|
אני מתלבט | |||
|
|||
כמו כל אחד אני חושב הרבה על שאלת רצועת עזה וטרור הטילים על ישראל. אין לי שום מסקנה ואין לי דעה מוצקת וברורה מה כדאי לעשות. כל כוון פעולה פוטנציאלי נושא עמו תועלת ונזק ואילו הייתי צריך להחליט הייתי מתפטר. מה שכן ברור לי זה שאספקט מסויים ברעיונות של גולדרייך הוא מסוכן ביותר. כוונתי להעמדת הפעילות לכאורה בידי אזרחים (''זקנות יורות פגזים מחצר הבית''). אני מעריך כי הכותב לא באמת רוצה שנשים תישאנה רימונים ופרבלום בין הקוקו לסרפאן אבל אני גם מאמין כי אורח החשיבה הזה נושא בחובו גרעין של שאיפה אמיתית לפירוק סמכותה של ממשלת ישראל על פעילות מדינית ובטחונית. זוהי מגמה רווחת בקרב אנשי הימין בעל החזונות האפוקליפטיים ולגולדרייך יש בהחלט נטיה בכוון זה. | |||
_new_ |
אני מתלבט | |||
|
|||
כמה מעניין שאתה מתלבט . קח לך גולגולת ולך לתיאטרון שקספיר . מה שלי מפריע בדבריך זה ''גרעין של שאיפה אמיתית לפירוק סמכותה של ממשלת ישראל '' . מהלכים לפירוק הסולידריות החברתית בישראל , תחילתו בסזון אחרי סזון . זה לא נראה כך אז . אבל העיקרון שאפשר לבדל יהודים מהמחנה נוצר והופעל אז . פסילתם של תומכי הימין נמשכה עשרות שנים בחיים הכלכליים והחברתיים . פסילת הדתיים , פסילת החרדים , פסילת ''המזרחיים'' נמשכת עד היום . העיתונות הרדיו והטלוויזיה נותנים במה לכל כלב מצורע לבטא דחיה ופסילה של מתנגדיהם הפוליטיים . בתהליך ממושך של שינוי המבנה הדמוגרפי של האוכלוסיה היהודית יורד כוחם של אנשי כח האתמול . יחד עם החלשותם האירגונית , שלוותה שחיתות , והתרחקותם הרעיונית מליבתו של הרעיון הציוני , נפל קורבן גם מרקם הסולידריות החברתית . זה שאתה מאשים בו את גולדרייך . אתה וחבריך בניתם את הדיימון הזה . אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאדם כמוני לא יוכל להופיע לשיחה באף קיבוץ . | |||
_new_ |
לא נידונה במאמר שאלת פירוק סמכותה של מדינת ישראל | |||
|
|||
הוצאה טקטיקה לטפול בבעייה המוצגת לנו על ידי אויבי העם היהודי. אתה, שנמנה על מחנה שמיצגו יצחק בן אהרון, אמר בהיוודע בחירות 1977 ש''אינו מקבל את הכרעת העם'' לא יאה שתדון או תצייץ בנושא ''גרעין של שאיפה אמיתית לפירוק סמכותה של ממשלת ישראל ''. -אצלי אין חיה כזו. במחנה שלך, הוכחתם כי אם בשלטון לא נמצא עושה דברכם, אתם שוברים את הכלים. | |||
_new_ |
שטויות | |||
|
|||
וזה בנוסף לשקר ולסילוף של דברי בן אהרן. | |||
_new_ |
שטויות | |||
|
|||
לפי זיכרוני אכן כך אמר . אבל אם אתה זוכר ניסוח אחר בבקשה רשום אותו עם קישור , כמו שדוד סיון אוהב . | |||
_new_ |
שוב ? מדוע אינך מחפש לבד? | |||
|
|||
_new_ |
שוב ? מדוע אינך מחפש לבד? | |||
|
|||
אין צורך לחפש . הוא הוקלט והושמע ברדיו ובטלוויזיה בזמנו . אתה מכחיש אז תוכיח שאתה צודק . אם לא תוכיח אז אתה טועה , כרגיל . | |||
_new_ |
החיפזון מן השטן | |||
|
|||
אתה כרגיל טוב בהמצאות שמבוססות על דמיון. במקום ללמוד מההערות והרמזים, שאולי טעית, ולבדוק אתה יוצא להתקפה מטופשת (כמו דון-קישוט): ''אתה מכחיש אז תוכיח...'' לי מספיק ששוב ושוב מתברר שאתה ''טועה'' הרבה. לעיתים קרובות זה קורה בגלל שאתה שולף אמירות מבלי לבדוק. | |||
_new_ |
עד כה הזכרון שלך | |||
|
|||
לא הוכיח את עצמו וכך גם הפעם. | |||
_new_ |
עמיש הזכרון שלך תקין ? | |||
|
|||
מה דעתך על דברי ''סתם אחד'' שנכתבו ביום חמישי ? | |||
_new_ |
ככה אמר בן אהרון | |||
|
|||
''אם זה רצון העם אז צריך להחליף את העם.'' | |||
_new_ |
ככה אמר בן אהרון | |||
|
|||
תודה . לי אין בעיה של ניסוח מדויק , כי הניסוח המדויק אינו החשוב , אלא הכוונה של אי קבלת הכרעה דמוקרטית . עמיש וכמה צייצנים אחרים טענו שזה לא נאמר . שוב תודה . | |||
_new_ |
כרגיל קשקושים | |||
|
|||
חשוב גם הניסוח המדוייק וגם הכוונה. בשניהם אתה טועה. | |||
_new_ |
כרגיל קשקושים | |||
|
|||
כשהוא מדייק אז הוא טועה ואתה טועה כשאתה מדייק או להיפך.... | |||
_new_ |
כרגיל קשקושים | |||
|
|||
אל תייצר מילים ריקות . אם אתה יודע את הניסוח המדויק כתוב או הבא קישור . | |||
_new_ |
כרגיל קשקושים | |||
|
|||
כשתהיה ראוי לכך אולי נתחיל להתייחס אליך ברצינות | |||
_new_ |
כרגיל קשקושים | |||
|
|||
ברור . אין לך תגובה . אני צודק . | |||
_new_ |
שטויות | |||
|
|||
אכן בן אהרון אמר את השטויות האלה. אסור לעצום עין ולהפנות את הראש לטימטום שמאלני כזה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |