|
תיארתי נכון את המציאות | |||
|
|||
ג. להגיד ביחס להודעה שלי ''נעים לקרוא שמישהו מודה שהפלסטינים הם צאצאי מהגרים ופולשים'', הוא מעשה לא הגון שמנסה לסלף את משמעות דברי. העם היהודי גם הוא בין העמים הפולשים. הוא עשה זאת לפחות פעמיים בארץ. ד. אם הפלשתינאים הם פולשים גנבים הרי שגם אנחנו. מי שמתעלם מזה ועוד מדבר על צביעות ביחס לאחרים יש לו בעיה. ה. כבר ציינתי שעדיף היה שתשאיר את הדיון הזה ללא ''כתבי אישום'' פרטניים כאלה. החזרה עליהם בלי הרף לא מועילה. התעלמות מהעובדה שאנחנו סילקנו עדויות היסטוריות מזכיר את זעקות הצביעות שלך. ----- הנסיון שלך להחזיק את המקל בשני קצותיו נמשך. | |||
_new_ |
תיארתי נכון את המציאות | |||
|
|||
אתה כנראה לא מבין עברית . האם הודית שהפלסטינים הם צאצאי פולשים ? או לא הודית ? האם הכחשתי שהיהודים אף הם פולשים ? או שהודיתי בזה ? האם התעלמתי ? האם מוסלמים ניקו בדחפורים שרידים היסטוריים מהר הבית או לא ? | |||
_new_ |
אתה ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
הפוסל, אריה, במומו פוסל. | |||
_new_ |
אתה ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
לא ענית על אף שאלה . | |||
_new_ |
אתה, אריה, ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
_new_ |
אתה, אריה, ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
בסדר , האשמת אותי בחוסר הגינות והרבה אי-הבנה . עדין אני חוזר ושואל האם הפלסטינים הם צאצאי פולשים ? האם היהודים אף הם פולשים ? האם מוסלמים ניקו בדחפורים שרידים היסטוריים מהר הבית או לא ? רצוי שתבין כי מה שנראה לך ברור לא נראה כך לאחרים . אני למשל . כמוכן לפעמים נחוץ לדבר במה שנקרא ''רחל בתך הקטנה'' . אחרכך כשאתה כותב בצורה לא ברורה אתה מאשים אחרים , אותי למשל , באי-הבנה וכשאני מבין אותך אחרת ממה שהתכוונת , אתה מוסיף ומאשים אותי בחוסר הגינות . אתה יכול להמשיך בשיטה שאתה נוהג או אתה יכול לכתוב ברור יותר , כפי שאני מבקש . תחליט לבד . | |||
_new_ |
אתה, אריה, ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
להגיד ביחס להודעה שלי (תגובה 148222) ''נעים לקרוא שמישהו מודה שהפלסטינים הם צאצאי מהגרים ופולשים'', הוא מעשה לא הגון שמנסה לסלף את משמעות דברי. אתה יכול להמשיך בשיטה שאתה נוקט: 1. תחילה אתה מתעלם או לא שם לב, 2. אחר מגלה אי-הבנה מה המשמעות של הקטע. 3. אתה מציג טענות קנטרניות (ואל תבקש אותי שאציין אותן עבורך) ושאלות קנטרניות עוקבות. אתה גם יכול לפעול באופן הגון: א. לחזור ולקרוא את ההודעה עליה כתבת את מה שמוצג כציטוט בראשית ההודע. ב. אם היית עושה זאת תחילה, היית מגלה בעצמך מדוע הקטע המצוטט מסלף ולא הגון. ג. היית מתנצל או מציין ששגית כפי שעשית היום בתגובה 148267 או לפחות מפסיק עם הקנטרנות. אתה יכול להמשיך בשיטה שאתה נוהג או להתנהל באופן הגון. תחליט לבד. | |||
_new_ |
אתה, אריה, ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
כך כתבת ''גם נכון שחלק מהפלשתינאים מקורם ממהגרים שהגיעו לאחר תחילת ההתיישבות הציונית כבר בשנת 1878 (פתח תקווה למשל).'' זה נעים לי לקרוא . לכן כתבתי ''נעים לקרוא שמישהו מודה שהפלסטינים הם צאצאי מהגרים ופולשים'' ולכן זה לא סילוף . אם נעמיק לבחון , נראה שאינך כותב משהו על השמות טורקו , בגדדי , חיג'אזי , סואידן . על השמות אל מסרי ומסראווא כתבת ''אל מסרי או מסראווא היו כאן גם בראשית המאה ה-19 וגם אחר כך'' . כך יוצא שהסכמתך הייתה מצומצמת מאד . לכן אני לוקח חזרה את המשפט ההוא . מעט שבח שנתתי לך גרר תגובה שאינה שווה לי את אותו שבח . אז מה שנשאר הוא שאני כתבתי שהפלסטינים הם צאצאי מהגרים ופולשים . אמנם כתבת ''גם נכון שחלק מהפלשתינאים מקורם ממהגרים שהגיעו לאחר תחילת ההתיישבות הציונית כבר בשנת 1878 (פתח תקווה למשל).'' אך גם כתבת ''מהעובדות ההיסטוריות שאני מכיר הפלשתינאים היו כאן הרוב ב-300 השנים האחרונות (לא זוכר על תקופות קדומות יותר).'' ואני מטיל ספק . האמנם אינך זוכר את גירוש הצלבנים ? מי עשה זאת ? והאם לא ידוע לך שהארץ נכבשה על ידי צבא מונגולי ? או ממלוכי ? או טורקי ? לא נראה לך שנשארו מהם שרידים המהווים חלק מהפסיפס הפלסטיני ? ולדעתי אלה שאלות מאד רלוונטיות ואין כאן קנטרנות . בכל אופן אם באמת אינך יודע הרי שהספר ''אנציקלופדיה היסטורית של מדינות העולם'' מאת חיים מסינג מכיל מידע מסייע בעמודים 534 עד 543 . | |||
_new_ |
אתה, אריה, ודאי מגלה חוסר הגינות והרבה אי-הבנה! | |||
|
|||
א. אתה בעצמך לא מעריך את ''השבחים'' שאתה מחלק. גם אני. ב. תיקון: התכוונתי ל-300 שנים לפני הקמת המדינה. ג. הטלת הספק מייתרת את השאלות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |