|
ביקורת אינה יריה בגב! | |||
|
|||
ביקורת שכתובה ברור שכל אחד יכול לקרוא ולכתוב נגדה לא יכולה להיות יריה בגב. ביקורת איננה סוס טרויאני, איננה הלשנה, איננה דיבה וגם איננה השמצה. אם בכל זאת תטען שכן הרי דבריך כאן ואתה ראויים לאותו גזר דין שניסחת כאן. | |||
_new_ |
ביקורת אינה יריה בגב! | |||
|
|||
נכון מאד . אין הביקורת יריה בגב . שים לב לכתוב ''האויב מבפנים , זה מה שמפריע לי ............אלה אשר בלכתנו קדימה יורים לנו בגב'' כאן לא מדובר בביקורת . ישראל פועלת באופן לא רשמי לסיפוח זוחל . מעשי כמה וכמה קנאים יהודים לזכויות הפלסטינים הם היריה בגב . המסתתרים כמו יוסלה הם סוס טרויני , אשר כל מטרתו הייתה להסתיר את אויבי טרויה . הסילופים של יוסלה את דברי הכתובים הם השמצה . לדיבה אישית לא הגענו , אך לדיבה לאומית הגיעו מזמן ישראלים רבים וזה כולל את אבנרי וספירו והמיליונרית ויוסלה . אריה עירן . | |||
_new_ |
ביקורת אינה יריה בגב! | |||
|
|||
ביקורת שכתובה ברור שכל אחד יכול לקרוא ולכתוב נגדה לא יכולה להיות יריה בגב. מבקר אינו אויב מבפנים. ההודעה הקודמת שלך (תגובה 131644) הגדירה קבוצה של כותבי ביקורת כאויב מבפנים. אם ההגדרה הזאת נכונה היא נכונה גם כלפיך. | |||
_new_ |
בתחום המישפט יש | |||
|
|||
הגדרה של ניגוד אינטרסים . בפוליטיקה אין . ביחסים הבין לאומיים יש דבר דומה . האויב הם הערבים בכלל והפלסטינים בפרט . כאשר ישראלי מגונן על האינטרס הפלסטיני ועל עמדות הפלסטינים הוא אויב מבפנים . או בוגד . אתה אוהב מראי מקום . נא הצג היכן דעתי הכתובה תואמת את האינטרס הפלסטיני שהם האויב . אריה עירן . | |||
_new_ |
אתה מסתבך והולך! | |||
|
|||
כבר קודם הבהרתי את עמדתי שכתיבת ביקורת אינה מזכה את מי שכתב אותה בשמות התואר שהענקת. שקבעת. אם וכאשר תציג מראי מקום כנדרש אולי תצא מן התסבוכת. כבעבר, כאשר הצהרות חסרות שחר סיבכו אותך, אתה מסתבך והולך. מאחר ועברת מדעה מופרכת לאישום משפטי, מי שצריך להציג מראי מקום זה אתה שמפזר טענות משפטיות. | |||
_new_ |
אני לא מפזר טענות משפטיות . אינני משפטן . | |||
|
|||
לדעתי דומה יהודי ישראלי שמדבר בעד זכויות ואינטרסים פלסטינים או ערביים למי שפועל בניגודי אינטרסים . זו דעתי . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ הערתי כי ניגודי אינטרסים הם עבירה . זה לא ''פיזור טענות משפטיות'' . אם אהייה חייב אחפש מראה מקום להערה זו . | |||
_new_ |
אתה עוד מסתבך | |||
|
|||
ירדת מההגדרה המשפטית. זה כבר מצויין. עכשיו תראה שלכל טענותיך (אויב מבפנים, יורים לנו בגב, פותחים את השער לסוס טרויאני, משמיצים אותנו, מוציאי את דיבתנו ומלשינים) יש בסיס כלשהו. אחר כך תסביר איך דעתך הפרטית על מישהו הופכת אותו לעבריין. | |||
_new_ |
אתה עוד מסתבך | |||
|
|||
סעיף 284 לחוק העונשין שכותרתו ''מרמה והפרת אמונים''. אמנם הסעיף לא אוסר מפורשות ניגוד ענינים אבל אני חושב שהפסיקה פירשה אותו כך. עבירה זו חלה רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- מי עבריין ? אויב מבפנים, יורים לנו בגב, פותחים את השער לסוס טרויאני, משמיצים אותנו, מוציאי את דיבתנו ומלשינים אלא חטאים פוליטיים . בישראל אלה אינם עבירות ולא חטאים . אפילו אזרח ישראלי שביצע חבלה טרוריסטית איננו בוגד על פי פסיקות . ישראלי שביקר בארץ אויב ללא רשות , אינו בוגד , שוב לפי פסיקות . תעמולה למען האויבים גם היא לא יריה בגב . אנחנו רחמנים בני רחמנים . רחמנים הם מזונם של הרשעים . אמר רבי אלעזר ''כל שנעשה רחמן על האכזרי, לסוף נעשה אכזר על הרחמנים'' זה המצב של יוסלה , של אבנרי , ספירו , המיליונרית , מ.ש. , ג'אד נאמן ועוד קומץ ונטילטורים . אריה עירן . | |||
_new_ |
התחמקת (תגובה 131675)! | |||
|
|||
1. לא הצגת מראי מקום. 2. לא הסברת איך דעתך הפרטית הופכת ביקורת לעבירה או מבקר לעבריין. אתה מתקשה להתיר את הפלונטר שיצרת... | |||
_new_ |
ניגוד ענינים כעבירה פלילית . | |||
|
|||
סעיף 284 לחוק העונשין שכותרתו ''מרמה והפרת אמונים''. אמנם הסעיף לא אוסר מפורשות ניגוד ענינים אבל אני חושב שהפסיקה פירשה אותו כך. עבירה זו חלה רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם. | |||
_new_ |
אתה ממשיך להסתבך | |||
|
|||
אתה חושב שמדובר בעבירה של ''מרמה והפרת אמונים'' אבל מיד טוען שזה לא רלוונטי כי ''עבירה זו חלה רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם''. | |||
_new_ |
היכן הבגידה של ג'אד הנאמן? | |||
|
|||
אם אנחנו מדברים על היהדות ועל מדינה יהודית, הרי שלפרט היהודי על כל חשיבותו העצומה לאין שיעור - אין זכויות אלא רק מצוות (חובות?) בלבד. מתוך זה שכל פרט ממלא את חובותיו - ממילא מתקיים התנאי שלכולם יש זכויות. את זה צריך להבין! לפרט יש ערך עצום לאין שיעור וראינו זאת בפרשת עכן שמעל. מעילתו הביאה לכך שנאמר כי עם ישראל חטא ומעל, לא היחיד. בגלל מעילתו של עם ישראל נחלנו תבוסה במלחמה על העי. כלומר, הכלל, כל ישראל חברים (לשון חיבור) מחייב כל אחד מאיתנו. הכלל (כל) - הוא הלאום היהודי אשר קבל את המשמעות של עם אך ורק במעמד הר סיני ולא מתוקף או''ם. כל ישראל ערבים זה לזה. לכן כשבא נאמן ומנסה לפצפץ את הלאומיות (והכוונה שלו היא ללאומיות היהודית) - זה נסיון לפצפץ את הכלל היהודי ואת המהות היהודית.ולכן גם את הפרט וזכויותיו (המצוות). אנשים אחרים שניסו לעשות זאת בעבר - פשוט התנצרו. הם הפכו לאזרחי העולם בלי שום בעיה. אבל אותנו הבדיל הבורא מכל האומות. זה מופיע בפרשת השבוע. הייתי רוצה לראות אותו קורא את דבריו באיזה מסגד במכה או מדינה...או אפילו בסוריה. כל ''הגיבורים'' האלה הם גיבורים עלינו בארץ ישראל. אם מישהו חשב לרגע שיש לדברים האלה איזה ריח של אוטנטיות של הומאניות, חופש הפרט והחידקל - הנה בא יוסלה ובדבריו הפריך הכל והפך את הדברים האלה להבל הבלים מדופלם כסגנונו. הוא הרי מאמץ את זה. אני בטוח שהתשובה שלך, אם תהיה, היא - הפוסל במומו פוסל... | |||
_new_ |
לא הוספת דבר מהותי למה שכבר נאמר! | |||
|
|||
מאמר ביקורת על התנהגות הלאום אינו מפצפץ את הלאומיות. אם כן אז זו לאומיות מופרכת. עירוב הבורא בסיפור לא רלוונטי כמו גם ההשוואה לנהוג בארצות אחרות. | |||
_new_ |
לא הוספת דבר מהותי למה שכבר נאמר! | |||
|
|||
איפה ראית ביקורת על התנהגות הלאום? אני לא ראיתי יש שם קביעה חד-משמעית,לא ביקורת, אצלך יש ביקורת אתה קובע על משהו שהוא לא רלבנטי לך - שהוא לא רלבנטי בכלל | |||
_new_ |
מדוע שאתנהג אחרת? | |||
|
|||
כותב המאמר קבע קביעות חד משמעיות ללא ספקות. אריה עירן קבע קביעות משמעיות ללא ספקות. מדוע שאנהג אחרת כאשר הם לא הציגו כל ביסוס? אם וכאשר ינסו להראות שיש בסיס לקביעות שלהם יתכן שאצטרך להראות שלא. בשלב הזה הם לא הרימו את הכפפה. גם אתה עוסק בקביעות חד משמעיות. לכן אל תצפה ממני שאנהג אחרת. | |||
_new_ |
מדוע שאתנהג אחרת? | |||
|
|||
נחזור לאלף אם אתה מסכים אתי שאצל נאמן זה בסך הכל קביעה שרירותית ---למה אתה אומר בתגובה לעירן שזו ביקורת? ----וביקורת היא דבר לגטימי ----ולא בגדר בגידה או דברי נאצה...? | |||
_new_ |
אז תתחיל מ''א''! | |||
|
|||
תסביר את הקביעות השרירותיות שלך. שעירן יסביר את הקביעות שלו. | |||
_new_ |
אז תתחיל מ''א''! | |||
|
|||
את שלי אתה לא רוצה להבין . אריה עירן . | |||
_new_ |
תירגע, עירן, 'את שלך' אני מבין (תגובה 131657)! | |||
|
|||
_new_ |
יורה לעצמו כדור בתחת | |||
|
|||
אריה עירן, הרי אצלך המרצע לא מחזיק מעמד הרבה זמן בתוך השק. אתה מאשים את אלה המגינים על זכויות האדם בישראל, בבגידה. ואת מי שעושה צחוק מהטקסטים הפסבדו-מדעיים שלך, שנועדו בכלל להכין את הקרקע לחיסול ולגירוש התושבים הפלסטינים של יהודה שומרון ועזה, -את מי שמפרק לך את הצורה המתחזה לתיאורטית וחושף את מוגבלויותיך בכל הקשור לפילוסופיה, ספרות, תורת המוסר וכל שאר התחומים בהם אתה אמנם טוען לחוסר נסיון בהצטנעות מזוייפת אך ממשיך להרצות הרצאות ארוכות שאין להן פשר, -ואת מי שבניתוח ספרותי או לוגי פשוט של הקפה שלאחר ארוחת הערב מפשיט אותך וחושף את מטרותיך ודיעותיך האמיתיות, אתה מאשים בחוסר כנות ובשנאה ליהדות. אם היה מונח מתאים למישהו כמוך שיורה לעצמו בתחת כדור בכל פעם שהוא מתחיל לכתוב על נושא כלשהו, הייתי משתמש בו כדי לסבר את אוזנך. השפה העברית עשירה במובנים רבים, אך את המונח הזה לא הצלחתי למצוא. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |