|
לא יעזור לך! | |||
|
|||
1. הראיתי ליוסלה ולאחרים, ולשאר אלה שטרחו לקרוא שבג''ץ פסק אחרת ממה שיסלה ניסה לספר באמצעות ציטוט מ''הארץ'' (תגובה 149127). מעשה כזה הוא בדיוק מה שנקרא בכל שפה ''חוסר יושר''. 2. יוסלה מנסה ליחס לי טענה מופרכת שלו: ''אז נסית להראות שטענתו של ימיני שב-1967 היה סרוב פלסטיני להצעת שטחים תמורת שלום אכן נכונה'' בן דרור ימיני לא טען שהיתה הצעה כזאת וגם אני לא טענתי זאת. הקישורים להלן יבהירו את מופרכות טענותיו של יוסלה בקשר אלי ובקשור לימיני: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/408.html , תגובה 147550, תגובה 147986. 3. שוב יוסלה מציג את הרגלו המוכר והידוע למחזר טענות מופרכות. זה האופן הרגיל שבו הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, את המציאות, את העובדות. | |||
_new_ |
לא יעזור לך! | |||
|
|||
נדמה לי שגם בן-דרור ימיני מראה זאת במאמר על עיתון הארץ שכתב בסוף השבוע במעריב | |||
_new_ |
נוסח הפסיקה הוא החשוב | |||
|
|||
גם בן דרור ימיני טוען זאת בין השאר זאת במאמר שלו. אבל תמיד חשוב לבדוק את המסמך המקורי. לכן טרחתי לבדוק את הנוסח המדוייק של פסק הדין שזמין לכל מי שרוצה. | |||
_new_ |
נוסח הפסיקה הוא החשוב | |||
|
|||
בן דרור מוסיף ומתאר את המאמץ שצה''ל עושה - כפי שמתבטא במסמכים של עיתון הארץ עצמו - לפעול באופן מדויק ומתחשב ככל שניתן הדברים האלה מסולפים ע''י אנשים כמו יוסלה שיש להם אג'נדה מובהקת להשחיר את היהודים להשמיץ אותם ולחסל את כוח העמידה המוסרי שלהם ולא לחפש אמת מתברר שבקמפוסים של אמריקה 80% מתומכי הפלסתינים המיליטנטים המעוותים הם יהודים יקרים שלנו הם אלה שמניפים גם שלטים מהסוג שראינו ''תרצחו יהודים למען השלום...'' | |||
_new_ |
נראה אותך... ! | |||
|
|||
בתור התחלה אציין שאשמח לראות אותך מציג אסמכתא כלשהי לטענת השלטים...! בנתיים מה שאני מכיר אלה חרדים שתומכים באחמדינאג'ד ורצים לטהרן לחלות פניו. | |||
_new_ |
נראה אותך... ! | |||
|
|||
היו כמה חרדים שהלכו לנשק את אחמדיניגאד . כמה הם - וכמה הם מייצגים ? היו כמה יהודים שפעלו למען החלשת ישראל בדרכים מגוונות בארצות המערב . חלקם ישראלי ! כמה הם - וכמה הם מייצגים ? אין זה ראוי לתת תיאור מהסוג שהצגת בלי להגדיר כמותית . אין שווה מנין אצל אחמדיניג'ד לכמה אלפים או עשרות אלפים אצל ארה''ב אנגליה ועוד מקומות ובמיוחד באקדמיה ובתקשורת המערביים . ומאחר ואני יודע על מעטים אזכיר אותם . אודי אלוני בנה של . . . אורי דיוויס , אודי אדיב , משה מחובר , אילן פפה , ובארצנו הקטנטונת אורי אבנרי , גדעון ספירו , תלאביב סנור וזו רק התחלת הרשימה . | |||
_new_ |
אתה כרגיל שוכח... ! | |||
|
|||
אנשים כמו יגאל עמיר וברוך גולדשטיין שהם קצה הרשימה... כמובן שכחת את נציגיהם בפורום. | |||
_new_ |
אתה כרגיל שוכח... ! | |||
|
|||
אתה מנסה ליצור תמונה שמשקפת את הכלל על ידי הבאת הדוגמאות הקיצוניות ביותר . זה שגוי וזה פסול . נשאלת כמה מהווה כל קבוצה אחרי שכתבת ''בנתיים מה שאני מכיר אלה חרדים שתומכים באחמדינאג'ד ורצים לטהרן לחלות פניו.'' וכשאינך עונה זה בגלל שדבריך הם מן הקיצוניות . בזה אתה יוצר תמונה שיקרית . מנשקי אחמדיניג'ד , נזקם לישראל מועט ביותר . הפוסט-ציונים ברחבי המערב גורמים לישראל נזק רב מאד . אחד מהם כותב כאן והוא מאוס כבר אפילו עליך . | |||
_new_ |
אתה כרגיל שוכח... ! | |||
|
|||
יפה שאתה מגדיר את מה שאתה נוהג לעשות: שגוי פסול תמונות שקריות. הרי הרשימה שהצגת בהודעה הקודמת נופלת בדיוק תחת ההגדרה שלך. הרי זו הכללה שלא מנומקת ושמוציאה באופן מלאכותי ואנטי-אובייקטיבי את הפוסט ציונים והאנטי ציונים ומזיקים אחרים מצד ימין. בקיצור, הדרך בה אתה הולך היא עדות שאינך בר-סמכא לקבוע מי מזיק, מי מזיק מעט ומי מזיק יותר. בודאי שאינך בר-סמכא לקבוע מי ממשתתפי הפורום נכנס לרשימת המזיקים. | |||
_new_ |
אתה כרגיל שוכח... ! | |||
|
|||
נשארה העובדה שהצגת את מנשקי אחמדיניג'ד כאילו הם כלל . עוד נשארה העובדה שכאשר נשאלת כמה הם לא ענית . המשמעות היא שהצגת מעטים וקיצוניים כאילו הם מדגם מאפיין . ניסיונך להשליך אלי מעשה זה לא ייצלח . חג שמח לך . | |||
_new_ |
אתה מסלף את המציאות! | |||
|
|||
נשארה העובדה שהצגתי דוגמה למה שאתה מרבה לעשות ומיד נזעקת כתמים. נשארה העובדה שאתה מנסה להשליך עלי מה שאתה מרבה לעשות. זה נקרא לסלף את המציאות. | |||
_new_ |
אתה מסלף את המציאות! | |||
|
|||
כלל לא חשוב מה נעשה בזמן אחר ובמקום אחר . אני מניח כי אינך עונה במבחנים לשאלות של עמוד X כתשובה לשאלות בעמוד Y . כעת וכאן אתה רמזת בעזרת המשפט ''בנתיים מה שאני מכיר אלה חרדים שתומכים באחמדינאג'ד ורצים לטהרן לחלות פניו'' וגם בעזרת המשפט ''אנשים כמו יגאל עמיר וברוך גולדשטיין שהם קצה הרשימה...'' גם הייתה לך ציפייה במשפט ''בתור התחלה אציין שאשמח לראות אותך מציג אסמכתא כלשהי לטענת השלטים...!'' זה לא שכתבת שקרים . ייצרת מייצג שווא בעזרת ''. . . קצה הרשימה...'' ובענין השלטים ==> אדון אודי אלוני בנה של אמר פומבית מול מצלמות ערוץ 10 שהוא פועל למען חרם כזה או אחר על ישראל . כמו כן ידועות פעולותיהם של אנשי אקדמיה ישראלים בארצות חוץ ובמיוחד בארה''ב ואנגליה למען הטלת חרם על ישראל , על אנשי אקדמיה ישראלים , על יצוא טובין מישראל , על שיתוף פעולה כלכלי איתנו , על הפעלת חלקים מהציבור המוסלמי והפלסטיני להפגנות נגד ישראל , מדיניותה ומדינאיה . | |||
_new_ |
אתה מסלף את המציאות! | |||
|
|||
א. נתחיל בכך שאזכיר לך שתת-דיון הזה החל באמירה, עד לרגע זה חסרת כל ביסוס, על ''... יהודים יקרים שלנו הם אלה שמניפים גם שלטים מהסוג שראינו 'תרצחו יהודים למען השלום...''' והתזכורת על שני הרוצחים שצמחו בערוגות הימין הדתי. אזכיר לך שוב ששני הרוצחים האלה הם רק קצה של רשימה... ב. הדברים שאתה כתבת כאן בתת-הדיון לא עומדים במבחן ה-X וה-Y שלך. חבל שאתה מנסה לנסח מבחנים כאשר אתה יודע שהדברים שאתה כותב כאן נכשלים בהם. ג. המעשים המזיקים שעושים מאות ואלפי אנשי ימין נגד המדינה ומוסדותיה ידועים: פגיעה בציוד צה''ל, ובחיילי צה''ל; השמצות והפגנות נגד אלופי צה''ל ועוד רבים. בין אלה יש לא מעט ''הפעלת'' חלקים מהציבור הפלשתינאי ל''הפגנות'' נגד ישראל. על חלק מהמעשים והתוכניות האלה כבר כתבתי בפירוט רב יותר. בין אלה ידוע גם על משלחות שפעלו בלפחות פרלמנט זר אחד כדי לפגוע במדיניות ממשלת ישראל. ----- אתה כמובן יכול להתחיל בנסיון להראות אסמכתא כלשהי לאמירה שהתחילה את התת-דיון הזה. אתה גם יכול לנסות לבחון באמת ן מה יותר מזיק למדינת ישראל או סתם לזרוק אמירות כפי שנהגת בתת-דיון זה. כל זה עדיף על השלכת רמזים מופרכים וקצוות של רשימות. | |||
_new_ |
אתה מסלף את המציאות! | |||
|
|||
מאחר והתעלמת מאודי אלוני , משה מחובר , אורי דיויס ואילן פפה . אני סוגר את הדיון מצידי . | |||
_new_ |
גם זה היה צפוי! | |||
|
|||
דיון רציני לא היה הכוונה שלך, לכן אתה מצהיר: ''אני סוגר את הדיון מצידי''. יופי, מ. ש. ל. | |||
_new_ |
|
|||
גם לך זה לא כל-כך עוזר. אתה טענת שניתן לפרש את האיזכור של סרוב פלסטיני ב-1967 כפי השימוש שימיני מנסה לעשות בהצטרפות של הפלסטינים לשלושת הלאווים של חרטום. ומשום מה נעלבת כאשר לא הצטרפתי לפרשנות הדחוקה משהו שלך את 1967 במאמר של ימיני, היות וב-1967 לא היתה הצעה שהופנתה לפלסטינים או לירדן, וה'סדרה' של אירועים הסטוריים שימיני תיאר כסירובים פלסטיניים להצעות שלום, אם לשפוט לפי המסקנה של ימיני בסוף אותה הפיסקה, אינה סדרה רציפה כלל. ואתה בוחר שלא להתייחס כלל לעובדה שימיני משמיט את הסכם אוסלו מהרשימה, ובכך ממש 'מזייף' את התוצאות. הרי אם היה הסכם מסוג הסכם אוסלו, אי אפשר היה לטעון שהפלסטינים סרבו להצעות שלום מאז ומעולם. זה פשוט לא תואם את המציאות. וכאמור להשמטה של הסכם אוסלו מהקטע של ימיני אינך מתייחס. נראה לי שאתה בוחר את הקטעים שנוחים לך, כפי שעשית עם הקטע מבג''צ. עקרונית אין לי בעיה עם זה שכותבים שונים מוצאים או בוחרים להביא קטעים שונים מאותו מסמך. במקרה שלי, שעורר את זעמך משום מה, קראתי מאמר ב'הארץ' והבאתי את מה שנראה לי כמייצג את המאמר, ולא היתה בכך משום טענה שהקטע שהבאתי מהעיתון אכן מייצג את פסק הדין במלואו, כי את פסק הדין המלא לא קראתי. אתה בתגובתך לציטוט שהבאתי מ'הארץ' עשית קפיצה הגיונית, ובמקום להאשים את העיתון או את העיתונאי בהשמטת מידע החיוני לפי דעתך להבנת פסק הדין, בחרת להאשים אותי בחוסר יושר. וזו דמגוגיה מהסוג הגרוע ביותר. אני לוקח אחריות לדברים שאני כותב, וכאשר אני שוגה אני מתנצל. אך אצלך קורה בזמן האחרון יותר ויותר שאתה חוצה את הגבול של ההגינות וההגיון, ובוחר לתקוף במקום שאין סיבה אמיתית לביקורת. עדיין לא שוכנעתי שבן-דרור ימיני אכן מהימן. ואני חושב שהצלחתי להראות בדיוק מדוע וכיצד ימיני מבשל את המידע כדי שיתאים לתפריט שלו. ואתה עדיין לא התייחסת לעובדה שימיני משמיט מרשימת המכולת של ה'סירובים' הפלסטיניים להצעות שלום את הסכם אוסלו. | |||
_new_ |
לא יעזור לך! | |||
|
|||
1. הראיתי ליוסלה ולאחרים, ולשאר אלה שטרחו לקרוא שבג''ץ פסק אחרת ממה שיסלה ניסה לספר באמצעות ציטוט מ''הארץ'' (תגובה 149127). מעשה כזה הוא בדיוק מה שנקרא בכל שפה ''חוסר יושר''. 2. יוסלה מנסה ליחס לי טענה מופרכת שלו: ''אז נסית להראות שטענתו של ימיני שב-1967 היה סרוב פלסטיני להצעת שטחים תמורת שלום אכן נכונה'' בן דרור ימיני לא טען שהיתה הצעה כזאת וגם אני לא טענתי זאת. הקישורים להלן יבהירו את מופרכות טענותיו של יוסלה בקשר אלי ובקשור לימיני: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/408.html , תגובה 147550, תגובה 147986. 3. שוב יוסלה מציג את הרגלו המוכר והידוע למחזר טענות מופרכות. זה האופן הרגיל שבו הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, את המציאות, את העובדות. 4. כל מי שקורא את הדברים יודע שמתחילה לא היה סיכוי שיוסלה ישתכנע, ודאי שאין סיכוי שיתנצל ועוד יותר ודאי שיודה בטעות. | |||
_new_ |
|
|||
אילו היית אכן ישר כפי שאתה טוען, או כפי שמשתמע מהביקורת הבלתי פוסקת שלך על כולם, הרי היית מודה שנסית להראות, וקצת בכוח, שבן-דרור ימיני צודק במסקנתו (בקטע שציטטתי מדבריו) שהפלסטינים מאז ומעולם סירבו להצעות שלום (או להצעות להקים מדינה משלהם). כדי להוכיח שאכן ימיני צודק, נסית לפרש את האיזכור של שלושת הלוואים של חרטום כאילו היה בהם, כפי שימיני טוען, משום סרוב להצעה ישראלית. אך שנינו יודעים שהצעה ישראלית לא הופנתה אל הפלסטינים או לירדן ב-1967. ההצעה הופנתה רק למצרים ולסוריה. לימיני מתאים לכלול את שלושת הלוואים של חרטום ברשימת המכולת שלו של 'סירובים כביכול' של הפלסטינים להצעות להקמת מדינה משלהם, היות וטכנית זה אכן סרוב, אך אין זה סרוב להצעה ישראלית קונקרטית. באותו האופן יכול היה ימיני לכלול ברשימה כל נאום רשמי של נציג פלסטיני בו הוא מדבר על הסרוב להכיר בישראל, ויש הרבה כאלה. חשוב היה לו לכלול סרוב ברמה בינלאומית. רק היה לו נוח לשכוח שבחרטום לא הגיבו הפלסטינים להצעה ישראלית, משום שהצעה כזאת לא הופנתה אליהם. ואתה דוד שוכח לנוחיותך את העובדה שימיני השמיט את הסכם אוסלו מהרשימה של ה'סרובים' כביכול של הפלסטינים. והסבר מניח את הדעת לכך עדיין לא שמענו ממך. האם יש בכך משום 'חוסר יושר' מצידך? לא יכול להיות! | |||
_new_ |
לא יעזור ליוסלה! | |||
|
|||
העובדות הפשוטות הן שיוסלה פירשלא נכון את כוונת ימני ואת פסק הדין של הבג''ץ. לא יעזור ליוסלה! 1. הראיתי ליוסלה ולאחרים, ולשאר אלה שטרחו לקרוא שבג''ץ פסק אחרת ממה שיסלה ניסה לספר באמצעות ציטוט מ''הארץ'' (תגובה 149127). מעשה כזה הוא בדיוק מה שנקרא בכל שפה ''חוסר יושר''. 2. יוסלה מנסה ליחס לי טענה מופרכת שלו: ''אז נסית להראות שטענתו של ימיני שב-1967 היה סרוב פלסטיני להצעת שטחים תמורת שלום אכן נכונה'' בן דרור ימיני לא טען שהיתה הצעה כזאת וגם אני לא טענתי זאת. הקישורים להלן יבהירו את מופרכות טענותיו של יוסלה בקשר אלי ובקשור לימיני: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/408.html , תגובה 147550, תגובה 147986. 3. שוב יוסלה מציג את הרגלו המוכר והידוע למחזר טענות מופרכות. זה האופן הרגיל שבו הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, את המציאות, את העובדות. 4. כל מי שקורא את הדברים יודע שמתחילה לא היה סיכוי גדול שיוסלה ישתכנע, ודאי שאין סיכוי שיתנצל ועוד יותר ודאי שיודה בטעות. | |||
_new_ |
|
|||
''כַּאֲשֶׁר אֲנִי שׁוֹגֶה אֲנִי מִתְנַצֵּל''... זֶה נָכוֹן חֶלְקִית. רָאִינוּ מִקְרִים שֶׁשָּׁגִיתָ וְהִתְנַצַּלְתָּ. אַךְ גַּם רָאִינוּ מִקְרִים שֶׁלֹּא טָרַחְתָּ לְהִתְיַחֵס לָאֶפְשָׁרוּת שֶׁשָּׁגִיתָ, וְלָכֵן מִמֵּילָא עָקַפְתָּ אֶת הַצֹּרֶךְ לְהִתְנַצֵּל (אוֹ שֶׁלֹּא). אַחַד הַמִּקְרִים הַמֻּבְהָקִים הוּא הִתְעַלְּמוּתְךָ הַמֻּחְלֶטֶת מְשׂוּרַת הַסְּקָרִים שֶׁהֵבֵאתִי, כְּדֵי לִסְתֹּר אֶת טַעֲנָתְךָ לְפִיהָ מֶמְשֶׁלֶת יִשְׂרָאֵל אֵינֶנָּה מְיַצֶּגֶת אֶת הַצִּבּוּר. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |