|
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
מאחר ואני יודע כי מדובר בכותב פלשתינאי שעוסק בתעמולה גרידא עבור שולחיו הרי אין שום משמעות לתוכן דבריו. הם אינם משקפים עמדה אישית,הם אינם מתיחסים לעובדות כהויתן, הם אינם מציגים או מתייחסים לעמדות ולמעשי שני הצדדים. זו תעמולה פלשתינאית טהורה,סוג של יחסי ציבור שהדבר החשוב הוא עמדת מרשו ולא האמת העובדתית. לכן לא רק שאיני מתייחס מהותית לכותב אלא אני מזהיר את שאר הכותבים מפני המלכודת הטמונה בדבריו. זכותך להצטרף לתמימים שבפורום (פרלמן ועירן) שמנהלים איתו ויכוח אידיאולוגי ונותנים לו במה לתעמולתו הנלוזה. אני כבר יצאתי מהסרט הזה. | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
התגובות של צופיה הלא הוא פסח רויטמן בנושא זה אכן מבישות, או יותר נכון: מביישות את הכותב לא את הנמען. פסח טוען, ''מאחר ואני יודע כי מדובר בכותב פלשתינאי שעוסק בתעמולה גרידא עבור שולחיו הרי אין שום משמעות לתוכן דבריו.'' וכנראה שהאיש רציני בעניין זה, הוא אכן חושב שיש למישהו ברשות הפלסטינית זמן ורצון לעסוק בתעמולה פלסטינית בבלוגים ישראליים. המחשבה הזאת כמעט כל כך מטומטמת כמו ה'שמועה' שיש בישראל משרדי פירסום הכותבים באופן שוטף תעמולה עבור השמאל. יכול להיות שיש פה ושם מעין חצי עיתונאים שעוסקים גם בפירסום אשר טבלו ידם בכתיבה פוליטית, ואז אכן יש מקום להאשימם בכתיבה 'מטעם', אך לבוא ולטעון שמשתתף די קבוע בפורום הזה הוא ''תעמולן פלשתינאי' מטעם הרשות, -זה מצריך דמיון פורה. הבעיה היא שפסח העין טוען גם שכותב שורות אלה עוסק בהונאת משתתפי הפורום בכך שהוא כותב בעברית ו'מתחזה כיהודי'. וכאן נכנס פסח רויטמן למים העמוקים יותר של לשון הרע, היות ודבריו נוגעים למעמדו בציבור של משתתף - בין אם הוא משתתף תחת כינוי או לא אין הבדל לפי החוק - ודבריו של צופיה פוגעים בשמו הטוב של כותב שורות אלה (telavivsanur). המסורת של הכתיבה ב'שם עט' לא התחילה עם האינטרנט, אלא קשורה לכתיבה העיתונאית והספרותית מזה מאות ואלפי שנים. זכורים לי עדיין מאמרים שהופיעו בעיתונות הישראלית בשמות ספרותיים היות ונכתבו על ידי אחד מעורכי העיתון. ואילו היה מי מהמגיבים על מאמרים אלה טוען להונאה ולמרמה המבוצעים על ידי הכותב, ולהיות הכותב משרת את האינטרסים של אויבי המדינה, הרי לעיתון היתה הזכות לתבוע את המפיצים לשון הרע בבית המשפט. כאשר מישהו טוען שמישהו אחר מבצע הונאה בציבור, הרי עליו לעשות אחת משתיים: או להביא סימוכין לטענתו בדבר ההונאה המתבצעת, או לחזור בו מדבריו, להתנצל ולאכול את הכובע. אך פסח רויטמן טוב בלהעמיד פנים: אין בידיו מידע המראה שכותב שורות אלה הוא אכן 'פלשתינאי', אך ממשיך הוא לטעון כך ללא בושה וללא סייג. אפילו אריה עירן שאינו הכלי המושחז ביותר כאן טוען: [•]... לפחות אינו שוגה בהזיות על ה'פלשתינאי' הגדול ',telavivsanur' המנופף בשברייה. וכמובן, כפי שהערתי בעבר בנושא זה, מדוע מוצא פסח זורקין חד העין פגם בעובדה (עובדה לפי תפישתו) שהדברים שכותב שורות אלה מעלה הם אכן הדברים של 'פלשתינאי'. האם לא היה מועיל לפורום הזה לשמוע ממקור ראשון מה מתרחש בשטחים? | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
אני למשל סבור שאתה המצאה דמיונית כמו הילד אל-דורה ושאר המאורעות כפי שהם מוצגים ע''י הפלסתינים כל מה שאמתי הוא כפי הנראה חשבון הבנק שלך שאליו מכניסים הערבים ועושי דבריהם כסף | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
למה אתה דבק בזהות בדויה? אתה צריך להיות גאה בדעות שלך, אלא אם כן יש לך מה להסתיר. חשוף את עצמך ותן לדעותיך שם וכתובת. אני מיכה שפר, נעים מאד. אין לי מה להסתיר. מי זה תלאביב-שאנור? מי זה אלרגיה? מי זה עמיש? מה השטויות האלה? כמו ילדים בגן. פויה,גוגו. | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
מה התמימות הזו . תלאביבסנור שאוהב לקרוא לעצמו יוסלה מחזיק חזק את זהותו הסמויה . לא ברור לך למה ? הוא יודע מה ייקרה כאשר זהותו תיחשף . כדי למנוע זאת הוא נוקט בשיטת הבוגד הפחדן . כשזה מצטרף לתגובותיו האישיות , העלבונות המוסווים בקוים גסים , טענות השקר , חוסר אמינות וחוסר יושר שלו , חולשתו הלוגית , מתקבלת תמונה שמאד לא מחמיאה לו . | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
אני תמים. מה יקרה לו אם יחשף? תרביץ לו? הגיע הזמן שתתחיל לכבד דיעות של אחרים - כמו שאני מכבד את דיעותיך. אני באמת לא מבין מה עלול לקרות לו. איזה יתרון יש לך עלי שאתה יודע את זהותי? איך אתה יודע שקוראים לו יוסלה? | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
כנראה של''תלאביבסאנור'' יש יתרון גדול בהסתרת זהותו. תנסה לנחש למה. בתחלת דרכו בפורום הוא כינה את עצמו ''יוסלה'' שם יהודי אוטנטי שקצת לא מתאים לחדגוניות של דעותיו. | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
Enlighten me. | |||
_new_ |
התגובה שלך היא מבישה | |||
|
|||
תלתאביבסנור קרא לעצמו ''יוסלה'' לפני זמן . איננו יודעים אם זה שמו האמיתי . זכותו בדמוקרטיה שלנו להמשיך להסתיר את זהותו . אבל ללא ספק יש לו סיבה חזקה לעשות את זה זמן רב כל כך . הסיבה נעוצה מצד אחד בחומרים שהוא כותב ומצד שני בהערכות שיש לו עצמו על התגובות כאשר דמותו האמיתית תיחשף . אולי מעמדו בציבור , אולי תפקידו במקום כזה או אחר . אולי תיפגע פרנסתו , אנחנו לא יודעים . דבר אחד ברור , הוא פוחד לחשוף את זהותו . | |||
_new_ |
שטויות מחורפשות | |||
|
|||
וגם לא רלוונטיות. הטענה כי מישהו הוא ערבי אינה שייכת כלל לדיון, כל עוד הוא כותב בתבונה ובשנינות הוא ראוי לכל הכבוד וההתייחסות. וכמובן שעצם הטענה שהוא ערבי היא דבר הבל שאין גדול ממנו אבל מאחר וזה לא קשור כלל לעניין אני לא רוא הטעם לעסוק בזאת. האמת הפשוטה היא שאתה פשוט לא מסוגל להתמודד אתו. | |||
_new_ |
[•] שטויות מחורפשות | |||
|
|||
האמת הכתובה ברחבי הפורום היא שתלאביבסנור מפזר אמירות בנוסח - פסח רויטמן המתווך אריה עירן ממוצא גרמני אריה שמשכים קום בן למשפחת ניצולי שואה דור שני לשואה שסובל מפראנויה ןכך הלאה תתקשה למצוא מסר[•]... הזה שאינו מכיל התייחסות אל גופו של הכותב במקום אל הכתוב . לכתוב ''הטענה כי מישהו הוא ערבי אינה שייכת כלל לדיון'' כלפי ע.צופיה ולא כלפי סנורגפרור זה עוול שאתה עושה . [•]... הזה מדביק לכל מתנגדיו פסיכוזות שנלקחות ממרכז ביטנו . אני אעשה את זה כלפיך ונראה כיצד תגיב . | |||
_new_ |
אז מה? | |||
|
|||
ואתה כמובן רשאי לעשות כטוב בעיניך, כולם יודעים היטב מי אתה ומה אתה וכל שתעשה כבר לא יכול לקלקל. | |||
_new_ |
[•] אז מה? | |||
|
|||
[•]... התחושה הבלתי מוצדקת שאתה יודע יותר טוב מקורה בהזיות בלתי מוצדקות . [•]... הצביעות שבה קיבוצים נחשבים בעינכם מייטב היצירה החברתית והציונית כנגד התישבות של אחרים בארץ ישראל היא צביעות בלתי נשכחת . ההתעמרות [•]... של ידידיך בנחשלים השונים בשם הסוציאליזם הוא חרפה לדורות . לקלקל כבר קילקלת וכעת עלינו לתקן את שקילקלת . על אפך ועל חמתך . | |||
_new_ |
שטויות מחורפשות | |||
|
|||
תטען אתה את הטענות שלו ואני ''אתמודד'' איתן. עם תעמולתן מקצועי איני מבזבז את זמני. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |