פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לtelavivsanur@gmail.com, 23/03/10 0:50)
אין די סופרלאטווים כדי להראות עד כמה תלאביבסאנור שוגה .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:24)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מקפיד להראות את ההבדל בין

סירוב להצעת שלום ישראלית עם הפלסטינים בשנת 1967
לבין
סירוב פלסטיני לעשות שלום עם ישראל כפי שנאמר בסירובים של חרטום .

אתה משתדל להראות שזה תחליפו של זה . בזה אתה מנסה ליצור מצג שוא , אך כמובן נכשל .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ועוד
את הסכם אוסלו לא ניתחתי בדיון הנוכחי . זה למרות דעתי עליו . אבל מיותר להכנס לזה כשאינך מבחין בין שני אלה שלמעלה . כנראה שאתה עושה זאת בכוונה . כי אחרת זו עדות עד כמה אתה חסר יכולת אבחנה .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
וגם זה
אני בהחלט מעדיף טרנספר של הפלסטינים על שלום איתם .
אך שלום יהיה הרע במיעוטו והוא אינו פסול לגמרי , הוא רק לא מספיק טוב .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ולסיכום ביניים
מי שאינו מסוגל לחשוב מסודר זה אתה . הבריחה שלך מכל דיון נקודתי היא עדות לחוסר יכולתך = אימפוטנציה . גם עיסוקך המתמיד בעלבונם של אחרים היא ניסיון נואל להכניס לדיון דברים שאינם שייכים .
במצב הזה לקרוא לך ''טמבל'' זה לא גידוף . זה איבחון אמיתי .
_new_ הוספת תגובה



(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 5:52)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן כותב,
''אני מקפיד להראות את ההבדל בין סירוב להצעת שלום ישראלית עם הפלסטינים בשנת 1967 לבין סירוב פלסטיני לעשות שלום עם ישראל כפי שנאמר בסירובים של חרטום . אתה משתדל להראות שזה תחליפו של זה . בזה אתה מנסה ליצור מצג שוא , אך כמובן נכשל .''

וזה מעניין,
כי הטענה שלי היתה מההתחלה
שיש להבחין בין שלושת הלאווים של חרטום ב-‏1967
לבין סרובהפלסטינים להצעה להסכם שלום עמנו ב-‏1967.

דווקא אריה עירן הוא זה הטוען שדין הלאווים של חרטום
כדין סרוב להצעה להסכם שלום, כאשר ב-‏1967 (וזה ידוע לכל)
לא הופנתה כל הצעה לירדן או לפלסטינים.

אני חושב שאריה קצת התבלבל כאן.
עבורו ועבור ימיני שלושת הלאווים בחרטום
מהווים הוכחה כביכול לסרובם המתמשך של
הפלסטינים להצעות שלום. אך לשלושת הלוואים
לא קדמה הצעה לשלום עם הפלסטינים או עם ירדן.

היו הרבה הצהרות אנטי ישראליות בעולם הערבי מאז
נוסדה המדינה, אך מעטים המקרים בהם היה סרוב
להצעה להסכם שלום ממשי. הנסיון להראות שהפלסטינים
תמיד סרבו להצעות שלום הוא כשלון תעמולתי היות וקשה
לבסס אותו על העובדות. ולכן יש צורך 'לשפץ' את העובדות
ולהשמיט עובדות אחרות. רק כך התזה האומללה הזאת
עובדת.

ואת הטענה הכי מגוכחת שומר עירן לסוף,
המונח 'טמבל' הוא טוען אינו גידוף בהקשר הזה.
זה דומה לטענתו המצחיקה לא פחות, ש-
''גזענות היא ההבנה שיש גזעים''.
_new_ הוספת תגובה



הנסיון למחזר שקר = דמגוגיה
דוד סיון (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 13:44)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקר הממוחזר: ''עבורו ועבור ימיני שלושת הלאווים בחרטום מהווים הוכחה כביכול לסרובם המתמשך של הפלסטינים להצעות שלום''.

יוסלה המשקר במצח נחושה עוסק למעשה בדמגוגיה זולה!
_new_ הוספת תגובה



המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:11)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכתבתי בעבר , לא הייתה הצעה של ממשלת אשכול לעשות שלום עם ירדן או עם הפלסטינים בשנת 1967 . גם לא טענתי את זה מעולם .
מה שכתבתי וציטטת מדוייק .
הפלסטינים סירבו לעשות שלום . הם לא סירבו להצעת שלום . זה הבדל משמעותי שאותו אתה מנסה למחוק .

הפלסטינים יכלו , לו רצו , להיות אלה שמציעים שלום לישראל . אך הם לא עשו זאת . מה שהם כן עשו , זה לדחוף את מדינות ערב בועידת חרטום להחלטה של 3 הסירובים .

זה המצב . הפלסטינים סירבו בשנת 1967 לעשות שלום עם ישראל .
לא מדובר בהצעה אלא בשלום .
את המילה ''הצעה'' רק אתה מוסיף . היא לא קיימת אצל ימיני ולא אצלי . זה ה''הרינג האדום'' שלך . אבל אינך מטעה אותנו .
_new_ הוספת תגובה



[•]
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 20:38)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כותב אריה עירן,

''לא מדובר בהצעה אלא בשלום .
את המילה ''הצעה'' רק אתה מוסיף . היא לא קיימת אצל ימיני ולא אצלי .''

אך העובדה היא שימיני
כן משתמש במילה 'הצעה'.
כפי שניתן לראות בקטע המצוטט
ימיני שוזר שורה של 'סרובים'
שהם סרובים להצעות ממשיות,
ובסוף רשימת המכולת הוא
מגיע למסקנה המתייחסת אף
היא למונח 'הצעה':

''היסטוריה הפלסטינית, אם נתמצת אותה, היא סיפור ארוך של סרבנות. לא להצעת החלוקה של ועדת פיל ב-‏1937; לא להצעת החלוקה של האו''ם ב-‏1947; שלושה לאווים עם כל מדינות ערב ב-‏1967; לא לאהוד ברק בקמפ דייוויד ב-‏1999; לא להצעת קלינטון ב-‏2000; לא לאהוד אולמרט ב-‏2008. עד עכשיו לפחות היה ברור שאם תועלה הצעה באו''ם להקמת מדינה פלסטינית - נציג אחד יצביע בוודאות נגד. הנציג הפלסטיני. ''

ימיני, ככל תועמלן המעמיד את המסקנה לפני
החקירה, מתחיל אמנם ב'צניעות' עם ''סיפור ארוך
של סרבנות'', אך 'מגיע' לכאילו 'מסקנה' ש''אם תועלה
הצעה באו''ם להקמת מדינה פלסטינית - נציג אחד
יצביע בוודאות נגד.''

זה מה שקוראים inuendo ולא הוכחה. ובמקרה
הזה זו הטעייה מכוונת שנועדה, בצירוף ההשמטה
של הסכם אוסלו, להביא את הקורא למסקנה שאינה
מתבקשת מהעובדות שימיני מונה, כי ב-‏1967 לא
היתה הצעת שלום לה סרבו הפלסטינים,

[•]...
_new_ הוספת תגובה



שימוש חוזר בשקר הוא הטעיה מכוונת!
דוד סיון (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 23:16)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פעם נוספת מעלה יוסלה את השקר: ''ימיני שוזר שורה של 'סרובים' שהם סרובים להצעות ממשיות,...''

שוב, ושוב יוסלה מעלה שקר שהוא הטעיה מכוונת כפי שמרבים לעשות תועמלנים שדמגוגיה זולה היא הכלי שלהם! 
_new_ הוספת תגובה



[•]
אריה פרלמן (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 0:07)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הִתְנַפַּלְתָּ עַל יְמִינִי כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב, בַּטַּעֲנָה שֶׁהוּא מְיַחֵס אֶת הַצָּעַת אֶשְׁכּוֹל גַּם לַ''פָלַשְׂתִּינִים'' בְּעוֹד שֶׁהִיא הָיְתָה מְיֹעֶדֶת לְסוּרְיָה וּמִצְרַיִם בִּלְבַד.

תגובה 147717

אוּלָם מִסְתַּבֵּר שֶׁנֶּחְפַּזְתָּ לֹא רַק בְּיִחוּס אִידֵאוֹלוֹגְיַת 'אַף שַׁעַל' לִימִינִי, אֶלָּא גַּם בַּקֶּטַע הָרֶלֶבַנְטִי אֵין הוּא טוֹעֵן שֶׁהֻצְּעָה לַ''פָלַשְׂתִּינִים'' מְדִינָה, אֶלָּא רַק שֶׁהֵם הִצְטָרְפוּ לִשְׁלֹשֶׁת הַלָּאוִים שֶׁל הַלִּיגָה הָעֲרָבִית.

הוּא 'שׁוֹזֵר', כְּפִי שֶׁהִגְדַּרְתָּ הֵיטֵב, אֶת הַהִצְטָרְפוּת לִשְׁלֹשֶׁת הַלָּאוִים בְּתוֹךְ שַׁרְשֶׁרֶת שֶׁל סֵרוּבִים 'אֲמִתִּיִּים' לְהַצָּעוֹת יִשְׂרְאֵלִיּוֹת.

אַתָּה רוֹצֶה לִרְאוֹת בְּכָךְ מָנִיפּוּלַצְיָה? שֶׁיְּבֻשַּׂם לְךָ. אֲבָל זוֹ עֲדַיִן אֱמֶת.

וְאוּלָם שִׂים נָא לֵב כֵּיצַד אַתָּה מִתְפַּתֵּל וּמִסְתַּבֵּךְ בִּשְׁבִיל לְנַסּוֹת וּלְעַרְעֵר אֶת דֻּגְמַת 67, כַּאֲשֶׁר שְׁאַר הַדֻּגְמָאוֹת עוֹמְדוֹת בְּעֵינָן וְאַף לֹא כָּלַלְנוּ אֶת סֵרוּב 1978.

הַאִם מִכָּאן תָּבוֹא לְךָ הַיְּשׁוּעָה? אִם נַכִּיר בְּכָךְ שֶׁבִּשְׁנַת 1967 לֹא סֵרְבוּ הַ''פָלַשְׂתִּינִים'' לְהַצָּעָה יִשְׂרְאֵלִית, אֶלָּא 'סְתָם' הִכְרִיזוּ בְּרֹאשׁ חוּצוֹת שֶׁאֵין הֵם מוּכָנִים אֲפִלּוּ לִשְׁמֹעַ עַל הַצָּעָה כָּזוֹ? הַאִם זֶה מַה שֶׁיַּהֲפֹךְ אֶת תּוֹלְדוֹתֵיהֶם מֵרֶצֶף שֶׁל סַרְבָנוּת וּשְׁלִילַת יִשְׂרָאֵל לִרְדִיפַת שָׁלוֹם?

לֹא דַּי לְךָ בְּהֶסְכֵּם אוֹסְלוֹ הַ''מְּהֻלָּל'' שֶׁסּוֹתֵר, כִּבְיָכוֹל, אֶת הַתֶּזָה שֶׁל 'אֵין עִם מִי לְדַבֵּר'?
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 4:56)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ימיני יצא 'להוכיח' שמאז ומתמיד סרבו
הפלסטינים להצעות שלום.

אך 'שכח' ימיני בכוונה שב-‏1967
לא היתה כלל הצעה כזו,

ו'שכח' ימיני לכלול ברשימת ה'סרובים'
את הלא-סרוב של הסכם אוסלו.

מעניין לראות שדווקא 'אנשי העובדות'
בפורום עושים שמיניות באוויר כדי
להוכיח שימיני בסדר (איש מסודר מאד
לפי דוד סיון), כאשר העובדות של הטקסט
הקצר שציטטתי מימיני מראות ללא צל
של ספק שימיני הטעה בכוונה את הקורא
באשר לעובדות. ורבקה ואחרים בפורום
העתיקו ממנו את הטיעון על פרטיו
בהתלהבות של סטודנטים שנה א'.

סוף סוף קם לימין הלאומני עיתונאי
כלבבם. מעקם הוא את העובדות כרצונו
כדי לנצח את 'אויבי ישראל' מבית ומחוץ,
ודוהר הוא על חמורו הלבן אל עבר השקיעה
השוקעת. רק הגללים הטריים
נותרים מהבילים במדרון האפלולי.
_new_ הוספת תגובה



מיחזור שקרים - מקצוע דמגוגי!
דוד סיון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 5:30)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. שקר של יוסלה:
''העובדות של הטקסט הקצר שציטטתי מימיני מראות ללא צל של ספק שימיני הטעה בכוונה את הקורא באשר לעובדות''.

ב. שקר של יוסלה:
''אך 'שכח' ימיני בכוונה שב-‏1967 לא היתה כלל הצעה כזו,...''

ג. שקר של יוסלה:
''מעקם הוא את העובדות כרצונו כדי לנצח את 'אויבי ישראל' מבית ומחוץ,...''

שלושה שקרים בהודעה אחת הם עדות בוהקת שיוסלה מעדיף למחזר הרבה שקרים בשרות הדמגוגיה: להטעות בכוונה, לסלף, ועוד.
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 6:49)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובתך, דוד, היא כאילו לנושא,
היות ואתה מצטט מדברי.

א. היות וימיני מציג את הצטרפותם
של הפלסטינים לשלושת הלאווים של חרטום
כעובדה המובילה למסקנה ש-

''עד עכשיו לפחות היה ברור שאם תועלה הצעה באו''ם להקמת מדינה פלסטינית - נציג אחד יצביע בוודאות נגד. הנציג הפלסטיני. ''

והיות וב-‏1967 (השנה של וועידת חרטום)
לא הופנתה כל הצעה לפלסטינים, לא הצעה לשלום
ולא הצעה למדינה,

והיות וימיני 'שכח' להזכיר את עובדת קיומו
של הסכם אוסלו, עובדה הסותרת לא רק את מסקנתו
אלא גם את הפתיח של דבריו:

''היסטוריה הפלסטינית, אם נתמצת אותה, היא סיפור ארוך של סרבנות.''

הרי המסקנה הבלתי נמנעת של כל קורא
סביר היא, שימיני מטעה בכוונה את הקורא:
השמטת הסכם אוסלו מרשימת המכולת של 'סרובים'
כביכול להצעות להסכמים סותרת את הפתיח
של דבריו, והכללת ההצטרפות לשלושת הלוואים של חרטום
כאילו באה בתגובה להצעה להסכם (הצעה שלא היתה)
מרוקנת את המסקנה של ימיני מכל משמעות.

ההטעיה בנוגע להצעה שלא היתה ב-‏1967,
או השמטת עובדת קיומו של הסכם אוסלו,
-כל אחת מעובדות אלה (ואלה אכן עובדות)
בפני עצמה סותרת את התזה של בן-דרור ימיני.

לגבי סעיפים 'ב' ו'ג' של תגובתו של דוד סיון
כנ''ל. שלושת המסקנות של כותב שורות אלה
באשר למהימנותו של ימיני בקטע המצוטט
תקפות.

והמסקנה המתבקשת כמובן היא,
שהכאילו מסקנה של דוד סיון בהודעתו
(על שמסקנותי שגויות) אינה עומדת
במבחן הכי פשוט.

והיות וה'מסקנה' של דוד סיון אינה נתמכת
על ידי שלושת הסעיפים שנכתבו בסגנון
של טיעון הגיוני ומסודר (כי הרי דוד סיון
הוא איש מסודר) אך אינם באמת 'מסודרים',
הרי שדוד סיון טועה ומטעה, ומוציא לעז
כאשר הוא טוען ש''יוסלה מעדיף למחזר
הרבה שקרים בשרות הדמגוגיה...''

לא הצליח דוד סיון להוכיח את שרצה להוכיח,
כי הנחות היסוד שלו מבוססות על הנחת
המבוקש (ההנחה שאכן ימיני לא שכח בכוונה
שלא היתה הצעה ב-‏1967, ההנחה שימיני אינו
מעקם את העובדות כרצונו, וההנחה שימיני אינו
מטעה בכוונה את הקורא).

לא מספיק להגיב בטון סמכותי וכאילו אנליטי.
צריך גם לבסס את הטענה על עובדות ולא
על סופגניות.

בעבר כבר איפיין דוד סיון את דבריו של כותב
שורות אלה כ'שקרים'' וכ''דמגוגיה'', וכעת
מרוב התלהבות הוא מנסה לבסס על כינויים
אלה את טענתו בדבר מהימנות דבריו של ימיני.

משענת קנה רצוץ. המחשבה שהפרכת טענותיו
של כותב שורות אלה בנוגע לימיני אכן תביא להכרה
של הקוראים במהימנות הסגנון העיתונאי של ימיני
היא מחשבה לא רצינית, היות וראינו כבר
שאכן בכוונתו של ימיני להטעות את הקוראים,
-וניתן לשער בבטחון מסוים שבשאר כתביו ומאמריו
נמצא קטעים דומים לרוב.

וביום שבו מזג האוויר פחות מזמין אולי
נוותר על השהות בחוץ ונמשיך לניתוחן של
פסקאות נוספות. המשך יבוא.
]/[

אז גם כבר לא יהיה צורך להתאמץ כל-כך
להוכיח ש'אין עם מי לדבר'.
אם אינני טועה,
הפרוגנוזה של מזכיר האו''ם
היא של 'הסכם בעוד שנתיים''.

[הוא כנראה לא שמע עדיין ש'אין
עם מי לדבר', ובוודאי שאינו 'יודע'
ש-''עד עכשיו לפחות היה ברור שאם תועלה הצעה באו''ם להקמת מדינה פלסטינית - נציג אחד יצביע בוודאות נגד. הנציג הפלסטיני. '']

שלח לו את הלינק לאתר הזה,
דוד. אם היה קורא מזכיר האו''ם עברית
היה מתגלגל מצחוק (או בוכה בסתר).
_new_ הוספת תגובה



יוסלה מוסיף לשקר בשרות הדמגוגיה הזולה
דוד סיון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:08)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. שקר של יוסלה:
''הרי המסקנה הבלתי נמנעת של כל קורא סביר היא, שימיני מטעה בכוונה את הקורא...''

2. שקר של יוסלה:
''... הכללת ההצטרפות לשלושת הלוואים של חרטום
כאילו באה בתגובה להצעה להסכם...''

3. שקר של יוסלה:
''... היות וראינו כבר שאכן בכוונתו של ימיני להטעות את הקוראים...''

4. שקר של יוסלה:
''... דוד סיון טועה ומטעה, ומוציא לעז...''

מסקנה בוהקת: התרגיל הדמגוגי נמשך!!!
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:17)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ותודה לדוד סיון על שהוא מלקט
ומסכם את מסקנות הניתוח המפורט שלי
בהודעותי הקודמות:

* ''הרי המסקנה הבלתי נמנעת של כל קורא סביר היא, שימיני מטעה בכוונה את הקורא...''
* ''... הכללת ההצטרפות לשלושת הלוואים של חרטום
כאילו באה בתגובה להצעה להסכם...''
* ''... היות וראינו כבר שאכן בכוונתו של ימיני להטעות את הקוראים...''
* ''... דוד סיון טועה ומטעה, ומוציא לעז...''

תודה, דוד, על ההשקעה.
_new_ הוספת תגובה



עוד שקר בשרות הדמגוגיה
דוד סיון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 9:54)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שקר של יוסלה:
''... תודה לדוד סיון על שהוא מלקט ומסכם את מסקנות הניתוח המפורט שלי...''

בנתיים הצגתי וספרתי 8 שקרים מהיום בלבד. כל זה במטרה לשרת דמגוגיה זולה.
_new_ הוספת תגובה



אריה פרלמן (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 6:24)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יְמִינִי לֹא 'שָׁכַח' שֶׁלֹּא הָיְתָה הַצָּעָה, מִפְּנֵי שֶׁהוּא לֹא טוֹעֵן שֶׁהָיְתָה הַצָּעָה. הוּא מְצַיֵּן שֶׁהַ''פָלַשְׂתִּינִים'' הִצְטָרְפוּ לִשְׁלֹשֶׁת הַלָּאוִים, וּפְשׁוּטוֹ שֶׁל הַטֶּקְסְט מֵעִיד עַל כָּךְ: ''לֹא ל... לֹא ל... שְׁלוֹשָׁה לָאוִים עִם... לֹא ל... לֹא ל... וְגוֹ'''. הוּא לֹא אָמַר ''לֹא לְאֶשְׁכּוֹל'' עַל מִשְׁקַל ''לֹא לְבָרָק'' אוֹ ''לֹא לְאוֹלְמֵרְט''.
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 6:57)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פרלמן,
אתה אוהב 'לשכוח'
את ההקשר,

אפילו אם מדובר במחוברים
שונים באותו המשפט, שלא
לדבר על סדרה של 'עובדות'
המובילה למסקנה ברורה.

תחילה הודית שאכן 'טעה' ימיני
בכך שכלל את שלושת הלוואים של
חרטום ברשימת המכולת שלו.

כנראה שבעקבות המשך הדיון,
החלטת לרתום גם את העגלה
שלך לפני הסוסים של ימיני ודוד
סיון (ובל נשכח את המעתיקים
משורה ב', אריה עירן וההסטוריונית
רבקה). אך העובדה בעינה
נשארת: הודית שימיני 'טעה'.

ועכשיו נותר לך רק להתווכח
על האיפיון של 'טעות' זו כ'הטעיה'.
אך עניין ההטעיה קשור בזיהוי ההקשר,
וזה למעלה מכוחך כנראה.

אותי התחרות הזאת בין עירן לפרלמן לסיון
לראות מי ינסה לטהר את הטעויות וההשמטות
של ימיני באופן יותר 'מסודר', משעשעת.
מה הייתי עושה בלילות הקרים עדיין
בפאתי העיירה סנור?

ואל תשכחו לנקד.
_new_ הוספת תגובה



המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:10)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה שקרן . אין דרך אחרת להגדיר את מעשיך .

כשאתה מוסיף לטקסט מילה שאין בו אחרי שנכתב לך לפחות 10 פעמים שמילה זו אינה בטקסט , המסקנה הפשוטה היא שאתה משתדל בכוונה לשנות טקסט כתוב .

אנחנו גם יודעים מדוע .
זה פשוט מאד .
אתה מנסה ליצור מצג שווא - כאילו הפלסטינים רוצים שלום וישראל לא .

אז לידיעתך
הרבה ישראלים רוצים שלום .
לדעתי הם טועים אבל הם רוצים .
מעט פלסטינים רוצים שלום .
הרבה פלסטינים רוצים למחוק את ישראל .
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:22)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כותב אריה עירן,

''אז לידיעתך
הרבה ישראלים רוצים שלום .''

השאלה החשובה יותר היא
האם אתה, אריה עירן,
רוצה בשלום? והתשובה,
בהתבסס על תגובות קודמות
שלך היא חד משמעית: אריה
עירן רוצה לגרש או לחסל את
האוכלוסיה הפלסטינית.
זה לא ממש מזכיר 'שלום'.

ושכחתי כמובן לציין שאריה עירן
חושב ששלום לא יכול להיות מטרה בפני
עצמה. עבורו ה'שלום' הוא עוד תכמון אחד
בדרך להשתלטות כפויה של ישראל על
השטחים הפלסטינים.
_new_ הוספת תגובה



חשבתי להרף עין שהחכמת ושיפרת דרכיך .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:32)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פתאום דייקת .
הזכרת את דעתי שיש לסלק את הפלסטינים ובמילים שלי

FALASTIN DELENDA EST את פלסטין יש לחסל .
את הפלסטינים יש לטרנספר .

גם כתבת ''שאריה עירן חושב ששלום לא יכול להיות מטרה בפני עצמה.''
ואז לא יכולת להתאפק
והכנסת בכל זאת את השיבוש היומי
''עבורו ה'שלום' הוא עוד תכמון אחד בדרך להשתלטות כפויה של ישראל על השטחים הפלסטינים.''

אתה מקור לא אכזב לכל כזב .
שיבוש דברי הזולת , זיופים , הטעיות ושקרים הם לחם חוקך .
_new_ הוספת תגובה



אריה פרלמן (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 10:38)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''שְׁלוֹשָׁה לָאוִים עִם כָּל מְדִינוֹת עָרַב ב-‏1967''
הֵיכָן אַתָּה מוֹצֵא כָּאן ''הַצָּעָה''? מַדּוּעַ דַּוְקָא כָּאן נֶעֱדֶרֶת הַתֵּבָה ''הַצָּעָה'' בִּמְפֹרָשׁ אוֹ בְּמִשְׁתַּמֵּעַ, בְּנִגּוּד ל:

1) לֹא לְהַצָּעַת הַחֲלוּקָה שֶׁל וַעֲדַת פִּיל
2) לֹא לְהַצָּעַת הַחֲלוּקָה שֶׁל הָאוּ''ם
3) לֹא לְ]הַצָּעַת[ אֲהוּד בָּרָק
4) לֹא לְהַצָּעַת קְלִינְטוֹן
5) לֹא לְ]הַצָּעַת[ אוֹלְמֵרְט
_new_ הוספת תגובה



ידידי , הרשה לי תיקון קטן .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 6:58)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסירוב של ועידת חרטום הוא לפי ''דרישה'' של הפלסטינים ולא ''הצטרפות'' של הפלסטינים .
_new_ הוספת תגובה



ידידי , הרשה לי תיקון קטן .
(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול 'לתקן' מכאן ועד להודעה חדשה,
אך המונח שימיני משתמש בו בעניין זה הוא ''עם'':
''שלושה לאווים עם כל מדינות ערב ב-‏1967''.

ואפילו פרלמן המדקדק בקוצו של יוד,
כתב:
''...אֶלָּא רַק שֶׁהֵם הִצְטָרְפוּ לִשְׁלֹשֶׁת הַלָּאוִים שֶׁל הַלִּיגָה הָעֲרָבִית.''

אז לך תתווכח עם פרלמן וימיני.
או שתמשיך להתווכח עם עצמך.
כך תקבל פידבק חיובי על כל תגובה ותגובה.
_new_ הוספת תגובה



עברת לעיסוק קטן .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:18)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כעת עברת לעסוק באוננות .
כך תקבל ''פידבק'' למעשיך .

החלטת ועידת חרטום האומרת
לא הכרה בישראל
לא משא ומתן עם ישראל
לא שלום עם ישראל
התקבלה על פי דרישת הפלסטינים ואחמד שוקיירי בראשם .
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:41)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היות ואריה עירן מאפיין את דברי כ'עיסוק
באוננות',

יש לי הצעה עבורו.
שאריה עירן יאונן כמה שהוא רוצה,
אך שיעשה טובה וישמור את הזרע
הטהור שלו, - ולא בגלל האיסור החל
ביהדות על שפיכת שפיך לשווא (הרי
גם לשאת את שם ה' לשווא אסור
ביהדות, ורוב היהודים עושים זאת כל
הזמן),

אלא מהסיבה הפשוטה שבעתיד
ירצו המדענים במכון וויצמן אולי לבדוק
ולהגדיר את הגן הגזעני אצל יהודי לדוגמא.

אז שפשוף נעים.
ותן לי לנחש, - אתה איטר יד שמאל.
_new_ הוספת תגובה



תפסיק לשחק מאחורי הטקסט
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 6:56)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנה מה שימיני כתב ואתה העתקת
'' . . . ‏1947; שלושה לאווים עם כל מדינות ערב ב-‏1967; לא . . . ''
היכן מופיעה כאן המילה ''הצעה'' ?
לא הייתה הצעה ולכן לא הוזכרה .
הייתה ועידת חרטום ושם הוחלטו 3 סירובים . זה הכל .
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:04)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מוזמן לשחק עמי ב'תופסת'
לפני ואחרי הטקסט.

אך בנוגע אליך מעניינת אותי יותר
תגובתך בעניין ההשמצות שכתבת
על אורי אבנרי ועמוס קינן. לא קיבלנו
את תגובתך בעניין זה עד כה.

ואם חשוב לך להיחשב ל'איש מסודר'
כדאי שתשקול אולי להגיב לשאלות
ענייניות בעניין זה.

מה שמעניין אותי אולי לא מעניין
אותך אך העניין דורש תגובה עניינית.
רק אז נוכל להוריד את הדיון הענייני
בעניין מסדר היום. מעניין, נכון?
_new_ הוספת תגובה



המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:14)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נדמה לך שתצליח לברוח מהנושא בכל פעם על ידי העלאת עניינים עבשים .

אתה שקרן . אתה משקר בהתמדה . אתה משנה טקסטים כדי שיתאימו לצרכיך .
לו עשית זאת במקום עבודה מסודר היית מפוטר מיידית .
_new_ הוספת תגובה



[•]
(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:35)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפורום הזה הוא מעין 'עיר מקלט'
לכל מיני מטורללים ואני בינותם.

ומבחינה זו הפורום הוא אכן מקום עבודה
די מסודר.

הייתי מאמין לך אולי שאכן אני ''משקר בהתמדה''
אילו לא הייתי יודע כבר מנסיוני ומקריאת
תגובות קודמות שלך שאתה מפרסם שקרים
בוטים ללא הניד עפעף כאשר זה משרת את
הטיעון שלך. הייתי אומר לך 'הפוסל במומו פוסל'
אילו זה היה מספיק, אך נראה לי שיש צורך
להסביר לך שוב את פרדוקס השקרן: היות וכבר
נתפסת בשקרים אחדים בפורום הרי כל עדות שלך
באשר לאופיו של משתתף זה או אחר [•]... מועדת מראש לאי מהימנות.

ובאשר לטקסט של ימיני, יש לך וויכוח עם פרלמן
שכותב,
''אַתָּה מְצַטֵּט מִפִּי בֵּן דְּרוֹר יְמִינִי 6 סֵרוּבִים ''פָלַשְׂתִּינִיִּים'' לִמְדִינָה: 1937; 1947; 1967; 1999 (בָּרָק, צ''ל 2000); (קְלִינְטוֹן , צ''ל 2001); 2008.
רַק לְגַבֵּי אֶחָד מֵהֶם הִצְלַחְתָּ לְהוֹכִיחַ שֶׁהוּא טוֹעֶה.''

הנה, גם פרלמן חושב שימיני טעה בעניין ההצעה שלא היתה ש-‏1967.
אך פרלמן חושב שימיני לא הטעה בכוונה. אני חושב שזה ברור שימיני
כיוון כאן להטעות את הקוראים.
_new_ הוספת תגובה



אם המילה ''שקרן'' אסורה כאן אז במקומה נכתוב ''תלאביבסאנור'' .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 8:42)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול לנסות לברוח לאן שתרצה אך ברור דבר אחד

ימיני לא כתב שהפלסטינים דחו הצעה של ישראל . הם מיוזמתם לחצו על ועידת חרטום להחליט על 3 הסירובים .

ודבר נוסף
אתה שקרן , סלפן וזייפן . את זה הדגמתי .
אתה לא הראית אפילו דבר שקר בודד שלי .
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 9:55)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן כותב,

''המשגה הבסיסי של אבנרי הוסבר כאן בפירוט על ידי . לא אחזור עליו אלא בקצרה בלבד .
...א - הוא לא הציג מעולם מטרה לאומית-יהודית .
...ב - הוא לא הסביר מעולם ששלום עדיף על מלחמה להשגת אותה מטרה .
...ג - הוא מתעלם כל השנים מהתרבות והדת של הערבים .''

ובכן,
א. אורי אבנרי הציג פעמים רבות את תפישתו החברתית
והמדינית, בין בעת היותו העורך של 'העולם הזה', ובין
כחבר בכנסת ישראל שנים רבות.

ב. אבנרי הסביר פעמים רבות ששלום עדיף על מלחמה.

ג. זו שטות מופרכת לטעון שאבנרי ''מתעלם כל השנים מהתרבות
והדת של הערבים,'' היות ודווקא אבנרי מדבר מאז ומעולם על
ההשתלבות של ישראל והיהודים בחיי המזרח התיכון.

המסקנה משלושת השטויות השיקריות של עירן כאן בנוגע לאבנרי
היא שעירן שיודע את האמת היות ועבד עבור אורי אבנרי ב'העולם הזה'
משקר במצח נחושה וללא בושה.

ולכן אין זה כלל מפתיע שאריה עירן
טוען כלפי כותב שורות אלה:

''אתה שקרן , סלפן וזייפן . את זה הדגמתי .
אתה לא הראית אפילו דבר שקר בודד שלי,''

כאשר ברור שאריה עירן משקר ללא הרף,
ומשמיץ על ימין ןעל שמאל.

ולכן כנראה כתב דוד סיון אתמול
בתגובה לדברים של אריה עירן:

''אתה, אריה, מרבה לנהוג בגסות כלפי משתתפים בפורום
אבל מרשה לעצמך להטיף מוסר כאשר נדמה לך שמישהו
צריך הגנה. הגיע הזמן שתלמד שהזכות להטפת מוסר
לא נקנית בהתנהלות בוטה וגסה.
אין בעצות שלך כנות, יושרה או הגינות; אין בהן ערך.
העצות שלך לא שוות דבר.''
_new_ הוספת תגובה



כל חוסר ההבנה שלך וחוסר ההבדלה שלך
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 16:57)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באים לביטוי במסר הנוכחי .
ידוע לי שלא תבין אבל אני בכל זאת אסביר
א - אכן אבנרי מעולם לא הציג מטרה לאומית יהודית .
למרות שפעל בכוון כנעניות , למרות שפעל לשלום עם הערבים הרי כל אלה לא היו ''מטרה לאומית-יהודית'' . תפישה חברתית ומדינית אינם מטרה לאומית . אלה רק משרתים מטרה כזו והם עצמם אינם מטרה .

ב - הוא לא הסביר מעולם ששלום עדיף על מלחמה להשגת אותה מטרה . נכון כתבת ''אבנרי הסביר פעמים רבות ששלום עדיף על מלחמה.'' אבל בהיעדר מטרה אי אפשר לשפוט את הצעדים לביצוע .

ג - נכון לטעון שאבנרי ''מתעלם כל השנים מהתרבות והדת של הערבים,'' היות ודווקא אבנרי שמדבר מאז ומעולם על ההשתלבות של ישראל והיהודים בחיי המזרח התיכון , אינו מכיר את הצווים בקוראן ואת הנוכלות של שלום קורייש . הוא מתעלם ממעשי השוד , הרצח והטרור הערבים שהם חלק מתרבותם .
אכן הוא מתעלם מהתרבות הערבית ומחפש איזו השתלבות אל משהו שאינו קיים מחוץ למחשבתו השגויה .

אכן לא הבנת שדברי על אבנרי הם אמת ולא שקר .
כמוהו אתה שרוי בהזיה על המציאות . הזיה שאינה קיימת במציאות .
זה מתווסף לחסרונותיך האחרים שעוסקים בשקרים , בתגובות שהן נסיון כושל לגמד את ירוביך . בפנייתך אל מה שנראה לעיוורונך כחסרונות שלי . אפילו משפט קצר שלא מופיעה בו המילה ''הצעה'' אתה מסלף ומוסיף מילה זו כדי שתתאים לשקרים שלך .
_new_ הוספת תגובה



(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 18:26)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן כותב,

''דברי על אבנרי הם אמת ולא שקר .''

שקר וכזב.
דבריך על אורי אבנרי הם שקרים גסים
הכתובים בסגנון של התעמולה הנאצית.

מזה שנים אריה עירן עושה שימוש בפורום
כדי להשמיץ את אורי אבנרי בתגובות
לא ענייניות למאמרים של אבנרי.
_new_ הוספת תגובה



הוכחות לכך שאריה עירן שקרן מועד
(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 18:31)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון, אחד האנשים המסודרים
ביותר בפורום כותב (3.8.2009)
בתגובה לאריה עירן:

''שקרים נבזיים והשמצות לא יעזרו לך:

1. שקר והשמצה תוצרת עירן (תגובה 136560): ''רק חסר הבנה כמוך רואה במילים 'לא הייתה מדינה פלסטינית בשנת 1967.' חוסר רלוונטיות...''

2. שקר והשמצה תוצרת עירן (תגובה 136560): ''חסר הבנה כמוך לא תופס שאי אפשר היה להציע 'למדינה פלסטינית' שאינה קיימת את השטחים''.

לכן נכון יהיה להדגיש שכמו בעבר אתה ממשיך לעסוק בשקרים ובהשמצות.''
_new_ הוספת תגובה



הוכחות לתעסוקה דמגוגית
דוד סיון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 20:41)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מסתבך והולך בשקריך שלך. ומה אתה עושה? לוקח ציטוט אל מחוץ להקשרו והופך את הכתוב בו להכללה גורפת. ראשית, דברי אלה אינם מתייחסים כלל לדברים שכותב אריה עירן או כתב בטענה הקונקרטית על אורי אבנרי. הוצאת דברים מהקשרם בצורה הזאת היא דמגוגיה. שנית, גם אם אם היית מראה שיש קשר ביןן הציטוט הזה לבין טענותיו של אריה על אורי אבנרי זה ודאי לא מצדיק לכנותו שקרן מועד.

לבסוף, כאשר טענות מופרכות כאלה באות ממך שלא מפסיק כמעט לעשות שימוש בשקרים ובדמגוגיה (ראה את הדיון בדבר משמעות המאמר של ימיני) זה נבזות. 
_new_ הוספת תגובה



[•]
(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 21:27)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן כתב,

''אתה שקרן , סלפן וזייפן . את זה הדגמתי .
אתה לא הראית אפילו דבר שקר בודד שלי .''

[•]..., הרי יש מקום להוכיח שעירן טועה.
ולכן הבאת אסמכתות להיות דבריו דברי שקר
מתחייבת.

ואין הוכחה טובה יותר להיות דברי עירן דברי שקר
בהזדמנויות אין ספור, מאשר קביעותיו הפסקניות
של דוד סיון:

''שקרים נבזיים והשמצות לא יעזרו לך!
דוד סיון (יום שלישי, 04/08/2009 שעה 6:02)
בתשובה לסתם אחד הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

שני משפטים של עירן שהם השמצה ושקר כבר הוצגו אתמול (תגובה 136576). התגובה שלך על כך מעידה שכמו במקרים קודמים אין לך שום דרך להראות שאלה לא שקרים. בכך כמובן שוב אישרת שדרכך בשקר מאד מוצאת חן בעיניך!''
_new_ הוספת תגובה



אתה באמת עוסק בדמגוגיה נבזית
דוד סיון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 23:05)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בביטוי המצוטט אריה אומר אמת והבאת ציטוט מדברי מהקשר אחר לא מפריכה זאת או שמוכיחה שהוא טועה. ראשית משום שהוא אכן הדגים זאת (תגובה 147896). שנית, משום שלא אתה הראית זאת. שלישית, משום שאין בציטוט הזה דבר שתומך בטענתך הספציפית ביחס לאורי אבנרי.

לכן הגישה שלך היא דמגוגית ונבזית, והעובדה שאתה מתחפר במקום להודות בכך עושה דבריך לעלובים וזולים עוד יותר. מסתבר שזו שיטה אצלך קודם ממציא השמצה ודמגוגיה ואחר כך מתחפר כדי לא להודות שזה כך.  
_new_ הוספת תגובה



תעמולתן מקצועי, כבר אמרתי?
ע.צופיה (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 23:23)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תעמולתן מקצועי, כבר אמרתי?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 6:50)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תלאביבסאנור אינו תועמלךן מקצועי . אתה מעליב את המקצוענים .

תועמלן מקצועי לא היה נכשל בהתמדה בדברי שקר שנחשפו .

תלאביבסאונר הוא אדם שמוחו עבר הדפסה עם שטנץ דוגמטי . כמו הסימון של בקר עם מוט מלובן .

כעת יש לו פגם במוח שמנחה אותו לכתוב שקרים , סילופים ועיוותים .
_new_ הוספת תגובה



תעמולתן מקצועי, כבר אמרתי?
ע.צופיה (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 7:42)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה תמים בהבחנתך, אך נניח לזה,תמשיך לתת לו חבל.
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 2:42)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן טען שלא הוכחתי בעבר שדבריו דברי שקר.
ולכן שינסתי מותני ומצאתי הערות והוכחות מדברי חכמים
ו'מסודרים' ממני - דוד סיון למשל- אשר טרחו והביאו
דברים המוכיחים שאכן אריה עירן משקר כדרך קבע.

לגמרי לגיטימי,
ולכן ההשמצות והגידופים (''לכן הגישה שלך
היא דמגוגית ונבזית'') כלל אינם במקום.

על מה יצא קצפו של דוד סיון?
הרי ציטטתי תגובות שלו שבהן הוא מוכיח
שאריה עירן אכן משקר. כל אחד אחר היה
רואה בזה קומפלימנט.
_new_ הוספת תגובה



היתממות של תועמלנים בשרות הדמגוגיה הזולה!
דוד סיון (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 5:44)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש הבדל גדול בין משקר לבין משקר דרך קבע. אצלך, כאשר נוצר צורך אין הבדל כלל. כך גם הפעם לקחת דוגמה לשקרים בארוע אחד והפכת זאת ל''שקרן מועד''. זו בדיוק דמגוגיה נבזית.

אפשר אולי להבין כאשר תוקפים באופן דמגוגי ונבזי כזה דברים שכתבו אנשים שלא משתתפים כאן בדיון. אבל אתה בוחר לעשות זאת בהתייחסות לדברי ביקורת של משתתפים בפורום שחושפים את שקריך ואת תעלולי הדמגוגיה שלך. מכך יובן מדוע אינני ''שמח'' שאתה עושה שימוש כזה בדברים שכתבתי. כך גם הגבתי כאשר עשית זאת עם דברים שכתב ימיני לפני מספר חודשים.

בקיצור ''הקומפלימנט'' שלך = השמצה!
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 10:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי ששבר את הכלים בוויכוח על אמינותו
של בן-דרור ימיני הוא בכלל דוד סיון.

כאשר פרשנותו לקטע המצוטט מדברי ימיני
לא התקבלה בהשתחוויות, ולמרב הפליאה גם
לא תאמה את עמדתו של פרלמן שהודה שימיני
'טעה',

יצא דוד סיון למיתקפה בטחנות הרוח ה'דמגוגיות'
כלשונו. ואריה עירן מחרה אחריו בשמחה.
אך אריה עירן בחר להאשים את כותב שורות אלה
בכתיבת שקרים, שה'בולט' בהם לפי עירן היא
הייחוס של כתיבת דברי שקר לעירן עצמו.
ולכן נחלץ הפרש על הסוס הלבן, עבדכם,
להראות שדווקא שותפו של עירן לאותה
פרשנות לא מסודרת של דברי ימיני הרי הוא
דוד סיון איפיין את דבריו של אריה עירן
יום לפני כ'שקרים' ואת הכותב כשקרן.

והסתירות במעשיו של סיון נערמות ערימות ערימות,
כי מסרב סיון להתחשב בדעתו של פרלמן בענין ימיני
אך תוקף דווקא את כותב שורות אלה כאילו הוא השטן
בכבודו ובעצמו,

ולאחר שהאשים את אריה עירן בכתיבת שטויות ושקרים בוטים
אותו אריה עירן שמצדד באותה הפרשנות של דברי ימיני,
מנסה סיון לטעון שהדברים הוצאו מהקשרם. נראה לי שכל
הקווים והתחומים של מי שותף עם מי כאן נחצו היום ואתמול
וגם השותפים לדיעה כבר התבלבלו לגמרי.

מה שמחזק את הרושם הראשון שלי,
שימיני אכן לא סתם 'טעה' אלא כיוון להטעות,
ושעירן, ודוד סיון טועים בפרשנותם את דבריו
וכוונותיו של ימיני, ושאם נקבל את עדותו של דוד
סיון המסודר כל-כך הרי שאריה עירן נוטה לכתוב
דברי שקר לפחות חלק מהזמן, מה שלא מאפשר לנו
לקחת את דברי עירן כאמת או כשקר - פרדוקס השקרן
- ובכלל זה את האיפיונים השונים (השליליים כמובן)
שהוא מנסה להדביק לכותב שורות אלה.

אך גם אני נקלעתי בשל הבלבול הכללי כאן, לסתירה
לא קטנה: מצד אחד אני מביא את דברי סיון כעדות
להיות דברי אריה עירן שקריים (כדי להוכיח שאכן
שיקר עירן כאשר טען שאני משקר כאשר אני קורא לו שקרן),
אך מצד שני אני נוטה שלא לקבל את טענתו-עדותו של סיון
בדבר היות דברי שלי 'דמגוגיה' ו'שקר'. אז אם להאמין
לדוד סיון אז גם עירן וגם אני שקרנים, ואם לא להאמין לסיון
הרי עירן ואנוכי חפים מפשע. ממש מצב בלתי אפשרי.

וזה אכן מצב בלתי אפשרי גם עבור דוד סיון,
כי אם אריה עירן אכן משקר חלק מהזמן
ואריה עירן מחזיק באותה הפרשנות לדברי ימיני
וחושב שימיני אכן אמין, אז בגלל שאי אפשר להאמין
לשקרן, גם קשה להאמין לטענתו ששיטת חקירתו
של ימיני אמינה ומסקנותיו תקפות. וכך נותר
דוד סיון לבד במערכה שיזם כאשר יצא להגנת כבודו
האבוד של ימיני: עם פרלמן יש חילוקי דיעות, ולאריה עירן
אי אפשר להאמין - לפי עדותו של סיון עצמו.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך - בשקרים אתה עושה דמגוגיה!
דוד סיון (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 11:49)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבהרתי לך שהפרשנות שלי היא הפרשנות שלי ואיננה תלויה בסקרים; בודאי שאיננה תלויה בסקרים מוטים שאתה עורך.

בניגוד לך אני מתחשב בדעות של אחרים אבל לא מבצע את ''פקודותיך'' לקבלן. כי בדרך כלל מתברר שהן מנוסחות לשרת את מעשי הדמגוגיה שלך.

גם השימוש שאתה עושה בדברי פרלמן סובל מאותה בעיה (שקרנות ודמגוגיה זולה) שסובל השימוש שאתה עושה בדברי ימיני. הנה אסמכתאות:

1. פרלמן (תגובה 147917): ''הֵיכָן אַתָּה מוֹצֵא כָּאן ''הַצָּעָה''?''
2. פרלמן (תגובה 147886): ''יְמִינִי לֹא 'שָׁכַח' שֶׁלֹּא הָיְתָה הַצָּעָה, מִפְּנֵי שֶׁהוּא לֹא טוֹעֵן שֶׁהָיְתָה הַצָּעָה''.

כרגיל ישנם עוד שקרים בהודעה הזאת כי משימתך היא תעמולתית - לשקר בשרות הדמגוגיה הזולה:

1. שקר של יוסלה בסיום ההודעה: ''... לאריה עירן
אי אפשר להאמין - לפי עדותו של סיון עצמו''.
2. שקר של יוסלה: ''... שעירן, ודוד סיון טועים בפרשנותם את דבריו וכוונותיו של ימיני...''
3. שקר של יוסלה: ''דוד סיון איפיין את דבריו של אריה עירן
יום לפני כ'שקרים' ואת הכותב כשקרן''.
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 12:23)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה עושה סלקציה של עובדות
שנוחות לך.

אך פרלמן כתב,
''''אַתָּה מְצַטֵּט מִפִּי בֵּן דְּרוֹר יְמִינִי 6 סֵרוּבִים ''פָלַשְׂתִּינִיִּים'' לִמְדִינָה: 1937; 1947; 1967; 1999 (בָּרָק, צ''ל 2000); (קְלִינְטוֹן , צ''ל 2001); 2008.
רַק לְגַבֵּי אֶחָד מֵהֶם הִצְלַחְתָּ לְהוֹכִיחַ שֶׁהוּא טוֹעֶה.''
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 12:25)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולגבי עירן,
בבירור טענת במקרים אחדים
שעירן משקר ובכוונה.

זה מעיד על כך שעירן
משקר לפחות חלק מהזמן,
וזו היתה טענתי כאשר
הזכרתי את פרדוקס
השקרן.

הרוח נושבת קרירה,רה רה,
נוסיף עוד קיסם למדורה.
_new_ הוספת תגובה



אתה משקר בזדון - קשה לך להתייחס בהגינות!
דוד סיון (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 13:24)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביביל'ה מה שאני טענתי לגבי עירן לא שייך
לנושא בו אתה עוסק ולכן לא רלוונטי לעניינך.

גם אתה זה כבר הסברתי-הבהרתי!!!
_new_ הוספת תגובה



דעת זולתי אינה עדות למעשי . רק מעשי הם עדות להם .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 16:46)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך יכול להציג אותי כזה או אחר משום דעת הזולת .
רק בהצגת מעשי עצמם יהיה זה נכון .

הכתיבה של דוד סיון שאני משקר או לא וכל דבר אחר הם רק דעת הכותב .
כדי להראות שאני שקרן עליך להציג את הכתיבה שלי ולחשוף את השקר שבה .

זה מה שאני עושה לך בהתמדה . לכן אתה שקרן ואני לא . אתה גם מסלף דברים , מוציא מהקשרם ושוגה בהבנתם . אתה אדם בזוי ונלוז על פי כל קנה מידה . לא פלא שע.צופיה בטוח שאתה ערפי .
_new_ הוספת תגובה



אתה שוב משקר בזדון וברשעות!
דוד סיון (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 13:20)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הצלחת להוכיח כלום:
1. טענתי והראיתי שביחס לסירוב ''שלושת הלאווים'' לא הוצגה הצעה.
2. גם פרלמן טוען כיום אותו הדבר:

2.א פרלמן, אתמול (תגובה 147917): '''שְׁלוֹשָׁה לָאוִים עִם כָּל מְדִינוֹת עָרַב ב-‏1967' הֵיכָן אַתָּה מוֹצֵא כָּאן ''הַצָּעָה''?''
2.ב פרלמן אתמול (תגובה 147886): ''יְמִינִי לֹא 'שָׁכַח' שֶׁלֹּא הָיְתָה הַצָּעָה, מִפְּנֵי שֶׁהוּא לֹא טוֹעֵן שֶׁהָיְתָה הַצָּעָה''.

מי שעושה סלקציות בשרות הדמגוגיה הזול זה אתה יוסלה.
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 13:40)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן,
''ביחס לסירוב 'שלושת הלאווים' לא הוצגה הצעה''.

ומשום שב-‏1967 לא הופנתה כל הצעה לפלסטינים
(או לירדן), לא היה מקום לדבר על 'סרוב פלסטיני להצעה' ב-‏1967.
_new_ הוספת תגובה



חוכמולגיה בשרות הדמגוגיה
דוד סיון (יום חמישי, 25/03/2010 שעה 16:37)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הצלחת להוכיח כלום:
1. טענתי והראיתי שביחס לסירוב ''שלושת הלאווים'' לא הוצגה במאמר של ימיני כל הצעה.
2. גם פרלמן טוען כיום אותו הדבר:

2.א פרלמן, אתמול (תגובה 147917): '''שְׁלוֹשָׁה לָאוִים עִם כָּל מְדִינוֹת עָרַב ב-‏1967' הֵיכָן אַתָּה מוֹצֵא כָּאן ''הַצָּעָה''?''
2.ב פרלמן אתמול (תגובה 147886): ''יְמִינִי לֹא 'שָׁכַח' שֶׁלֹּא הָיְתָה הַצָּעָה, מִפְּנֵי שֶׁהוּא לֹא טוֹעֵן שֶׁהָיְתָה הַצָּעָה''.

גם אני וגם פרלמן טוענים אותו דבר בקשר לדבריו של ימיני על ''שלושת הלאווים'': ''מִפְּנֵי שֶׁהוּא לֹא טוֹעֵן שֶׁהָיְתָה הַצָּעָה''.
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 25/03/2010 שעה 21:18)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן, כדבריך,
''ביחס לסירוב 'שלושת הלאווים' לא הוצגה הצעה''.

אך ימיני,
כולל את ה'לא -הצעה' הזאת ברצף של
סרובים להצעות, כדי להגיע למסקנה שהפלסטינים
סרבו עד היום לכל הצעה והצעה.
בענין החכמולוגיה עליך לפנות לימיני,
ואחר כך להסתכל במראה.
_new_ הוספת תגובה



  יוסלה ממחזר שקרים בשרות התעמולה הדמגוגית!  (דוד סיון)
  (ללא כותרת)  (telavivsanur@gmail.com)
  אתה ממשיך לשקר בשרות תעמולה-דמגוגית זולה!  (דוד סיון)
  פי כתיבתך ברור שאתה מנסה לבלבל את הקוראים .  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  (ללא כותרת)  (telavivsanur@gmail.com)
  (ללא כותרת)  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  (ללא כותרת)  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  (ללא כותרת)  (telavivsanur@gmail.com)
  (ללא כותרת)  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  אתה מתגרה ?  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  (ללא כותרת)  (telavivsanur@gmail.com)
  (ללא כותרת)  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  (ללא כותרת)  (telavivsanur@gmail.com)
  (ללא כותרת)  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  אצלך, יוסלה, יש שקרים בכל הודעה!!  (דוד סיון)

חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי