|
[•] טיפשים טובי לב . | |||
|
|||
הבדלים שיוסלה אינו מסוגל לראות . סעד מול קבצנות . עזרה לנזקק לעומת מתן לנוכל . שכר ראוי כנגד שכר רעב . תוצרת הארץ ולא תוצרת סין . ליוסלה נוח לקנות מוצר זול מתחת למוצר הזול נחבא אוריאנטלי תמורת 2$ ליום . אני לא קבעתי שהגברת נוכלת . הגברת פירסמה את קריאתה ברשת WWW והאומנים התנדבו לעזור לה . זה מה שהוצג בTV ואומנים שנפלו ברישתה הודו בזה במו פיהם . מי היה הכרוז הכרוז בערב ההתרמה . הנרי אלקאסלאסי . אדם מצוין . פעיל שמאל-שמאל-שמאל . לוחם פוליטי למען חזרה לגבולות 67 . הפעם נגסו בו . לא נראה לי שישנה את דרכו . לא נראה לי שילמד להזהר מדמעות תנין . יש אנשים עם לב חם רחב ורחום . הם נותנים שקל פה ושם לנזקקים . אבל . . . מי ההומניסטים הגדולים ? אבנרי שאסף מצרכים לעזתים מספר פעמים , אך מעולם לא ליהודים נצרכים ! עוז שקולו למען ''רעבי עירו'' לא נשמע . מי ראה אותם ואת זך , סובול , יהושוע , שלו , אלמגור או ''אנשים ידועים בעלי מעמד בציבור'' נושאים נאומים נרגשים למען מאבקים חברתיים ? קצבת זיקנה היא כ- 2000 שקלים . האם אבנרי מחה ודרש יותר ? האם עוז עשה זאת ? האם מאיר שלו אמר ''לא נשכח ולא ניסלח מי קיפח ומי קופח ?'' ומה עם יוסלה ? הרי אי אפשר בלעדיו . הוא במחתרת . הוא שומר מאד פן תיחשף זהותו . הוא חושש פן ימני זועם יגיע אליו . פן יזכה בניתזי רתע מרוב יריות ימינה על היהודים . | |||
_new_ |
אני ראיתי ושמעתי אותם | |||
|
|||
מי שטוען אחרת מפעיל שמיעה סלקטיבית או שמטעה בכוונה. | |||
_new_ |
אני ראיתי ושמעתי אותם | |||
|
|||
אתה מרבה בקישורים ואבנרי מרבה בכתיבה כאן . תביא כמה קישורים לעמדותיו בעד סעד לקשישים , חד הוריות , נכים , בעלי שכר מינימום . תביא קישורים לכתיבה שלו על עבדים סינים ב200$ לחודש . על אוריאנטלים שמיצרים מוצרי צריכה בכלכלה הגלובלית בשכר של 2$ ליום . מאמרים בזכות התעשיות המסורתיות בישראל שיכולות לפרנס אנשים חסרי ''יכולת היי-טק'' . תראה מאמרים שלו בגנות אפליה מסיבת הגיל של אנשים בני 45 ומעלה שאינם יכולים מצוא עבודה בגלל גילם . ואם תמצא בתחום הזה גם מאמרים של עמוס עוז או מאיר שלו או זך או סובול או יהושוע זה רק יהיה לטובה . ואני רוצה להוסיף מראש , שמאמרים תוך פזילה ליום הבחירות אינם נכללים בצער אמת . במיוחד אמורים הדברים לגבי עמוס עוז שהצהיר מפורשות שהוא תומך חד משמעי במפלגת מרצ . | |||
_new_ |
אני ראיתי ושמעתי אותם | |||
|
|||
קיבלת תשובה שביקשת לשאלה-הצהרה ''מי ראה אותם...נושאים נאומים נרגשים למען מאבקים חברתיים?'' המשמעות של הכותרת כאן היא שהשאלה-הצהרה שלך מופרכת. מבחינתי היא תישאר כזאת עד שתוכיח אחרת. בעבר טרחתי להגיש לך את המירב שאפשר ונחוץ כדי להראות לך מדוע טענותיך מופרכות. זה התברר כחסר תועלת ולכן מבחינתי גם כעת זה חסר תועלת. | |||
_new_ |
אני ראיתי ושמעתי אותם | |||
|
|||
אני מניח שתשובתך אמת . אבל היא התחמקות קלאסית . אם שמעת וראית אותם בנסיבות שאינן לציבור הרחב , זה חסר ערך לדיון כאן . זו התחכמות ולא תשובה רצינית . האם היו לאדונים שהוזכרו ודומיהם התבתאויות ציבוריות בנושאי חברה-כלכלה כפי שאני ציינתי בביקורתי ? האם הן זכו להד תיקשורתי כמו תמיכתם בנסיגה לגבולות 67 והקמת מדינה פלסטינית ? האם אבנרי במיוחד כתב בפורום הזה על נושאים של עוולות חברתיות ? הוא מרבה לכתוב כאן , יש בעיה למצוא חומר שלו ? | |||
_new_ |
לא התחמקות ולא בטיח | |||
|
|||
אתה כורה לעצמך מלכודות ולאחר שנלכדת אתה מנסה להשתמש בהן כדי ללכוד את המתריעים. זהו דפוס שחוזר על עצמו אבל אתה כאילו אינך קולט. את הבעיה הזאת תצטרך לפתור לבד. את השאלות שהעלית כעת היית צריך לשאול ולברר לפני ששאלת-הצהרת טענה מופרכת (תגובה 112519). אתה לא עשית זאת וגם לא כעת אינך שואל בתום. | |||
_new_ |
[•] התחמקות באבו אבוהה . | |||
|
|||
אין שום תום לא אצלך ולא אצלי . כשאינך מציג קישורים כפי שאתה אוהב ומרבה לעשות , המסקנה היא שאין לך . אני לעומתך יודע על דבריו של עמוס עוז , על דבריו של חיים אורון ועל הטקטיקה של מרצ . | |||
_new_ |
המסקנות שלך, אריה, כרגיל מופרכות | |||
|
|||
אתה כל הזמן מצהיר שיש לך ידע אבל ההתנהלות שלך עד עכשיו רק מעידה את ההיפך או לחילופין שהידע שלך זעום ולא רלוונטי. אתה רוצה סיוע? קודם כל עליך קודם לצאת לבד מהמלכודת שכרית ולהרוס אותה. | |||
_new_ |
אני ראיתי ושמעתי אותם | |||
|
|||
אבנרי מכר את נשמתו לערבים. אין סיבה שהוא יהיה סקרן או טרוד בענייני יהודים. נדמה לי שהוא בכלל לא סוציאליסט, אלא ליברעל. | |||
_new_ |
עירן עדיין אינו מבין במה מדובר | |||
|
|||
בדבריו הוא מוכיח את מה שיוסלה כתב. עירן טוען שהאמנים שתרמו והתרימו למען אשה חולת סרטן אשמים בכך שרומו על ידי נוכלת. הקורבן אשם. וכל זה כדי לטעון שאנשי השמאל בישראל טיפשים, וכדי לאפשר את השימוש באותו מבנה-טענה בעניין הפלסטיני (הפלסטינים יהיו אשמים מלכתחילה בכך שיגורשו - הקורבן אשם). אך הטפשות היא של עירן שאינו מבין את משמעות הדברים שהוא עצמו כתב. יוסלה חושב שיש מקום לבדוק את המרכיבים של לשון הרע בטקסטים האחרונים של אריה עירן. ברצינות. האיש מוכר בציבור, ואמירות כדוגמת 'אבנרי אוכל נבלות' שוות בדיקה מהכיוון המשפטי. עירן מגדיל לעשות כשהוא מודיע ליוסלה באופן שאינו משתמע לשתי פנים שסכנה מוחשית נשקפת לו מידי ''ימני זועם'' ש''יגיע אליו'', ושיוסלה ''יזכה בנתזי רתע מרוב יריות ימינה על היהודים''. ובכן יוסלה מנוע, מהיותו דמות ספרותית, מלהתרועע עם בשר ודם, ולכן לא יוכל להפגש עם אריה עירן פנים אל פנים. מה שמדגים את קוצר הראייה של אריה עירן זו העובדה שלא עלה בדעתו שזה קצת מטופש לאיים על דמות ספרותית ב''נתזי ירי'' וש''ימני זועם יגיע'' אליה. וזה ממש גילוי של חוסר תבונה, לאיים באופן שכזה על דמות ספרותית שהמחבר שלה לא מוכר לעירן, ולא ידוע בציבור. זה מותיר את כל האופציות למחבר של יוסלה, כגון האפשרות לתבוע את עירן לדין על שאיים על יוסלה, היות ועבור בית משפט ישראלי איומים כדוגמת, ''ומה עם יוסלה? ... הוא חושש פן ימני זועם יגיע אליו. פן יזכה בניתזי רתע מרוב יריות ימינה על היהודים,'' נחשבים לאיומים על המחבר ולא על הדמות, ולכן איומים תקפים, ועילה לתביעה משפטית. הנושא, כאמור, צריך להיבדק בכובד ראש, כי יוסלה לא משפטן, אך הזמן עובד לטובת יוסלה, היות ועם כל יום שעובר אריה עירן מעמיק עוד קצת את הבור שכרה לעצמו. ועוד נקודה מעניינת. דווקא בגלל שיוסלה הוא דמות ספרותית - יציר הדמיון של מחברו, גם ראייתו את המציאות חדה ובהירה ונטולת פילטרים ועכבות. הנשק של יוסלה הוא נשק הדמיון - השמיים הם הגבול - וכמו תכונות אחרות אצל יוסלה, תגובתו למי שמאיים עליו יחידה במינה. מזל שפנסיונרים חיפאיים שמדברים כל היום על 'תחת' לא בדיוק מגרים את דמיונו. | |||
_new_ |
נו . . . | |||
|
|||
_new_ |
זה מה שנקרא 'דפיקות' (מלשון 'פעילות') | |||
|
|||
אתה מת לתשומת לב. אפילו עניין ריבוי הילודה הוא תירוץ עבורך לקבל קיתונות של שופכין על הראש - העיקר שיתייחסו אליך. עדיין לא תפסת שלא בך אנו דנים, אלא במצב בישראל. וחלקם של בעלי דיעות קדומות כמוך קטן למזלנו בישראל של היום - ראה ההתקדמות לנסיגה מהשטחים ופינוי ההתנחלויות. עכשיו נראה שהיות ומיצית את האפיק של דיון ענייני (גם זה לא כל כך עלה בידך) ונכשלת חרוצות, אתה מתחיל לחפש התקוטטויות ברחוב ממש. בריון היית ובריון נשארת. כל השאר זה פקה פקה. אתה מת שירביצו לך. כמו הילד הדפוק שהיה רץ אחרינו בכתה ד' ומתחנן שניתן לו מכות. לך לטיפול, ויפה שעה אחת קודם. | |||
_new_ |
[•] אחרי הטיפול שלך . | |||
|
|||
איימת בפניה לחוק נגדי . חיל ורעדה אחזוני . צירים כיולדה . אכן אני זוכה ממך בתשומת לב יום יומית . כבר גלית שיש לי בעיות בכידון , שאני לא מוסרי , רפה נפש וזקוק לתשומת לב בלתי פוסקת . אני מקבל אצלך אנליזה נפשית בחינם . למה שאפסיק להרגיז אותך ? | |||
_new_ |
עירן עדיין מדבר על עצמו | |||
|
|||
ברק רביד כותב היום ב'הארץ': ''הביקורת והלחץ הבינלאומי על ישראל בעקבות המצב ברצועת עזה גוברים: בימים האחרונים הגיעו לדרג המדיני בירושלים דיווחים על חוסר שביעות רצון ואף תסכול בממשל האמריקאי ובאירופה מחוסר ההתקדמות המדינית בין ישראל לרשות הפלשתינית. שגריר ישראל באיחוד האירופי, רן קוריאל, אף שיגר בימים האחרונים למשרד החוץ מברק חריף, ובו התריע מפני אפשרות של שינוי מדיניות כולל באיחוד האירופי כלפי החמאס, שמשמעותו היא שבירת החרם על הארגון.'' לפי כל הסימנים התהליך המדיני בעיצומו. ודי ברור שאנשי ארץ ישראל השלמה בצרות. כל המהלכים המדיניים מכוונים לסיום הכיבוש הישראלי ביהודה ושומרון בשנה הקרובה. זה כולל לא רק הקפאת ההתנחלויות, אלא פינוי של היהודים שחיים כיום מעבר לגדר ההפרדה - כששים אלף מתנחלים. המהלכים הבינלאומיים מכוונים ליצירת מדינה פלסטינית על כל שטח עזה ויהודה ושומרון, עם חלקים של ירושלים בריבונות פלסטינית, ופתרון מוסכם לבעיית השיבה. אלה העובדות. והסיכוי שמשהו מתכניותיו המגלומניות-גזעניות של אריה עירן יצא לפועל אפסי. את עזה לא רק שלא ינקנקו, אלא שכבר עכשיו יש לחץ בינלאומי על ישראל להסיר את המצור בעזה. את התושבים הפלסטינים לא רק שלא יגרשו לעבר הירדן, כפי שעירן מציע, אלא שנראה שחלק ניכר מהאדמות שנגנבו מהפלסטינים ביהודה ושומרון יוחזרו לבעליהן. אולי הגיע הזמן שעירן יתפנה לרגע מהעיסוק האובססיבי בעצמו, ויסתכל סביב. אולי יבחין אז במציאות שמתעלמת מתכניותיו, ובציבור של ישראלים שהצפי למצב של לוחמה מתמדת במאה השנים הבאות, כפי שמציע עירן, עושה להם חררה. | |||
_new_ |
אני לא מנהיג העולם , אפילו לא מנהיג ישראל ואפילו לא מנהיג מפלגה | |||
|
|||
אני אדם בודד . יש לי את המחשבות שלי וזהו . אני יכול לספר ולספר מה דעתי . מי שירצה יקח לתשומת ליבו . מי שמתנגד שיתנגד . דעתי שונה מרגשותי . יש לי את המסקנות מהעובדות שאני מכיר . היות ולא אתה ולא דוד סיון ולא עמיש , הראו באופן לוגי שאני טועה אז אני נשאר בדעתי . אם יכריחו את ישראל לצאת מחלקים שונים של ארץ ישראל זה לדעתי יהיה רע מאד . אם יאלצו את ישראל לספק לתושבי רצועת עזה חשמל , מים , מזון ותרופות זה יהיה יותר גרוע . אין חציצה בין רצועת עזה לבין מצרים . אין שום סיבה סבירה שכל האספקה , הצרכים והתנועה של תושבי רצועת עזה יעשו מכוון ישראל ולא מכוון מצרים . לדעתי אם יצליחו לאלץ את ישראל לנהוג כפי שאתה מקווה שיקרה , אנו נגיע למלחמה נוספת . מלחמות מסתיימות בתוצאות סופיות שונות . חלקן בהצלחת התוקפים וחלקן בהצלחת המותקפים . לטובת עצמך תתפלל שאנחנו ננצח , כי אם נפסיד , גם עליך לא יחוסו . השמחה שלך נודפת מכל שורה . אני מקווה שתתבדה . ותזהר שלא יקראו לך ירמיהו . | |||
_new_ |
הראו גם הראו | |||
|
|||
הראו לך לא פעם אחת, דוקא בצורה לוגית שהטענות שלך מופרכות. תזהר שלא יקראו לך... | |||
_new_ |
אני לא מנהיג העולם , אפילו לא מנהיג ישראל ואפילו לא מנהיג מפלגה | |||
|
|||
הוכחנו לך ב'אופן לוגי' שתכניותיך, אינן עקביות ברמה התיאורטית, מבוססות על דיעות קדומות ולא על מחקר מהימן, ושהלוגיקה הפרשנית-מחקרית שלך שגויה. אתה כמו תקליט שחוק, חוזר על הזמן על הצירוף המחריד של ריבוי ילודה יהודי, טרנספר המוני של פלסטינים, והשמצות חסרות בסיס על אנשי רוח ופילוסופים. אתה נשמע כמו התועמלנים של משטרים גזעניים מזמנים אחרים. אפילו הראיתי לך שהמאפיינים של תפיסתך הפוליטית-חברתית כמעט זהים למאפיינים של הגדרת הפשיזם אצל פקסטון. אך אתה ממשיך לפזר את הטענות שנכשלו בצירופים שונים, ופעמים רבות לחלוטין מחוץ להקשר של הדיון, וכאשר נחה עליך הרוח אתה תוקף משתתפים ללא כל פרובוקציה (ראה מקרה ענבל בר-און). הוכחת כבר שאינך לוקח אחריות למעשיך (ראה מקרה ענבל בר-און), והוכחת שאין טעם לדון עימך בהיבט האתי של רעיונותיך היות וכבר ברמה האישית, במיקרו, אינך אמין (ראה מקרה ענבל בר-און). מדוע אתה ממשיך להפיץ את אותו טקסט בעותקים במאמרים השונים באתר? מה הקשר בין מצב הסיעוד לקשישים והניקנוק של עזה פרוסות פרוסות? כבר הבנו שאתה קם כל יום בשעה 5:00 בבוקר, ניגש למחשב וכותב. האם ניסית לחשוב מה התועלת בכתיבתך (חוץ מהסיפוק הפרימיטיבי שאתה חש בכל פעם ש'רוקנת' את אותו רעיון ממוחזר לעייפה לתוך האתר)? | |||
_new_ |
[•] לא הוכחת כלום, | |||
|
|||
(ראה מקרה אריה עירן). | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |