|
גישה מוגבלת | |||
|
|||
מה שאתה לא מבין סתם שרק הדתיים ''מייצרים'' חילונים כי פעם חילוני - הוא נמוג מיד אין לו דור שני בארץ כאמור - זה סיפור אחר תופעת החילונות משמעותה היתה בהיסטוריה שלכת אצל הדתיים ו/או נבילה או רקבון איזו שיירה ממשיכה של נפולות ונפלים? היהדות חיה קיימת ונושמת מסורת יהודית בלבד | |||
_new_ |
גישה מוגבלת | |||
|
|||
אם אתה המייצג של המסורת היהודית, עדיף כבר לקבור אותה בשולי בית העלמין. אתה מזכיר כל הזמן איזה שהוא יהודי משיחי-מסיונר רדוף רוחות ופחדים. אם התעייפת מלנבוח, תגיד, נחכה לך. | |||
_new_ |
גישה מוגבלת | |||
|
|||
לא מבין בשביל מה להישאר/להיקרא יהודי אם המאפיין הוא תרבותי- מערבי / מזרחי וכו אין לזה טעם ואין לזה מהות זו אינה התפרקות ערכית זה רק ויתור על המהות איציק | |||
_new_ |
גישה מוגבלת | |||
|
|||
אתה בהחלט יכול להיקרא קפוצ'יני ולאמץ ערכים מונגוליים,זה אינו משנה את עובדת היותך יהודי,כי כך נקבע בעת לידתך. שמעתי שרוצים '' לייהד'' פרואנים ובורמזים, זה כולל מהות וערכים או רק כמויות של אנשים? אני יהודי. | |||
_new_ |
גישה מוגבלת | |||
|
|||
איציק לא תופס במה המדובר. צרפתי מוותר על אזרחותו, ואפילו דתו, והוא עדיין צרפתי. ישראלי מוותר על אזרחותו ואפילו דתו, והוא עדיין יהודי. האף נשאר אותו אף, והצ'ופצ'יק בקצה הפיפי עדיין חסר. משורה משחרר רק המוות. | |||
_new_ |
גישה מוגבלת | |||
|
|||
לא הבנת אני מבחין בין ההתכלות היהודית על האדן לבין הסתכלות האדם על עצמו יהודי המוותר על דתו מלמד הדבר על אי השתייכותו או אי חשיבות היהדות לגביו כפי שאמרתי קודם מס פעמים זה שאני רואה אותך כיהודי בכיוון שאני מחוייב להלכה מחייב רק לגבי אדם המשתמש באמונת אחרים (לגבי דידו היהדות אינה חשובה ו/או הוא רואה את היהדות כקוסמו פוליטית או כתרבות מערבית-(שטות מוחלטת) אין לו זהות יהודית ולגבי דידו הוא אזרח ישראלי/צרפתי/וכו אדם כזה באם הוא משתמש באמונות אחרים לצרכים כל שהם הוא אדם נוכל. כמו כן ישראלי המוותר על אזרחותו אינו ישראלי יותר יהודי המוותר על דתו לדידו הוא אינו יהודי יותר יש לציין גם בהלכה הוא גרוע מעובד כוכבים(ראה רמב''מ הלכות עבודה זרה) יש לקרא בין השיטין לפני שמגיבים איציק | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |