|
הבנתך בהיסטוריה שואפת לאפס | |||
|
|||
אין לך מושג ירוק בכתיבת היסטוריה. אינך יודע דבר על ספרי מסעות של תיירים מדתות שונות שביקרו בארץ והשאירו רשמיהם. כל מילה במאמרים מבוססת על מחקרים של היסטוריונים המבינים יותר ממך, הבור ועם הארץ בהיסטוריה. זאת לא היסטוריה של העת החדשה עם מכלול רחב ומגוון של מקורות. אתה אדם רע וגם הדיוט | |||
_new_ |
|
|||
רבקה, כבר אמרתי לך שאין לי עניין להגיב לדבריך אם הדבר פוגע בבריאותך, אך את ממשיכה לתקוף במרץ רב אותי ואת שרון על שניסינו להעיר לך על הפער בין הטענה המגולמת בכותרת מאמרך על טבריה לבין המסקנה המתבקשת מהעובדות שאת מביאה במאמר. ואני מבין שהמאמרים לא נועדו להיות ''הסטוריה של העת החדשה עם מכלול רחב ומגוון של מקורות.'' אך אין לזה ולפער עליו הצבעתי ולא כלום. אילו פער זה היה שולי לנושא שבו עוסק המאמר, מילא. אך נושא המאמר הוא בדיוק השאלה האם היה רצף ישוב יהודי בטבריה והאם ניתן לקרוא לעיר בתקופות שונות 'עיר יהודית'. את טוענת ש''טבריה היתה עיר יהודית רוב הזמן לאורך ההסטוריה שלה'', והניסוח הזה כולל בתוכו גם את טענת הרצף וגם את טענת ההגמוניה היהודית בעיר. ולכן לא מובן לי זעמך על הביקורת, היות והביקורת אינה על עובדה הסטורית זו או אחרת אלא על העובדה - עובדה הנוגעת לצורת הטיעון והכתיבה - שהקשר בין הטענה להוכחתה לא ברור דיו. ואת זה גם הדיוטות כמוני וכמו מר שרון ואולי אפילו מר פורסטר מסוגלים לבטא בבהירות מפתיעה. | |||
_new_ |
אני אוסרת עליך ועליו להגיב למאמרי | |||
|
|||
הגבתי על מה ששרון כתב.אפילו עובדה פשוטה זו אתה מסלף. אני בזה לכם. אתם כרישים- לא בני אדם. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |