לִי וִכּוּחַ נוֹקֵב שֶׁהָיָה לִי עִם מַעֲרִיץ מֻשְׁבָּע שֶׁל בִּיבִּי בִּכְהֻנָּתוֹ הָרִאשׁוֹנָה כְּרֹאשׁ מֶמְשָׁלָה: אֲנִי בִּקַּרְתִּי בַּחֲרִיפוּת אֶת הַהִתְרַפְּסוּת בִּפְנֵי עֲרָפַאת לְאַחַר מְהוּמוֹת מִנְהֶרֶת הַכֹּתֶל; אֶת הַחֲתִימָה וְהַבִּצּוּעַ שֶׁל הֶסְכֵּם חֶבְרוֹן; אֶת הֶסְכֵּם וַואי, וְכֵן הָלְאָה וְהָלְאָה. אוֹתוֹ מַעֲרִיץ חָזַר בְּאָזְנַי שׁוּב וְשׁוּב עַל הַמַּנְטְרָה: ''גַּם בִּיבִּי הוּא בֵּן אָדָם וְעָשָׂה טָעֻיּוֹת, אֲבָל...''

אַךְ כַּאֲשֶׁר בִּקַּשְׁתִּי מֵאוֹתוֹ מַעֲרִיץ לָתֵת לִי דֻּגְמָא, וְלוּ קְטַנָּה בְּיוֹתֵר, לְאֵיזוֹ טָעוּת שֶׁבִּיבִּי עָשָׂה - נִתְקַלְתִּי בְּחוֹמָה בְּצוּרָה שֶׁל שְׁתִיקָה וְשִׁכְחָה. סוֹד כָּמוּס. בַּמֻּפְלָא מִמְּךָ אַל תַּחְקֹר.

כָּךְ הֵבַנְתִּי שֶׁיִּחוּס ''טָעֻיּוֹת אֱנוֹשׁ'' וְחֹסֶר שְׁלֵמוּת'' לְבִּיבִּי - לֹא הָיָה אֶלָּא מַס שְׂפָתַיִם, וּלְמַעֲשֶׂה אוֹתוֹ מַעֲרִיץ סָבוּר הָיָה שֶׁבִּיבִּי מֻשְׁלָם וְנֶעֱדַר חֶסְרוֹנוֹת בְּתַכְלִית.

כָּךְ גַּם הָאֲמִירָה שֶׁגַּם בֵּין הַקְּרוּיִים ''פָלַשְׂתִּינִים'', יֶשְׁנָם גִּזְעָנִים וּלְאֻמָּנִים - אֵינֶנָּה אֶלָּא מַס שְׂפָתַיִם, וּלְמַעֲשֶׂה מְיֻדָּעֵנוּ תֵּל-אָבִיב שָׁאנוּר סָבוּר שֶׁהַ''פָלַשְׂתִּינִים'' הֵם מֻשְׁלָמִים וְהוּמָנִיסְטִים מִכַּף רֶגֶל וְעַד רֹאשׁ, מֵהָרִאשׁוֹן עַד הָאַחֲרוֹן שֶׁבָּהֶם.
_new_ הוספת תגובה



תירוצים
(יום ראשון, 06/06/2010 שעה 22:40)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא בעצם מפ''ת במקלט
ויש לא מצפון ענק בעל נפח אימים
מעליו מערכת מסונפת של מזל''ט
עם שורות של כונניות בכוננות
ומדפים
שיכול להכיל את כל מערכות המוסר של העולם
הוא מה שנקרא, איש המוסר
כן, הוא גם במוסרערע
_new_ הוספת תגובה



אכן, אין עם מי לדבר
(יום שני, 07/06/2010 שעה 10:05)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בוא נסכם כמה עקרונות פשוטים וברורים לכל:-
-- היהודים הקימו פה מדינה למופת, בנו ובנו ויצרו ותרמו מידיעתם לכל העולם
-- 600 אלף יהודים קלטו מליוני פליטים גם מארצות ערב הנאורות

מה עשו הערבים בזמן הזה?
--נלחמו ונלחמים ביהודים וניסו ומנסים להרוס ולהשמיד אותם
-- הקימו אירגוני פליטים למופת והנציחו אותם לנצח נצחים
-- הקימו אירגוני טירור ברחבי העולם, הפילו מטוסי נוסעים בכל שדה תעופה, מגדלים ובתים ורצחו עשרות מליונים מאחיהם
מה עוד יש לנו פה?
_new_ הוספת תגובה



אכן, אין עם מי לדבר
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 07/06/2010 שעה 17:58)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מספיק עם השקרים !
שוב ושוב אתה מביא טיעון של ''הסכם אוסלו'' כדוגמא להסכמות הערביות לשלום עם ישראל .
אז הנה העובדות
1 - הסכם אוסלו הראשון הוא משנת 1993 .
במסגרת ההסכם התחייב עראפת , לכמה דברים .
1-א -הכרה שלו בזכות ישראל להתקיים בשלום ובבטחון .
-----לסעיף זה מתנגד החלמאס .
1-ב - התחיבות לעזוב את הטרור והאלימות כדרך לפתרון .
-----באינתיפדה השניה שהחלה בשנת 2000 נרצחו 1100 יהודים .
1-ג - עראפת התחייב להשיג הסכמה של כל הפלגים באש''פ .
----סעיף זה מוכיח שלא הייתה הסכמה כזו . עדין אין !

נערכו הסכמים חלקיים נוספים ונהוג לכלול אותם בחבילה ''הסכם אוסלו''
1 - הסכם קהיר והסכם העברת הסמכויות בשנת 1994 .
2 - הסכם אוסלו ''ב'' בסוף 1995 .

מיד עם פרסום דבר ההסכם הקריא עראפת מן הכתב הודעה בה הוא אומר בקולו שלו שהסכם אוסלו הוא חלק מ ''אסטרטגית השלבים'' .
הארגונים הקטנים יותר והקיצוניים יותר כמו הג'האד , החזית העממית ובעיקר החמאס שללו את ההסכם ופתחו במתקפת טירור עם 300 אזרחים ישראלים שנרצחו .

לכן
מספיק עם השקר הזה !
העובדות הן שחלק מהערבים הפלסטינים הסכימו ללכת להסדר . הסדר שאינו שלום אלה ''שלב'' . זאת בתמורה לשליטה בת 3 חלקים A-B-C על השטחים שכבשה ישראל .
עוד עובדה היא כי בשנת 2005 בהנהגת שרון עזב צהל את רצועת עזה יחד עם פינוי בכוח של המתיישבים היהודים שם .
על הרצועה השתלט החמאס תוך פציעה ורצח של אנשי פת''ח .
מאז ניהלו הם טירור התשה ב-‏1500 פצצות מרגמה וטילי קסאם עד כי נערך מבצע עופרת יצוקה ומאז הם נרגעו .

איפה יש רצון בשלום מהצד הפלסטיני ?

אין !
_new_ הוספת תגובה



(יום שני, 07/06/2010 שעה 22:11)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובתך היא דוגמא לטירוף שאחז חלק מהעם הזה.
_new_ הוספת תגובה



תגובתך היא דוגמא לטירוף שלך !
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 08/06/2010 שעה 6:41)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך מתמודד עם טיעונים .
אתה משקר ללא הרף .
אינך מראה שום דרך הפועלת לטובת היהודים בארץ ישראל , ועמידה בביקורת ענינית .

לא פלא שע.צופיה טוען שאתה תועמלן בתשלום !
_new_ הוספת תגובה



מה זה ''לא פלא''? הוא תעמולן בתשלום!!
ע.צופיה (יום שלישי, 08/06/2010 שעה 7:51)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי