| מה אתה אומר על כך שלקהל או לפחות לחלק ממנו , יש דיעה שונה מזו של המופיעים בתקשורת ?
פעם קראתי דווח על מחקר בקשר לעיתונים , פרסומת , עיצוב דעת הקהל ונהירה אחרי מפורסמים . שם נכתב כי בחלוקה גסה הציבור נחלק שליש , שליש , שליש . יש חלק שהולך אחרי כל אופנה וכל דוגמא של מפורסמים ומפרסמים . עיתונים כדוגמת ווג , לאישה ודומיהם מכווונים לקהל זה . יש חלק שמושפע באופן חלקי ונדרש מאמץ מכוון יותר לגרום להם לצרוך . יש עוד חלק שהוא ביקורתי כלפי המפרסמים והמפורסמים ומוצאים פגמים בכל אלה .
האם קראת את הספר - הפרסום על פי אוגילבי ? |